Stránka 1 z 4

Testy GP (str.1 a 3)

Napsal: pon úno 02, 2009 12:00
od Petr1985
Dneska mi do?el předplacený časák Svět motorů a ejhle, v rubrice bazar, je pod názvem Velká tečka recenze GP.

Celkově vyznívá velmi pozitivně, mě osobně a? zarazilo, jak chválí základní motor 1.2 48KW, ?e je úplně někde jinde ne? třeba 1.2 51kW co se dává do nové fábky. Jasný, rozdíl 3 vs 4 válce, ale i tak...

jako minusy byly jmenovány: volant kvůli dr?ení, zavíraní zadních dveři a tvrdé plasty v interiéru, ?e to vypadá lacině. Ale testovali absolutně základní verzi, i bez rádia.....

tak mě napadlo, jestli není nějaká dobrá du?e z Olomouckého kraje, co má tuhletu 1.2 a nechtěla by mě za men?í úplatek povozit....proto?e předváděcí jízda cca 5 km mi fakt nestačila...

Napsal: pon úno 02, 2009 14:47
od dony
Ne? ti někdo půjčí 1.2-ku,tak zatím oskenuj článek a hoď ho sem :D

Napsal: pon úno 02, 2009 16:01
od julo
Ne? ti někdo půjčí 1.2-ku,tak zatím oskenuj článek a hoď ho sem
Schvažujem.
jako minusy byly jmenovány: volant kvůli dr?ení, zavíraní zadních dveři a tvrdé plasty v interiéru, ?e to vypadá lacině. Ale testovali absolutně základní verzi, i bez rádia.....
Neviem čo majú proti volantu, mne sa dr?í dobre. No a to kritizované zatváranie kufra v ka?dej recenzii na GP mi lezie na nervy. Asi nevedia zatvára? kufor alebo čakajú ?e tam bude visie? nejaká ?nurka za ktorú treba potiahnú?. U? som videl nejedno auto od ...group s odtlačkami prstov na kufri od zatvárania. Ja nemám ani jeden a v?dy zavriem kufor bez problémov. Tak nefiem čo rie?ia. A plasty u? vôbec nerie?im.
P.S. Ja som e?te ne?iel s HTP :( .

Napsal: pon úno 02, 2009 16:16
od kuta33
Na volantu mě napoprvé trochu překvapily ty dvě "bradavice" na věnci, ale kdy? člověk dr?í volant tak jak má je to naopak dobrá věc. Jinak se vůbec nedivím, ?e celkově hodnotili velmi kladně. :clap

Napsal: pon úno 02, 2009 18:47
od Petr1985

Napsal: pon úno 02, 2009 19:16
od Jarouš
Ten ko.kot, co psal tento článek v GP snad ani nejel. Kdy? u? pominu neustále doblba omílané kecy o vysoké hraně kufru, tvrdých plastech uvnitř a přeposilovaném řízení, tak věci jako "otřesný" zvuk při zavírání dveří a průměrné brzdy jsou naprosto mimo mísu. Ve srovnání s "českou" konkurencí - Fábií, to je nebe a dudy. Ve Fábii mají zavírající se dveře zvuk vrátek od chléva a o brzdách bych si ani nedovolil mluvit. Takový gumový a mdlý nástup brzd se hned tak nevidí. Kecy o nadprůměrně ?ivé a velmi úsporné motorizaci 1.2 tady asi naserou řadu lidí, bláboly o vytlučených čepech asi taky nemaj reálného opodstatnění, no a účinnost světel osazených TESCO modrýma ?árovkama, nemá snad v takovém časopise úroveň komentovat... O frekvenci "praskání" ?árovek ve světlech by určitě rád sly?el ?kodovkář, který ty svoje H7 kupuje snad častěji ne? benzín.... :lol:

Napsal: pon úno 02, 2009 19:19
od gawry
Hezký komentář. :clap :clap :clap

Napsal: pon úno 02, 2009 19:22
od Dušan
Jarou? píše: a průměrné brzdy
Nevím tedy, jak vypadají nadprůměrné brzdy :wink:
(Jen tak mimo mísu, já si test nepřečtu, nějak se mi ne a ne zobrazit)

