Stránka 4 z 8
Napsal: pon lis 02, 2009 9:41
od pema
Vidím,?e ?etří? zimáky....na budíku 1.5°C
Napsal: pon lis 02, 2009 9:43
od pema
Eses píše:proboha doufám, ?e jde o fotomontá?
To urkitě viz budíky...
Napsal: čtv pro 17, 2009 21:03
od Honzus
Tak sem minulej pátek nasadil zimáky....
Napsal: čtv pro 17, 2009 21:12
od Teddy86
Pekne.
Napsal: pát pro 25, 2009 21:10
od Honza°
Cituji z auto.cz: "Velké ?ně novinek se chystají u Abarthu. Men?í modelovou řadu obohatí nejvýkonněj?í provedení 500 TC Abarth a otevřený 500 Cabrio Abarth na základě leto?ní novinky Fiat 500C. Tovární úpravce se zaměří také na Punto Evo, které bude ve verzi Abarth vyu?ívat techniku Alfy Romeo MiTo Quadrifoglio Verde."
wow..
doufám ?e pod slovo "technika" spadá i slovo motor..
http://news.auto.cz/spy/fiat-lancia-yps ... valec.html
Napsal: pát pro 25, 2009 21:19
od Honzus
Honza° píše:Cituji z auto.cz: "Velké ?ně novinek se chystají u Abarthu. Men?í modelovou řadu obohatí nejvýkonněj?í provedení 500 TC Abarth a otevřený 500 Cabrio Abarth na základě leto?ní novinky Fiat 500C. Tovární úpravce se zaměří také na Punto Evo, které bude ve verzi Abarth vyu?ívat techniku Alfy Romeo MiTo Quadrifoglio Verde."
wow..
doufám ?e pod slovo "technika" spadá i slovo motor..
http://news.auto.cz/spy/fiat-lancia-yps ... valec.html
Honzo, ono je to přesně naopak, celé MiTo je postaveno na základě GP Abarth..... nejsilněj?í verze 155k je alfí ekvivalent.... co se týče Abarth PE, tak předpokládám, ?e to bude stejné...
Alfa má pořád v záloze verzi GTA...
Napsal: pát pro 25, 2009 21:24
od Honza°
Nojo, ale mě jen zaujalo ?e pokud by Abarth PE začínal na nějakých 170koních jako Mito Quadrifoglio Verde..jak bude asi vypadat esesák.. necháme se překvapit jak to v?echno vymyslí..
Napsal: pát pro 25, 2009 21:32
od Honzus
Honza° píše:Nojo, ale mě jen zaujalo ?e pokud by Abarth PE začínal na nějakých 170koních jako Mito Quadrifoglio Verde..jak bude asi vypadat esesák.. necháme se překvapit jak to v?echno vymyslí..
tak to ka?dopádně
ono i těch pouhých 155 koní cválá celkem svi?ně
Napsal: ned pro 27, 2009 9:46
od Dušan
Máme GP Abarth, GP Abarth Esseesse .... Co tento "Supersport" ?
Jinak i do Abarthů montují navigaci, jako do Evíček:
Napsal: ned pro 27, 2009 10:33
od Honzus
To je esseesse, mo?ná pro nějaké trhy tam dávají supersport, ono esseesse je foneticky italsky SS - SuperSport
Co se týče konektoru na palubce, to je originál - je to z výbavy na přání a je to pro B&M TomTom - i z tohoto důvodu mám pocit, ?e na Abarthech udělali Evo úpravy je?tě před faceliftem
Napsal: ned pro 27, 2009 11:42
od Kriss
ja se nechci hadat ale co jsem cetl na Abarth.it tak supersport je upravene eSeSe. Ma jiny vyfukovy system, barvu a vybavu(sedacky Sabelth)
Napsal: ned pro 27, 2009 12:01
od Honzus
Krissi, dy? jo, je to jen esseesse s trochu jinou barvou a sedačkami, ale de facto je to výbava verze esseesse, tohle auto bylo ve Frankfurtu na stánku Abarthu.... výkonově se v?ak od esseesse neli?í
Napsal: ned pro 27, 2009 12:26
od pema
Honzus píše:Krissi, dy? jo, je to jen esseesse s trochu jinou barvou a sedačkami, ale de facto je to výbava verze esseesse, tohle auto bylo ve Frankfurtu na stánku Abarthu.... výkonově se v?ak od esseesse neli?í
Myslím,?e SuperSport je GPA v nejlep?í výbavě v barvě Campovolo Grigio s kitem Estetico SuperSport sedačky Sabelt a s kitem ESSEESSE.Cena cca 25tis.?
http://indianautosblog.com/wp-content/u ... rsport.jpg
Napsal: ned pro 27, 2009 17:15
od Dušan
Napsal: ned pro 27, 2009 17:24
od Honzus
je to jak říkám esseesse se ?edou barvou, ko?enými sedadly Sabelt a přípojkou na navigaci s diagnostickými funkcemi....
seděl jsem v něm ve Frankfurtu.... popravdě ty Sabelty jsou parádní na okruh, na denní vyu?ití si to neumím představit, jsou to takové tuhé lavóry