Jarous1 píše:Tak to ?e Fiat ČR klienty neobesílal doporučeným dopisem jako v itálii mě nepřekvapuje, nechali to podle mě vyhnít - někdo se ozval, někdo ne. Svolávačka byla viz: http://www.fiat.it/cgi-bin/pbrand.dll/F ... 1074136581
Jardo díky. To je výborné Tak mezi 1078325 a 1156208 patří i mé GP.
A kdy? jsem se na problém řízení písemně ptal, tak mi bylo odpovězeno, ?e kdyby se mě to týkalo, ?e bych byl informován
Problematiku neuskutečněné svolávačky na řízení (viz. Jarou?ův1 odkaz na stránky italského dealera) a "drhnutí" elektrického posilovače jsem písemně ře?il s Fiatem ČR. Bohu?el, v rozporu s uvedenou svolávačkou v Itálii mi Fiat ČR tvrdí, ?e se mého GP-čka ?ádná svolávačka netýká.
Jako poslední mo?nost tedy vidím vznést dotaz na zákaznické centrum Fiatu a zkusit zároveň zahrát na city - tak chci učinit tento týden.
Uvidíme. Kdyby Jarou?1 sem nedal ten odkaz, u? bych dávno sklapnul, ale ten rozpor v informacích mi nedá spát, tak jsem zvědavý, co mi Ti Italové odpovědí.
Jinak s tím po?ahaným posilovačem zatím jezdím dál ........
Renault Captur 130 HP Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nechápu proč s tím dělají drahoty. Kauza s vadným řízením byla docela velká. Navíc nebyla vyře?ena hned, ale trvalo jim to skoro rok!!!! Tak a? to nakonec dobře dopadne - dr?ím palce.
Toto je typické chování pro ČESKÉ ZASTOUPENÍ jakékoliv zahraniční fy., doporučuji napsat stí?nost do Itálie .
Osobně bych vyměnil vedení, zvolil schopného mana?era a věnoval se této situaci.
A věřím, ?e dopadnete s řízením dobře, i bez hraní na city.
AGiNiGA píše:Toto je typické chování pro ČESKÉ ZASTOUPENÍ jakékoliv zahraniční fy., doporučuji napsat stí?nost do Itálie .
Osobně bych vyměnil vedení, zvolil schopného mana?era a věnoval se této situaci.
A věřím, ?e dopadnete s řízením dobře, i bez hraní na city.
Fiat ČR mi trvdí, ?e se dotazoval u Italů a ?e se mě svolávačka netýká.
Tak?e následuje v týdnu můj mail na zákaznické centrum
Renault Captur 130 HP Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
U? mám dopis ohledně svolávačky na řízení a problému s posilovačem řízení na zákaznické centrum Fiat přelo?ený do ital?tiny (pro ulehčení italským soudruhům) - o výsledku budu informovat
Renault Captur 130 HP Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Jsem zvědav jak to celé dopadne,akorát mě ?tve,?e v tabulkách VIN kódů aut zařazených do svolávací akce není na?e GP,i kdy? má ty stejné problémy jako ostatní GP(alespoň doufám ?e se nepletu a opravdu ve svolávačce zařazeno není,pt? u? jsem z těch čísel jelen) ,které jsou ve svolávačce zařazeny
Chlapi, tak to servo je v p..i aj na mojom aute,, potvrdili mi to v servise, a mam 2 mesiace po skonceni zaruky po vymene riadenia. Asi ma jebne....
Ak by ste niekto mal nove info k tejto problamatike tak poradte pls.
zdar.
excaliber píše:Chlapi, tak to servo je v p..i aj na mojom aute,, potvrdili mi to v servise, a mam 2 mesiace po skonceni zaruky po vymene riadenia. Asi ma jebne....
Ak by ste niekto mal nove info k tejto problamatike tak poradte pls.
zdar.
Zatím s tím jezdím a uvidím co mi k tomu napí?í (nebo nenapí?í) z Itálie
Renault Captur 130 HP Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
No moje servo je tiez asi v <> . Este idem pre istotu ku kolegovi pozriet auto na zdvihak. Ale na asi sa to len potvrdi. Podla toho linku co pisal Dusan sa ma zvolavacka tiez netyka. Problemy zacali asi tak 5 mesiacov po skonceni zaruky.
Chlapi ten problém s tim řízenim se bude pořád zhor?ovat a? to dojde tak daleko jako u mě ?e si to i samo zatáčelo na místě, musel sem furt drzet volant, bylo to jako kdy? je auto na zvedaku tak to ?lo točit lehko.
Jirka píše:Chlapi ten problém s tim řízenim se bude pořád zhor?ovat a? to dojde tak daleko jako u mě ?e si to i samo zatáčelo na místě, musel sem furt drzet volant, bylo to jako kdy? je auto na zvedaku tak to ?lo točit lehko.
To nejsou hezké zku?enosti, má vůbec cenu koupit GP? Já něco podobného pro?ívám s Puntem classic, tam vypíná posilovač a pomáhá zhasnutí a opětovné nastartování motoru. V zimě to je častěj?í.
Jirka píše:Chlapi ten problém s tim řízenim se bude pořád zhor?ovat a? to dojde tak daleko jako u mě ?e si to i samo zatáčelo na místě, musel sem furt drzet volant, bylo to jako kdy? je auto na zvedaku tak to ?lo točit lehko.
To nejsou hezké zku?enosti, má vůbec cenu koupit GP? Já něco podobného pro?ívám s Puntem classic, tam vypíná posilovač a pomáhá zhasnutí a opětovné nastartování motoru. V zimě to je častěj?í.
Předpokládám ?e je to dětská nemoc ročníků 2005 a 2006. Já na to zatím ka?lu a počkám na ty Italy.
Pokud neuspěju budu asi hledat na vrakáči prostřednictvím neautorizovaného servisu Fiat tady ve Vinci
Renault Captur 130 HP Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Jirka píše:Chlapi ten problém s tim řízenim se bude pořád zhor?ovat a? to dojde tak daleko jako u mě ?e si to i samo zatáčelo na místě, musel sem furt drzet volant, bylo to jako kdy? je auto na zvedaku tak to ?lo točit lehko.
To nejsou hezké zku?enosti, má vůbec cenu koupit GP? Já něco podobného pro?ívám s Puntem classic, tam vypíná posilovač a pomáhá zhasnutí a opětovné nastartování motoru. V zimě to je častěj?í.
Předpokládám ?e je to dětská nemoc ročníků 2005 a 2006. Já na to zatím ka?lu a počkám na ty Italy.
Pokud neuspěju budu asi hledat na vrakáči prostřednictvím neautorizovaného servisu Fiat tady ve Vinci
Na které Italy počká?? Budou nějací lep?í, němečtí?
JardaK. píše:To nejsou hezké zku?enosti, má vůbec cenu koupit GP? Já něco podobného pro?ívám s Puntem classic, tam vypíná posilovač a pomáhá zhasnutí a opětovné nastartování motoru. V zimě to je častěj?í.
Předpokládám ?e je to dětská nemoc ročníků 2005 a 2006. Já na to zatím ka?lu a počkám na ty Italy.
Pokud neuspěju budu asi hledat na vrakáči prostřednictvím neautorizovaného servisu Fiat tady ve Vinci
Na které Italy počká?? Budou nějací lep?í, němečtí?
?marjá jen to ne, dělám v německé firmě a němci opravdu nejsou vzorem ničeho a u? vůbec ne nějaké záruky lep?ího
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...