Stránka 18 z 19

Napsal: úte črc 03, 2012 12:33
od Buchtič
Při dojí?dění a podřazování, kdy? se zvednou otáčky zhruba na 2500, mi rezonuje něco v palubce, ale hrozným způsobem. Přijde mi, ?e to vychází z nitra palubky a její spodní části. Na?těstí to nedělá pravidelně, resp. intenzita rezonance se mění.
Setkali jste si u? s tím a vychází to třeba od jinud? Byl bych rád, kdyby to bylo něco jiného, proto?e tě?ko budu demontovat celou palubku.

Re: Vrzanie interieru

Napsal: stř úno 26, 2014 19:44
od Snowfox
A nemá to takovej lehce kovovej zvuk,jako kdyby drnčel krycí plech od výfuku?Ted češm ten stejnej problém,z venku auta nic neni slyšet,nic nedrnčí ale uvnitř auta jako kdybych měl v palubovce 2 kovový tenký desky který o sebe rachotí.Hrozně mě to sere.

Re: Vrzanie interieru

Napsal: stř úno 26, 2014 21:05
od jeník1
Taky mi to drnčí, ale už jsem si zvykl asi to bude vlastnost GP. Musíš jezdit rychle pak to není slyšet :lol:

Re: Vrzanie interieru

Napsal: čtv úno 27, 2014 8:44
od Snowfox
Bohužel mě to úplně psychicky deptá :-) Fakt mě ten zvuk sere...+ to zhasínání displeje,jediný 2 věci

Re: Vrzanie interieru

Napsal: čtv úno 27, 2014 9:40
od Jarouš
Snowfox píše:A nemá to takovej lehce kovovej zvuk,jako kdyby drnčel krycí plech od výfuku?Ted češm ten stejnej problém,z venku auta nic neni slyšet,nic nedrnčí ale uvnitř auta jako kdybych měl v palubovce 2 kovový tenký desky který o sebe rachotí.Hrozně mě to sere.
Zkus posundávat plasty palubky co jdou (kaslík před spolujezdcem ven, boční kryty tunelu, kryt před koleny řidiče) a uvidíš část kovové konstrukce, která je pod palubkou. U středového tunelu je přes plecový držák přišroubována k podlaze. Traverza pod palubkou drží z každé strany dvěma šrouby s torx hlavou - jsou vidět po otevření dveří na A sloupku nad omezovačem dvěří. Podotahuj co jde a koukni, jestli to nedělá nějaký plast, který drnčí o ty kovové části.

K displeji - vytáhni budíky, jsou připojené na jednom konektoru - zkontrolovat. Když tak rozebrat budíky, jestli není problém na cestě k osvětlovacím diodám - jsou tam SMD.

Re: Vrzanie interieru

Napsal: čtv úno 27, 2014 16:17
od Snowfox
Drnčení vyřešeno,bylo to uchycení plastové trubice vedoucí vzduch do airboxu (112,-kč) + tzv."dash vent trim" což sem našel na nějakých UK forech,to sem vypodložil kouskem molitanu.

Displej jsem vytáhlej měl,svorkovnici odpojenou a sundal jsem i ten černej kryt zezadu,pak je ještě bílej a pod ním je už tišťák,tak daleko jsem to nerozmontovával.Asi budu muset.Jinak káble,svorkovnice atd vypadá ok,čistá,nic neopálený apod.

Re: Vrzanie interieru

Napsal: pon bře 03, 2014 12:54
od Snowfox
Oprava,to za těch 112,- kč nebylo ono,byl to kolík na kterým je guma,drnčela ta guma protože už tam nebyla,takže kolík netřeba,pytlíček 5ks gum stál 25,-kč.Takže mám do budoucna na dlouho vystaráno.

