Stránka 1 z 4

Palivový filtr

Napsal: pon bře 30, 2009 13:39
od Davids
chci se zeptat zda je pravda, ze se filtr u ropaku odvodnuje, a zajimalo by mne jak, pokud s tim nate nekdo zkusenosti napiste, diky.

Napsal: pon bře 30, 2009 13:48
od popo
mne sa zdá, ?e toto sa rie?i jeho výmenou :roll:

Napsal: pon bře 30, 2009 14:42
od Macek
kdy? u? jsme u toho tak jak často se mění benzínový?

Re: palivový filtr

Napsal: pon bře 30, 2009 15:13
od Jarouš
Davids píše:chci se zeptat zda je pravda, ze se filtr u ropaku odvodnuje, a zajimalo by mne jak, pokud s tim nate nekdo zkusenosti napiste, diky.
Naftový filtr se mění, GP má kontrolku (?lutou), která signalizuje vodu ve filtru. Pokud se rozsvítí, tak je ho potřeba vyměnit.

Re: palivový filtr

Napsal: pon bře 30, 2009 15:18
od Davids
Jarou? píše:
Davids píše:chci se zeptat zda je pravda, ze se filtr u ropaku odvodnuje, a zajimalo by mne jak, pokud s tim nate nekdo zkusenosti napiste, diky.
Naftový filtr se mění, GP má kontrolku (?lutou), která signalizuje vodu ve filtru. Pokud se rozsvítí, tak je ho potřeba vyměnit.
hmm, takze to filtrem asi nebude ten muj problem "porucha systemu vstikovani" to byla asi ta nejlevnejsi varianta :D snad to nebude nic vazneho...v pondeli jsem obednany na servis.

PS: v manualu pisou, kdyz se rozne ta kontrolka mame se obratit na servis kde vypusti zkondenzovanou vodu z palivoveho filtru (multijet)

Napsal: pon bře 30, 2009 19:17
od dony
... co u benálu?

Napsal: pon bře 30, 2009 20:05
od Jarouš
dony píše:... co u benálu?
Asi nic :D

Re: palivový filtr

Napsal: pon bře 30, 2009 20:24
od Jirka
Davids píše:
Jarou? píše:
Davids píše:chci se zeptat zda je pravda, ze se filtr u ropaku odvodnuje, a zajimalo by mne jak, pokud s tim nate nekdo zkusenosti napiste, diky.
Naftový filtr se mění, GP má kontrolku (?lutou), která signalizuje vodu ve filtru. Pokud se rozsvítí, tak je ho potřeba vyměnit.
hmm, takze to filtrem asi nebude ten muj problem "porucha systemu vstikovani" to byla asi ta nejlevnejsi varianta :D snad to nebude nic vazneho...v pondeli jsem obednany na servis.

PS: v manualu pisou, kdyz se rozne ta kontrolka mame se obratit na servis kde vypusti zkondenzovanou vodu z palivoveho filtru (multijet)
No te filtr zas tak levnej neni dá? za něj min. 2tis.

Re: palivový filtr

Napsal: pon bře 30, 2009 20:28
od Davids
Jirka píše:
Davids píše:
Jarou? píše: Naftový filtr se mění, GP má kontrolku (?lutou), která signalizuje vodu ve filtru. Pokud se rozsvítí, tak je ho potřeba vyměnit.
hmm, takze to filtrem asi nebude ten muj problem "porucha systemu vstikovani" to byla asi ta nejlevnejsi varianta :D snad to nebude nic vazneho...v pondeli jsem obednany na servis.

PS: v manualu pisou, kdyz se rozne ta kontrolka mame se obratit na servis kde vypusti zkondenzovanou vodu z palivoveho filtru (multijet)
No te filtr zas tak levnej neni dá? za něj min. 2tis.
v eperu myslim 2300 kc ale porad lepsi jak cerpadlo za 33 000 Kc :-)

Napsal: pon bře 30, 2009 20:33
od Jirka
Nemaluj čerta na zed, to čerpadlo je staveny aspon na 250tis. km.
Zajed do fiatu at to napichnou a zjisti co to udelalo jsou chyby ktere zustanou zapsane a kontrolka sviti a auto jede normalně.

Napsal: pon bře 30, 2009 20:44
od Davids
Jirka píše:Nemaluj čerta na zed, to čerpadlo je staveny aspon na 250tis. km.
Zajed do fiatu at to napichnou a zjisti co to udelalo jsou chyby ktere zustanou zapsane a kontrolka sviti a auto jede normalně.
mel jsem vytahlou baterku a opet ta chyba naskocila, auto jede zda se normalne, ale papa 11,5 l to je tim "nouzovym modem" asi...

Napsal: pát pro 31, 2010 12:19
od StanleyGP
najlacnejsi palivovy filter co som nasiel stoji 65Eur. Nasli ste niekto este lacnejsi? Stale sa mi to zda dost vela penazi za taku krabicku..

Napsal: pát pro 31, 2010 15:40
od Jirka
StanleyGP píše:najlacnejsi palivovy filter co som nasiel stoji 65Eur. Nasli ste niekto este lacnejsi? Stale sa mi to zda dost vela penazi za taku krabicku..
Pozor na značku výrobce, tyhle motory jsou stra?ně citlivý na kvalitu nafty a na filtry, neni to traktor.
Tady filtr propou?tí 2mikrony, ne jako u starejch dieselu i 20mikronu, proto ta cena.
A pozor na tu 1,3 jsou 2druhy pal. filtru, je rozdíl mezi verzí 55kw a 66kw, ta slab?í verze má o jeden vývod na filtru více.

Napsal: pon led 03, 2011 18:45
od Majty
Ahoj, já mám teď se svým GP ten samý problém. Začalo to asi před třemi týdny kolísavými otáčkami na volnoběh, potom jsem nastartoval a? na potřetí a při dal?ím chycení se mi bez dr?ení plynu otáčky asi na pět vteřin vystoupali a? do omezovače. Mám domluvený zítra servis, tak jsem své punto vytáhle z gará?e a jel jsem ho tro?ku je?tě vyzkou?et, ale málem jsem se ani nevrátil domů. Svítí mi ?lutá kontrolka "chyba vstřikování" Motor mi normálně během jízdy přestal reagovat na plyn. Tak jsem ho zhasl a pak zase a zase. Při dal?ím nastartování byl plyn zase jako spla?ený. tak?e se modlím a? zítra aspoň dorazím do 12 km vzdáleného servisu. Mám podezření na palivový filtr ale vím, ?e to mů?e být i mnohem hor?í. Mám najeto 60000km to by mohl být filtr sakra :shock: :shock: :shock: :x :x uvidíme

Majty GP 1.4 8V

Napsal: pon led 03, 2011 19:40
od Jirka
Ale ty má? benzin a ne naftu, tam to bude dělat uplně něco jiného ne? u dieselu.