Kit sání

Vše okolo motoru, převodovky,sání, výfuku,atd.

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Kriss
Štamgast
Příspěvky: 611
Registrován: úte úno 05, 2008 20:03
Bydliště: Metan City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kriss »

No svuj kit postavis, ale aby to melo smysl na motor 1,4 16V tak te jenom filtr vyjde na 2000,- kolena na 1600,- a trubky min na 1000,- a tolik sotji kit GSR. A k tomu grafu. Zajdi si na fiatforum.com a tam si precti co tam pise asi 60 majtelu tohoto kitu na ruznych fiatech. Pochopis, ?e to neni jenom na papiře, ale je to skutečnost.
A pokud bude? chtit napsat, ?e sem cenu za postaveni vlastniho kitu přepiskl, tak dopředu řikam, ?e jsou to ceny kvalitnich koponentu firem KN a BMC + trubky. Patz tu vetsina lidi ma nove auta nedaj si tam filtr za 500 a nejake kolena z gumy.
Nýní: Alfa Romeo GT, 1.9 16v JTDM 110kw
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,
AGiNiGA
Návštěvník
Příspěvky: 80
Registrován: úte lis 11, 2008 19:48

Cena....

Příspěvek od AGiNiGA »

Zále?í na komponentech, ale s výslednou cenou nesouhlasím. KN max. za 1500,- (ostatní jsou dra??í, souhlasím). Trubky (300-400,-/kus) a na spojení silik. hadice (Samco, Siliconehose - www.siliconehose.com nebo Siliconhoses - siliconhoses.com).
Bude-li čas, po?lu návrh verze 0.05 (první návrh z roku 2006).
Kriss
Štamgast
Příspěvky: 611
Registrován: úte úno 05, 2008 20:03
Bydliště: Metan City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kriss »

O navrh bych stal velice moc by si mi pomohl..
Nýní: Alfa Romeo GT, 1.9 16v JTDM 110kw
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,
AGiNiGA
Návštěvník
Příspěvky: 80
Registrován: úte lis 11, 2008 19:48

Kit.....

Příspěvek od AGiNiGA »

Stejně zastávám názor, ?e postavení vlastního kit-u je levněj?í a člověk si toho aspoň vá?í.....
misha
Štamgast
Příspěvky: 356
Registrován: pon říj 27, 2008 13:17
Bydliště: Olomouc (Uničov)
Kontaktovat uživatele:

Re: Kit.....

Příspěvek od misha »

AGiNiGA píše:Stejně zastávám názor, ?e postavení vlastního kit-u je levněj?í a člověk si toho aspoň vá?í.....
Tak konecne napis, z ceho to poskladat a za kolik?
AGiNiGA
Návštěvník
Příspěvky: 80
Registrován: úte lis 11, 2008 19:48

Nejlevněj?í ře?ení.....

Příspěvek od AGiNiGA »

Nejlevněj?í ře?ení :
- koleno 45 st., průměr 57
- silikon. spojka 10 cm, prům. 57
- koleno 135 st., stejného prům.
- filtr (fy. nechám na Vás)
misha
Štamgast
Příspěvky: 356
Registrován: pon říj 27, 2008 13:17
Bydliště: Olomouc (Uničov)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misha »

reseni typu GSR podle me vyzaduje koleno 90st od sani, rovna roura 20cm, koleno 90st smerem dolu, opet 20cm roura, koleno 90st a filtr. Kazde koleno od sillicon hose stoji 500, roura 250, filtr BMC 2000 a to vse musis mit v 57 prumeru, jinak je treba jeste redukce od sani ... k tomu nejake ty spojky a jsme na 4500,- ... cena neni daleko od GSR kitu(po mnozstevni sleve), ktery je odladeny na miru starjetu a je vzhlednejsi ....
AGiNiGA
Návštěvník
Příspěvky: 80
Registrován: úte lis 11, 2008 19:48

Kit.....

Příspěvek od AGiNiGA »

Ka?dé ře?ení má své omezení, to, co jsem popsal je nejlevněj?í. GSR je ře?en dle návrhu pro Punto 1.4 16V (a filtr "pod autem" dostává zabrat).
Nicméně "raketu" z toho neuděláte, váha vozidla atd., chipování také u 1.4 nemá smysl.
misha
Štamgast
Příspěvky: 356
Registrován: pon říj 27, 2008 13:17
Bydliště: Olomouc (Uničov)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misha »

nikdo z toho raketu udelat nechce... i kdyby to pridalo jenom par poniku navic, tak to za to stoji. Ale hlavni duvod kitu primeho sani je zlepsit privod studeneho vzduchu laminarnim proudenim a tim zlepsit zatah hlavne v nizkych otackach, kde je nejvetsi slabina atmosferickeho nizkoobjemoveho motoru.

