Převodovka a řazení (dotazy, rady, závady,...)
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
zbytecne moc slozity rozdelavat kulisu ... nastrikal sem lana silic olejem a posunul o zub a uz to fungovalo - ale byl to hokus pokus no kterej nahodou vysel bez delsich uprav ... takze uprave zdar ...
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
ta krabicka je hned u prevodovky mezi (nad)prevodovkou a kasli smer do vnitr pod volant jakoby vedou dva lanovody... viz obr od JarouseMacek píše:taky se mi to stava ze jde prvnich par minut hure radit.
bany: a kde se nachazi ta plastova krabicka, jeste uvnitr nebo nekde venku?
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
rozdělávat kulisu??? mrkni na to pořádně. Jenom vyhrne? pytel fofrklacku, zaaretuje? ho v neutrálu, pak odjistí? čudl na té krabičce na jednom táhle u převodovky, nechá? a? se posune kam chce, zajistí?, fofrklacek odaretuje? a hotovo. Práce bez jákéhokoliv nářadí, na 5 minut, s cigárem v ruce.bany píše:zbytecne moc slozity rozdelavat kulisu ... nastrikal sem lana silic olejem a posunul o zub a uz to fungovalo - ale byl to hokus pokus no kterej nahodou vysel bez delsich uprav ... takze uprave zdar ...
Seřizuje se jenom výkyv páky vlevo/střed/vpravo. Nic víc.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
ja vim ze kulisa je jinde ale uz jenom vyndat ten kozenej zmrd kolem tyce je ukol na 5 minut a teprv povolit hmatak radicky to mi taky slo hrozne paradne ... asi zrejme dobrej vyrobni den
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
- benja
- Profík
- Příspěvky: 1456
- Registrován: sob pro 29, 2007 10:30
- Bydliště: Havířov-Opičí hory Podlesí,Okres "Cip"
- Kontaktovat uživatele:
pár vteřin.bany píše:ja vim ze kulisa je jinde ale uz jenom vyndat ten kozenej zmrd kolem tyce je ukol na 5 minut a teprv povolit hmatak radicky to mi taky slo hrozne paradne ... asi zrejme dobrej vyrobni den
"Grande Punto Sport 1,4 16V 95 ponykoníků
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
jak u koho ...benja píše:pár vteřin.bany píše:ja vim ze kulisa je jinde ale uz jenom vyndat ten kozenej zmrd kolem tyce je ukol na 5 minut a teprv povolit hmatak radicky to mi taky slo hrozne paradne ... asi zrejme dobrej vyrobni den
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
ŘAZENÍ
Ahoj chtěl bych se zeptat nekoho jestli nemel stejny problem jako ja ,mam naftu 1.3...A tedka jsem si zacal vsimat ze jde obcas blbe zaradit 1.stupen a radicka se nevrazi po vyrazeni 1.stupne zpet na neutral a zustane naklonena k leve strane...Jeste jsem si vsiml ze to dela pouze po tom co je teplo treba kdyz tedka za teplejch dni posledni tyden jedu do prace a le kdyz jedu vecer domu a je chladnejc tak je uplne v pohode...Zkousel jsem uz promazat ty tahla na prevodovce...ale to nijak vyznamne nepomohlo...Tak jestli by mel nejkdo podobnou zkusenost nebo radu tak bych byl vdecnej.
zaseknutá řadička
Zastavil jsem, vystoupil, poře?il, vrátil zpět do auta, odemknul zpátečku, vyřadil a nastartoval.
U? jsem nezařadil
Co teď, vypnul jsem mototr a zkusil zařadit 2. stupeň a nastartoval.
Rozjezd na 2jku a jedu, zkou?ím řadit a opět je v?e OK.
Co to mohlo být
Předem díky
U? jsem nezařadil
Co teď, vypnul jsem mototr a zkusil zařadit 2. stupeň a nastartoval.
Rozjezd na 2jku a jedu, zkou?ím řadit a opět je v?e OK.
Co to mohlo být
Předem díky
Fiat Grande Punto 1,4 16V Dynamic 5D (Psychedelic Azure blue)
http://fotoalbum.o2active.cz/punta06/gp/
http://fotoalbum.o2active.cz/punta06/gp/
Jarou? píše:rozdělávat kulisu??? mrkni na to pořádně. Jenom vyhrne? pytel fofrklacku, zaaretuje? ho v neutrálu, pak odjistí? čudl na té krabičce na jednom táhle u převodovky, nechá? a? se posune kam chce, zajistí?, fofrklacek odaretuje? a hotovo. Práce bez jákéhokoliv nářadí, na 5 minut, s cigárem v ruce.bany píše:zbytecne moc slozity rozdelavat kulisu ... nastrikal sem lana silic olejem a posunul o zub a uz to fungovalo - ale byl to hokus pokus no kterej nahodou vysel bez delsich uprav ... takze uprave zdar ...
Seřizuje se jenom výkyv páky vlevo/střed/vpravo. Nic víc.
Taky jsem to vyzkou?el a musím říct ?e je to teď paráda.?ajtka jde přesně.Deset minut s cigárem v ruce ( ne?el mi povolit ten plastový bazmekt)
EX - GP 1.2 Dynamic 2006
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16 V 103 kW
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16 V 103 kW
Zdravim, taky vyzkou?eno!Jarou? píše:Platí pro 5Q. U 6Q předpokládám stejný postup. Předevčírem jsem to otestoval na vlastním autě a musím říct, ?e teď je to paráda.
Jak pí?e Jarou?..platí to jak pro pěti, tak pro ?estikvalt. V ?estikvaltu se pouze tro?ku li?í tvarem plastový díl do kterého se aretuje řadicí páka pokud mě pamě? ne?álí..
Jinak na 5Q pohoda, seřízeno - řadí se lépe!
U sebe na 6Q jsem ztroskotal na poslednim kroku..ten prevít v motoru odjistim, ale "zatlačit dolů vodítko pru?iny(1b)" mi ani nadpozemskou silou nejde. Ani silikon ve spreji ani wdéčko nic nevyře?ilo..bohu?el, prostě a jednodu?e mi to nejde stisknout. Mírně nasrán..
GP 1.4 16V Dynamic 5D, šedá Chemical, 16"