Problém se startováním
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Problém se startováním
Zdravím,
mám u svého GP S 1.9 M-Jet problém se startováním. V podzemní gará?i, kde je cca +13 stupňů, mi motor dost dlouho toci, nez naskoci. Baterka byla na nabijeni ve Fiatu, auto komplet prohlédnuto a nic.
Napadlo mě, jestli na to nemů?e mít vliv fakt, ?e má třeba půl minuty klíč ve druhé poloze a tudí? ?havící svíčky moc předehřejí vzduch. Proto?e kdy? nastartuji takřka protočením klíčku, tak no problem.
Děkuji za radu
mám u svého GP S 1.9 M-Jet problém se startováním. V podzemní gará?i, kde je cca +13 stupňů, mi motor dost dlouho toci, nez naskoci. Baterka byla na nabijeni ve Fiatu, auto komplet prohlédnuto a nic.
Napadlo mě, jestli na to nemů?e mít vliv fakt, ?e má třeba půl minuty klíč ve druhé poloze a tudí? ?havící svíčky moc předehřejí vzduch. Proto?e kdy? nastartuji takřka protočením klíčku, tak no problem.
Děkuji za radu
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
preco tak dlho mas tie kluciky v zapalovani a v 1 polohe? moze to byt aj tym ze po chvylke ti prestane tlacit cerpadlo palivo ... ja diesel nemam neviem inaksiu vinu ..
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 77
- Registrován: sob říj 25, 2008 22:09
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
Měl jsem 1.9 JTD 110 koní v Maree a kdy? jsem potřeboval mit sepnutý klíček a pak třeba po del?í době startovat tak jsem v?dycky klíček vrátil znova na?havil a tím pádem znova natlačil naftu čerpadlem a no problem
Jinak 1.9 JTD je absolutně vychytanej motor. Kdybych měl prachy navíc tak bych do GP taky volil tuhle motorizaci.
Jinak 1.9 JTD je absolutně vychytanej motor. Kdybych měl prachy navíc tak bych do GP taky volil tuhle motorizaci.
www.shiver.blog.cz Aktuálně Fiat GP 1.3 MultiJet 95CV-230Nm Chip. Arancio Capriccioso Metallizzato + ko?ený paket, loketku a el. bederní opěrku. Doporučuji
Re: Problém se startováním
Musis startovat ihned po tom co zhasne kontrolka zhaveni, cim dyl cekas tim hur ti to chytne nebo nechytne vubec, stalo se mi to taky.Petr1985 píše:Zdravím,
mám u svého GP S 1.9 M-Jet problém se startováním. V podzemní gará?i, kde je cca +13 stupňů, mi motor dost dlouho toci, nez naskoci. Baterka byla na nabijeni ve Fiatu, auto komplet prohlédnuto a nic.
Napadlo mě, jestli na to nemů?e mít vliv fakt, ?e má třeba půl minuty klíč ve druhé poloze a tudí? ?havící svíčky moc předehřejí vzduch. Proto?e kdy? nastartuji takřka protočením klíčku, tak no problem.
Děkuji za radu
- benja
- Profík
- Příspěvky: 1456
- Registrován: sob pro 29, 2007 10:30
- Bydliště: Havířov-Opičí hory Podlesí,Okres "Cip"
- Kontaktovat uživatele:
kuci mají pravdu.... já mám firemní auto pallio 1.7 td. tam sice ?havím dlouho páč tam jsou nějaké zanesené ?havičky nebo něco takového.. ka?dopádně kdy? u? na?havím a prováham start tak mů?u znova.. tzak?e hnedle po zhasnutí startu a bude? bez problémů...
"Grande Punto Sport 1,4 16V 95 ponykoníků
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
Pokračuj zde: http://www.tomashrdlicka.phorum.cz/viewtopic.php?t=289
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky