Palivový filtr

Vše okolo motoru, převodovky,sání, výfuku,atd.

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Re: Palivový filtr

Příspěvek od Jarouš »

jeník1 píše:
Davids píše:chci se zeptat zda je pravda, ze se filtr u ropaku odvodnuje, a zajimalo by mne jak, pokud s tim nate nekdo zkusenosti napiste, diky.
Mo?ná se ptám hloupě. Má taky GP 1,2 benzín tzv. Filtr pevných částic?
?ádný benzín, pokud vím, nemá filtr pevných částic :D U? z hlediska principu spalování směsi.

PS: Jeníku, zkus někdy www.google.com :wink:
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
tkupilik
Štamgast
Příspěvky: 511
Registrován: úte črc 08, 2008 13:42

Příspěvek od tkupilik »

Pokrok Jarousi nezastavis:

**) Moderní zá?ehové motory s přímým vstřikováním jsou sice ú?asně ekologické a produkují málo CO2, ale zato produkují saze. Vítězství ochrany klimatu nad emisemi bude stvrzeno montá?í DPF také do těchto motorů, a to od emisní specifikace EURO 6 dále. Příčinou je krátká doba vstřiku, během které se palivo nestačí odpařit a hoří nedokonale. Ze stejného důvodu byl z hlediska emise sazí výhodněj?í starý předkomůrkový diesel. Pokud tedy chcete rozumně fungující motor s přímým vstřikem, bě?te nakupovat během roku 2012.

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2011112001
GP 1.4 Tjet
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

tkupilik píše:Pokrok Jarousi nezastavis:

**) Moderní zá?ehové motory s přímým vstřikováním jsou sice ú?asně ekologické a produkují málo CO2, ale zato produkují saze. Vítězství ochrany klimatu nad emisemi bude stvrzeno montá?í DPF také do těchto motorů, a to od emisní specifikace EURO 6 dále. Příčinou je krátká doba vstřiku, během které se palivo nestačí odpařit a hoří nedokonale. Ze stejného důvodu byl z hlediska emise sazí výhodněj?í starý předkomůrkový diesel. Pokud tedy chcete rozumně fungující motor s přímým vstřikem, bě?te nakupovat během roku 2012.

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2011112001
Dík za roz?íření obzoru :wink: Jen mě ten dotaz v souvislosti s malinkou atmosférou pobavil :D Navíc E6 je stále budoucnost, by? blízká.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
jeník1
Profík
Příspěvky: 719
Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
Bydliště: Strakonice, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jeník1 »

Jarou? píše:
tkupilik píše:Pokrok Jarousi nezastavis:

**) Moderní zá?ehové motory s přímým vstřikováním jsou sice ú?asně ekologické a produkují málo CO2, ale zato produkují saze. Vítězství ochrany klimatu nad emisemi bude stvrzeno montá?í DPF také do těchto motorů, a to od emisní specifikace EURO 6 dále. Příčinou je krátká doba vstřiku, během které se palivo nestačí odpařit a hoří nedokonale. Ze stejného důvodu byl z hlediska emise sazí výhodněj?í starý předkomůrkový diesel. Pokud tedy chcete rozumně fungující motor s přímým vstřikem, bě?te nakupovat během roku 2012.

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2011112001
Dík za roz?íření obzoru :wink: Jen mě ten dotaz v souvislosti s malinkou atmosférou pobavil :D Navíc E6 je stále budoucnost, by? blízká.

I Euro 5 ji? má filtr pevných částic. Alespoň mají takový vůz v nabídce u Fiatu:


Fiat Punto actual E5 sv. modrá metalíza
Cena: 199 222 Kč SLEVA 91178,- !!
Původní cena: 290 400 Kč

Rok výroby: 2011 Palivo: benzín

STANDARDNÍ VÝBAVA
ABS, Vý?kově a osově nastavitelný volant, Elektricky ovládáná přední okna, Vyřívané zadní okno, Příprava pro rádio (anténa + repro), Elektrický posilovač řízení Dualdrive?, Zadní opěrky hlavy, Zadní dělené sedadlo 40/60, 3 místa na sezení, 3 bezpečnostní samonavíjecí pásy, 2 x ISOFIX, Centrální zamykání, Uzamykatelné víčko nádr?e, Palubní počítač, Kit Fix and Go - sada na rychlou opravu pneumatik, Airbag řidiče, Airbag spolujezdce s mo?ností deaktivace, Stop&Start, EURO 5, Filtr pevných částic (DPF), Nárazníky v barvě karosérie, Vněj?í zpětná zrcátka v barvě karosérie, BAS (Brake Assistance System), Ocelová kola s ozdobnými kryty

NADSTANDARDNÍ VÝBAVA
- Metalická barva azurová IdealistA
- Vý?kově nastavitelné sedadlo řidiče
- Plnohodnotné rezervní kolo
- Paket Plus (dálkové centrální zamykání a klimatizace)

Vůz ihned k odběru
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
peta
Návštěvník
Příspěvky: 64
Registrován: stř zář 14, 2011 22:51

dotaz pal. filtr

Příspěvek od peta »

nevíte, od jakého výrobce byl obvykle osazen orig. palivový filtr 1,3 JTD ? Potřeboval bych zjistit, zda byl měněný, teď tam je UFI, vzhledem k ceně a současně najetým km (80t) bych jej nechtěl měnit zbytečně, pokud byl měněn dle plánu údr?by. Díky
Grande 08 5dv 1,3JTD 66kW dual AC B&M - prodáno
Punto 03 5dv 1,9JTD 63kW AC 6xAB - 2016 prodáno
C5 II Break Hdi 100kW Exclusive, Kůže, JBL, Afil, Navi, Xenon
P208 2015 5dv 1,6BlueHDi 73kW Allure, navi, JBL, parkasist
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Příspěvek od Jirka »

Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
peta
Návštěvník
Příspěvky: 64
Registrován: stř zář 14, 2011 22:51

Příspěvek od peta »

u? ho mám doma, pro jistotu vyměním, nemám jistotu ?e byl měněný. Jednak se mi zdá, ?e palivové čerpadlo bě?í poměrně dlouho po zapnutí klíčku (nevím v?ak, zde je řízeno časem nebo nějakým senzorem nízkotlaku paliva) - bě?í je?tě po zhasnutí kontrolky ?havení. Start po zhasnutí kontrolky ?havení se mi zdá hor?í, ne? pokud počkám je?tě chvíli - samozřejmě svíčky mají vět?í teplotu, ale spí? se mi zdá, ?e okruh paliva je?tě nemusí být zcela natlakován. I to mů?e asi způsobovat méně průchodný filtr.
Grande 08 5dv 1,3JTD 66kW dual AC B&M - prodáno
Punto 03 5dv 1,9JTD 63kW AC 6xAB - 2016 prodáno
C5 II Break Hdi 100kW Exclusive, Kůže, JBL, Afil, Navi, Xenon
P208 2015 5dv 1,6BlueHDi 73kW Allure, navi, JBL, parkasist
Kolacok
Štamgast
Příspěvky: 271
Registrován: stř led 13, 2010 12:58
Bydliště: Vychod SVK, Michalovce
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kolacok »

Aj mne huci cerpadlo po zhasnuti zhavenia aj v kose, aka je von.
Filter som menil za Alco. Vraj jedna zo zlych znaciek.
Cerpadlo huci rovnako dlho aj so starym aj novym.

Povodny UFI som rozrezal, nevyzera, ze je upchaty, len ma svetlo hnedy nadych :)

Dolezite je novy filter odvzdusnit. To sa da bud opakovanym zapinanim zapalovania, aby tam natieklo palivo (bude pocut bublinkovanie v nadrzi)
alebo na filtri je odsrubovatelny ventil, ktory je na to urceny. Odporucam to s tym ventilom. Staci ho uvolnit a nechat tlacit palivo, kym z ventilu nezacne vytekat.
Puntik 5D MultiJet 1.3 75k Active 2006, biely, 306000km
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Příspěvek od Jirka »

Tak já jsem taky ten filtr paliva rozřezal abych se podival jak vypadá.
Mů?u říct, ?e po 30tis.km byl teda total černý a ne jen světle hnědý, jak pí?e?.
Po výměně filtru auto pěkně o?ilo.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Kolacok
Štamgast
Příspěvky: 271
Registrován: stř led 13, 2010 12:58
Bydliště: Vychod SVK, Michalovce
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kolacok »

Tu sa ukaze len to, aku kvalitnu naftu mas v okoli a na pumpach, kde tankujes.

Ja donho lejem len OMV, Shell, Agip. Semtam Slovnaft, teraz najnovsie Metro (zase len slovnaft)+VIF.

Este ten filter mam, sfotim a postnem foto.
Puntik 5D MultiJet 1.3 75k Active 2006, biely, 306000km
buck1
Návštěvník
Příspěvky: 52
Registrován: sob srp 14, 2010 12:40

Příspěvek od buck1 »

tak koukam ze opravdu palivovy filtr do GP 1.3JTD Multijeta, vyjde na 2000Kc,- je otmu opravdu tak? to se vazne neda sehnat lacinejsi reseni?

A otzaka c. dve, nekde jsem zaslechl, ze menit do 1.3JTDcka kazdou "predzimu", ja nevymenil po 40k Km a buhvi kdo prede mnou a kdy menil, takze se na to chystam a prislo mi ze teda za 2000Kc,- se me snazi nekdo "odrbat" tak asi ne no...
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Příspěvek od Jirka »

Taky jsem o tom přemý?lel, ?e ta cena je a? neskutečná.
Jedině tam dát plastovou baňku co mělo punto classik 1,3jtd a dávat jenom vlo?ky.
I kdy? ta vlo?ka taky není ?ádná láce, ale je uplně stejná jako ta co je v té hliníkové zalisované patroně.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Kolacok
Štamgast
Příspěvky: 271
Registrován: stř led 13, 2010 12:58
Bydliště: Vychod SVK, Michalovce
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kolacok »

Takto vyzera UFI filter po cca 190tis. km
http://i43.tinypic.com/190eur.jpg
Zvrchu uz je suchy, ale na dotyk je aj po 4mesiacoch mokry od nafty.
Puntik 5D MultiJet 1.3 75k Active 2006, biely, 306000km
Snoopy
Návštěvník
Příspěvky: 141
Registrován: pát kvě 01, 2009 23:59

Re: Palivový filtr

Příspěvek od Snoopy »

Ahoj chci se zeptat našel jsem paliv.filtr na 1.3 jtd 66kw http://www.dilyfiatov.cz/p2341-naftovy-filtr-vlozka/
Jde měnit jen ta vložka??? Už jsem ho jednou měnil a teď budu asi znova tak se zeptam...A nemáte někdo problémy v zimě ja beru benzinu Q nebo i Vervu ale jak je kolem -15 tak v zimě zamrznu tak novej filtr ale zas jsem zamrz.Tak OMW maxxmotion a měl jsem klid i -20.Leju VIF atd. Nevim proč Benzina zamrzá furt parkuju teda venku.ALe pak vemu fen filtr nahřeju fenem a zas se jede.
Tak nevim jestli zas koupit UFI a nebo zkusit třeba MANN.
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Re: Palivový filtr

Příspěvek od Jirka »

Tak jestli máš klasiku plechovou patronu tak vložka vyměnit nejde .
To šlo u staršího punta to mělo plastovou banku a dávala se do ní vložka.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Odpovědět