Palivový filtr

Vše okolo motoru, převodovky,sání, výfuku,atd.

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Davids
Štamgast
Příspěvky: 689
Registrován: ned úno 24, 2008 15:47

Palivový filtr

Příspěvek od Davids »

chci se zeptat zda je pravda, ze se filtr u ropaku odvodnuje, a zajimalo by mne jak, pokud s tim nate nekdo zkusenosti napiste, diky.
popo
Štamgast
Příspěvky: 332
Registrován: čtv bře 29, 2007 17:33
Bydliště: Stupava - SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od popo »

mne sa zdá, ?e toto sa rie?i jeho výmenou :roll:
Bravo 1,6 MultiJet, 105 sivých koníkov, Dynamic, Sivá digital- perle?ová

Opel Corsa C, 1,0 12v

odpočíva v pokoji - Grande Punto 1,4 16v 5D Dynamic Sole - Psychadelic Azure
Macek
Profík
Příspěvky: 812
Registrován: úte pro 02, 2008 19:35
Bydliště: ČT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek »

kdy? u? jsme u toho tak jak často se mění benzínový?
GP 1,4 16V SPORT
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Re: palivový filtr

Příspěvek od Jarouš »

Davids píše:chci se zeptat zda je pravda, ze se filtr u ropaku odvodnuje, a zajimalo by mne jak, pokud s tim nate nekdo zkusenosti napiste, diky.
Naftový filtr se mění, GP má kontrolku (?lutou), která signalizuje vodu ve filtru. Pokud se rozsvítí, tak je ho potřeba vyměnit.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Davids
Štamgast
Příspěvky: 689
Registrován: ned úno 24, 2008 15:47

Re: palivový filtr

Příspěvek od Davids »

Jarou? píše:
Davids píše:chci se zeptat zda je pravda, ze se filtr u ropaku odvodnuje, a zajimalo by mne jak, pokud s tim nate nekdo zkusenosti napiste, diky.
Naftový filtr se mění, GP má kontrolku (?lutou), která signalizuje vodu ve filtru. Pokud se rozsvítí, tak je ho potřeba vyměnit.
hmm, takze to filtrem asi nebude ten muj problem "porucha systemu vstikovani" to byla asi ta nejlevnejsi varianta :D snad to nebude nic vazneho...v pondeli jsem obednany na servis.

PS: v manualu pisou, kdyz se rozne ta kontrolka mame se obratit na servis kde vypusti zkondenzovanou vodu z palivoveho filtru (multijet)
dony
Profík
Příspěvky: 1211
Registrován: úte čer 03, 2008 19:12
Bydliště: Čáslav ČR

Příspěvek od dony »

... co u benálu?
Obrázek
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

dony píše:... co u benálu?
Asi nic :D
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Re: palivový filtr

Příspěvek od Jirka »

Davids píše:
Jarou? píše:
Davids píše:chci se zeptat zda je pravda, ze se filtr u ropaku odvodnuje, a zajimalo by mne jak, pokud s tim nate nekdo zkusenosti napiste, diky.
Naftový filtr se mění, GP má kontrolku (?lutou), která signalizuje vodu ve filtru. Pokud se rozsvítí, tak je ho potřeba vyměnit.
hmm, takze to filtrem asi nebude ten muj problem "porucha systemu vstikovani" to byla asi ta nejlevnejsi varianta :D snad to nebude nic vazneho...v pondeli jsem obednany na servis.

PS: v manualu pisou, kdyz se rozne ta kontrolka mame se obratit na servis kde vypusti zkondenzovanou vodu z palivoveho filtru (multijet)
No te filtr zas tak levnej neni dá? za něj min. 2tis.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Davids
Štamgast
Příspěvky: 689
Registrován: ned úno 24, 2008 15:47

Re: palivový filtr

Příspěvek od Davids »

Jirka píše:
Davids píše:
Jarou? píše: Naftový filtr se mění, GP má kontrolku (?lutou), která signalizuje vodu ve filtru. Pokud se rozsvítí, tak je ho potřeba vyměnit.
hmm, takze to filtrem asi nebude ten muj problem "porucha systemu vstikovani" to byla asi ta nejlevnejsi varianta :D snad to nebude nic vazneho...v pondeli jsem obednany na servis.