Napsal: pon úno 02, 2009 19:41
od Jarouš
Du?an píše:
Jarou? píše: a průměrné brzdy
Nevím tedy, jak vypadají nadprůměrné brzdy :wink:
(Jen tak mimo mísu, já si test nepřečtu, nějak se mi ne a ne zobrazit)
S nadprůměrnýma brzdama jezdí?. :wink:

Napsal: pon úno 02, 2009 20:56
od Dušan
Já myslel, ?e mám brzdy průměrné, i kdy? jsem se poprvé málem zakousl do přístrojovky :D

Napsal: pon úno 02, 2009 21:24
od Jarouš
Du?an píše:Já myslel, ?e mám brzdy průměrné, i kdy? jsem se poprvé málem zakousl do přístrojovky :D
Zkus se zakousnout do přístrojovky ve fabii :lol: Pravda, je měkčená, ale hryzat do ní bud? hrůzou z toho jak to auto mdle brzdí ve srovnání s tvým GP. Nehledě na to, ?e pokud bude? chtít ve fabii naplno vyu?ívat pontenciál brzd, tak během 10 tkm má? kotouče do vrtule. V práci mám mo?nost jezdit se 4 mi auty tohoto typu a značky a v?echny u? mají zvlněné kotouče. Já se s vým autem brzdím mnohem tvrději a i po 40 tkm to pořád brzdí jako nové.

Napsal: pon úno 02, 2009 21:45
od 1nekros1
henty keci o otvarani kufra nech si strcia do zadku v zivote som sa neuspinil. uz som cital par casakou o punte a sade to kritizuju ale novy golf pochvalili za to a ako sa to otvara? musite zatlacit logo W a potom ho za to vytiahnut hore a to sa akoze dobre zaserete lebo prstom tlacite na to spinave logo. podprumerne brzdy? fabia felicia favorit brzdia skoro na jedno kopito ked som presiel s fabii na punto a siel som na predvadzaciu jazdu s mojim sportom tak ked som chcel pribrzdit do krizovatky tak si predajca buchol hlavu do skla. a posilovac si neviem vynachvalit je uplne skvelo nastaveny.pouze tvrde plasty v interieri? no tak to asi nesedel vo fobii dobry tupec to pisal

Napsal: pon úno 02, 2009 21:50
od benja
myslím ?e jára to vystihl líp ne? ten co psal ten článek... :!: 8)

Napsal: pon úno 02, 2009 22:24
od Dušan
Kluci, jé víte čí je to GP-čko?
Je to GP-čko Holliho, který byl min. 1x na na?em pra?ském minisrazu 15.3.2008. Poznal jsem ho podle mračítek, o kterých psal na fóru, ?e si je chce pořídit, ale hlavně podle nápisu GRANDE vlevo vzadu na kufru.
Mj. nevím, proč si lidi lepí CZ, kdy? to mají na registrační značce.
Du?an píše:Účast: Tommy, Du?an, Gawry, Gurisson, Jirka, MV a Holli

Carlos je zatím nedostupný, tak alespoň pro nedočkavce 2 fotky ode mě:

Obrázek
Obrázek

Napsal: pon úno 02, 2009 22:53
od Davids
benja píše:myslím ?e jára to vystihl líp ne? ten co psal ten článek... :!: 8)
Na to si hold musime zvyknout ze hloupe ceske stado si porad mysli, ze "ceske" skodovky jsou proste ty nejlepsi auta a vubec je nezajima, ze jsou strasne predrazena a prakticky v nicem dobrem nevycnivaji, znam hodne pripadu co kdyz si jdou vybirat auto tak rikaji no "asi nejakou skodovku" a kdyz se se zeptam proc "protoze je to ceske auto" coz uz davno neni pravda, a ani kvalita uz neni na dobre urovni, a verim ze ten samy recenzent, kdyby videl na volantu logo skoda, by auto hodnotil uplne jinak, ono uz kolikrat lidi odrati ze to je fiat, a vic je nezajima. Pochcat takove k*k*ty odmerene. :twisted: