Vykon - meranie vykonu - graf
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Vykon - meranie vykonu - graf
Ahojte GPckari.
Urcite nie som sam, kto bol niekedy na brzde zmerat svoju Fiatku
Ja som dal svoj 1,4 16v StarJet Sport zmerat, ked mal tusim 5300 km.
Toto je meranie na 4. rychlostnom stupni
Korigovaný výkon Pnorm 91,1 PS / 67,0 kW
Výkon na kole Pkolo 65,8 PS / 48,4 kW
Ztrátový výkon Pztráty 24,7 PS / 18,2 kW
Výkon motoru Pmot 90,5 PS / 66,6 kW
Max. výkon při 5875 U/min / 152,3 km/h
Točivý moment Mnorm 118,8 Nm
Max. točivý moment při 4785 U/min / 124,0 km/h
Max. dosa?ené otáčky 6225 U/min / 161,4 km/h
Od 2600 rpm do 5800 bol krutiaci moment v rozmedzi 110 - 118,8 Nm.
Na 5. rychlostnom stupni boli vysledky trosku horisie. V kazdom pripade by ma potesili vysledky aspon na "katalogovej" urovni, cize 95 konikov a 125 Nm. No na atmosfericky motor objemu 1,4 to bude zrejme standard v ramci celej triedy.
Planujem ist este niekedy na dalsie meranie. Teraz ma auto 22 tisic km, tak hadam trosku "polepsilo". Netusim, ci stav km bude mat na vykon nejaky vplyv. Nezorganizujeme nejake to hromadne testovanie? Mozno by sa dala spravit lepsia cena (BA - Profituning)[/list][/code]
Urcite nie som sam, kto bol niekedy na brzde zmerat svoju Fiatku
Ja som dal svoj 1,4 16v StarJet Sport zmerat, ked mal tusim 5300 km.
Toto je meranie na 4. rychlostnom stupni
Korigovaný výkon Pnorm 91,1 PS / 67,0 kW
Výkon na kole Pkolo 65,8 PS / 48,4 kW
Ztrátový výkon Pztráty 24,7 PS / 18,2 kW
Výkon motoru Pmot 90,5 PS / 66,6 kW
Max. výkon při 5875 U/min / 152,3 km/h
Točivý moment Mnorm 118,8 Nm
Max. točivý moment při 4785 U/min / 124,0 km/h
Max. dosa?ené otáčky 6225 U/min / 161,4 km/h
Od 2600 rpm do 5800 bol krutiaci moment v rozmedzi 110 - 118,8 Nm.
Na 5. rychlostnom stupni boli vysledky trosku horisie. V kazdom pripade by ma potesili vysledky aspon na "katalogovej" urovni, cize 95 konikov a 125 Nm. No na atmosfericky motor objemu 1,4 to bude zrejme standard v ramci celej triedy.
Planujem ist este niekedy na dalsie meranie. Teraz ma auto 22 tisic km, tak hadam trosku "polepsilo". Netusim, ci stav km bude mat na vykon nejaky vplyv. Nezorganizujeme nejake to hromadne testovanie? Mozno by sa dala spravit lepsia cena (BA - Profituning)[/list][/code]
..výkon motoru se v?dy uvádí v zajetém stavu. Pokud je někdo natolik naivní a očekává, ?e motor bude pokytovat tyto parametry od 0 najetých km, tak je to spí? případ pro psychiatra ne? pro soudPandora píše:Tak výrobce neuvádí, po kolika km ten motor má jím udávaný výkon, kdyby to někdo ře?il soudní cestou, tak by mu řekli co?
Zákon na ochranu spotřebitele nic nepí?e o situaci, ?e technické parametry vozu se začnou projevovat a? časem.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
- Profík
- Příspěvky: 1174
- Registrován: ned dub 08, 2007 17:57
- Bydliště: Čáslav, CZ
- Kontaktovat uživatele:
:> :> :> :>Jarou? píše:..výkon motoru se v?dy uvádí v zajetém stavu. Pokud je někdo natolik naivní a očekává, ?e motor bude pokytovat tyto parametry od 0 najetých km, tak je to spí? případ pro psychiatra ne? pro soudPandora píše:Tak výrobce neuvádí, po kolika km ten motor má jím udávaný výkon, kdyby to někdo ře?il soudní cestou, tak by mu řekli co?
Zákon na ochranu spotřebitele nic nepí?e o situaci, ?e technické parametry vozu se začnou projevovat a? časem.
Dynamic 1,2 65k 5D Magnetico Blue
Vykon - meranie vykonu - graf
Noo, pekne ste to tu rozpisali.
Bol som si vedomy, ze 5300 km nie je zrovna dost. Vtedy som bol na merani najma kvoli tomu, aby som vedel ako je rozlozeny krutiaci moment, lebo som o tom nemal predstavu a na nete som grafy nenasiel.
Ked pojdem este niekedy na meranie, tak uvidim.
Inac, tych 91 koni co sme namerali je odchylka od udavanych hodnot cosi cez 4 %, co kludne moze byt odchylka v "tolerancii". Tiez si myslim, ze je logicke, ze motor bude mat lepsie hodnoty teraz ako na zaciatku svojho zivota.
Avsak, tuto temu som otvoril preto, lebo chcem vediet a vidiet hodnoty Vas, inych pouzivatelov a navstevnikov tohto fora, tak prosim skuste prispievat k veci, teda udaje, grafy. Ja by som sem ten svoj graf kludne supol, keby som vedel ako
dmbiker
Bol som si vedomy, ze 5300 km nie je zrovna dost. Vtedy som bol na merani najma kvoli tomu, aby som vedel ako je rozlozeny krutiaci moment, lebo som o tom nemal predstavu a na nete som grafy nenasiel.
Ked pojdem este niekedy na meranie, tak uvidim.
Inac, tych 91 koni co sme namerali je odchylka od udavanych hodnot cosi cez 4 %, co kludne moze byt odchylka v "tolerancii". Tiez si myslim, ze je logicke, ze motor bude mat lepsie hodnoty teraz ako na zaciatku svojho zivota.
Avsak, tuto temu som otvoril preto, lebo chcem vediet a vidiet hodnoty Vas, inych pouzivatelov a navstevnikov tohto fora, tak prosim skuste prispievat k veci, teda udaje, grafy. Ja by som sem ten svoj graf kludne supol, keby som vedel ako
dmbiker
Cena
Cena by bola okolo 50 ?. Keby nas islo viacej, dala by sa stlacit dolu tak o 20 %. Hovorim to podla toho, co som vcera cital na Ford fore. Chalani boli merat vykon asi 6ti a dostali cenu 40 ?. Tak by sme hadam vedeli aj my nieco zjednat.
tro?ku zbytečnost měřit sériový výkon, to dělali v nějakém časopise a vět?inou byly naměřené hodnoty o něco vy??í ne? udávané výrobcem, tu?ím ?e tam psali ?e udávaný výkon výrobcem by měl být minimální. co je na tom pravdy nevím, ka?dopádně bych měřil a? po nějakých smysluplných úpravách
GP 1,4 16V SPORT
Přesně tak, jinak to vidím jako vyhozené prachy.Macek píše:tro?ku zbytečnost měřit sériový výkon, to dělali v nějakém časopise a vět?inou byly naměřené hodnoty o něco vy??í ne? udávané výrobcem, tu?ím ?e tam psali ?e udávaný výkon výrobcem by měl být minimální. co je na tom pravdy nevím, ka?dopádně bych měřil a? po nějakých smysluplných úpravách
A křivky průběhu výkonu a krou?áku pro jednotlivé motory není problém vyhledat na netu. Večer mo?ná přihodím odkaz.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
OK guys,
tak to mozeme uzavriet. Ja som hned od nova dal do airboxu sportovy filter JR tak ma zaujimalo, ci to ma nejaky meratelny efekt. Aj preto som isiel na meranie.
Vyhodene prachy. V podstate ano. Ale ja som fakt merania nikde nenasiel. Iba take, ktorym som vazne nechcel verit. Dokonca aj tu na fore je v historii nejaky link, na moj 95 konovy motor ukazuje uplne mizerne vysledky, a diskusia v tej teme sa nesie v duchu velkej nespokojnosti s vykonom a pruznostou motora 1,4 16v 95 HP.
Ja som teda svoj seriovy motor meral z dvoch dovodov. Dal som sportovy filter vzduchu a nemal som sajnu o tom odkial - pokial to ma zmysel drzat v otackach.
Ak niekto z Vas nechal upravovat chip, menil komplet privod vzduchu a ma to odmerane po tychto zmenach, tak dajte udaje.
tak to mozeme uzavriet. Ja som hned od nova dal do airboxu sportovy filter JR tak ma zaujimalo, ci to ma nejaky meratelny efekt. Aj preto som isiel na meranie.
Vyhodene prachy. V podstate ano. Ale ja som fakt merania nikde nenasiel. Iba take, ktorym som vazne nechcel verit. Dokonca aj tu na fore je v historii nejaky link, na moj 95 konovy motor ukazuje uplne mizerne vysledky, a diskusia v tej teme sa nesie v duchu velkej nespokojnosti s vykonom a pruznostou motora 1,4 16v 95 HP.
Ja som teda svoj seriovy motor meral z dvoch dovodov. Dal som sportovy filter vzduchu a nemal som sajnu o tom odkial - pokial to ma zmysel drzat v otackach.
Ak niekto z Vas nechal upravovat chip, menil komplet privod vzduchu a ma to odmerane po tychto zmenach, tak dajte udaje.
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
no a ty ses ekolog ze ti zalezi na emisisch? : ) hlavne ze to jede o 5km rychlejc ne...Macek píše:to by mě taky zajímalo ale řekl bych ?e na astmatické 1,4 natlačí? čipem, výfukem a sáním mo?ná 15poníků, jestli vůbec. ka?dopádně pořád se to nevyrovná ani sériovému T-čku na druhou stranu mít zbytečné prachy a ka?lat na emise tak proč to nezkusit
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
já patřím spí?e do té skupiny kteří nemají zbytečné prachy na takové pokusy o ničem. a? budu chtít jezdit o 5km rychleji co? stejně nikde nevyu?iju tak v prvé řadě vyměním auto nebo motorizaci.bany píše:no a ty ses ekolog ze ti zalezi na emisisch? : ) hlavne ze to jede o 5km rychlejc ne...Macek píše:to by mě taky zajímalo ale řekl bych ?e na astmatické 1,4 natlačí? čipem, výfukem a sáním mo?ná 15poníků, jestli vůbec. ka?dopádně pořád se to nevyrovná ani sériovému T-čku na druhou stranu mít zbytečné prachy a ka?lat na emise tak proč to nezkusit
GP 1,4 16V SPORT