výfukový systém je úplně stejný jako má esesko, teď jsem koukal na nowý ePERkoKriss píše:ja se nechci hadat ale co jsem cetl na Abarth.it tak supersport je upravene eSeSe. Ma jiny vyfukovy system, barvu a vybavu(sedacky Sabelth)
GP ABARTH
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Du?an píše:Honzus s pemou mohou porovnat:
http://grandepuntoclub.com/forum/viewto ... ca&start=0
To je ono.
A tohle by mělo být GPA EVO
http://news.autoroad.cz/zajimavosti/328 ... e-silnejsi
Fiat 850S,128A 128C,127,Ritmo,Uno,PuntoI,Punto GT,PuntoIII,GP ABARTH
HONDA CBR 1000RR,Honda CRF africa Twin DCT
HONDA CBR 1000RR,Honda CRF africa Twin DCT
- Honzus
- Moderátor
- Příspěvky: 1040
- Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
JJ povedl se, je to krasavec....
technické údaje
ABARTH PUNTO EVO 1.4 Turbo Multiair 165 CV E5 3P Start & Stop
Motore
? řadový 4 válec, 4 ventily na válec, 1368 cm3
? výkon 165 k (120 KW) a 5500 ot./min
? točivý moment 250 Nm ( 25,5 kgm) a 2250 ot./min
? turbodmychadlo Garrett GT1446 s pevnou geometrií lopatek
? systém Start&Stop (What the ****???)
? Gear Shift Indicator
? Multiair
6 stp. převodovka
Spotřeba
? kombinace (l/100km) 6,0 (haha )
? mimo město (l/100km) 4,8
? město (l/100km) 8,1
výkony
? max. rychlost : 213 km/h
? zrychlení : 0-100 km/(sec) 7,9
technické údaje
ABARTH PUNTO EVO 1.4 Turbo Multiair 165 CV E5 3P Start & Stop
Motore
? řadový 4 válec, 4 ventily na válec, 1368 cm3
? výkon 165 k (120 KW) a 5500 ot./min
? točivý moment 250 Nm ( 25,5 kgm) a 2250 ot./min
? turbodmychadlo Garrett GT1446 s pevnou geometrií lopatek
? systém Start&Stop (What the ****???)
? Gear Shift Indicator
? Multiair
6 stp. převodovka
Spotřeba
? kombinace (l/100km) 6,0 (haha )
? mimo město (l/100km) 4,8
? město (l/100km) 8,1
výkony
? max. rychlost : 213 km/h
? zrychlení : 0-100 km/(sec) 7,9
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Abarth Punto Evo oficiálně
Je nádhernej!
Perfektní design kol (paprpsky ?tír). Lemy a prahy v barvě - moc pěkné, zadní partie velmi povedená (..ikdy? já bych zvolil výfuk středem a po stranách mlhovka a zpátečka, popřípadě tak jak to je, ale s double exhaust ) K přední partii - hmm, taky bych lezl k auta rad?i zezadu
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
no stopercent to vies co sa mi na aqbartoch nepacilo a aj na evu co sa mi nepaci. (tie cierne nelakovane veciDu?an píše:By mě zajímalo, co bys změnil1nekros1 píše:sice by som siel s par vecami lakernikovy ale inak je krasnucky
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
No ten cerveny abarth v odkaze, ktery posilal pema, ma predni naraznik povedenejsi (v barve). Ale to je jedno, stejne mit Abartha nebudu, tak proc to resit
GP Dynamic 5D 1.4 77k dualogic, 16", skydome, navi, rear-cam
Ex: Alfa Romeo Giulietta, 1.4 Multiair 170k, 17"
Ex: Fiat Bravo II Dynamic, 1.4 16V 90k, spiritual ivory, 17", navi, rear-cam
Ex: GP Fresh 3D 1.2 65k, cerna crossover, 16"
Ex: Alfa Romeo Giulietta, 1.4 Multiair 170k, 17"
Ex: Fiat Bravo II Dynamic, 1.4 16V 90k, spiritual ivory, 17", navi, rear-cam
Ex: GP Fresh 3D 1.2 65k, cerna crossover, 16"