Re: Jarouš
Napsal: čtv srp 27, 2015 16:18
ee, byl jsem pro ni v D, stála u jednoho dealera BMW.Jarous1 píše:Blahopřeju k Alfici. Nekupoval jsi ji náhodou u nás na severu, konkrétně v LTM?
Oficiální fórum majitelů Fiatů Grande Punto, Punto Evo a Punto 2012/2013 v České a Slovenské republice
https://forum.gpfans.cz/
ee, byl jsem pro ni v D, stála u jednoho dealera BMW.Jarous1 píše:Blahopřeju k Alfici. Nekupoval jsi ji náhodou u nás na severu, konkrétně v LTM?
No, to říká ten pravýDušan píše:Tak "zakládající" členové GPFANS už nějak odpadávají...
Pobavilo Proč to ten majitel dělal?Jarouš píše:Děkuji za odpověď. Já mám "od koupě" (měla 80000) najeto asi 4 tkm a zatím řeším jen kosmetické vady. Tím myslím, že sem tam něco vrzne a zadrnčí a na to já jsem háklivý Ale na 90% je příčinou to, že do toho původní majitel neodborně hrabal a urvané čudly od tapecu se snažil univerzálně léčit lepidlem z tavné pistolky...
Díky za informaci, na poláky jsem úplně zapomněl. Louskal jsem jen s překladačem italské fórum a pak hlavně anglické. Na jaké fórum tam chodíš? O nějakém zapomenutém sítku jsem četl jen v souvislosti s TBičkama. Otázka je, jestli mi to při servisce zkontrolují, ale zeptám se jich. U poláků by asi nebyl problém to nějak objednat, ale nevím, jestli si to sám vyměním. Něco jako elearn pro Julču jsem nenašelJarouš píše: O kolapsu MA modulu už jsem načetl stohy materiálů a diskuzí. Technicky vzato je asi skutečně na vině ten příšerně dlouhý servisní interval. Na polském fóru jsou o tom popsané hromady stránek a další možnou příčinou je přídavný filtr multiairu - v podstatě dutý šroub se sítkem, který je v olejovém kanálu před plněním MA modulu olejem od čerpadla. Doporučují měnit co 2-3 výměny oleje, ve Fiatu vyjde asi na nějakých 700,- (číslo dílu 55238665) a v servisních úkonech se to nikde neuvádí. Potom jsou údajně důležité duté šrouby od mazání turba, mají taky plastové sítko. Těžko soudit, jestli tam k něčemu je, ale většinou vydrží pád desítek tisíc a rozpadne se. Ve Fiatu kus nestojí žádnou tragédii (asi 280,- kč), horší ovšem je, že ti jich neprodají míň než 10... . Ale našel jsem u poláků web, kde je prodávají za pár zlotých po jednom. Jen nějak pořešit dopravu tady.
Máš svoji diagnostiku? Taky o nějaké uvažuji, ale čínani jich mají hafo a musí se upravit nějaký odpor, že?Jarouš píše:Mám k Alfě "servisku", kde jsou pouze dva záznamy, a to výměna oleje ve 40 tkm a pak v 80ti... Nicméně podle diagnostiky je provedeno 6 zápisů výměny oleje, takže se moc nebojím a stav motoru odpovídá pravidelné péči tak po 15 tkm. Před koupí byl vyměněný olej, všechny filtry, chladicí kapalina a svíčky (rozebral jsem a opravdu ).
Potvrzuju Na N-ko je to prostě normální auto, na D-čko je to alfa Bojím se právě té aktualizace, kvůli stopstartu, že se zmrví Dynamic mód. Ale někde zase psali, že ta změna chování D a N byla jen u QV, tak nevím.Jarouš píše: Jízdně je to super svezení, akorát mi přijde velký rozestup v chování motoru při režimech D a N. V normálu je to dost mrtvola. Psali, že po aktualizaci SW v roce 2013 už tam není taková propast, ale zase na druhou stranu ti pak neroztáhne hubu od ucha k uchu přepnutí do dynamicu .
Jj proto chci tomtoma (v předražené verzi od fiatu), měl by taky na displeji ukazovat informace z PP.Jarouš píše: Je pravda, že ty 18ky jsou celkem na hraně, ale krásnější kola bych asi nevybral. Na zimu k tomu mám taky plecháče 16, ale ještě zatím nemám přezuto/zkušenost. Vyklápěcí navigace je supr avzhledem k původu auta k ní byly všechny papíry, kódy a SD karta s celou Evropou. Výhoda vyklápěcí navi je v tom, že drtivou většinu nastavení auta, audia a dalšího děláš přes ní a ne přes ten displej PP.
Vyhířívání mám ozkoušeno, nedá se regulovat, ale to je asi normální stav. Nikdy předtím jsem vyhřívané sedačky neměl, takže to jen v zimě na chvíli zapnu do zahřátí a to stačí.Jarouš píše: Kožené sicny jsou sice hezké a dobře se udržují, jinak v létě žádná sláva. Naštěstí jsou vyhřívané, takže zima bude v pohodě.
V dešti to vyzkouším, to mě nenapadlo. Plus navíc ve > 120 km/h (takže na dálnici) mi něco šustí jakoby před spolujezdcem. Asi se vítr dostává, kam nemá. Nevím taky, jak moc má fungovat natáčení xenonů do zatáček, nějak to moc nepoznám. Od doby co mi světla "seřídili" na STK, tak na mě v noci občas někdo blikáJarouš píše: Vrzání zezadu se mi ozývá taky, postupně jsem vyloučil zadní dveře, pod subwooferem rezervu nemám (lepicí sada) a taky dveře kufru a táhlo regulace xenonů Verdikt zní - vrže to od některé části multilinku. Když venku prší, tak je ticho
Ano normálně je dole v kufru přímo v té plechové prohlubni dojezdovka (17" užovka) a v ní sedí subwoofer. Bez nějaké výplně, proto jsem zvuky odhadoval odtud. Na subwooferu je pak taková mělká vana na nářadí a až na tom tapec od dna kufru.Jarouš píše: O dojezdovce taky uvažuju, tak jsem se chtěl zeptat, jestli tam do ní vleze bez úprav i subwoofer.
Jj dráty jsou tam v tom držáku na palubce jen na napájení, to zase nijak extra nepotřebuju, když by to odmítli udělat v záruce, počkám na její konec. Všechny informace do navigace se přenáší přes BT a stačí jen nahrát blue&me verzi pro tomtom a mělo by to frčet.Jarouš píše: Jinak k tomu tvému dodělání tomtoma - co jsem četl, tak by neměl být žádný problém, dráty tam prý jsou a hlavně - u poláků na allegru je na to auto hromady dílů za pár kaček
Jasně, pokud nás tu GPčkaři nerozpustíJarouš píše: Budu rád, jestli si sem tam vyměníme prostřednictvím tady našeho mateřského fóra nějaké info a zkušenosti. Tak teda cuore sportivo