Stránka 4 z 7

Napsal: čtv úno 24, 2011 16:31
od Zdenda
Jirko pěkný,dnes jsem ten deklík sháněl a v?ude na mě koukali jak telata, ani servis na ?kodovky mi neporadil,kde to sehnat. :( Zdenda
PS:Ten volant a řadička moc hezká práce,něco podobného mám ve Stilu (přes aukro) a je stra?ně příjemnej do ruky.

Napsal: čtv úno 24, 2011 18:38
od 1nekros1
presne ja som to tiez radil hned jarousovy ze tam pasuje aj felicity

Napsal: pát bře 18, 2011 20:27
od Jirka
Tak jsem tento týden provedl úpravu odvětrání klikové skříně motoru tak, aby nemohlo dojít k nasátí zmrzlé zkondenzované vody z trubky odvětrání motoru turbodmychadlem a jeho následnému po?kození.
Bohu?el to ?e to nasaje led a po?kodí turbo je u motoru 1,3mjtd v jakékoliv výkonové specifikaci dost bě?né, psal mi dokonce jeden kluk z dieselpower fora ?e u? takhle popravil 3 turba a chtěl radu co s tím.
Tak tady posílám pár fotek mojí úpravy:
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

tady je vidět zaslepení kde ta trubka byla připojená
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us


a tady je to co jsem vyndal
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Napsal: pát bře 18, 2011 21:26
od .bany
taky sem to mel ale nehorazne mi to tlacilo olej skrz nej ven ... takze sem to zase vratil jak to bylo puvodne... pac sem mel zeblitej motor jak prase...

Napsal: pát bře 18, 2011 21:50
od Jirka
Ale u té 1,3 je odlučovač oleje v tom odvetrání, nevim jak je to u 1,9 ale tam je asi hadice přímo z víka do sání před turbo.
V ka?dym případě mi z toho zatim nic neprská.

Napsal: pát bře 18, 2011 22:43
od .bany
jj presne tak... tak to mate lepsi uz no... kazdopadne se mi to nechtelo nejak moc resit tak sem to vratil zpatky... :lol:

Napsal: sob bře 19, 2011 6:32
od Jirka
Já bych to taky neře?il , ale kámo?ovi se u? 2krát po turbu proběhlo kus ledu z toho odvětrání díky tomu dlouhému vedení, tak takhle jsem tomu zamezil.
Tu trubku jak vidí? na poslední foto tak ta vede kolem celého motoru a teprve potom to jde do sání před turbo a v zimě se v tom vysrá?í voda a zmrzne, pak při ranním startu a jízdě se utrhne kus ledu z trubky a je vymalováno.

Napsal: sob bře 19, 2011 22:04
od .bany
njn nektery veci nepochopis proc sou tak stupidne delany...

Napsal: úte kvě 31, 2011 20:23
od Jirka
Jedno malé jubileum, cestou na sraz na Plumlov.

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Napsal: stř čer 01, 2011 15:51
od gawry
GRATULACE :clap :clap

Napsal: stř čer 01, 2011 22:35
od dony
:clap

Napsal: stř čer 01, 2011 23:26
od benja
Nevidím tady klanějícího se smajlíka.... smekám....mě co nevidět čeká 40tkm

Napsal: čtv čer 02, 2011 20:03
od Zdenda
A to jsi neviděl ten čistej motor, to by jsi smajlíkoval :D :D :D Zdenda

Napsal: ned čer 05, 2011 6:36
od Jirka
Tak tady jedna fotka motoru:

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Napsal: ned čer 05, 2011 9:15
od JardaK.
Jirka píše:Tak tady jedna fotka motoru
Jo, za sebe mů?u říct, ?e jsem na Plumlově koukal, jak má? ten motor čistý. V?echna čest, je vidět, ?e se majitel stará! Já mám motor sice poměrně taky čistý, nicméně drobátko zaprá?ený je, a to mám ?těstí, ?e Bravo nepou?tí ?ádnou mastnotu. Proto tleskám Fiatu a jeho italským montérům, ?e přes v?echny záporné řeči o jejich pracovní morálce nemám na motoru ani kapku oleje!