Chybové hlášení "Excess. radiat. fluid temper ..."

Vše okolo motoru, převodovky,sání, výfuku,atd.

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Tommy
Site Admin
Příspěvky: 1502
Registrován: čtv pro 21, 2006 14:42
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommy »

omezovač otáček má ka?dé auto. Dokonce i fábia HTP, co máme v práci :lol:
Fiat Grande Punto dynamic 3D - 1,477k (oran?ová merenque)
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

Du?an píše:
Jarou? píše: Dá se tam vyčíst hafo věcí, překročení mezních otáček motoru,
To jde? Já bych řekl, ?e máme omezovač otáček - u? jen vzhledem k tomu, ?e otáčkoměr nemá "zakázané" otáčky červeně označeny.
To by ses divil co v?echno jde.. :lol: Já si třeba ze sprintů z loňské Rozko?e přivezl 6 zásahů omezovače při 6680 ot/min po dobu 70 ms poka?dé... :wink: V?e pěkně ulo?eno v paměti ŘJ a vyčteno pře kabel a diagnostiku ve Fiatu při garančce...
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 1nekros1 »

Jarou? píše:
Du?an píše:
Jarou? píše: Dá se tam vyčíst hafo věcí, překročení mezních otáček motoru,
To jde? Já bych řekl, ?e máme omezovač otáček - u? jen vzhledem k tomu, ?e otáčkoměr nemá "zakázané" otáčky červeně označeny.
To by ses divil co v?echno jde.. :lol: Já si třeba ze sprintů z loňské Rozko?e přivezl 6 zásahů omezovače při 6680 ot/min po dobu 70 ms poka?dé... :wink: V?e pěkně ulo?eno v paměti ŘJ a vyčteno pře kabel a diagnostiku ve Fiatu při garančce...
no to by som mal lepsiu kondiciu ja som to na zraze mal skoro stale v obmedzovaci a aj na obycajnej ceste sa mi to bezne stavalo.

P.S. felici obmedzovac nema a je to 2000cka rocnik!!!!!!!!!!!!!!!
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

1nekros1 píše:
Jarou? píše:
Du?an píše: To jde? Já bych řekl, ?e máme omezovač otáček - u? jen vzhledem k tomu, ?e otáčkoměr nemá "zakázané" otáčky červeně označeny.
To by ses divil co v?echno jde.. :lol: Já si třeba ze sprintů z loňské Rozko?e přivezl 6 zásahů omezovače při 6680 ot/min po dobu 70 ms poka?dé... :wink: V?e pěkně ulo?eno v paměti ŘJ a vyčteno pře kabel a diagnostiku ve Fiatu při garančce...
no to by som mal lepsiu kondiciu ja som to na zraze mal skoro stale v obmedzovaci a aj na obycajnej ceste sa mi to bezne stavalo.

P.S. felici obmedzovac nema a je to 2000cka rocnik!!!!!!!!!!!!!!!
Ale má, jak to přeletí 6000 ot/min, tak to odstaví přívod paliva. Svého času jsem jezdil s Feldou v pickupu r.v. 96 a ta při překročení mezních otáček zaryla nárazník do cesty. Samozřejmě to j?o tak na 1,2,3 :lol:
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 1nekros1 »

no ja som to mal na 6200 ale nic take to nerobilo akurat ze motor uz ledva tahal do otacok :-D a spravila sa mi diera do vyfuku...
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

1nekros1 píše:no ja som to mal na 6200 ale nic take to nerobilo akurat ze motor uz ledva tahal do otacok :-D a spravila sa mi diera do vyfuku...
Musí? být trpělivý :lol: ne? se ta letitá (40 roků starý motor, který pamatuje ? MB 1000) 1.3 s OHV rozvodem roztočí... :lol:
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 1nekros1 »

radsej by som uz mal ten svizny moturek od fiatu v GP cku a nie osedlavat feldu :-(
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
JardaK.
Štamgast
Příspěvky: 665
Registrován: stř úno 25, 2009 10:50
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od JardaK. »

moje grande je s poradovym cislem cca 30 000 dnes jich je vyrobenych pres 1 000 000 ks takze uz budou ty zavady vychytane ;-) a ten tvuj soukromy mechanik nema diagnostiku na fiata? ze bych nemusel do OV :-)[/quote]Můj mechanik je bývalý pracovník Pronta, tzn. prodejny a servisu Fiatů, která byla v Místku. Je opravdu výborný a má i diagnostiku (taky mi zjistil, ?e mám najeto o 50 000 km víc, ne? ukazuje tachometr). Ov?em čeká se u něj třeba i měsíc, má toho moc.
Davids
Štamgast
Příspěvky: 689
Registrován: ned úno 24, 2008 15:47

Příspěvek od Davids »

Jarou? píše:Těch 30 km do Ostravy to snad dojede... :wink: A nechej si to napíchnout na examiner a pozji??ovat kolit to má opravdu najeto a jakým způsobem s tím jezdil ten původní majitel... Dá se tam vyčíst hafo věcí, překročení mezních otáček motoru, doba, počet a dal?í. Jak jsem nakukoval technikovi na garančce přes rameno, tak tam bylo spousta informací k vyčtení.
To se mi nezda aby zjistili kolik to ma opravdu najeto, pokud by to slo tak by to byla parada, protoze je mozne ze to ma najeto vic, dik za info to si necham zjistit ;-) jinak dneska jsem musel s autem do prace, a nezdalo by se mi, ze by nejak zmenil chod motoru, sice jsem ho nejak masivne nevytacel, ale jelo to podle me stejne, dneska jsem vzal plnou nadrz, zkusim odpojit baterku nabit ji, a dam ji zpatky jestli to treba nezmizne, ale asi ne jinak jsem nastartoval a hned "Excess. radiat. fluid temper stop & turn off engine" to zhaslo rozsvitila se kontrolka "rizeni vstrikovani" a buch tam "check engine" takovy hruzy to tam na mne zkousi :-)
Davids
Štamgast
Příspěvky: 689
Registrován: ned úno 24, 2008 15:47

Příspěvek od Davids »

Petr píše:Přeji v?em dobrý den,
tak jsem byl v servisu, chybové hlá?ení "Excess. radiat. fluid ..." doprovázené vylétnutím ukazatele teploty při startování v nízkých teplotách je chyba softwaru ŘJ. Byla na to vydána servisní informace, ře?í se to nahráním nového softu. Myslím, ?e závada s vylétnutím ukazatele teploty motoru při startování se tady ře?ila i v jiných vláknech o startéru a vysoké teplotě, měla by to být tatá? závada, s tím rozdílem, ?e na jednodu??ím displeji není pohyb ukazatele teploty doprovázen chybovým hlá?ením "Exces. radiat. fluid ..." .
jinak tohle mi dela taky, ze mi vystreli rucicka ukazatele nahoru rozne se cervena dioda rucicka zpatky klesne a dobre, takze je mozne ze je to i softwerem
Teddy86
Site Admin
Příspěvky: 1771
Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teddy86 »

Davids píše:
Petr píše:Přeji v?em dobrý den,
tak jsem byl v servisu, chybové hlá?ení "Excess. radiat. fluid ..." doprovázené vylétnutím ukazatele teploty při startování v nízkých teplotách je chyba softwaru ŘJ. Byla na to vydána servisní informace, ře?í se to nahráním nového softu. Myslím, ?e závada s vylétnutím ukazatele teploty motoru při startování se tady ře?ila i v jiných vláknech o startéru a vysoké teplotě, měla by to být tatá? závada, s tím rozdílem, ?e na jednodu??ím displeji není pohyb ukazatele teploty doprovázen chybovým hlá?ením "Exces. radiat. fluid ..." .
jinak tohle mi dela taky, ze mi vystreli rucicka ukazatele nahoru rozne se cervena dioda rucicka zpatky klesne a dobre, takze je mozne ze je to i softwerem
Tohle by melo byt sofwarem protoze mi to delalon taky a jak jsem si nechal prehrat software tak to prestalo.
Obrázek
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

Teddy86 píše:
Davids píše:
Petr píše:Přeji v?em dobrý den,
tak jsem byl v servisu, chybové hlá?ení "Excess. radiat. fluid ..." doprovázené vylétnutím ukazatele teploty při startování v nízkých teplotách je chyba softwaru ŘJ. Byla na to vydána servisní informace, ře?í se to nahráním nového softu. Myslím, ?e závada s vylétnutím ukazatele teploty motoru při startování se tady ře?ila i v jiných vláknech o startéru a vysoké teplotě, měla by to být tatá? závada, s tím rozdílem, ?e na jednodu??ím displeji není pohyb ukazatele teploty doprovázen chybovým hlá?ením "Exces. radiat. fluid ..." .
jinak tohle mi dela taky, ze mi vystreli rucicka ukazatele nahoru rozne se cervena dioda rucicka zpatky klesne a dobre, takze je mozne ze je to i softwerem
Tohle by melo byt sofwarem protoze mi to delalon taky a jak jsem si nechal prehrat software tak to prestalo.
řekl bych, ?e typ ŘJ a softwaru pro benzín a dehet bude naprosto jiný a pau?álně to jako ře?ení problému nejde pou?ít... :wink:
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
dony
Profík
Příspěvky: 1211
Registrován: úte čer 03, 2008 19:12
Bydliště: Čáslav ČR

Příspěvek od dony »

... moje ibiza buď omezovač neměla,nebo na něj nedosáhla :idea:
Obrázek
Tommy
Site Admin
Příspěvky: 1502
Registrován: čtv pro 21, 2006 14:42
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommy »

Je to problém baterie a poklesu jejího napětí! Mě se to stávalo, dobyl jsem baterku a v?e OK!
Fiat Grande Punto dynamic 3D - 1,477k (oran?ová merenque)
Davids
Štamgast
Příspěvky: 689
Registrován: ned úno 24, 2008 15:47

Příspěvek od Davids »

Tommy píše:Je to problém baterie a poklesu jejího napětí! Mě se to stávalo, dobyl jsem baterku a v?e OK!
tak to jdu tet vyzkouset vcera jsem vymontoval baterku dolil nejakou tu vodu, nemel jsem destilovanou tak jsem tam dal perlivou :D s prichuti broskve :D a pres noc jsem to nabijel, tak snad ta hlaska zmizi, ale porad tam asi bude ta porucha vstrikovani tak budu muset preci jenom do servisu :?

Tak jsem pripojil baterku a uz rucicka nevystrelila, ani ta hlaska se neukazala, ale porad tam mam to "check engine" takze se obednam na prohlidku a budu doufat, ze to nebude nic za 30 000 Kc :(
Odpovědět