Supercharger pro atmosférický motor

Vše okolo motoru, převodovky,sání, výfuku,atd.

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

misha
Štamgast
Příspěvky: 356
Registrován: pon říj 27, 2008 13:17
Bydliště: Olomouc (Uničov)
Kontaktovat uživatele:

Supercharger pro atmosférický motor

Příspěvek od misha »

co si myslite o tomhle?
http://cgi.ebay.com/Turbo-Supercharger- ... 7C294%3A50

Bratranek, co dela do aut me nedavno rekl, ze jeho znamej si tunil golfa II 1.8 a tento vetrak pridal ke kitu sani a spolecne s vyfukovou soustavou zvedl vykon na brzde o 20koni (z puvodnich 110 na 130), zkousel brzdu bez vetraku - superchargeru a nameril 118 koni.

Za ty prachy by stalo vyzkouset to, co myslite?
V kombinaci s GSR kitem a nahrazenim stredoveho dilu vyfuku rovnou rourou bez katalizatoru by se z te line mrchy dalo neco vymacknout:) (jeste hezky receno - mluvim o Starjetu :D )
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Re: supercharger pro atmosfericky motor

Příspěvek od Dušan »

misha píše:... a nahrazenim stredoveho dilu vyfuku rovnou rourou bez katalizatoru....
Výborný nápad :idea:
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Macek
Profík
Příspěvky: 812
Registrován: úte pro 02, 2008 19:35
Bydliště: ČT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek »

dej si do sání klidně větráček z PC a bude to mít stejný účinek (netřeba snad říkat jaký :roll: ) a v kombinaci s tímhle u? budou stačit jen křídla :twisted: :lol: http://www.odklepnuto.cz/aukce2422145-s ... eni-vykonu
GP 1,4 16V SPORT
.bany
Profík
Příspěvky: 946
Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
Bydliště: Praha-6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .bany »

wau zrovna nedavno sem to studoval a rikal sem si kdo stim pride?tak ja jen muzu rict ze je spostu odpurcu a spoustu nadsencu -(mezi ne patrim i ja)nejsem technik sem tuner widlak : ) ale rozhodne bych souhlasil s vejfakem,ten sem dal taky do pryc(kat i stredni tlumic )a muzu rict ze je to prvni vec ktera je poznat a je lacina - trubka a dve spony a ses tam...aspon me jde motor lip do otacek,a bylo to znat i na mi bejvali felicii...jinak vetrak nevim,neco natom asi bude,vim ze kamos skousel dat do sani jak pise macek vetrak s kompu a zadnej efekt to nemelo,asi byl blbe zabudovanej :D a slabej!ale tak kdys se natim zamyslis tak neco natom by bejt melo..pokud to ma vyskouseny a je tam rozdil 12 hpcek tak to je dost vcelku!jen musis dat k tomu jeste poradnej filtr a udelat dobrej privod vzduchu-to jest naporovy sani aby to melo aspon nejakej vyznam a poradnej privod studenyho vzduchu...zadruhy golf 2 ma karbec a urcite nema spousty cidel a el ,a nevim jak by se na ten prival vzduchu tvaril pocitac a jestli by si poradil se smesi potom...
Naposledy upravil(a) .bany dne čtv čer 04, 2009 1:04, celkem upraveno 1 x.
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
misha
Štamgast
Příspěvky: 356
Registrován: pon říj 27, 2008 13:17
Bydliště: Olomouc (Uničov)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misha »

no aby jsi vedel, ten elektrickej kompresor, ma kolem 50.000 otacek/min a dokaze vyvinout celkem velkej plnici tlak. Nerikam ze je tlak velkej jako u turba, ale je rozhodne vetsi nez atmosfericky. Navic u Starjetu je sani jednou velkou hruzou. Nahradit ho GSR kitem nebo nejakou alternativou s tim, ze by se pridal elektrickej kompresor, mohl by ten motor dostat novy dech, hlavne z nizsich otacek.

tady jsou dalsi informace, kam by se trend mohl ubirat:

http://opel.autoweb.cz/autonovinky-nova ... brzy/16665

Zatim vidim problem v tom, ze vetrak zere az 150W, cili alternator a baterie budou vic zatezovany, mozna by se mohla lehce zvysit spotreba a taky by me zajimala zivotnost takoveho motorku, ktery toci 70.000otacek/min
-------------------------------------
EX GPS 1.4 16V mandoska 2007
.bany
Profík
Příspěvky: 946
Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
Bydliště: Praha-6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .bany »

no 40% zlepseni,to je ranec,no tak rikam neco natom bude,ted to asi zacnu studovat z vetsi intenzitou,jinak 70tis ot/min to je sileny,no zivotnost zase je to el motor,tam odchazej akorat loziska a uhlikya obcas kotva chce poupravit,nevim jak zivotnost,tak kdys budes jezdit normalka tak to nechas vypnuty,udela se vypinac a kdys to budes chtit nekde seslapnout tak to zapnes,jinak rozhodne 150W uz asi moturek pribrzdi,ale pokud to da auto takovou zivost tak ti to potom zase nepride,a spotreba by ani nemela bejt vetsi,vic vzduchu,lip spaluje,zase lip pojede vic nato budes hamtat no,zase kdys chces delat takej experiment tak nesmis premejslet o spotrebe zejo...
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
Petr1985
Návštěvník
Příspěvky: 162
Registrován: sob pro 27, 2008 23:35

Příspěvek od Petr1985 »

Macek píše:...a v kombinaci s tímhle u? budou stačit jen křídla :twisted: :lol: http://www.odklepnuto.cz/aukce2422145-s ... eni-vykonu
tak to mě va?ně pobavilo...tablety do benzínu, prostě tomu u? se musí člověk jen smát...aneb nechci slevu zadarmo!! :roll: :roll: :roll:
.bany
Profík
Příspěvky: 946
Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
Bydliště: Praha-6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .bany »

wit nacem se da dneska videlavat.lidi sou blby ty to urcite skusej...pro dobrej pocit
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
misha
Štamgast
Příspěvky: 356
Registrován: pon říj 27, 2008 13:17
Bydliště: Olomouc (Uničov)
Kontaktovat uživatele:

tablety

Příspěvek od misha »

ty tablety budu porebovat brzo ja, pokud s tim motorem neco neudelam.... :) I MBcko reaguje lip na plyn, nez tenhle "SPORT" :x
-------------------------------------
EX GPS 1.4 16V mandoska 2007
Macek
Profík
Příspěvky: 812
Registrován: úte pro 02, 2008 19:35
Bydliště: ČT
Kontaktovat uživatele:

Re: tablety

Příspěvek od Macek »

misha píše:ty tablety budu porebovat brzo ja, pokud s tim motorem neco neudelam.... :) I MBcko reaguje lip na plyn, nez tenhle "SPORT" :x
srovnává? karbec a stříkačku...

jinak se podívejte na ten kompresor co mají tam a na ten plastový bazmek za litr, věřím ?e kdybych ten vývod lehce překryl prsty tak je ani neprofoukne, narozdíl o podtlaku který je v sání, nevím jak na 1,4ce ale na dvoulitru to sálo teda dost jen na blbém volnoběhu tak?e pochybuju ?e by to nějaký 12V větráček dokázal přetlakovat. Jinak ta věta na konci myslím mluví za v?e a nebude to tak rů?ové: "Bohu?el, je?tě ?ádný výrobce osobních automobilů neprojevil vá?ný zájem."

bany: kdy? jsi vyhazoval ten kat, nebyla za ním je?tě jedna lambda?
GP 1,4 16V SPORT
.bany
Profík
Příspěvky: 946
Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
Bydliště: Praha-6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .bany »

bany: kdy? jsi vyhazoval ten kat, nebyla za ním je?tě jedna lambda?

nene lambada ani nevim kde je cece,ale nevim jak to uz je u benzinu,ale ja mam turbo pak koleno vlnovec a pak mi sla hned priruba na kat a zanim de hned stredak,takze sem to vyhodil cely,ale udelal jsem to tak aby to slo zase vratit na spony z patky,kuly rekneme STK jinak myslim ze u bena je lambada pod parohama,ohni se a uvidis ale takhle daleko by ji urcite netahali... uz si to nepamatuju cece
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
Macek
Profík
Příspěvky: 812
Registrován: úte pro 02, 2008 19:35
Bydliště: ČT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek »

.bany píše:bany: kdy? jsi vyhazoval ten kat, nebyla za ním je?tě jedna lambda?

nene lambada ani nevim kde je cece,ale nevim jak to uz je u benzinu,ale ja mam turbo pak koleno vlnovec a pak mi sla hned priruba na kat a zanim de hned stredak,takze sem to vyhodil cely,ale udelal jsem to tak aby to slo zase vratit na spony z patky,kuly rekneme STK jinak myslim ze u bena je lambada pod parohama,ohni se a uvidis ale takhle daleko by ji urcite netahali... uz si to nepamatuju cece
jo v poho, sem jen četl ?e u nových aut je vět?inou je?tě lambda za katem která kontroluje koncové emise nebo tak něco a ?e to pak dělá bordel kdy? tam není a je ji třeba nějak oblbnout ale kdy? ti to jezdí jak má tak tam mo?ná ani nebyla :)
GP 1,4 16V SPORT
.bany
Profík
Příspěvky: 946
Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
Bydliště: Praha-6
Kontaktovat uživatele:

