hmm tak?e experimentuje?, a tak kdo se bojí nesmí do lesa ?e ...nezkou?el si třeba jen přidat na naftě nebo tlaku turba? ale to se asi dělá jen ve starých chrochtácích a bez zásahu do řídící jednotky by to asi jentak ne?lo co? a čipnout sis to teda zatím nenechal?.bany píše:no to ted jen tam svitej kontrolky,jinak chyba clka,dlouhej pribeh ...ale tak tuning jednotky,chtel sem skusit jiny vztriky,a jiny cidlo kontroly tlaku privodu bzduchu do turba,jelikoz sme s kamaradem moc akcni tak cidlo sme nasli a chtely sme ho vymenit za cidlo ze stila 150hp shumachra ale pak sme zapomeli zasunot kontakt takze prvni chyba,nepomohlo to ele,bylo mi receno ze to bude plnit lip,prd a pak vztriky ze stila abartha 2.4 chtely sme juknout jakej je rozdil,nu a po delsi dobe kdys to bylo rozebrany tak dosel ohen,nu a kuracka sada funguje jen se zapnutym klickem a hups druha chyba se nacetla,nevim proc a jak ale jo,a nebo druha moznost je ze sme tam neco po..... ... ale tak zatim to na jizdu nema vliv tak uvidime...
Supercharger pro atmosférický motor
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
GP 1,4 16V SPORT
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
no tak chip mam uz domluvenj,ale ten chci nechat nakonec, az podle uprav jak se projevi,aby to bylo udelano podle momentalniho stavu,ted o vejku se konecne dostanu na vetsi cooler a s palivem to sem chtel dat ty vstriky vetsi ale nato prdim pac by byly trosku problemy a vim ze jeden pan dal do rs fabie vztriky z rs octavky a ted ma rano problemy natocit,de mu tam moc paliva a bojim se abych pak nepodpalil ventily nebo písty... jinak tlak turba nevim jak zvysit,koupit si regulator jako...
http://www.highperformanceparts.cz/kata ... laku-turba a naprat tam plnej tlak uz od zacatku,stim nemam skusenosti,a vetsi turbo se mi davat nechce,zbytecna investice a a myslim ze tohle je postacujici zatim,bylo mi receno ze je stejny jako v bravu a ve stilu tech 150 konovejch,prej je tam jen upraven soft,nevim kde bych si to overil ale tak budu jim verit : ) a je tam jiny to cidlo a a jeste skusim poupravit sani ke k§n aby tam slo vic cerstviho vzduchu,no a pak se uvidi co dal kdys bude znat tohle prdim nato du na chip kdys ne uvidim a budu studovat dal tlak turba jak ho pridat...kdo poradi???...
http://www.highperformanceparts.cz/kata ... laku-turba a naprat tam plnej tlak uz od zacatku,stim nemam skusenosti,a vetsi turbo se mi davat nechce,zbytecna investice a a myslim ze tohle je postacujici zatim,bylo mi receno ze je stejny jako v bravu a ve stilu tech 150 konovejch,prej je tam jen upraven soft,nevim kde bych si to overil ale tak budu jim verit : ) a je tam jiny to cidlo a a jeste skusim poupravit sani ke k§n aby tam slo vic cerstviho vzduchu,no a pak se uvidi co dal kdys bude znat tohle prdim nato du na chip kdys ne uvidim a budu studovat dal tlak turba jak ho pridat...kdo poradi???...
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
http://dieselpower.cz/forum/index.php tam bys měl najít v?echno.bany píše:no tak chip mam uz domluvenj,ale ten chci nechat nakonec, az podle uprav jak se projevi,aby to bylo udelano podle momentalniho stavu,ted o vejku se konecne dostanu na vetsi cooler a s palivem to sem chtel dat ty vstriky vetsi ale nato prdim pac by byly trosku problemy a vim ze jeden pan dal do rs fabie vztriky z rs octavky a ted ma rano problemy natocit,de mu tam moc paliva a bojim se abych pak nepodpalil ventily nebo písty... jinak tlak turba nevim jak zvysit,koupit si regulator jako...
http://www.highperformanceparts.cz/kata ... laku-turba a naprat tam plnej tlak uz od zacatku,stim nemam skusenosti,a vetsi turbo se mi davat nechce,zbytecna investice a a myslim ze tohle je postacujici zatim,bylo mi receno ze je stejny jako v bravu a ve stilu tech 150 konovejch,prej je tam jen upraven soft,nevim kde bych si to overil ale tak budu jim verit : ) a je tam jiny to cidlo a a jeste skusim poupravit sani ke k§n aby tam slo vic cerstviho vzduchu,no a pak se uvidi co dal kdys bude znat tohle prdim nato du na chip kdys ne uvidim a budu studovat dal tlak turba jak ho pridat...kdo poradi???...
GP 1,4 16V SPORT
-
- Štamgast
- Příspěvky: 611
- Registrován: úte úno 05, 2008 20:03
- Bydliště: Metan City
- Kontaktovat uživatele:
No tomu rikam debata,
Mischo: to co tu pises je jasny priklad pridu?eneho motoru. Přicina muze byt malo vzduchu do motoru, ?patny olej a benzin nebo ti drou brzdy(taky se stalo). Určitě by to chtělo porovnat s dalsim GPS 1,4 16v.
Jinak co se týče uprav motoru a atd. konzultoval jsem to s technikem rally aut ( jeden z nej. v republice dělal na autech Krestovi atd).
Motor o obsahu 1400ccm bez turba je proste linejsi...
Odstranění katu je nepřípustné, proto?e by do?lo ke ztrátě výkonu od spodních otáček. Variata je jen sportovní kat ale ten stoji asi 12000kc.
Střední tlumič se dá nahradit trubkou ale výkon to nezvedne (mo?ná 1%).
Koncový tlumič výfuku je jenom na zvuk.
Snad jen kombinací svodů, sport katu, střední trubky a koncového tlumiče je mozné dosáhnout pozitivního výsledku ale také nárust emisí a spotřeby.
Samozřejmě základem jakékoli úpravy je sání studeného vzduchu. To je vyře?eno u motoru 1,4 16v ?patně. Kitem sání se motor okysličí, změní se jeho zvuka pujde lépe do otáček, pujde to poznat ale velký nárust to nebude. Ale je to pokrok a dát to do kupy se svody atd by bylo super..jenom?e to je investice tak 60 000,- a to si myslím nestojí za to.
Já bych doporučil kit sání studeného vzduchu, střední trubku a koncový tlumič. Kit od GSR nebo samo výroba, trubka a vejfuck SUPERSPRINT
Mischo: to co tu pises je jasny priklad pridu?eneho motoru. Přicina muze byt malo vzduchu do motoru, ?patny olej a benzin nebo ti drou brzdy(taky se stalo). Určitě by to chtělo porovnat s dalsim GPS 1,4 16v.
Jinak co se týče uprav motoru a atd. konzultoval jsem to s technikem rally aut ( jeden z nej. v republice dělal na autech Krestovi atd).
Motor o obsahu 1400ccm bez turba je proste linejsi...
Odstranění katu je nepřípustné, proto?e by do?lo ke ztrátě výkonu od spodních otáček. Variata je jen sportovní kat ale ten stoji asi 12000kc.
Střední tlumič se dá nahradit trubkou ale výkon to nezvedne (mo?ná 1%).
Koncový tlumič výfuku je jenom na zvuk.
Snad jen kombinací svodů, sport katu, střední trubky a koncového tlumiče je mozné dosáhnout pozitivního výsledku ale také nárust emisí a spotřeby.
Samozřejmě základem jakékoli úpravy je sání studeného vzduchu. To je vyře?eno u motoru 1,4 16v ?patně. Kitem sání se motor okysličí, změní se jeho zvuka pujde lépe do otáček, pujde to poznat ale velký nárust to nebude. Ale je to pokrok a dát to do kupy se svody atd by bylo super..jenom?e to je investice tak 60 000,- a to si myslím nestojí za to.
