To u? nám pak chybí dal?í páčka z kola Favorit pro plyn, jaký měla na přístrojovce P-V3Smosto píše:este ta doplnim,ze tak ako som pouzil lanko z bicykla mozeme pouzit aj boulden a aj packu co prehadzujes rychlosti z nejakeho stareho favorita a upevnime ju na volant
Chladič a chlazení (dotazy, rady, závady,...)
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Du?ane, ale na chladič má foukat studený vzduch... O zbytek se stará termostat. A pokud je 100% v pořádku, tak rychlost zahřátí motoru ?ádná dečka na chladiči neovlivní.Du?an píše:Já myslím, ?e jestli studený vzduch fouká přímo na chladič a nebo nefouká, rozdíl tam bude, ale ne moc velkýJarou? píše:A co se týče teorie foukání chladné vzduchu na motor - moc bych tomu nevěřil, v?dy? hned za chladičem jsou výfukové svody a ty topí za chvíli po startu a? a?
PS: ne nadarmo jsou GP dodávaná na trh severských zemí, vybavena komplet kryty motoru.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
..tak se mi to líbí!mosto píše:a ja ako spravny kutil som aj ten zdokonalil ten vyrezany stvorec okolo pleteneca vyfuku som tiez okrytoval aby mi nan necakal kdejaky sajrajtJarou? píše:
PS: ne nadarmo jsou GP dodávaná na trh severských zemí, vybavena komplet kryty motoru.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
..no tak do toho!mosto píše:no ako tak pozeram,mal by som si vytvorit "galeriu a dennicek nasich aut"aby ste mali odkial cerpat inspiraciuJarou? píše: ..tak se mi to líbí!
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
no to neviem ja som bez krytu v zime nejazdil ale urcite to niesu vyhodene peniaze aspon co sa cistoty motora tykaDavids píše:jak to tak posloucham zacinam uvazovat alepson o tom jednom krytu motoru...protoze je fakt, ze pri -15 a jizde z kopce mi rucicka na palubovce sla neskutecne dolu otazka je jestli to ma opravdu nejaky znatelny ucinek...
Fiat GP 1,2 active.....hnedá Fago
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
ja bych to taky nekombinoval -20 je dostacujici ... pri - 25 ti to hned nezamrzne zasne se tvorit trist ledova ale pocitej ze to by muselo bejt nejmin - 30 aby se to stalo ... jinak bud dolej co tam mas a nebo si kup fridex a udelej novou napln ... asi by se nic nestalo pri promychani smesi ale nikdy nevis a pokud to neni nejaka nouzovka na ceste tak bych to nedelal ...
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
Jen?e klasika hustoměry jsou stavěny na Fridex. Kde má? jistotu, ?e Paraflu o stejné hustotě má stejný bod mrznutíSnoopy píše:Meril jsem to tou klasikou jak se nasaje chladici a podle toho jak plave ta merka zadnej digi...A asi na tom mozna neco bude takze plan 2 trosku odleju a sup do mrazaku na -25 =) a uvidime kde je chyba..Mela by tam bej origo napl. Ale to je samy ale a vime jak to chodi
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky