Převodovka a řazení (dotazy, rady, závady,...)

Vše okolo motoru, převodovky,sání, výfuku,atd.

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Odpovědět
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

fik píše:Zdravím pánové,
mám men?í problém :cry: Jedu na 5. rychl. stupeň dálniční rychlostí 130km a z převodovky se ozývá takový bzučení. Kdy? přidám tak to je tak to rychlosti 150km/hod., pak u? zase není sly?et nic. A kdy? ve 130km/hod podřadím na 4. rychl. st., tak je taky po ,,bzučení,,, tak já nevím co s tím. V uterý jsem objednaný do servisu na roční prohlídku, tak se tam zkusím zeptat, ale chtěl jsem se poptat, zda s tím nemá někdo z Vás podobné zku?enosti.
...zkontrolovat haldinu oleje v převodovce.

PS: ve 130-ti na 4. kvalt bzučení nejspí? nesly?í?, proto?e motor musí řvát jak čert.. :D
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
JardaK.
Štamgast
Příspěvky: 665
Registrován: stř úno 25, 2009 10:50
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od JardaK. »

Jarou? píše:...zkontrolovat haldinu oleje v převodovce.

PS: ve 130-ti na 4. kvalt bzučení nejspí? nesly?í?, proto?e motor musí řvát jak čert.. :D
Jarou?i, kolik odhaduje?, ?e má motor ve 130 na čtverku otáček? Já bych řekl, ?e je to dobrý způsob na rychlý odpis!
Fiat Bravo2, 1,6 MJet, 77 kW, nar. 9.4.2010
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

JardaK. píše:
Jarou? píše:...zkontrolovat haldinu oleje v převodovce.

PS: ve 130-ti na 4. kvalt bzučení nejspí? nesly?í?, proto?e motor musí řvát jak čert.. :D
Jarou?i, kolik odhaduje?, ?e má motor ve 130 na čtverku otáček? Já bych řekl, ?e je to dobrý způsob na rychlý odpis!
tipuju něco kolem 5000, mezní to je?tě zdaleka nejsou. Dneska vyzkou?ím a napí?u přesně. :D Ona si to potom při 6650 -6700 zařízne řídíci jednotka sama :wink:

PS: při garančkách mám v?dycky na výpise diagnostiky pár záznamů o zastavení vstřiku při dosa?ení maxiálních otáčk motoru... 8) :lol:
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
.bany
Profík
Příspěvky: 946
Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
Bydliště: Praha-6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .bany »

no pokud toci pri 5stupni 4tis/ot tak na čtverku to bude 5 tisic coz nejni nic cim by se dal motor znicit ... samozrejme cim vetsi otacky a delsi doba v nich tim vic namahany ,a pravdepodobnejsi ze neco driv odejde ale ze by se to tim hned melo znicilo nerek bych ... omezovac bude nastaven do 6000tis napriklad tim padem motor je i v techto otackach stale pouzitelny a tyto otacky mu nevadi...
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

.bany píše:no pokud toci pri 5stupni 4tis/ot tak na čtverku to bude 5 tisic coz nejni nic cim by se dal motor znicit ... samozrejme cim vetsi otacky a delsi doba v nich tim vic namahany ,a pravdepodobnejsi ze neco driv odejde ale ze by se to tim hned melo znicilo nerek bych ... omezovac bude nastaven do 6000tis napriklad tim padem motor je i v techto otackach stale pouzitelny a tyto otacky mu nevadi...
ano, opakování matka moudrosti :lol: :lol: :lol: viz můj příspěven nad Tvým.. :wink:
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
.bany
Profík
Příspěvky: 946
Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
Bydliště: Praha-6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .bany »

Jarou? píše:
.bany píše:no pokud toci pri 5stupni 4tis/ot tak na čtverku to bude 5 tisic coz nejni nic cim by se dal motor znicit ... samozrejme cim vetsi otacky a delsi doba v nich tim vic namahany ,a pravdepodobnejsi ze neco driv odejde ale ze by se to tim hned melo znicilo nerek bych ... omezovac bude nastaven do 6000tis napriklad tim padem motor je i v techto otackach stale pouzitelny a tyto otacky mu nevadi...
ano, opakování matka moudrosti :lol: :lol: :lol: viz můj příspěven nad Tvým.. :wink:
jj mas recht ...ja nez neco napisu uplyne hodina tim padem sem za opici ale tak mazat uz se mi to nechtelo :lol: jinak uz se trosku minem tematu...
rekni to profikum ve fiatu pri prohlidce pak uvidis podle vysledku prijimaciho technika co znej vyleze : ) jinak malo oleje by to delalo podle me furt ne?...nejen na jen na 5 ...mozna nejaky lozisko nebo mas v prd.... 5 soukoli a nebo ti zrovna mohlo taky hucet v klacku :lol:
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

Jarou? píše: tipuju něco kolem 5000,
To určitě bude víc
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

Du?an píše:
Jarou? píše: tipuju něco kolem 5000,
To určitě bude víc
před 15 minutama po cestě domů vyzkou?eno - podle budíků 130 km/h, 5000 ot/min na 4. rychlostní stupeň.

PS: Du?ane, klidně to zkus, 1,2 a 1,4 8V mají stejnou převodovku.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

Jarou? píše:Du?ane, klidně to zkus, 1,2 a 1,4 8V mají stejnou převodovku.
Budu ti slepě věřit :wink:
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
.bany
Profík
Příspěvky: 946
Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
Bydliště: Praha-6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .bany »

si to vyskousejte a zamer se nato kazdej stupen nahoru o tis otacek dolu cca a naopak
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
romisek.capuska
Návštěvník
Příspěvky: 183
Registrován: pát říj 30, 2009 14:07
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romisek.capuska »

Du?an píše:
Jarou? píše:Du?ane, klidně to zkus, 1,2 a 1,4 8V mají stejnou převodovku.
Budu ti slepě věřit :wink:
vyzkou?eno s 1.2... na 4 130 točí rovných 5000, pak jsem raději dal tu pětku :)
GP 2009 1.2 ICE 48kw white glory 3dv
Nissan King Cab 2.5 TD Double Cab
Macek
Profík
Příspěvky: 812
Registrován: úte pro 02, 2008 19:35
Bydliště: ČT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek »

tak sem to taky zkusil a s 6q na 4.stupeň taky těch 5000ot. při 130km/h
GP 1,4 16V SPORT
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

domcek napsal:

Obrázek
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
domcek
kolemjdoucí
Příspěvky: 8
Registrován: stř čer 23, 2010 18:11

Příspěvek od domcek »

Lanovod radenia?
To sa ako steluje?
.bany
Profík
Příspěvky: 946
Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
Bydliště: Praha-6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .bany »

k prevodovce ti vedou dva lanovody ... jsou zakomponovany do takovy plastovy krabicky a druhej konec de na tahlo do prevodovky v ty plastovy krabicce sou zoubky na stelovani delky lana zmacknes hlinikovej cudlik na perku a skusis tim posunout na jednu nebo druhou stranu a vyskousis je tam rozmezi asi 3cm ... jinak lana v zime trpej kolikrat se mi stane ze mi nejde skoro radit nez se to ohreje a rozhejbe ...
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
Odpovědět