Dušanovo gipi a Š Rapid
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Dnes jsem ze svého vozítka houbou a čistou vodou smyl ten slaný ?kraloup a na autě přesto zůstaly takové ?pinavé fleky, které bez ?ampónu nepustily
Vyu?il jsem venkovní teploty kolem +10 st. a umístil nedávno zakoupeného ?tíra na zadní sklo, jako "protiváhu" české vlaječky umístěné na pravé straně
Vyu?il jsem venkovní teploty kolem +10 st. a umístil nedávno zakoupeného ?tíra na zadní sklo, jako "protiváhu" české vlaječky umístěné na pravé straně
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nakonec jsem dnes ře?il. Byla v něm dole toti? opravdu voda (té jsem si nejdřív nev?iml, v?iml jsem si pouze toho orosení), tak jsem světlo rozdělal a v rámci mo?ností doma vysu?il.Du?an píše:Nějaká zkondenzovaná tam je - neře?ím, vyschnewenca píše:Du?ane , zdá se mi to nebo má? v tom levém světle vodu ?????
Asi tam bylo okolo té gumy blbě utěsněné, ve spodní části za gumou byla také voda. Podotýkám, ?e takto bylo světlo od počátku co GP mám, já ho je?tě nikdy nerozdělával a je zajímavé, ?e vody jsem si nikdy předtím nev?iml, ?e by v něm někdy byla
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Řekl bych, ?e můj první Puntím ?ádný oblepenec nebyl - http://www.duschovo-grandepunto.wgz.cz/moje-prvni-puntoPepa B. píše:..to Du?an, ano, červená je krásná ..ale - brzdi u? s těma nálepkama, v?eho moc ?kodí, a? GP nedopadne jako tvůj původní tu?ím zelenej Pun?a?;-)
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
-
- Profík
- Příspěvky: 1090
- Registrován: stř kvě 23, 2007 20:18
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
já to nemyslel zle, jen v?eho moc ?kodí a GP je pěkný právě tím, ?e má čisté oblé linie, není potřeba ho a? tolik přiklá?lovat a má? pravdu - první Punto nebyl oblepenec, mě zmátly přídavné mlhovky a takDu?an píše:Řekl bych, ?e můj první Puntím ?ádný oblepenec nebyl - http://www.duschovo-grandepunto.wgz.cz/moje-prvni-puntoPepa B. píše:..to Du?an, ano, červená je krásná ..ale - brzdi u? s těma nálepkama, v?eho moc ?kodí, a? GP nedopadne jako tvůj původní tu?ím zelenej Pun?a?;-)
bývalé auto - Fiat Bravo 1.6 Mjet, Dynamic 2008 - Techno Grey
bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
Řekl jsem si, ?e bych mohl v deníčku svého pun?áka zveřejnit přehled závad, které jsem ře?il v průběhu skoro 4 letého provozu:
Závady vzniklé v průběhu dvouleté záruky:
1) Reklamace skříňky zapalování - krátce po koupi GP-čka se mi začal zasekávat klíček ve skříňce zapalování. ?lo s ním ?patně otáčet, musel jsem s ním v?dycky trochu "zaverglovat". Závada odstraněna v autorizovaném servisu výměnou.
2) Reklamace otvírání zadních dveří - jednalo se o jednu z "dětských nemocí" GP-čka. Spolujezdci museli hrubě chytit za zadní kliku, aby dveře otevřeli. Závada odstraněna v autorizovaném servise úpravou dveřního mechanismu - úpravou zdvihu kliky.
3) Reklamace laku - jednalo se o vadu, která byla způsobena buďto na repasi ve výrobním závodě nebo opravou po cestě. Cca po jednom roce od koupi jsem začal pozorovat odli?nost odstínu laku na levých předních dveřích a na náraznících vozidla. Navíc se nad klikou začala objevovat tmavá skvrna o průměru asi 5 cm. Nechal jsem GP-čko prohlédnout u profi lakýrníků, kteří mě potvrdili, ?e lak na zmíněných dveřích je opravovaný, odli?nost laku na náraznících ?e je obvyklá (vzhledem k plastovému podkladu). Lak tedy musel být opravován buďto je?tě u výrobce, případně cestou k prodejci, co? je úkon obvyklý, ale podle mě by měl být někde zaznamenán, příp. by měla být dána sleva - bohu?el. Následovala reklamace u prodejce. Závada odstraněna přestříkáním v autorizovaném servisu - dodnes k mé spokojenosti.
Závady, které se objevily po záruce:
1) Závada na elektrickém posilovači řízení - závada se objevila v létě 2008 a to tak, ?e jsem při otáčení volantem poci?oval jemné chvění a přenos vibrací do volantu. Tyto projevy se postupem času začaly zesilovat. V servisu naměřili nestejnoměrný posilovací účinek vlevo a vpravo se závěrem "?patné snímací čidlo".
Dne 11.2.2010 provedena výměna posilovače. Jeho cena, díky ře?ení problému s Fiatem ČR čtvrtinová, tj. 4.800 Kč místo cca 21.200 Kč. Fiatu ČR tímto děkuji.
Závady vzniklé v průběhu dvouleté záruky:
1) Reklamace skříňky zapalování - krátce po koupi GP-čka se mi začal zasekávat klíček ve skříňce zapalování. ?lo s ním ?patně otáčet, musel jsem s ním v?dycky trochu "zaverglovat". Závada odstraněna v autorizovaném servisu výměnou.
2) Reklamace otvírání zadních dveří - jednalo se o jednu z "dětských nemocí" GP-čka. Spolujezdci museli hrubě chytit za zadní kliku, aby dveře otevřeli. Závada odstraněna v autorizovaném servise úpravou dveřního mechanismu - úpravou zdvihu kliky.
3) Reklamace laku - jednalo se o vadu, která byla způsobena buďto na repasi ve výrobním závodě nebo opravou po cestě. Cca po jednom roce od koupi jsem začal pozorovat odli?nost odstínu laku na levých předních dveřích a na náraznících vozidla. Navíc se nad klikou začala objevovat tmavá skvrna o průměru asi 5 cm. Nechal jsem GP-čko prohlédnout u profi lakýrníků, kteří mě potvrdili, ?e lak na zmíněných dveřích je opravovaný, odli?nost laku na náraznících ?e je obvyklá (vzhledem k plastovému podkladu). Lak tedy musel být opravován buďto je?tě u výrobce, případně cestou k prodejci, co? je úkon obvyklý, ale podle mě by měl být někde zaznamenán, příp. by měla být dána sleva - bohu?el. Následovala reklamace u prodejce. Závada odstraněna přestříkáním v autorizovaném servisu - dodnes k mé spokojenosti.
Závady, které se objevily po záruce:
1) Závada na elektrickém posilovači řízení - závada se objevila v létě 2008 a to tak, ?e jsem při otáčení volantem poci?oval jemné chvění a přenos vibrací do volantu. Tyto projevy se postupem času začaly zesilovat. V servisu naměřili nestejnoměrný posilovací účinek vlevo a vpravo se závěrem "?patné snímací čidlo".
Dne 11.2.2010 provedena výměna posilovače. Jeho cena, díky ře?ení problému s Fiatem ČR čtvrtinová, tj. 4.800 Kč místo cca 21.200 Kč. Fiatu ČR tímto děkuji.
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky