Men?í recenze Abarth esseesse
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
-
- Štamgast
- Příspěvky: 611
- Registrován: úte úno 05, 2008 20:03
- Bydliště: Metan City
- Kontaktovat uživatele:
Men?í recenze Abarth esseesse
Tak lidi ahoj,
ted o víkendu jsem se dostal do kontaktu s GP Abarth "esseesse"(GPASS). Musím poděkovat Drtikolovi a jeho kamarádovi-vlastníkovi GPASS, Luďkovi.
Začnu venkem
ten je samozřejmě krásný jako ka?dé GP. Spouta lidí se domnívá, ?e dojem ale kazí černé obruby a prahy. No, musím se přiznat byl jsem taky toho názoru, ale kdy? jsem vřera viděl GPASS, můj názor se změnil. Auto vůbec není zohyzďováno cernými plasty ba naopak to k červené slu?í. Samozřejmostí sou jiné přední a zadní lampy... a co kním dodat jsou ú?asné.
Co se týče vnitřku auta, tak jsem byl překvapen i zklamán. Volant je oproti volantu z GP sport dole mírně useknut a má červené pro?ívání jinak je schodný s předlohovou verzí.
Proto?e se jednalo o verzi s paketem "ků?e" byli sedáky i dekor palubní desky pokryté krasnou a příjemnou ků?í. Já sice nejsem zastáncem tohoto doplňku ve sportovním autě, ale co člověk to názor. Jinak je interiér stejný jako v GPS, samozřejmě kromě sedáků.
Oné sedačky jsou pro mne, ale zklamáním. sedí se v ních dobře, nedávají tělu dostatečnou oporu a vodivost. Je to takové sportovní křeslo. Palubní počítac byl obohacen a ukazatem tlaku turba. Jinak na vás nic neznámého nečeká.
Teď se dostávám k motoru a jízdním vlastnostem. Paket "esseesse" zahrnuje prestavbu na tzv. SuperSportivo. Turbo garret, svíčky, vstříky, brzdy, kola, výfuk a mapa motoru udělá z klasického Abarthu... motorovou pilu na řezání zatáček a sprint ďábla. Inu 180koní je dost. Jízda byla neskutečná, akcelerace famózní a brzdy Brembo umí taky svoje. Spotřeba je to co bude spoustu zajímat. No kdy? se jezdí normálně tak cca 9-10l/100km Docela bych si to rád pujčil na víkend a pořádně otestoval.
No na konec jen tolik. Tohle Grande Punto je koníčkem a nebude sedět ka?dému, a to mo?ná také kvůli tomu, ?e v této konfiguraci výjde na necelých 700 000kč. Ale velkou roli hraje euro a to ?e v čr není přímý prodejce.
Jinak si myslím, ?e je to krasavec, plný elánu do ?ivota, který si hravě poradí s tunigovými frajírky na kři?ovatce a nezklame ani ve společnosti dámy.
ted o víkendu jsem se dostal do kontaktu s GP Abarth "esseesse"(GPASS). Musím poděkovat Drtikolovi a jeho kamarádovi-vlastníkovi GPASS, Luďkovi.
Začnu venkem
ten je samozřejmě krásný jako ka?dé GP. Spouta lidí se domnívá, ?e dojem ale kazí černé obruby a prahy. No, musím se přiznat byl jsem taky toho názoru, ale kdy? jsem vřera viděl GPASS, můj názor se změnil. Auto vůbec není zohyzďováno cernými plasty ba naopak to k červené slu?í. Samozřejmostí sou jiné přední a zadní lampy... a co kním dodat jsou ú?asné.
Co se týče vnitřku auta, tak jsem byl překvapen i zklamán. Volant je oproti volantu z GP sport dole mírně useknut a má červené pro?ívání jinak je schodný s předlohovou verzí.
Proto?e se jednalo o verzi s paketem "ků?e" byli sedáky i dekor palubní desky pokryté krasnou a příjemnou ků?í. Já sice nejsem zastáncem tohoto doplňku ve sportovním autě, ale co člověk to názor. Jinak je interiér stejný jako v GPS, samozřejmě kromě sedáků.
Oné sedačky jsou pro mne, ale zklamáním. sedí se v ních dobře, nedávají tělu dostatečnou oporu a vodivost. Je to takové sportovní křeslo. Palubní počítac byl obohacen a ukazatem tlaku turba. Jinak na vás nic neznámého nečeká.
Teď se dostávám k motoru a jízdním vlastnostem. Paket "esseesse" zahrnuje prestavbu na tzv. SuperSportivo. Turbo garret, svíčky, vstříky, brzdy, kola, výfuk a mapa motoru udělá z klasického Abarthu... motorovou pilu na řezání zatáček a sprint ďábla. Inu 180koní je dost. Jízda byla neskutečná, akcelerace famózní a brzdy Brembo umí taky svoje. Spotřeba je to co bude spoustu zajímat. No kdy? se jezdí normálně tak cca 9-10l/100km Docela bych si to rád pujčil na víkend a pořádně otestoval.
No na konec jen tolik. Tohle Grande Punto je koníčkem a nebude sedět ka?dému, a to mo?ná také kvůli tomu, ?e v této konfiguraci výjde na necelých 700 000kč. Ale velkou roli hraje euro a to ?e v čr není přímý prodejce.
Jinak si myslím, ?e je to krasavec, plný elánu do ?ivota, který si hravě poradí s tunigovými frajírky na kři?ovatce a nezklame ani ve společnosti dámy.
Naposledy upravil(a) Kriss dne úte bře 03, 2009 10:30, celkem upraveno 1 x.
Nýní: Alfa Romeo GT, 1.9 16v JTDM 110kw
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,
Já taky nejsem příznivcem platů na tomto autě, podle mého názoru ?el Abarth designově dost dolů oproti Grande Puntu. Já to vnímám se smí?enými pocity, oplastované auto se mi pojí s mo?ností výletu do terénu a proti tomu jde koncepce "nabu?eného" předohrabu, který se bude neljíp cít na asfaltu. Kdy? to přirovnám do extrému, tak u? to tu jednou bylo : Panda s plastama pomalu a? po boční okno... Ale ta se dělala i ve verzi 4x4...
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
ty woe , kráááása a taky doost koni.
akroat me teda stve, ze tohle krásné GP davali v reklame na slevy GP (od tech 250t.) a protiucet stareho fiata atd. nicmene na netu u nich (fiat) jsem ho nejak nenasla ...
akroat me teda stve, ze tohle krásné GP davali v reklame na slevy GP (od tech 250t.) a protiucet stareho fiata atd. nicmene na netu u nich (fiat) jsem ho nejak nenasla ...
www.girlstuning.com -tuningovy babinec *GT*
www.puntotuning.eu - aneb Punto Tuning Fans *PTF*
moje ?Punto, muj ?ivot!
www.puntotuning.eu - aneb Punto Tuning Fans *PTF*
moje ?Punto, muj ?ivot!
no jo, se mam jeste co ucit
mi na tech kolech pripadal stejny.. jen jiny predni naraznik ?
a ono v tech par sekundach
mi na tech kolech pripadal stejny.. jen jiny predni naraznik ?
a ono v tech par sekundach
www.girlstuning.com -tuningovy babinec *GT*
www.puntotuning.eu - aneb Punto Tuning Fans *PTF*
moje ?Punto, muj ?ivot!
www.puntotuning.eu - aneb Punto Tuning Fans *PTF*
moje ?Punto, muj ?ivot!