Chybové hlášení "Excess. radiat. fluid temper ..."

Vše okolo motoru, převodovky,sání, výfuku,atd.

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Petr
Návštěvník
Příspěvky: 96
Registrován: čtv dub 26, 2007 15:05
Bydliště: Praha

Chybové hlášení "Excess. radiat. fluid temper ..."

Příspěvek od Petr »

Přeji v?em dobrý den,
dva dny zpět a dnes se mi po nastartování motoru ozvalo pípnutí a na displeji se objevilo chybové hlá?ení "Excess. radiat. fluid temper stop & turn off engine". Nevíte náhodou někdo kde by mohl být problém? Teplota byla -11 °C, kontroloval jsem v?echny provozní náplně, v?e OK. Kdy? motor vypnu a po chvíli znovu nastartuji hlá?ka se vět?inou objeví znovu, ale ne v?dy. Poté co nechám motor chvíli bě?et, ji? se chyba neobjevuje.
GP 1.2 Dynamic 2007 (?edá Revival, 5 dv.)
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 1nekros1 »

znamena to ze bola prekrocena hodnota chladiacej kvapaliny vypnite motor. nemal si zamrznutu nahodou vodu v chladici? a zeby punto malo dake cidlo co kontroluje kvapalinu ci je zamrznuta alebo ne? ja som mal auto vonku pri -19 a nic mi take nenapisalo. ked ti to napise nabuduce kukni ci nemas zamrznutu daku hadicu ci nieje tvrda.
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Petr
Návštěvník
Příspěvky: 96
Registrován: čtv dub 26, 2007 15:05
Bydliště: Praha

Příspěvek od Petr »

Na kapalinu jsem koukal, byla tekutá jako obvykle, nebyla v ní tří??, pohmatem jsem zkou?el hadici od nádobky, byla v pohodě. Mám najeto 18 tis., auto vyrobeno 04/2007, chl. kapalina mi neubývá, tak?e jsem tam nikdy nic nedoléval, od výrobce by snad měla být nemrznoucí do podstatně vy??ích mrazů. Je?tě mě napadá, jestli to nemů?e být podobná závada jak zde někdo psal, ?e po nastartování v mrazu mu vyskočí ručička teploty na max. a rozsvítí se kontrolka, jako by byl motor přehřátý, já blbec jsem se na teplotu zapomněl podívat, kontroluji ji pouze za jízdy a vůbec mě to ve spěchu nenapadlo (i kdy? mohlo podle toho hlá?ení - alespoň doufám ?e temper je něco s teplotou).
GP 1.2 Dynamic 2007 (?edá Revival, 5 dv.)
Petr
Návštěvník
Příspěvky: 96
Registrován: čtv dub 26, 2007 15:05
Bydliště: Praha

Příspěvek od Petr »

Tak je to tak, opět jsem to zkou?el, nastartoval jsem, ukazatel teploty motoru vyskočí na max. rozsvítí se kontrolka přehřátí a na displeji se objeví hlá?ení "Excess. radiat. fluid temper stop & turn off engine", pak ihned ručička klesne na min., jako bonus mi vyskočil startér z ozubení, tak jak to popisujete ve vláknu "Vyskakování startéru". Po katastrofálních zku?enostech s ji? dvěmi servisy, se do dal?ího opravdu moc netě?ím, ale třeba budu příjemně překvapen. Také začínám přemý?let, jestli ti, co říkají, ?e Fiaty jsou ?mejdy, nemají náhodou pravdu. Podruhé u? bych do nového auta značky Fiat asi ne?el.

Přehled dosavadních závad a zku?eností se servisy:

1.) hned po koupi vrzalo při plném rejdu levé přední kolo
- v servisu (u Dojáčka) nebyli schopni odstranit, při přebírání řekli, ?e je to odstraněno, hned při prvním plném rejdu jsem zjistil, ?e ne
- odstraněno s kamarádem po vyheverování obyčejným heverem z povinné výbavy, drátek signalizace opotřebení brzdových destiček drhl při plném rejdu o ráfek, byl ?patně přichycen v dr?áku na tlumiči ji? z výroby
- závada banální, ale prověřila neschopnost, nebo spí?e laxnost servisu, volal jsem jim to, technik byl jakýsi podrá?děný

2.) otevírání zadních bočních dveří
- dvakrát seřizovali (1x u Dojáčka, 1x v Imofě), závada stále trvá, navíc se po "odborném" zásahu servisu (u Dojáčka) začalo ze dveří ozývat drnčení (z levých i pravých)
- budu dále ře?it a po?adovat výměnu klik(ale ne u Dojáčka a ani v Imofě)

3.) v systému ventilace nefunkční motorek nastovování klapky pro přepínání na vnitřní a vněj?í okruh
- nahlá?eno při garančce (u Dojáčka), s tím ?e cítím zápach z venku od aut i na vnitřní okruh
- při vyzvednutí auta mi nejdříve řekli ?e je to v pořádku, zeptal jsem se co tomu bylo, technik se ode?el zaptat do dílny a při?el s tím, ?e klapku vyměnili (v papírech to nebylo) a pokud budu nadále cítit zápach, ?e si mám dát vydezinfikovat klimatizaci
- neznalý toho, kde se klapka nachází a neschopen vizuální kontroly funkčnosti jsem se nechal obalamutit
- samozřejmě jsem po odjezdu zjistil, ?e závada nadále trvá, po nastudování v eLearnu jsem ji detekoval se stoprocentní jistotou
- k Dojáčkovi u? nepáchnu
- jel jsem tedy do Imofy
- závadu na?li, vadný motorek vymontovali, díl objednali
- za týden jsem jel k namontování nového dílu, ale dělal to někdo jiný a vyměnil úplně jiný je?tě nevymontovaný motorek, který přestavuje klapku distribuce vzduchu na okno, nohy, obličej
- po tomto dal?ím "odborném" zásahu autoriz. servisu mi nefungovala klapka vnitřní/vněj?í okruh a ani rozdělování na okno, nohy, obličej, proto?e chybně vyměněný motorek byl namontován chybně
- jezdil jsem do Imofy ka?dý den celý týden, ře?it chybějící ?rouby v uchycení motorků a ?patné nastavení, jedním slovem katastrofa
- při opravě mi dále utrhli plastový dr?ák co dr?í pravý přední kryt středového tunelu, spokojil jsem se s náhradou dr?áku kovovým okem, nebo? při představě, ?e budou měnit celé těleso klimatizace mě poléval studený pot
- nyní klapky fungují, ale prozměnu nefunguje správně nastavení teploty v duální klimatizaci, kdy? nastavím stejnou teplotu pro obě strany, levá strana je tak odhaduji o 3 stupně chladněj?í (někdy se stane, ?e levá chladí a pravá topí)
- do Imofy u? také nepáchnu, budu to ře?it jinde

4.) závada s teplotou při startování v mrazech (viz úvod přispěvku)

5.) vyskakování startéru (viz úvod příspěvku)

Dnes jsem volal do zastoupení Fiatu, aby mi doporučili servis který umí Grande Punto opravdu opravovat a kde mohu být při práci přítomen. Nedostal jsem uspokojivou odpověď, prý jsou v?echny servisy dobré a přetrvávající závadu mám ře?it v servisu, který započal opravu, co? zní logicky, ale ne v případě, kdy je evidentní to, ?e v servisu dělají "odborníci", co neumí sundat ani kryt pod který se leze téměř ka?dou garančku, ani? by něco nepo?kodili. Lháře co říkají, ?e něco vyměnili a není to pravda také nemusím. Přitomnost při práci prý zále?í na ka?dém servisu, ale asi to není mo?né kvůli bezpečnosti práce.

Musel jsem si někomu postě?ovat, tak omluvte délku příspěvku :-).
GP 1.2 Dynamic 2007 (?edá Revival, 5 dv.)
Teddy86
Site Admin
Příspěvky: 1771
Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teddy86 »

Chlape nezavidim ani nahodou. Ja mel taky par problemu s GP ale toto fakt ne. :?
Obrázek
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

No, já nezávidím taky, ale myslím, ?e Petr neměl ani tak problémy s autem, ale hlavně problémy s fatální neschopností servisů. Nepova?oval bych nefunkční motorek ovládání klapky a ?patně nasazené vedení k signalizaci opotřebaní brzd za nějaké hrozné vady. A problémy s klikama snad ře?il ka?dý, kdo si koupil 5 dveří... :wink:

V?echno ostatní nepříjemné bylo zále?itostí různě neschopných hňupů v jednotlivých "autorizovaných" servisech....
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Uživatelský avatar
Honzus
Moderátor
Příspěvky: 1040
Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honzus »

Petr: to by mne zajímalo co si říkají lidé třebas u ?kodovek, které mají v servisu s pitomými problémy a o ?kodovce se přitom neříká, ?e je to ?mejd? :roll:

Jinak tvoje problémy přesně vystihují problém českého Fiatu - servisy, cokoliv slo?itěj?ího nad výměnu oleje JE problém.

Co se týče tvých problémů, jsou to naprosté banality, leč laxní a nekvalifikovaný servis z nich dělá noční můry. :boze

Jinak ad 1) - naprostá banalita, v servisu naprostá debilita

ad 2) - dětská bolest 5dv. GP, co se tak ře?ilo, tak jsou i servisy, které to umějí opravit.

ad 3) opět totální banalita, v servisu naprostá debilita

ad 4-5) asi jeden problém a vypadá to na napětí baterie.
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...

Moto Guzzi Griso 850 Rosso

Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Uživatelský avatar
Honzus
Moderátor
Příspěvky: 1040
Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honzus »

Jarou? píše:No, já nezávidím taky, ale myslím, ?e Petr neměl ani tak problémy s autem, ale hlavně problémy s fatální neschopností servisů. Nepova?oval bych nefunkční motorek ovládání klapky a ?patně nasazené vedení k signalizaci opotřebaní brzd za nějaké hrozné vady. A problémy s klikama snad ře?il ka?dý, kdo si koupil 5 dveří... :wink:

V?echno ostatní nepříjemné bylo zále?itostí různě neschopných hňupů v jednotlivých "autorizovaných" servisech....
ale to sem měl říct já...... tak to řekni.... tádadydádydá :-D
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...

Moto Guzzi Griso 850 Rosso

Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

Petr píše: 2.) otevírání zadních bočních dveří
- dvakrát seřizovali (1x u Dojáčka, 1x v Imofě), závada stále trvá, navíc se po "odborném" zásahu servisu (u Dojáčka) začalo ze dveří ozývat drnčení (z levých i pravých)
- budu dále ře?it a po?adovat výměnu klik(ale ne u Dojáčka a ani v Imofě)
U? jsem to tu někde psal.
Při osobním jednání s Fiatem ČR mi řekli, ?e ji? servisy vědí, jak odstranit ?patné otevírání zadních bočních dveří - ji? mám provedeno.

Pokud nevědí, poraď jim,a? se obrátí o radu na Fiat ČR.
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Petr
Návštěvník
Příspěvky: 96
Registrován: čtv dub 26, 2007 15:05
Bydliště: Praha

Příspěvek od Petr »

O těch klikách vím, ?e je vyměňují i s mechanismem, ale právě proto, ?e jsem změnil servis do?lo k tomu, ?e to v tom druhém servisu opět pouze seřizovali, a? potom se mělo vidět, no a viděl jsem to, ?e u? k nim nikdy nepojedu. Teď v pondělí jedu do třetího servisu, tak se chci konečně dohodnout na výměně. Informaci o vyměňování klik mi tenkrát podali u Dojáčka, u? jsem nové kliky měl u nich objednané, ale technik co to měl na starost dal výpověď a pak to na něho sváděli, ?e prý se na to vysral a nepředal to dál, po zku?enostech s nimi jim to nevěřím. Myslím, ?e závada klik je dosti podceňovaná, podle mě by také měla být na seznamu nebezpečných závad a být na ni svolávačka. Vozím vzadu čtyřletou dceru, kdyby se, nedej bo?e, něco stalo a dveře zrovna ne?ly otevřít, tak to nechci ani domý?let.
GP 1.2 Dynamic 2007 (?edá Revival, 5 dv.)
Uživatelský avatar
Honzus
Moderátor
Příspěvky: 1040
Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honzus »

Petr píše:O těch klikách vím, ?e je vyměňují i s mechanismem, ale právě proto, ?e jsem změnil servis do?lo k tomu, ?e to v tom druhém servisu opět pouze seřizovali, a? potom se mělo vidět, no a viděl jsem to, ?e u? k nim nikdy nepojedu. Teď v pondělí jedu do třetího servisu, tak se chci konečně dohodnout na výměně. Informaci o vyměňování klik mi tenkrát podali u Dojáčka, u? jsem nové kliky měl u nich objednané, ale technik co to měl na starost dal výpověď a palk to na něho sváděli, ?e prý se na to vysral a nepředal to dál, po zku?enostech s nimi jim to nevěřím. Myslím, ?e závada klik je dosti podceňovaná, podle mě by také měla být na seznamu nebezpečných závad a být na ni svolávačka. Vozím vzadu čtyřletou dceru, kdyby se, nedej bo?e, něco stalo a dveře zrovna ne?ly otevřít, tak to nechci ani domý?let.
Petr: já vozím zítra ?estiletou a nemám vzadu ani dveře ;-) (jen vtip pro odlehčení :-) )
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...

Moto Guzzi Griso 850 Rosso

Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Petr
Návštěvník
Příspěvky: 96
Registrován: čtv dub 26, 2007 15:05
Bydliště: Praha

Příspěvek od Petr »

:D Tak to mě nenapadlo, v?echny třídveřáky by měly být na seznamu RAPEX, jako nebezpečné a ?ivot ohro?ující.
GP 1.2 Dynamic 2007 (?edá Revival, 5 dv.)
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 1nekros1 »

petr no nezavidim ti ano trosku problemy tedy strasne (otec ma zas take s hyundai takze pohoda) a tu na slovensku hlavne v NZ ani pol slova nemozem povedat na servis vsetko co som chcel som mal do tyzdna hotove az na motorcek stahovania dvery ked objednali zly to trvalo 3 tyzdne ale inak super. je mi luto ze v CR si robia taku zlu reklamu.
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
carlos
Štamgast
Příspěvky: 351
Registrován: sob srp 18, 2007 11:39
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od carlos »

Tak hlaska "Excess. radiat. fluid temper stop & turn off engine" se mi uz taky parkrat objevila. Vetsinou kdyz pootocim klickem do stredni polohy, jeste nez zacnu startovat. Vzdycky pomohlo zase to vypnout a za chvilku zapnout znovu :) takze to vubec neresim. Takovych hlasek mi punto vyhazuje nekolik. Treba jeste "Check plugs". Ale jezdi bez jedinyho problemu tak to neresim. Jen me ceka pristi tyden vymena poloosy.
bílej 1.9Mjet Sport, 3dv
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 1nekros1 »

co sa ti s nou stalo sak to este ani poriadne zabehnuta nebola a uz sa ti pokazila? hmmm
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Odpovědět