Zvuk brzd při brždění
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
DOT 4 minerální snad byla je?tě červená brzdovka. Od té doby je to v?echno syntetika. Li?í se to jen bodem varu.dony píše:... ano,je to v příručce,tam jsem také vyčetl info o minerální a syntetické brzdovce.
... ov?em já se ptám na alternativu,proto?e jdu teď brzdovku měnit,mů?u koupit na pumpě nějakou DOT-4 a bez problému ji vyměnit
... Jarou?i reaguj,nebo Tě naprá?ím,?e si se na mě vy.... s odpočívadlem
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Alternativa k originál brzdové kapalině pou?ité pro GP je dle servisní příručky jakákoliv splňující normu DOT4.milhaus píše:Tak tak.DOT 4 je kapalina určená pro vozidla kde se předpokládá vět?í zátě? na brzdy( sportovní auta )Pro bě?ná auta je DOT 3
TUTELA TOP 4 - FMVSS n°116 DOT 4, ISO 4925 SAE J1704, CUNA NC 956-01.
Tečka!
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
a za tečkou tři tečky a pokračuju Měl jsem je?tě tu čest s DOT 5.1 (která má oproti čtyřce o asi 50°C vy??í bod varu)..osobně jsem rozdíl mezi DOT 4 a DOT 5.1 nezaznamenal.. Zkou?el jsem to na cyklo brzdách.. Sice kolo neni auto ale.. Jo a nedoporučuje se to prý míchat..sly?el jsem to tak to posílám dám..nějakej hlub?í praktickej význam nemíchání nevim..Jarou? píše:Alternativa k originál brzdové kapalině pou?ité pro GP je dle servisní příručky jakákoliv splňující normu DOT4.milhaus píše:Tak tak.DOT 4 je kapalina určená pro vozidla kde se předpokládá vět?í zátě? na brzdy( sportovní auta )Pro bě?ná auta je DOT 3
TUTELA TOP 4 - FMVSS n°116 DOT 4, ISO 4925 SAE J1704, CUNA NC 956-01.
Tečka!
GP 1.4 16V Dynamic 5D, šedá Chemical, 16"
Nějak nechápu smysl tvého příspěvku... Já odpovídal na donyho dotaz jaká brzdovka se leje do GP. Nikdo tu nesrovnával kapaliny o různých DOT, nedejbo?e "jízdní" rozdíl mezi nima. Tím méně při pou?ití v brzdách na bicyklu..Honza° píše:a za tečkou tři tečky a pokračuju Měl jsem je?tě tu čest s DOT 5.1 (která má oproti čtyřce o asi 50°C vy??í bod varu)..osobně jsem rozdíl mezi DOT 4 a DOT 5.1 nezaznamenal.. Zkou?el jsem to na cyklo brzdách.. Sice kolo neni auto ale.. Jo a nedoporučuje se to prý míchat..sly?el jsem to tak to posílám dám..nějakej hlub?í praktickej význam nemíchání nevim..Jarou? píše:Alternativa k originál brzdové kapalině pou?ité pro GP je dle servisní příručky jakákoliv splňující normu DOT4.milhaus píše:Tak tak.DOT 4 je kapalina určená pro vozidla kde se předpokládá vět?í zátě? na brzdy( sportovní auta )Pro bě?ná auta je DOT 3
TUTELA TOP 4 - FMVSS n°116 DOT 4, ISO 4925 SAE J1704, CUNA NC 956-01.
Tečka!
Tak?e moje odpověď před "tečkou" je prostou citací norem, které vy?aduje výrobce vozu ve vztahu k náplni brzd.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Jenom jsem chtěl Donymu dodat ?e pokud by chtěl něco lep?ího ne? DOT 3 nebo 4 o co mu pravděpodobně ?lo (nevim?) tak ?e nemá cenu si nad tim lámat hlavu. Teď u? taky tečka.Jarou? píše: Nějak nechápu smysl tvého příspěvku... Já odpovídal na donyho dotaz jaká brzdovka se leje do GP. Nikdo tu nesrovnával kapaliny o různých DOT, nedejbo?e "jízdní" rozdíl mezi nima. Tím méně při pou?ití v brzdách na bicyklu..
Tak?e moje odpověď před "tečkou" je prostou citací norem, které vy?aduje výrobce vozu ve vztahu k náplni brzd.
GP 1.4 16V Dynamic 5D, šedá Chemical, 16"
Tak mi při br?dění stra?ně piskali zadní brzdy, nedalo mi to tak jsem to rozhodil ?e to vyčistim a k mému překvapení jedna brzdová čelist na plech a je?tě na lévém zadním kole trochu teče brzdový vále?ek.
Chtěl jsem se zeptat jestli u? jste to někdo měnil , já mám najeto 38500 a to mi připadá dost brzy
Chtěl jsem se zeptat jestli u? jste to někdo měnil , já mám najeto 38500 a to mi připadá dost brzy
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
38 tkm je dost brzo. Čekal bych to někde kolem 90 - 100 tkm. Pokud je jedna z čelistí zhoblovaná a? na plech, tak asi do?lo k poru?e mechanizmu automatického vymezování vůle nebo k přidření válečku - brzdila jen jedna čelist.
Pravdou je, ?e u této konstrukce bubnových brzd se v?dy více opotřebovává nábě?né čelisti (ty víc směrem k předku auta )
Pravdou je, ?e u této konstrukce bubnových brzd se v?dy více opotřebovává nábě?né čelisti (ty víc směrem k předku auta )
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Jak pí?e? nábě?ná čelist je sjetá více na obou stranách, na pravý skoro na plech neni tam ani 1mm a na levé u? začal vykukovat plech.Jarou? píše:38 tkm je dost brzo. Čekal bych to někde kolem 90 - 100 tkm. Pokud je jedna z čelistí zhoblovaná a? na plech, tak asi do?lo k poru?e mechanizmu automatického vymezování vůle nebo k přidření válečku - brzdila jen jedna čelist.
Pravdou je, ?e u této konstrukce bubnových brzd se v?dy více opotřebovává nábě?né čelisti (ty víc směrem k předku auta )
Co se týká toho mechanismu tak to jsem měl venku , chodí krásně, jediné co mě napadlo tak jestli tam není zátě?ový regulátor a není moc posunutý a pak by brzdil zadek moc, ale je?tě jsem tam nekoukal.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
....?ádný zátě?ový regulátor tam není. V?echno si hlídá elektronika EBD (electronic brake distribution) v rámci systému ABS.Jirka píše:Jak pí?e? nábě?ná čelist je sjetá více na obou stranách, na pravý skoro na plech neni tam ani 1mm a na levé u? začal vykukovat plech.Jarou? píše:38 tkm je dost brzo. Čekal bych to někde kolem 90 - 100 tkm. Pokud je jedna z čelistí zhoblovaná a? na plech, tak asi do?lo k poru?e mechanizmu automatického vymezování vůle nebo k přidření válečku - brzdila jen jedna čelist.
Pravdou je, ?e u této konstrukce bubnových brzd se v?dy více opotřebovává nábě?né čelisti (ty víc směrem k předku auta )
Co se týká toho mechanismu tak to jsem měl venku , chodí krásně, jediné co mě napadlo tak jestli tam není zátě?ový regulátor a není moc posunutý a pak by brzdil zadek moc, ale je?tě jsem tam nekoukal.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV