Chybové hlášení "Excess. radiat. fluid temper ..."
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
To by ses divil co v?echno jde.. Já si třeba ze sprintů z loňské Rozko?e přivezl 6 zásahů omezovače při 6680 ot/min po dobu 70 ms poka?dé... V?e pěkně ulo?eno v paměti ŘJ a vyčteno pře kabel a diagnostiku ve Fiatu při garančce...Du?an píše:To jde? Já bych řekl, ?e máme omezovač otáček - u? jen vzhledem k tomu, ?e otáčkoměr nemá "zakázané" otáčky červeně označeny.Jarou? píše: Dá se tam vyčíst hafo věcí, překročení mezních otáček motoru,
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
no to by som mal lepsiu kondiciu ja som to na zraze mal skoro stale v obmedzovaci a aj na obycajnej ceste sa mi to bezne stavalo.Jarou? píše:To by ses divil co v?echno jde.. Já si třeba ze sprintů z loňské Rozko?e přivezl 6 zásahů omezovače při 6680 ot/min po dobu 70 ms poka?dé... V?e pěkně ulo?eno v paměti ŘJ a vyčteno pře kabel a diagnostiku ve Fiatu při garančce...Du?an píše:To jde? Já bych řekl, ?e máme omezovač otáček - u? jen vzhledem k tomu, ?e otáčkoměr nemá "zakázané" otáčky červeně označeny.Jarou? píše: Dá se tam vyčíst hafo věcí, překročení mezních otáček motoru,
P.S. felici obmedzovac nema a je to 2000cka rocnik!!!!!!!!!!!!!!!
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Ale má, jak to přeletí 6000 ot/min, tak to odstaví přívod paliva. Svého času jsem jezdil s Feldou v pickupu r.v. 96 a ta při překročení mezních otáček zaryla nárazník do cesty. Samozřejmě to j?o tak na 1,2,31nekros1 píše:no to by som mal lepsiu kondiciu ja som to na zraze mal skoro stale v obmedzovaci a aj na obycajnej ceste sa mi to bezne stavalo.Jarou? píše:To by ses divil co v?echno jde.. Já si třeba ze sprintů z loňské Rozko?e přivezl 6 zásahů omezovače při 6680 ot/min po dobu 70 ms poka?dé... V?e pěkně ulo?eno v paměti ŘJ a vyčteno pře kabel a diagnostiku ve Fiatu při garančce...Du?an píše: To jde? Já bych řekl, ?e máme omezovač otáček - u? jen vzhledem k tomu, ?e otáčkoměr nemá "zakázané" otáčky červeně označeny.
P.S. felici obmedzovac nema a je to 2000cka rocnik!!!!!!!!!!!!!!!
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
no ja som to mal na 6200 ale nic take to nerobilo akurat ze motor uz ledva tahal do otacok a spravila sa mi diera do vyfuku...
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Musí? být trpělivý ne? se ta letitá (40 roků starý motor, který pamatuje ? MB 1000) 1.3 s OHV rozvodem roztočí...1nekros1 píše:no ja som to mal na 6200 ale nic take to nerobilo akurat ze motor uz ledva tahal do otacok a spravila sa mi diera do vyfuku...
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
moje grande je s poradovym cislem cca 30 000 dnes jich je vyrobenych pres 1 000 000 ks takze uz budou ty zavady vychytane a ten tvuj soukromy mechanik nema diagnostiku na fiata? ze bych nemusel do OV [/quote]Můj mechanik je bývalý pracovník Pronta, tzn. prodejny a servisu Fiatů, která byla v Místku. Je opravdu výborný a má i diagnostiku (taky mi zjistil, ?e mám najeto o 50 000 km víc, ne? ukazuje tachometr). Ov?em čeká se u něj třeba i měsíc, má toho moc.
To se mi nezda aby zjistili kolik to ma opravdu najeto, pokud by to slo tak by to byla parada, protoze je mozne ze to ma najeto vic, dik za info to si necham zjistit jinak dneska jsem musel s autem do prace, a nezdalo by se mi, ze by nejak zmenil chod motoru, sice jsem ho nejak masivne nevytacel, ale jelo to podle me stejne, dneska jsem vzal plnou nadrz, zkusim odpojit baterku nabit ji, a dam ji zpatky jestli to treba nezmizne, ale asi ne jinak jsem nastartoval a hned "Excess. radiat. fluid temper stop & turn engine" to zhaslo rozsvitila se kontrolka "rizeni vstrikovani" a buch tam "check engine" takovy hruzy to tam na mne zkousiJarou? píše:Těch 30 km do Ostravy to snad dojede... A nechej si to napíchnout na examiner a pozji??ovat kolit to má opravdu najeto a jakým způsobem s tím jezdil ten původní majitel... Dá se tam vyčíst hafo věcí, překročení mezních otáček motoru, doba, počet a dal?í. Jak jsem nakukoval technikovi na garančce přes rameno, tak tam bylo spousta informací k vyčtení.
jinak tohle mi dela taky, ze mi vystreli rucicka ukazatele nahoru rozne se cervena dioda rucicka zpatky klesne a dobre, takze je mozne ze je to i softweremPetr píše:Přeji v?em dobrý den,
tak jsem byl v servisu, chybové hlá?ení "Excess. radiat. fluid ..." doprovázené vylétnutím ukazatele teploty při startování v nízkých teplotách je chyba softwaru ŘJ. Byla na to vydána servisní informace, ře?í se to nahráním nového softu. Myslím, ?e závada s vylétnutím ukazatele teploty motoru při startování se tady ře?ila i v jiných vláknech o startéru a vysoké teplotě, měla by to být tatá? závada, s tím rozdílem, ?e na jednodu??ím displeji není pohyb ukazatele teploty doprovázen chybovým hlá?ením "Exces. radiat. fluid ..." .
-
- Site Admin
- Příspěvky: 1771
- Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Tohle by melo byt sofwarem protoze mi to delalon taky a jak jsem si nechal prehrat software tak to prestalo.Davids píše:jinak tohle mi dela taky, ze mi vystreli rucicka ukazatele nahoru rozne se cervena dioda rucicka zpatky klesne a dobre, takze je mozne ze je to i softweremPetr píše:Přeji v?em dobrý den,
tak jsem byl v servisu, chybové hlá?ení "Excess. radiat. fluid ..." doprovázené vylétnutím ukazatele teploty při startování v nízkých teplotách je chyba softwaru ŘJ. Byla na to vydána servisní informace, ře?í se to nahráním nového softu. Myslím, ?e závada s vylétnutím ukazatele teploty motoru při startování se tady ře?ila i v jiných vláknech o startéru a vysoké teplotě, měla by to být tatá? závada, s tím rozdílem, ?e na jednodu??ím displeji není pohyb ukazatele teploty doprovázen chybovým hlá?ením "Exces. radiat. fluid ..." .
řekl bych, ?e typ ŘJ a softwaru pro benzín a dehet bude naprosto jiný a pau?álně to jako ře?ení problému nejde pou?ít...Teddy86 píše:Tohle by melo byt sofwarem protoze mi to delalon taky a jak jsem si nechal prehrat software tak to prestalo.Davids píše:jinak tohle mi dela taky, ze mi vystreli rucicka ukazatele nahoru rozne se cervena dioda rucicka zpatky klesne a dobre, takze je mozne ze je to i softweremPetr píše:Přeji v?em dobrý den,
tak jsem byl v servisu, chybové hlá?ení "Excess. radiat. fluid ..." doprovázené vylétnutím ukazatele teploty při startování v nízkých teplotách je chyba softwaru ŘJ. Byla na to vydána servisní informace, ře?í se to nahráním nového softu. Myslím, ?e závada s vylétnutím ukazatele teploty motoru při startování se tady ře?ila i v jiných vláknech o startéru a vysoké teplotě, měla by to být tatá? závada, s tím rozdílem, ?e na jednodu??ím displeji není pohyb ukazatele teploty doprovázen chybovým hlá?ením "Exces. radiat. fluid ..." .
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
tak to jdu tet vyzkouset vcera jsem vymontoval baterku dolil nejakou tu vodu, nemel jsem destilovanou tak jsem tam dal perlivou s prichuti broskve a pres noc jsem to nabijel, tak snad ta hlaska zmizi, ale porad tam asi bude ta porucha vstrikovani tak budu muset preci jenom do servisuTommy píše:Je to problém baterie a poklesu jejího napětí! Mě se to stávalo, dobyl jsem baterku a v?e OK!
Tak jsem pripojil baterku a uz rucicka nevystrelila, ani ta hlaska se neukazala, ale porad tam mam to "check engine" takze se obednam na prohlidku a budu doufat, ze to nebude nic za 30 000 Kc