To s tou svolávací akcí si sly?el kde?Jarous1 píše:Podle mě by to plně měl zaplatit Fiat, proto?e to byla konstrukční vada. Dokonce na to byla svolávací akce...tak by jsi neměl platit nic. No jsem zvědavej, jak se k tomu postavěj...
Řízení a elektrický posilovač řízení
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Pokud vím tak ?ádná svolávačka nebyla jenom kdo upozornoval na klepající řízení tak mu vyměnili tyč řízení a hotovo.
Mě to řízení vyměnili kompletně celý proto?e sem na to furt upozornoval ?e to nechodí jak má a? nakonec se někde informovali a v?e udělali.
Mě to řízení vyměnili kompletně celý proto?e sem na to furt upozornoval ?e to nechodí jak má a? nakonec se někde informovali a v?e udělali.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Tak to ?e Fiat ČR klienty neobesílal doporučeným dopisem jako v itálii mě nepřekvapuje, nechali to podle mě vyhnít - někdo se ozval, někdo ne. Svolávačka byla viz: http://www.fiat.it/cgi-bin/pbrand.dll/F ... 1074136581
Jardo díky. To je výborné Tak mezi 1078325 a 1156208 patří i mé GP.Jarous1 píše:Tak to ?e Fiat ČR klienty neobesílal doporučeným dopisem jako v itálii mě nepřekvapuje, nechali to podle mě vyhnít - někdo se ozval, někdo ne. Svolávačka byla viz: http://www.fiat.it/cgi-bin/pbrand.dll/F ... 1074136581
A kdy? jsem se na problém řízení písemně ptal, tak mi bylo odpovězeno, ?e kdyby se mě to týkalo, ?e bych byl informován
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Tady vidí? Du?ane, jakou péči věnuje místní zastoupení svým zákazníkům. Bratranec v itálii GP má a proto si to pamatuju, ?e měli svolávací akci na řízení. Fiat(resp. dodavatel) ho 2x modifikoval, ne? se jim problémy podařilo zcela odstranit. Byl informován doporučeným dopisem a navíc italové pro tyto případy mají bezplatnou zákaznickou linku.
- Honzus
- Moderátor
- Příspěvky: 1040
- Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Jarousi, to je jen potvrzení staré pravdy, ?e za mizernými prodejními čísly Fiatu v ČR nestojí auta jako taková, ale předev?ím prodejní a je?tě více servisní zaji?tění....Jarous1 píše:Tady vidí? Du?ane, jakou péči věnuje místní zastoupení svým zákazníkům. Bratranec v itálii GP má a proto si to pamatuju, ?e měli svolávací akci na řízení. Fiat(resp. dodavatel) ho 2x modifikoval, ne? se jim problémy podařilo zcela odstranit. Byl informován doporučeným dopisem a navíc italové pro tyto případy mají bezplatnou zákaznickou linku.
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Dnes jsem volal do Fiatu ČR, odpoledne pí?u mail i s Jarou?em1 uvedeným odkazem na svolávačku, tak jsem zvědav, jak se k tomu postavíJarous1 píše:Tady vidí? Du?ane, jakou péči věnuje místní zastoupení svým zákazníkům. Bratranec v itálii GP má a proto si to pamatuju, ?e měli svolávací akci na řízení. Fiat(resp. dodavatel) ho 2x modifikoval, ne? se jim problémy podařilo zcela odstranit. Byl informován doporučeným dopisem a navíc italové pro tyto případy mají bezplatnou zákaznickou linku.
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
EPERmatus píše:Mozno blba otazka ale......
