Převodovka a řazení (dotazy, rady, závady,...)

Vše okolo motoru, převodovky,sání, výfuku,atd.

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Odpovědět
Macek
Profík
Příspěvky: 812
Registrován: úte pro 02, 2008 19:35
Bydliště: ČT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek »

taky se mi to stava ze jde prvnich par minut hure radit.
bany: a kde se nachazi ta plastova krabicka, jeste uvnitr nebo nekde venku?
GP 1,4 16V SPORT
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

Platí pro 5Q. U 6Q předpokládám stejný postup. Předevčírem jsem to otestoval na vlastním autě a musím říct, ?e teď je to paráda.

Obrázek
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
.bany
Profík
Příspěvky: 946
Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
Bydliště: Praha-6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .bany »

zbytecne moc slozity rozdelavat kulisu ... :lol: nastrikal sem lana silic olejem a posunul o zub a uz to fungovalo - ale byl to hokus pokus no kterej nahodou vysel bez delsich uprav ... takze uprave zdar ...
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
.bany
Profík
Příspěvky: 946
Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
Bydliště: Praha-6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .bany »

Macek píše:taky se mi to stava ze jde prvnich par minut hure radit.
bany: a kde se nachazi ta plastova krabicka, jeste uvnitr nebo nekde venku?
ta krabicka je hned u prevodovky mezi (nad)prevodovkou a kasli smer do vnitr pod volant jakoby vedou dva lanovody... viz obr od Jarouse
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
domcek
kolemjdoucí
Příspěvky: 8
Registrován: stř čer 23, 2010 18:11

Příspěvek od domcek »

Taketo podrobne montazne postupy sa daju zohnat niekde na WEBe? To by sa celkom hodilo.
.bany
Profík
Příspěvky: 946
Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
Bydliště: Praha-6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .bany »

granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

.bany píše:zbytecne moc slozity rozdelavat kulisu ... :lol: nastrikal sem lana silic olejem a posunul o zub a uz to fungovalo - ale byl to hokus pokus no kterej nahodou vysel bez delsich uprav ... takze uprave zdar ...
rozdělávat kulisu??? :lol: mrkni na to pořádně. Jenom vyhrne? pytel fofrklacku, zaaretuje? ho v neutrálu, pak odjistí? čudl na té krabičce na jednom táhle u převodovky, nechá? a? se posune kam chce, zajistí?, fofrklacek odaretuje? a hotovo. Práce bez jákéhokoliv nářadí, na 5 minut, s cigárem v ruce :wink:

Seřizuje se jenom výkyv páky vlevo/střed/vpravo. Nic víc.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
.bany
Profík
Příspěvky: 946
Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
Bydliště: Praha-6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .bany »

ja vim ze kulisa je jinde ale uz jenom vyndat ten kozenej zmrd kolem tyce je ukol na 5 minut :lol: a teprv povolit hmatak radicky to mi taky slo hrozne paradne ... asi zrejme dobrej vyrobni den :)
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
Uživatelský avatar
benja
Profík
Příspěvky: 1456
Registrován: sob pro 29, 2007 10:30
Bydliště: Havířov-Opičí hory Podlesí,Okres "Cip"
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od benja »

.bany píše:ja vim ze kulisa je jinde ale uz jenom vyndat ten kozenej zmrd kolem tyce je ukol na 5 minut :lol: a teprv povolit hmatak radicky to mi taky slo hrozne paradne ... asi zrejme dobrej vyrobni den :)
pár vteřin :lol:
"Grande Punto Sport 1,4 16V 95 ponykoníků
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
.bany
Profík
Příspěvky: 946
Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
Bydliště: Praha-6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .bany »

benja píše:
.bany píše:ja vim ze kulisa je jinde ale uz jenom vyndat ten kozenej zmrd kolem tyce je ukol na 5 minut :lol: a teprv povolit hmatak radicky to mi taky slo hrozne paradne ... asi zrejme dobrej vyrobni den :)
pár vteřin :lol:
:lol: jak u koho ...
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
Snoopy
Návštěvník
Příspěvky: 141
Registrován: pát kvě 01, 2009 23:59

ŘAZENÍ

Příspěvek od Snoopy »

Ahoj chtěl bych se zeptat nekoho jestli nemel stejny problem jako ja ,mam naftu 1.3...A tedka jsem si zacal vsimat ze jde obcas blbe zaradit 1.stupen a radicka se nevrazi po vyrazeni 1.stupne zpet na neutral a zustane naklonena k leve strane...Jeste jsem si vsiml ze to dela pouze po tom co je teplo treba kdyz tedka za teplejch dni posledni tyden jedu do prace a le kdyz jedu vecer domu a je chladnejc tak je uplne v pohode...Zkousel jsem uz promazat ty tahla na prevodovce...ale to nijak vyznamne nepomohlo...Tak jestli by mel nejkdo podobnou zkusenost nebo radu tak bych byl vdecnej.
Punta06
kolemjdoucí
Příspěvky: 29
Registrován: úte bře 06, 2007 18:57

zaseknutá řadička

Příspěvek od Punta06 »

Zastavil jsem, vystoupil, poře?il, vrátil zpět do auta, odemknul zpátečku, vyřadil a nastartoval.
U? jsem nezařadil :evil:
Co teď, vypnul jsem mototr a zkusil zařadit 2. stupeň a nastartoval.
Rozjezd na 2jku a jedu, zkou?ím řadit a opět je v?e OK.

Co to mohlo být :?:

Předem díky
Fiat Grande Punto 1,4 16V Dynamic 5D (Psychedelic Azure blue)
http://fotoalbum.o2active.cz/punta06/gp/
tkupilik
Štamgast
Příspěvky: 511
Registrován: úte črc 08, 2008 13:42

Příspěvek od tkupilik »

K te 1,3 nafte nikdo nic nevi?? Na prevodovce vubec nejsou ty aretacni chnapky a ani v eperu nezminujou moznost to seridit (alespon v tech kapiotolach ze kterych je ten obrazek vyse vykopirovan)
GP 1.4 Tjet
milhaus
Štamgast
Příspěvky: 296
Registrován: pát črc 24, 2009 17:01
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od milhaus »

Jarou? píše:
.bany píše:zbytecne moc slozity rozdelavat kulisu ... :lol: nastrikal sem lana silic olejem a posunul o zub a uz to fungovalo - ale byl to hokus pokus no kterej nahodou vysel bez delsich uprav ... takze uprave zdar ...
rozdělávat kulisu??? :lol: mrkni na to pořádně. Jenom vyhrne? pytel fofrklacku, zaaretuje? ho v neutrálu, pak odjistí? čudl na té krabičce na jednom táhle u převodovky, nechá? a? se posune kam chce, zajistí?, fofrklacek odaretuje? a hotovo. Práce bez jákéhokoliv nářadí, na 5 minut, s cigárem v ruce :wink:

Seřizuje se jenom výkyv páky vlevo/střed/vpravo. Nic víc.

Taky jsem to vyzkou?el a musím říct ?e je to teď paráda.?ajtka jde přesně.Deset minut s cigárem v ruce :lol: ( ne?el mi povolit ten plastový bazmekt)
EX - GP 1.2 Dynamic 2006
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16 V 103 kW
Honza°
Štamgast
Příspěvky: 225
Registrován: stř kvě 21, 2008 21:25
Bydliště: Praha

Příspěvek od Honza° »

Jarou? píše:Platí pro 5Q. U 6Q předpokládám stejný postup. Předevčírem jsem to otestoval na vlastním autě a musím říct, ?e teď je to paráda.

Obrázek
Zdravim, taky vyzkou?eno!
Jak pí?e Jarou?..platí to jak pro pěti, tak pro ?estikvalt. V ?estikvaltu se pouze tro?ku li?í tvarem plastový díl do kterého se aretuje řadicí páka pokud mě pamě? ne?álí..
Jinak na 5Q pohoda, seřízeno - řadí se lépe!
U sebe na 6Q jsem ztroskotal na poslednim kroku..ten prevít v motoru odjistim, ale "zatlačit dolů vodítko pru?iny(1b)" mi ani nadpozemskou silou nejde. Ani silikon ve spreji ani wdéčko nic nevyře?ilo..bohu?el, prostě a jednodu?e mi to nejde stisknout. Mírně nasrán..
GP 1.4 16V Dynamic 5D, šedá Chemical, 16"
Odpovědět