PS: v manualu pisou, kdyz se rozne ta kontrolka mame se obratit na servis kde vypusti zkondenzovanou vodu z palivoveho filtru (multijet)
No te filtr zas tak levnej neni dá? za něj min. 2tis.
v eperu myslim 2300 kc ale porad lepsi jak cerpadlo za 33 000 Kc :-)
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Příspěvek od Jirka »

Nemaluj čerta na zed, to čerpadlo je staveny aspon na 250tis. km.
Zajed do fiatu at to napichnou a zjisti co to udelalo jsou chyby ktere zustanou zapsane a kontrolka sviti a auto jede normalně.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Davids
Štamgast
Příspěvky: 689
Registrován: ned úno 24, 2008 15:47

Příspěvek od Davids »

Jirka píše:Nemaluj čerta na zed, to čerpadlo je staveny aspon na 250tis. km.
Zajed do fiatu at to napichnou a zjisti co to udelalo jsou chyby ktere zustanou zapsane a kontrolka sviti a auto jede normalně.
mel jsem vytahlou baterku a opet ta chyba naskocila, auto jede zda se normalne, ale papa 11,5 l to je tim "nouzovym modem" asi...
StanleyGP
kolemjdoucí
Příspěvky: 45
Registrován: pon lis 01, 2010 20:45

Příspěvek od StanleyGP »

najlacnejsi palivovy filter co som nasiel stoji 65Eur. Nasli ste niekto este lacnejsi? Stale sa mi to zda dost vela penazi za taku krabicku..
Grande Punto 7/2007, 1.3 MultiJet 90hp
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Příspěvek od Jirka »

StanleyGP píše:najlacnejsi palivovy filter co som nasiel stoji 65Eur. Nasli ste niekto este lacnejsi? Stale sa mi to zda dost vela penazi za taku krabicku..
Pozor na značku výrobce, tyhle motory jsou stra?ně citlivý na kvalitu nafty a na filtry, neni to traktor.
Tady filtr propou?tí 2mikrony, ne jako u starejch dieselu i 20mikronu, proto ta cena.
A pozor na tu 1,3 jsou 2druhy pal. filtru, je rozdíl mezi verzí 55kw a 66kw, ta slab?í verze má o jeden vývod na filtru více.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Majty
Návštěvník
Příspěvky: 133
Registrován: úte dub 24, 2007 21:51
Bydliště: Bystřice pod Host.

Příspěvek od Majty »

Ahoj, já mám teď se svým GP ten samý problém. Začalo to asi před třemi týdny kolísavými otáčkami na volnoběh, potom jsem nastartoval a? na potřetí a při dal?ím chycení se mi bez dr?ení plynu otáčky asi na pět vteřin vystoupali a? do omezovače. Mám domluvený zítra servis, tak jsem své punto vytáhle z gará?e a jel jsem ho tro?ku je?tě vyzkou?et, ale málem jsem se ani nevrátil domů. Svítí mi ?lutá kontrolka "chyba vstřikování" Motor mi normálně během jízdy přestal reagovat na plyn. Tak jsem ho zhasl a pak zase a zase. Při dal?ím nastartování byl plyn zase jako spla?ený. tak?e se modlím a? zítra aspoň dorazím do 12 km vzdáleného servisu. Mám podezření na palivový filtr ale vím, ?e to mů?e být i mnohem hor?í. Mám najeto 60000km to by mohl být filtr sakra :shock: :shock: :shock: :x :x uvidíme

Majty GP 1.4 8V
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Příspěvek od Jirka »

Ale ty má? benzin a ne naftu, tam to bude dělat uplně něco jiného ne? u dieselu.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Odpovědět