Podla coho zistim datum vyroby auta? Nikde v technicaku som to nenasiel a z cisla podvozku to neviem nejak identifikovat.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Dovoluji si nesouhlasit, české zastoupení automobilky uděluje autorizaci prodejcům a servisům a kvalita zastoupení je věc automobilky, tak?e za mizernou pověst si mů?e právě automobilka. V?echny mnou reklamované závady byly způsobené nekvalitní montá?í přímo v automobilce, co? ve mě budí dojem, ?e stejně laxní přístup jako k výběru servisů je i ke kontrole kvality vyrobených automobilů. V konečném důsledku za peripetie v na?ich servisech mohla právě kvalita auta.Honzus píše:Jarousi, to je jen potvrzení staré pravdy, ?e za mizernými prodejními čísly Fiatu v ČR nestojí auta jako taková, ale předev?ím prodejní a je?tě více servisní zaji?tění....Jarous1 píše:Tady vidí? Du?ane, jakou péči věnuje místní zastoupení svým zákazníkům. Bratranec v itálii GP má a proto si to pamatuju, ?e měli svolávací akci na řízení. Fiat(resp. dodavatel) ho 2x modifikoval, ne? se jim problémy podařilo zcela odstranit. Byl informován doporučeným dopisem a navíc italové pro tyto případy mají bezplatnou zákaznickou linku.
GP 1.2 Dynamic 2007 (?edá Revival, 5 dv.)
- Honzus
- Moderátor
- Příspěvky: 1040
- Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Dovoluji si zeptat se, proč je situace v jiných zemích odli?ná?Petr píše:Dovoluji si nesouhlasit, české zastoupení automobilky uděluje autorizaci prodejcům a servisům a kvalita zastoupení je věc automobilky, tak?e za mizernou pověst si mů?e právě automobilka. V?echny mnou reklamované závady byly způsobené nekvalitní montá?í přímo v automobilce, co? ve mě budí dojem, ?e stejně laxní přístup jako k výběru servisů je i ke kontrole kvality vyrobených automobilů. V konečném důsledku za peripetie v na?ich servisech mohla právě kvalita auta.
Jaké byly tvoje problémy s autem?
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Moje závady, dá se říci, banality (kromě pátých dveří), av?ak způsobené nekvalitní kontrolou ji? v automobilce, ji? jsem to zde ventiloval.
1.) Drhnutí od levého kola při plném rejdu - servisu neodstraněno, při přebírání řekli, ?e je to v pořádku, ?e na to při?li, bláhově jsem to nezkontroloval a při prvním plném rejdu to samé, po vyheverování jsem zjistil, ?e byl ?patně vedený kablík od signlizace opotřebení brzd. desek, jenom nevím, na co při?li. V jiném servisu mi pak řekli, ?e v tom předchozím dělali něco s tlumiči, tak mů?u jenom doufat ?e mi je nevyměnili, nedali mi ?ádný doklad, s tím, ?e to byla prkotina, dnes u? jsem chytřej?í.
2.) Nefungovala klapka recirkulace, v jednom servisu mi doporučili dezinfekci klimy, ?e klapka je vpořádku, do druhého servisu jsem jezdil celý týden (opravdu celý pracovní týden - od pondělí do pátku ka?dý den), ne? v?e dali do původního stavu po jejich odborné opravě, vykurvili rozdělování vzduchu a utrhli plastový dr?ák krytu tunelu na tělese klimatizace. Musel jsem psát dopis vedoucímu servisu.
3.) Zatékání do pátých dveří, tady na fóru čtu x příspěvků se stejným problémem, automobilka je zřejmě nepoučitelná, dle proplácených záručních oprav lze detekovat problémy a odstraňovat je ve výrobě, tak aby nověj?í vozy ji? často servisované problémy neměly. Nejen ?e to nijak neře?í, ale stejnou chybu aplikují i na nověj?í modely - Bravo má stejně na ***** udělané páté dveře jako GP, koukal jsem na to. Nenarazil jsem na správný servis, tak jsem dveře nedávno zatmelil sám, jak zde někdo napsal, připomíná mi to časy, kdy se tmělily děravé ? 120, tam se v?ak výrobce poučil a na fábiích jsou dveře perfektně zatmeleny (podotýkám, ?e nejsem ?kodovkář).
4.) Kliky zadních bočních dveří, odstraněno a? na potřetí výměnou klik, zde u? mě nenapadá nic jiného, ne? a? jde Fiat do prdele, při psaní tohoto příspěvku se mi opět vybavily nekonečné náv?těvy servisů a různá uji??ování i lhaní jejich odborníků.