Re: tablety

Příspěvek od .bany »

Macek píše:
misha píše:ty tablety budu porebovat brzo ja, pokud s tim motorem neco neudelam.... :) I MBcko reaguje lip na plyn, nez tenhle "SPORT" :x
srovnává? karbec a stříkačku...

jinak se podívejte na ten kompresor co mají tam a na ten plastový bazmek za litr, věřím ?e kdybych ten vývod lehce překryl prsty tak je ani neprofoukne, narozdíl o podtlaku který je v sání, nevím jak na 1,4ce ale na dvoulitru to sálo teda dost jen na blbém volnoběhu tak?e pochybuju ?e by to nějaký 12V větráček dokázal přetlakovat. Jinak ta věta na konci myslím mluví za v?e a nebude to tak rů?ové: "Bohu?el, je?tě ?ádný výrobce osobních automobilů neprojevil vá?ný zájem."

bany: kdy? jsi vyhazoval ten kat, nebyla za ním je?tě jedna lambda?
tak zase 50-70 tis otacek to uz asi nejakej tlacek vyvyne ne...ale vis jak automobilky si jedou sami svoje veci,opicej se po jinejch,a pokud vedci rikaj ze to k oziveni motoru pomuze tak bych to do zeli nehazel,jen se musi najit nejakejch par dobrovolniku,ale nesmis si kupovat ten fen za litr...asi by to chtelo neco lepsiho a vymakanejsiho jako je treba v tom clanku...

jinak jeste sporta sem mel a muzu rict ze zas tak spatne na plyn nereagoval,od trech tisi letel uz slusne,je to 1.4 100konova co bys zase chtel, skus se svest treba v 1.6 ve fokusu a 100hp 1.4fabie nebo VW 1.6 uvidis jakýj sou to liny svine...v pohode jim stihá grande a fabii dokonce napraskas kdekoli,rozjezd,do kopce s kopce porovine vsude... :D
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
.bany
Profík
Příspěvky: 946
Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
Bydliště: Praha-6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .bany »

Macek píše:
.bany píše:bany: kdy? jsi vyhazoval ten kat, nebyla za ním je?tě jedna lambda?

nene lambada ani nevim kde je cece,ale nevim jak to uz je u benzinu,ale ja mam turbo pak koleno vlnovec a pak mi sla hned priruba na kat a zanim de hned stredak,takze sem to vyhodil cely,ale udelal jsem to tak aby to slo zase vratit na spony z patky,kuly rekneme STK jinak myslim ze u bena je lambada pod parohama,ohni se a uvidis ale takhle daleko by ji urcite netahali... uz si to nepamatuju cece
jo v poho, sem jen četl ?e u nových aut je vět?inou je?tě lambda za katem která kontroluje koncové emise nebo tak něco a ?e to pak dělá bordel kdy? tam není a je ji třeba nějak oblbnout ale kdy? ti to jezdí jak má tak tam mo?ná ani nebyla :)
nevim nic tam neni,mozna ze u nekterej aut jo,vim ze peugeot to tak ma ten ma kat hned u parohu a lambada je pod nim to jo,tam se davaj cely svody ale tak diru se zavitem neni problem vsunout do potruby,lambada tam muze bejt porad,jen se udela prej mala bublina nani aby tam slo jen mali mnozstvi splodin a ono ji to prej staci,slysel sem to takhle nebo sem to spis nekde cet...
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
Macek
Profík
Příspěvky: 812
Registrován: úte pro 02, 2008 19:35
Bydliště: ČT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek »

on spí? myslel jako prodlevu kdy? na to dupne? ne? to zabere, né ?e by to nejelo, ale je to o zvyku těch pár milisekund počkat :)

jen?e já se tady bavím o tom fénku co je tady nahoře v odkazu, to bude mít mo?ná o něco vět?í výtlak jako ten větráček z PC ale účinek 0,0nic. Kdy? se tam hodí nějaká pořádná mr?ka tak to bude o něčem jiném, ale to bude zřejmě za jiné finance a odběr taky nebude nejmen?í. Automobilky jdou holt osvědčenou cestou turba či kompresoru.
GP 1,4 16V SPORT
Odpovědět