Re: Vrzanie interieru

Napsal: pon dub 07, 2014 14:39
od Tatranec
Zdravím, granďasov,

mám nakrútených necelých 30 tisíc na Punte 2012.
Stávalo sa mi, že pri jazde dolu kopcom (!) a otáčkach asi 2500/min. čosi bzučalo (rezonovalo) vľavo od vodiča. Dal by som krk na to, že je to v predných dverách pri vodičovi.
A figu borovú!
Viete, čo to bolo?
Pod odnímateľným panelom pred ľavým kolenom vodiča (je tam taká priehlbina, akože priehradka, z ktorej všetko okrem handry vypadne) je konektor na diagnostiku. Zásuvka k nemu je osadená vo výreze v plechovom držiaku. Skúste s tým pohýbať. U mňa to malo vôľu. Stačilo podstrčiť trochu molitanu a je ticho.
Prišiel som na to tak, že som za jazdy pritláčal rukou všetko možné - tapacírung vo dverách , palubovku atď. Keď som pritlačil ten čierny kus plastu s priehlbinou (dá sa vyklopiť ťahom k sebe v
hornej časti), stíchlo to.
Ak to niekomu pomôže, mám u Vás poldeci. Pijem borovičku...

Tatranec, P 2012

Re: Vrzanie interieru

Napsal: pon dub 07, 2014 17:31
od Zdenda
Kdyby Jaroušovi každý dal za radu pol deci tak je z něho slušnej alkoholik. :D I když :D :D :D

Re: Vrzanie interieru

Napsal: pon dub 07, 2014 18:43
od Jarouš
Přepočteme to na finanční ekvivalent - litr benzínu a budu radit o106 8)

Re: Vrzanie interieru

Napsal: pát led 09, 2015 18:47
od Snoopy
Ahoj hoší, už jsem zoufalej z klepání v autě. Jedná se o zvuk spíš "plastů" žádný velký ráný. Příjde mi že vycházi od palubní desky z prostřed ale špatně se to lokalizuje. Už jsem rozdělal kastlik ven a radio, regulaci topeni. Na nic jsem samozřejmě nenarazil. Už si začínam myslet zda to nejde z venku motor ,podvozek. Je to tak že když auto je studený, tak je klid a když se to ohřeje tak při přejezdu nerovnosti něco klepne 2x, 3x. Při rozjezdu nebo při brždění zvuk slyšet není nebo slábne zaleži na síle. ( čím víc brzdim , zrychluju tim mín je slyšet) to stejne když zatáčim. A když pak vypnu motor a člověk nastraží uši tak to je taky slyšet jak to jednou klepne. Vůbec nevim jakou cestou se dát ,napadllo mě už i nějakej silenblok v motoru nebo tak. Už to pozoruju asi půl roku hlasitost se mi zda + - stejná.

Díky všem za radu ;)

Re: Vrzanie interieru

Napsal: pát led 09, 2015 20:33
od jeník1
Tohle jsem řešil taky a vzal jsem Silkal 93 a nastříkal na všechny místa, kde se o sebe třou plasty apod. Vrzání skončilo. Kdo maže ten jede :D

Re: Vrzanie interieru

Napsal: ned led 18, 2015 16:38
od Snoopy
Tak můj problém vyřešen ! Byl to nakonec radiator topení. Rozdělal jsem kryt středoveho tunelu u řidičovi nohy. A na trubkách od topení se vymačkala izolace. stačilo provizorně vypodložit papírem. Pak to nějak vymyslim ;) Hlavně že je klid

Re: Vrzanie interieru

Napsal: sob čer 13, 2015 16:44
od petoMA
Zdravím. Asi pred týždňom mi začali zadné lave dvere pri otvarani a zatvarani vydavat zvuk ako na starej šope.Premazal som panty a nepomohlo.Tak som dal dole tapec pohol dvermi a ten zvuk vychádza z obmedzovača otvorenia dverí. Vybral som ho von rozobral cely premazal vazelinou a dal nazad.A dvere stále vržu pri pohybe.ked tam obmedzovač neni nič nevrzga.Má niekto skúsenosť?

Re: Vrzanie interieru

Napsal: ned čer 14, 2015 21:40
od Tatranec
Ahoj,
kedysi som mal tento problém na Punte Classic.
Robili mi to v servise, bol som pri tom.
Neviem, ako v GP, ale v Classic-u tvorí obmedzovač silné pero (z pružnej guľatiny) a na konci je koliesko - priemer asi 15 mm. To koliesko by sa malo otáčať, nie iba kĺzať po ramene obmedzovača.
Mne sa síce točilo, ale hrdza bola v tom strede (čape). Namazali olejom, prestalo.
Asi po pol roku sa pero zlomilo. Nový obmedzovač stál vtedy asi 500.- Sk.
Čau.

Tatranec, P 2012 1.2 Fire