Tyto zá?itky mi docela zkazily radost z nového auta, od kterého jsem očekával, ?e do něj budu jenom lít benzín a chodit pouze na pravidelné předepsané servisní prohlídky do autorizovaného servisu, jeho? lidé vozidlu perfektně rozumí, jak bláhový jsem byl. Pro mě z toho plyne jediné, Fiata u? si s největ?í pravděpodobností nekoupím, i kdy? se mi jeho auta hodně líbí, ale to nestačí. Pokud stejnou zku?enost v budoucnu udělám i s jinou automobilkou, půjde také na blacklist.
Na?el jsem původní příspěvek o mých závadách http://www.tomashrdlicka.phorum.cz/view ... sc&start=0 , je to čtvrtý zhora.
1.) Drhnutí od levého kola při plném rejdu - servisu neodstraněno, při přebírání řekli, ?e je to v pořádku, ?e na to při?li, bláhově jsem to nezkontroloval a při prvním plném rejdu to samé, po vyheverování jsem zjistil, ?e byl ?patně vedený kablík od signlizace opotřebení brzd. desek, jenom nevím, na co při?li. V jiném servisu mi pak řekli, ?e v tom předchozím dělali něco s tlumiči, tak mů?u jenom doufat ?e mi je nevyměnili, nedali mi ?ádný doklad, s tím, ?e to byla prkotina, dnes u? jsem chytřej?í.
2.) Nefungovala klapka recirkulace, v jednom servisu mi doporučili dezinfekci klimy, ?e klapka je vpořádku, do druhého servisu jsem jezdil celý týden (opravdu celý pracovní týden - od pondělí do pátku ka?dý den), ne? v?e dali do původního stavu po jejich odborné opravě, vykurvili rozdělování vzduchu a utrhli plastový dr?ák krytu tunelu na tělese klimatizace. Musel jsem psát dopis vedoucímu servisu.
3.) Zatékání do pátých dveří, tady na fóru čtu x příspěvků se stejným problémem, automobilka je zřejmě nepoučitelná, dle proplácených záručních oprav lze detekovat problémy a odstraňovat je ve výrobě, tak aby nověj?í vozy ji? často servisované problémy neměly. Nejen ?e to nijak neře?í, ale stejnou chybu aplikují i na nověj?í modely - Bravo má stejně na ***** udělané páté dveře jako GP, koukal jsem na to. Nenarazil jsem na správný servis, tak jsem dveře nedávno zatmelil sám, jak zde někdo napsal, připomíná mi to časy, kdy se tmělily děravé ? 120, tam se v?ak výrobce poučil a na fábiích jsou dveře perfektně zatmeleny (podotýkám, ?e nejsem ?kodovkář).
4.) Kliky zadních bočních dveří, odstraněno a? na potřetí výměnou klik, zde u? mě nenapadá nic jiného, ne? a? jde Fiat do prdele, při psaní tohoto příspěvku se mi opět vybavily nekonečné náv?těvy servisů a různá uji??ování i lhaní jejich odborníků.
Tyto zá?itky mi docela zkazily radost z nového auta, od kterého jsem očekával, ?e do něj budu jenom lít benzín a chodit pouze na pravidelné předepsané servisní prohlídky do autorizovaného servisu, jeho? lidé vozidlu perfektně rozumí, jak bláhový jsem byl. Pro mě z toho plyne jediné, Fiata u? si s největ?í pravděpodobností nekoupím, i kdy? se mi jeho auta hodně líbí, ale to nestačí. Pokud stejnou zku?enost v budoucnu udělám i s jinou automobilkou, půjde také na blacklist.
Na?el jsem původní příspěvek o mých závadách http://www.tomashrdlicka.phorum.cz/view ... sc&start=0 , je to čtvrtý zhora.
GP 1.2 Dynamic 2007 (?edá Revival, 5 dv.)