Du?an píše:V testu Eva jsem se dočetl, ?e EVO má pětiblik
To mi přijde u? moc... mě trojblik na předjí?dění a přejí?dění z pruhu do pruhu bohatě stačí.
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Mně to připadá podstatně lep?í ne? trojblik.romisek.capuska píše:To mi přijde u? moc... mě trojblik na předjí?dění a přejí?dění z pruhu do pruhu bohatě stačí.Du?an píše:V testu Eva jsem se dočetl, ?e EVO má pětiblik
jak jezdí?, ?e se nestihne? vrátit v intervalu 3 bliknutí do svého pruhu???? Tebe bych teda v protisměru potkat nechtěl..Du?an píše:Mně to připadá podstatně lep?í ne? trojblik.romisek.capuska píše:To mi přijde u? moc... mě trojblik na předjí?dění a přejí?dění z pruhu do pruhu bohatě stačí.Du?an píše:V testu Eva jsem se dočetl, ?e EVO má pětiblik
Důvod: řada řidičů při předjí?dění nestíhá během trojbliku přejetí do druhého jízdního pruhu dokončit - stačí si přečíst vyhlá?ku, která stanovuje, ?e znamení o změně směru jízdy musí být dáváno po celou dobu úkonu, tj. od zahájení vyjetí z původního jízdního pruhu do zařazení se do nového jízdního pruhu. Praxe je taková, ?e řidič "trojblikne" a do jiného pruhu u? přejí?dí bez blikajícího blinkru.
V tomto případě se nejedná o mě, ale viděl jsem fůru jiných lidí, kterých se to týkáJarou? píše:
jak jezdí?, ?e se nestihne? vrátit v intervalu 3 bliknutí do svého pruhu???? Tebe bych teda v protisměru potkat nechtěl..
Jarou?i, trojblik v GP funguje velmi dobře, pokud nejsi zakrnělý dinosaurus, naučí? se to pou?ívat a výrazně to zvý?í komfort pou?ívání blinkrů. Při tvém modelovém případě objí?dění cyklisty stačí do blinkru ne ?uknout, ale o chvilku dýl ho podr?í? (asi jako u auta bez trojbliku nebo jako u okna, kdy? ho stahuje? one touch nebo jen ?uknutím popostáhne?) a blikne jen jednou. Tak?e pokud trojblik pou?ívá? s rozumem, tak jse to úplně stejné jako normální blinkr. Na dálnicích je ale trojblik o milion procent pohodlněj?í.Jarou? píše:jak jezdí?, ?e se nestihne? vrátit v intervalu 3 bliknutí do svého pruhu???? Tebe bych teda v protisměru potkat nechtěl..Du?an píše:Mně to připadá podstatně lep?í ne? trojblik.romisek.capuska píše: To mi přijde u? moc... mě trojblik na předjí?dění a přejí?dění z pruhu do pruhu bohatě stačí.
Důvod: řada řidičů při předjí?dění nestíhá během trojbliku přejetí do druhého jízdního pruhu dokončit - stačí si přečíst vyhlá?ku, která stanovuje, ?e znamení o změně směru jízdy musí být dáváno po celou dobu úkonu, tj. od zahájení vyjetí z původního jízdního pruhu do zařazení se do nového jízdního pruhu. Praxe je taková, ?e řidič "trojblikne" a do jiného pruhu u? přejí?dí bez blikajícího blinkru.
Blbiny typu trojblik, pětiblik a dal?í mi v autě rozhodně nechybí, pokud potřebuju, aby to blikalo dýl, tak ty blinkry prostě zapnu
A jak u? jsem psal vý?e - opravdu je "super" objí?dět cyklistu těsně před kři?ovatkou a blikat jak divý, hlavně při vracení se zpět do pruhu....
Zkrátka jsem toho názoru, ?e blinkry se mají pou?ívat s rozumem, ne v?dy striktně jak ukládá vyhlá?ka (ve které je podobných hovadin více).
lenost a komfort spolu úzce souvisí přeci....bany píše:vy ste ale ...obtezuje te zapnout a pak vypnout blinkr?nu kde to sme lenivy lidi kdys predjizdim bliknu jednou sem pak bliknu jednou zpatky je jedno jestli blika jednou -trikrat beztak auto v protismeru te vidi ze predjizdis ne jen kuli blinkrum asi a ja nemam problem predject auto aniz bych musel blikat min 5x a pet krat a vic blikaj cepickari a blbci ... kteri ani nevedej ze blikaj a prejedou nekam a pak jedou nekolik set kilometru dal s blinkrem kterej vypnou az kdys zase odbocujou jinam...chapu to treba ve smyslu prudkyho brzdeni ze to pak zablika ale uz i ten 5blik si myslim ze je hovadina natoz kdys ti funguje vypinaci packa nevidim duvod ho tam nedat a nebo neblikam vubec a jeto!!!
k tomu se snad dá dodat jen ?e ZATÍM je mi z toho smutno.bany píše:nikdy sem nikoho nesejmul muzu rict ze jezdim dost a vcelku rychlejc nez se smi) na obcana kterej pouziva auto jen pro soukr ucely...cca20-25tis rocne ...