Já bych doporučil kit sání studeného vzduchu, střední trubku a koncový tlumič. Kit od GSR nebo samo výroba, trubka a vejfuck SUPERSPRINT
Nýní: Alfa Romeo GT, 1.9 16v JTDM 110kw
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
dikes,to uz jsem cekoval,vim o tom jedna z moznosti chipu ale jelikoz je to zbytecne daleko a nasel jsem jeste jednu firmu v praglu tak sem je odlozil na moznost cislo dve...Macek píše:http://dieselpower.cz/forum/index.php tam bys měl najít v?echno.bany píše:no tak chip mam uz domluvenj,ale ten chci nechat nakonec, az podle uprav jak se projevi,aby to bylo udelano podle momentalniho stavu,ted o vejku se konecne dostanu na vetsi cooler a s palivem to sem chtel dat ty vstriky vetsi ale nato prdim pac by byly trosku problemy a vim ze jeden pan dal do rs fabie vztriky z rs octavky a ted ma rano problemy natocit,de mu tam moc paliva a bojim se abych pak nepodpalil ventily nebo písty... jinak tlak turba nevim jak zvysit,koupit si regulator jako...
http://www.highperformanceparts.cz/kata ... laku-turba a naprat tam plnej tlak uz od zacatku,stim nemam skusenosti,a vetsi turbo se mi davat nechce,zbytecna investice a a myslim ze tohle je postacujici zatim,bylo mi receno ze je stejny jako v bravu a ve stilu tech 150 konovejch,prej je tam jen upraven soft,nevim kde bych si to overil ale tak budu jim verit : ) a je tam jiny to cidlo a a jeste skusim poupravit sani ke k§n aby tam slo vic cerstviho vzduchu,no a pak se uvidi co dal kdys bude znat tohle prdim nato du na chip kdys ne uvidim a budu studovat dal tlak turba jak ho pridat...kdo poradi???...
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
co vím tak mají nejrychlej?í TDička v republice, otázka jestli to umí přenést i na italy ale snad by si poradili. Ale tak poradí si myslím aji jiní, hlavně kdy? to pak pojede ikdy? u? tady byl jeden případ hodně kouřícího JTDčka tak nevím nevím.bany píše:dikes,to uz jsem cekoval,vim o tom jedna z moznosti chipu ale jelikoz je to zbytecne daleko a nasel jsem jeste jednu firmu v praglu tak sem je odlozil na moznost cislo dve...Macek píše:http://dieselpower.cz/forum/index.php tam bys měl najít v?echno.bany píše:no tak chip mam uz domluvenj,ale ten chci nechat nakonec, az podle uprav jak se projevi,aby to bylo udelano podle momentalniho stavu,ted o vejku se konecne dostanu na vetsi cooler a s palivem to sem chtel dat ty vstriky vetsi ale nato prdim pac by byly trosku problemy a vim ze jeden pan dal do rs fabie vztriky z rs octavky a ted ma rano problemy natocit,de mu tam moc paliva a bojim se abych pak nepodpalil ventily nebo písty... jinak tlak turba nevim jak zvysit,koupit si regulator jako...
http://www.highperformanceparts.cz/kata ... laku-turba a naprat tam plnej tlak uz od zacatku,stim nemam skusenosti,a vetsi turbo se mi davat nechce,zbytecna investice a a myslim ze tohle je postacujici zatim,bylo mi receno ze je stejny jako v bravu a ve stilu tech 150 konovejch,prej je tam jen upraven soft,nevim kde bych si to overil ale tak budu jim verit : ) a je tam jiny to cidlo a a jeste skusim poupravit sani ke k§n aby tam slo vic cerstviho vzduchu,no a pak se uvidi co dal kdys bude znat tohle prdim nato du na chip kdys ne uvidim a budu studovat dal tlak turba jak ho pridat...kdo poradi???...
GP 1,4 16V SPORT
-
- Štamgast
- Příspěvky: 611
- Registrován: úte úno 05, 2008 20:03
- Bydliště: Metan City
- Kontaktovat uživatele:
K tomu co jsem psal, je je?tě jedna věc, která má vliv na výkon auta. KOLA, na?e 17ky jsou od fiatu a tě?ké..11kilo jedno kole. Měl jsme na autě Evo Corse a ty mají 7,5 kila a věřte nebo ne auto se chovalo uplně jinak. Lep?í akcerelace i br?dění o zatáčkách ani němluvě.
