Chybové hlášení "Excess. radiat. fluid temper ..."
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Uao :(
Vidím, ?e problémy se servisy jsou na den. pořádku. Viz. hodnocení servisů. Ale DOJÁČEK a IMOFA jsou..... v?ak víte. Není to automobilkou, ale víte čím. Ji? 1 jsem zmiňoval, ?e za prohlídku atd. zaplatíte cca. 5-10 tis. (někdy i víc) a pak zjistíte závady. Co uděláte ? Reklamace a zase reklamace (nekonečný koloběh), v lep?ím případě Vám vrátí peníze a hledáte servis, kterému auto svěříte. Mám podobnou zku?enost, ale od doby, kdy jezdím k AB Auto Brno, je auto bez problémů.
Přeji v?em dobrý den,
tak jsem byl v servisu, chybové hlá?ení "Excess. radiat. fluid ..." doprovázené vylétnutím ukazatele teploty při startování v nízkých teplotách je chyba softwaru ŘJ. Byla na to vydána servisní informace, ře?í se to nahráním nového softu. Myslím, ?e závada s vylétnutím ukazatele teploty motoru při startování se tady ře?ila i v jiných vláknech o startéru a vysoké teplotě, měla by to být tatá? závada, s tím rozdílem, ?e na jednodu??ím displeji není pohyb ukazatele teploty doprovázen chybovým hlá?ením "Exces. radiat. fluid ..." .
tak jsem byl v servisu, chybové hlá?ení "Excess. radiat. fluid ..." doprovázené vylétnutím ukazatele teploty při startování v nízkých teplotách je chyba softwaru ŘJ. Byla na to vydána servisní informace, ře?í se to nahráním nového softu. Myslím, ?e závada s vylétnutím ukazatele teploty motoru při startování se tady ře?ila i v jiných vláknech o startéru a vysoké teplotě, měla by to být tatá? závada, s tím rozdílem, ?e na jednodu??ím displeji není pohyb ukazatele teploty doprovázen chybovým hlá?ením "Exces. radiat. fluid ..." .
GP 1.2 Dynamic 2007 (?edá Revival, 5 dv.)
tak tuhle hlasku mi to hlasi sem tam taky, podle me to je tim, ze baterie neni uz co byvala a jezdim kratke useky tudiz se nestiha dobijet, tohle neresim, ale spis jsem se zhrozil kdyz mi dnes uz skoro pred barakem zasvitila kontolka "porucha systemu vstrikovani" a hlaska Check engine, asi me odvezou nevite nekdo v cem muze byt problem?Petr píše:Přeji v?em dobrý den,
tak jsem byl v servisu, chybové hlá?ení "Excess. radiat. fluid ..." doprovázené vylétnutím ukazatele teploty při startování v nízkých teplotách je chyba softwaru ŘJ. Byla na to vydána servisní informace, ře?í se to nahráním nového softu. Myslím, ?e závada s vylétnutím ukazatele teploty motoru při startování se tady ře?ila i v jiných vláknech o startéru a vysoké teplotě, měla by to být tatá? závada, s tím rozdílem, ?e na jednodu??ím displeji není pohyb ukazatele teploty doprovázen chybovým hlá?ením "Exces. radiat. fluid ..." .
Davids, vidím, ?e je?tě zůstanu chvíli u mého klasického Punta, tam u? jsou dětské nemoce vychytané a to co tady čtu, se mi jeví jako sci-fi na odstřel. Na druhou stranu je pravda, ?e mám soukromého mecho?e, který je super, ale chodit k němu s autem v záruce? GP je ov?em srdcová zále?itost, za ka?dým se otočím - hor?í, ne? ?enská!Davids píše:Tak jsem se ptal a diagnostika stoji 690 Kc parada to se zase maznu pres kapsu mi zjisti, ze odeslo cerpadlo nebo neco, a muzu si to hodit
Tak bych to nebral. Prakticky u v?ech značek mů?e? natrefit na kus problémový, ale i bezproblémový (těch doufám, ?e je víc).JardaK. píše:Davids, vidím, ?e je?tě zůstanu chvíli u mého klasického Punta, tam u? jsou dětské nemoce vychytané a to co tady čtu, se mi jeví jako sci-fi na odstřel.
A tak bych to bral.JardaK. píše:GP je ov?em srdcová zále?itost, za ka?dým se otočím - hor?í, ne? ?enská!
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
JardaK. píše:Davids, vidím, ?e je?tě zůstanu chvíli u mého klasického Punta, tam u? jsou dětské nemoce vychytané a to co tady čtu, se mi jeví jako sci-fi na odstřel. Na druhou stranu je pravda, ?e mám soukromého mecho?e, který je super, ale chodit k němu s autem v záruce? GP je ov?em srdcová zále?itost, za ka?dým se otočím - hor?í, ne? ?enská!Davids píše:Tak jsem se ptal a diagnostika stoji 690 Kc parada to se zase maznu pres kapsu mi zjisti, ze odeslo cerpadlo nebo neco, a muzu si to hodit
moje grande je s poradovym cislem cca 30 000 dnes jich je vyrobenych pres 1 000 000 ks takze uz budou ty zavady vychytane a ten tvuj soukromy mechanik nema diagnostiku na fiata? ze bych nemusel do OV
Těch 30 km do Ostravy to snad dojede... A nechej si to napíchnout na examiner a pozji??ovat kolit to má opravdu najeto a jakým způsobem s tím jezdil ten původní majitel... Dá se tam vyčíst hafo věcí, překročení mezních otáček motoru, doba, počet a dal?í. Jak jsem nakukoval technikovi na garančce přes rameno, tak tam bylo spousta informací k vyčtení.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV