Sání pro T-jet
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
-
- Štamgast
- Příspěvky: 245
- Registrován: stř úno 18, 2009 18:12
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Sání pro T-jet
muj kit sani
Naposledy upravil(a) Okic dne stř črc 22, 2009 13:45, celkem upraveno 1 x.
GP Sport 1.4 16V T-jet 120HP... cerna crossover
Bývalé_Golf III tuning
Golf II tuning
Skoda120 tuning
Bývalé_Golf III tuning
Golf II tuning
Skoda120 tuning
Pouze FILTR :)
Jde pouze o pou?ití filtru, navíc bez krytí..... nenazval bych to kitem. Pou?ití BMC - Carbon Dynamic Airbox-u by mělo rozhodně vět?í účinek (Kriss a nejen on preferuje přívod vzduchu od vozovky a BMC tam vede hadici).
S pou?itím filtru jde spí?e o PLACEBO FX, díky hluku je pocit, ?e to jede lépe vět?í a vět?í..... . A těch slibovaných XY procent výkonu navíc málokdo pozná (max. 5 k).
Nebo je tu někdo, kdo pozná rozdíl mezi NATURAL-em 95 a 100 ? To je toti? podobné přirovnání .
S pou?itím filtru jde spí?e o PLACEBO FX, díky hluku je pocit, ?e to jede lépe vět?í a vět?í..... . A těch slibovaných XY procent výkonu navíc málokdo pozná (max. 5 k).
Nebo je tu někdo, kdo pozná rozdíl mezi NATURAL-em 95 a 100 ? To je toti? podobné přirovnání .
-
- Štamgast
- Příspěvky: 356
- Registrován: pon říj 27, 2008 13:17
- Bydliště: Olomouc (Uničov)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pouze FILTR :)
Ja to poznam, 100oktan jede ve starjetu vyrazne hur nez kvalitni 95kaAGiNiGA píše: Nebo je tu někdo, kdo pozná rozdíl mezi NATURAL-em 95 a 100 ? To je toti? podobné přirovnání .
Page
Na následující stránce naleznete kit-y (BMC) :
- www.bmc-sportluftfilter.de
Kvůli ceně, jen pro inspiraci. Jinak u T-JET-u a vysoko-objem. vozů bude efekt výrazněj?í (test na 1.8 a 2.0 16V).
- www.bmc-sportluftfilter.de
Kvůli ceně, jen pro inspiraci. Jinak u T-JET-u a vysoko-objem. vozů bude efekt výrazněj?í (test na 1.8 a 2.0 16V).
Misha :)
Jsem rád, ?e se vyře?il Tvůj problém s "kvalitním" benzínem. Navíc www.dobrapumpa.cz a je?tě mo?nost volby tu pořád je
A věřím, ?e kit-y apod., tu ře?í víc lidí.
A věřím, ?e kit-y apod., tu ře?í víc lidí.
T a *JET :)
Jen pro porovnání
- Turbo :
http://www.youtube.com/watch?v=a5AF6Z1RmZU&NR=1
- *JET :
http://www.youtube.com/watch?v=8n3eazvxtpo
- Turbo :
http://www.youtube.com/watch?v=a5AF6Z1RmZU&NR=1
- *JET :
http://www.youtube.com/watch?v=8n3eazvxtpo
Re: T a *JET :)
S hlukem nemám problém, je skoro stejný jako s origo airboxem. Pouze při razantní akceleraci je hlub?í. Ale nic tak hrozného, jako na těch videíchAGiNiGA píše:Jen pro porovnání
- Turbo :
http://www.youtube.com/watch?v=a5AF6Z1RmZU&NR=1
- *JET :
http://www.youtube.com/watch?v=8n3eazvxtpo
Mám na něm najeto zhruba 8000 km, jede to líp, je to ?ivěj?í, dlouhodobá spotřeba ?la o cca 0,3 - 0,4 l dolů.
http://www.tomashrdlicka.phorum.cz/view ... 66&start=0
Přívod náporového vzduchu k filtru mám ře?ený z nárazníku pomocí aluflexi trubky. Horký vzduch to netahá, po jízdě je celá soustava studená (na rozdíl od zbytku komponent pod kapotou)
Moc jsem si od toho nesliboval, ale velmi příjemně mě to překvapilo.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
:)
Čím víc vzduchu (studeného), tím víc..... to jede a hlučnost je jak u kterého filtru (KN není tak hlučný..... jako např. Pipecross a BMC ). Spotřeba mi klesla také a právě kvůli hluku (je to jako jízda s prasklým výfukem na ?120 ) a takovou ostudu člověk nechce dělat.
Tak?e Vás zdravím z prac. dovolené a na cestě zpět vyzvedávám zbo?í . Kriss bude vědět.
Tak?e Vás zdravím z prac. dovolené a na cestě zpět vyzvedávám zbo?í . Kriss bude vědět.