Palivový filtr
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Palivový filtr
chci se zeptat zda je pravda, ze se filtr u ropaku odvodnuje, a zajimalo by mne jak, pokud s tim nate nekdo zkusenosti napiste, diky.
Re: palivový filtr
Naftový filtr se mění, GP má kontrolku (?lutou), která signalizuje vodu ve filtru. Pokud se rozsvítí, tak je ho potřeba vyměnit.Davids píše:chci se zeptat zda je pravda, ze se filtr u ropaku odvodnuje, a zajimalo by mne jak, pokud s tim nate nekdo zkusenosti napiste, diky.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Re: palivový filtr
hmm, takze to filtrem asi nebude ten muj problem "porucha systemu vstikovani" to byla asi ta nejlevnejsi varianta snad to nebude nic vazneho...v pondeli jsem obednany na servis.Jarou? píše:Naftový filtr se mění, GP má kontrolku (?lutou), která signalizuje vodu ve filtru. Pokud se rozsvítí, tak je ho potřeba vyměnit.Davids píše:chci se zeptat zda je pravda, ze se filtr u ropaku odvodnuje, a zajimalo by mne jak, pokud s tim nate nekdo zkusenosti napiste, diky.
PS: v manualu pisou, kdyz se rozne ta kontrolka mame se obratit na servis kde vypusti zkondenzovanou vodu z palivoveho filtru (multijet)
Re: palivový filtr
No te filtr zas tak levnej neni dá? za něj min. 2tis.Davids píše:hmm, takze to filtrem asi nebude ten muj problem "porucha systemu vstikovani" to byla asi ta nejlevnejsi varianta snad to nebude nic vazneho...v pondeli jsem obednany na servis.Jarou? píše:Naftový filtr se mění, GP má kontrolku (?lutou), která signalizuje vodu ve filtru. Pokud se rozsvítí, tak je ho potřeba vyměnit.Davids píše:chci se zeptat zda je pravda, ze se filtr u ropaku odvodnuje, a zajimalo by mne jak, pokud s tim nate nekdo zkusenosti napiste, diky.
PS: v manualu pisou, kdyz se rozne ta kontrolka mame se obratit na servis kde vypusti zkondenzovanou vodu z palivoveho filtru (multijet)
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Re: palivový filtr
v eperu myslim 2300 kc ale porad lepsi jak cerpadlo za 33 000 KcJirka píše:No te filtr zas tak levnej neni dá? za něj min. 2tis.Davids píše:hmm, takze to filtrem asi nebude ten muj problem "porucha systemu vstikovani" to byla asi ta nejlevnejsi varianta snad to nebude nic vazneho...v pondeli jsem obednany na servis.Jarou? píše: Naftový filtr se mění, GP má kontrolku (?lutou), která signalizuje vodu ve filtru. Pokud se rozsvítí, tak je ho potřeba vyměnit.
PS: v manualu pisou, kdyz se rozne ta kontrolka mame se obratit na servis kde vypusti zkondenzovanou vodu z palivoveho filtru (multijet)
mel jsem vytahlou baterku a opet ta chyba naskocila, auto jede zda se normalne, ale papa 11,5 l to je tim "nouzovym modem" asi...Jirka píše:Nemaluj čerta na zed, to čerpadlo je staveny aspon na 250tis. km.
Zajed do fiatu at to napichnou a zjisti co to udelalo jsou chyby ktere zustanou zapsane a kontrolka sviti a auto jede normalně.
Pozor na značku výrobce, tyhle motory jsou stra?ně citlivý na kvalitu nafty a na filtry, neni to traktor.StanleyGP píše:najlacnejsi palivovy filter co som nasiel stoji 65Eur. Nasli ste niekto este lacnejsi? Stale sa mi to zda dost vela penazi za taku krabicku..
Tady filtr propou?tí 2mikrony, ne jako u starejch dieselu i 20mikronu, proto ta cena.
A pozor na tu 1,3 jsou 2druhy pal. filtru, je rozdíl mezi verzí 55kw a 66kw, ta slab?í verze má o jeden vývod na filtru více.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Ahoj, já mám teď se svým GP ten samý problém. Začalo to asi před třemi týdny kolísavými otáčkami na volnoběh, potom jsem nastartoval a? na potřetí a při dal?ím chycení se mi bez dr?ení plynu otáčky asi na pět vteřin vystoupali a? do omezovače. Mám domluvený zítra servis, tak jsem své punto vytáhle z gará?e a jel jsem ho tro?ku je?tě vyzkou?et, ale málem jsem se ani nevrátil domů. Svítí mi ?lutá kontrolka "chyba vstřikování" Motor mi normálně během jízdy přestal reagovat na plyn. Tak jsem ho zhasl a pak zase a zase. Při dal?ím nastartování byl plyn zase jako spla?ený. tak?e se modlím a? zítra aspoň dorazím do 12 km vzdáleného servisu. Mám podezření na palivový filtr ale vím, ?e to mů?e být i mnohem hor?í. Mám najeto 60000km to by mohl být filtr sakra uvidíme
Majty GP 1.4 8V
Majty GP 1.4 8V