Pokud jsi videl reseni sani origo od Fiatu, tak to je primo prekazkova draha, proto ten deklarovany narust vykonu od GSR ... ktery je potvrzen praxi samozrejme.
Kriss
Štamgast
Příspěvky: 611
Registrován: úte úno 05, 2008 20:03
Bydliště: Metan City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kriss »

filtr dole je sice vystaven bordelu od spodku auta a cesty. Ale dá se to samozřejmě vyře?it, jednoduchym platovým krytem otázka 50kc.

57 mm koleno jsem bohu?el nena?el a trubky se delaji v celych cislech. Tak?e 60mm, 65mm atd. Navic Bych tam nedaval mensi prumer jak 60mm optimum je 67mm protoze se dá sehnat bez problemu. Tak?e to chce koleno s redukci 57mm vstup ke skrtici klapce motoru a 63mm vystup na trubku, to pak narvat na 67 mm trubku a delu u? to je bez problemu a nakonnec 70mm filtr.

Tady jsou ceny: koleno s redukci 20 liber, trubky 385 kc(20 cm), koleno 90° (67mm) 245kc, trubka 67mm (10cm) 315kc a filtr BMC 70mm vstup 2300kc

Takze suma celkem je: 600 za redukci
780 za trubky
500 za kolena
315 za kratkou trubku
2300 filtr

takze celkem:
cca 4500,- plus nejake uchycení, práce jsme nekde na 5000kc,-

cena kitu GSR je 5400 vč. po?ty.... a ej to prověřené a z jednoho dílu tudí? se nestane ?e něco nebude pasovat, či dojde k nějaké vzduchové průrvě.

Tak?e asi tak kluci, doufam ?e pomu?u
Nýní: Alfa Romeo GT, 1.9 16v JTDM 110kw
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,
AGiNiGA
Návštěvník
Příspěvky: 80
Registrován: úte lis 11, 2008 19:48

:)

Příspěvek od AGiNiGA »

OK, pak dejte vědět....., filtrů a různých ře?ení mám za sebou několik a kromě radosti z pubescentního "hluku", to přineslo max. 2,5 koně (co? si troufám tvrdit, pozná málokdo).

Jinak 57 mm trubky apod. dělá např. FK Automotive a spousta dal?ích, ale a? to budete někdo mít, rád podle toho sestavím levněj?í variantu.....
Kriss
Štamgast
Příspěvky: 611
Registrován: úte úno 05, 2008 20:03
Bydliště: Metan City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kriss »

tak tady hod ty navrhy co jsi posilal me a nebo to spocitej podle navodu jak sem to tady dal ja aby se konecka konstrukce podobala memu navrhu. Ale proste at to vidi vseci
Nýní: Alfa Romeo GT, 1.9 16v JTDM 110kw
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 1nekros1 »

Kriss píše:filtr dole je sice vystaven bordelu od spodku auta a cesty. Ale dá se to samozřejmě vyře?it, jednoduchym platovým krytem otázka 50kc.

57 mm koleno jsem bohu?el nena?el a trubky se delaji v celych cislech. Tak?e 60mm, 65mm atd. Navic Bych tam nedaval mensi prumer jak 60mm optimum je 67mm protoze se dá sehnat bez problemu. Tak?e to chce koleno s redukci 57mm vstup ke skrtici klapce motoru a 63mm vystup na trubku, to pak narvat na 67 mm trubku a delu u? to je bez problemu a nakonnec 70mm filtr.

Tady jsou ceny: koleno s redukci 20 liber, trubky 385 kc(20 cm), koleno 90° (67mm) 245kc, trubka 67mm (10cm) 315kc a filtr BMC 70mm vstup 2300kc

Takze suma celkem je: 600 za redukci
780 za trubky
500 za kolena
315 za kratkou trubku
2300 filtr

takze celkem:
cca 4500,- plus nejake uchycení, práce jsme nekde na 5000kc,-

cena kitu GSR je 5400 vč. po?ty.... a ej to prověřené a z jednoho dílu tudí? se nestane ?e něco nebude pasovat, či dojde k nějaké vzduchové průrvě.

Tak?e asi tak kluci, doufam ?e pomu?u
No len keby ti uz ten kit konecne poslali!!!
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Kriss
Štamgast
Příspěvky: 611
Registrován: úte úno 05, 2008 20:03
Bydliště: Metan City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kriss »

No prej tam maji nejaky problem.

Takze je to jednoduche.

KDO CHCE KIT AT MI NAPISE SZ-----motor,barvu

A ja to objednam znovu a objednavku uzaviram tuto nedeli v 20:00hodin
Nýní: Alfa Romeo GT, 1.9 16v JTDM 110kw
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,
AGiNiGA
Návštěvník
Příspěvky: 80
Registrován: úte lis 11, 2008 19:48

:)

Příspěvek od AGiNiGA »

To Kriss : klidně je mů?e? zveřejnit, myslím návrh o kterém diskutujeme. A na zbo?í z Anglie se "čeká", např. Samco apod. mi při?lo po 3 měsících :(, a to jen kvůli barevnému provedení :)
Odpovědět