Nýní: Alfa Romeo GT, 1.9 16v JTDM 110kw
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,
presne tak, mel jsem na byvalem GP 16" lehke Dezenty V Dark, taky cca 8 kilo jedno kolo a mohu jen potvrdit celkove zlepseni trakce...Kriss píše:K tomu co jsem psal, je je?tě jedna věc, která má vliv na výkon auta. KOLA, na?e 17ky jsou od fiatu a tě?ké..11kilo jedno kole. Měl jsme na autě Evo Corse a ty mají 7,5 kila a věřte nebo ne auto se chovalo uplně jinak. Lep?í akcerelace i br?dění o zatáčkách ani němluvě.
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
to macek :co vím tak mají nejrychlej?í TDička v republice, otázka jestli to umí přenést i na italy ale snad by si poradili. Ale tak poradí si myslím aji jiní, hlavně kdy? to pak pojede ikdy? u? tady byl jeden případ hodně kouřícího JTDčka tak nevím nevím
myslis petra 1985?no to sice jo ale co nekouri,to nejde... koure se nebojim,kour je zamnou,ja ho necucham : ) jinak kamarad si tam nechal upravovat golfa IV.daval tam vetsi turbo,pak si od nich nechal delat chip a vztriky ma tam 190hp a kroutak 440 coz je ted zabijak to auto...
myslis petra 1985?no to sice jo ale co nekouri,to nejde... koure se nebojim,kour je zamnou,ja ho necucham : ) jinak kamarad si tam nechal upravovat golfa IV.daval tam vetsi turbo,pak si od nich nechal delat chip a vztriky ma tam 190hp a kroutak 440 coz je ted zabijak to auto...
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
nevím jak vy ale my jsme si to hezky porovnali na sprintu s kubenkem na leti?ti u rozko?e a bylo to fajn kdy? to jelo oběma stejně.bany píše:skoda ze sem z prahy,rad bych byl u tyhle ojedinely velkolepý akceKriss píše:Jasne ja to hodil jen jako dodatek, pro v?ecky. Z jeho motorem je to divne, chce to porovnat měli bychom si v?eci co mame 1,4 16v udělat vylet, nekde se srazit a porovnat to.
.bany: ja bych se toho kouře taky nebál, holt kamna by měly hulit a jet, na co se stresovat s emisema kdy? to půjde v?echno někam tak jako tak
asi zná? http://www.stream.cz/video/11/151638-vw ... 2008-v-0-8
Naposledy upravil(a) Macek dne čtv čer 04, 2009 23:18, celkem upraveno 1 x.
GP 1,4 16V SPORT
-
- Štamgast
- Příspěvky: 611
- Registrován: úte úno 05, 2008 20:03
- Bydliště: Metan City
- Kontaktovat uživatele:
To Macek:
No ta firma je velice známá, Invidia je japonská firma dělající vejfucky na Jap-street auta takze honda, subaru, mitchubishi a tak. Jinak ten co mam crazymofo stoji u nas nejake 4000,- a je to universal. Invidia je dobra firma, ve svete motorismu uznavana, takze tam bych to nevidel jako problem spise klad.
No ta firma je velice známá, Invidia je japonská firma dělající vejfucky na Jap-street auta takze honda, subaru, mitchubishi a tak. Jinak ten co mam crazymofo stoji u nas nejake 4000,- a je to universal. Invidia je dobra firma, ve svete motorismu uznavana, takze tam bych to nevidel jako problem spise klad.
Nýní: Alfa Romeo GT, 1.9 16v JTDM 110kw
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,
Chlapi, koukám, ?e vás zase chvilku nikdo nehlídal a u? se pohybujem čistě v kategorii "závady a ře?ení problémů" taky bych tu sem tam něco přihodil, ale nechci v tom dělat bordel a přispívat k . Tím prosím "zelené" a "oran?ové" foráře o nápravu
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV