Klapavý zvuk z motoru
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Ne, neprozradil :)
Mám GP 2006, 1.4 16 V a najeto 80500 km .
Olej měním po 15000 km, ne po 30000 km a troufám si tvrdit, ?e to motoru jen prospěje.
Jinak AB je skvělý servis, ale to je o lidech (p. Feld je sympatický pán, který ví, co dělá). U druhého servisu jsem se dočkal slibu a dodnes se nikdo neozval.
Olej měním po 15000 km, ne po 30000 km a troufám si tvrdit, ?e to motoru jen prospěje.
Jinak AB je skvělý servis, ale to je o lidech (p. Feld je sympatický pán, který ví, co dělá). U druhého servisu jsem se dočkal slibu a dodnes se nikdo neozval.
A je?tě servisy :)
Sice to má být v jiné rubrice, ale mám zku?enost i se servisy z Kladna a Prahy, a mů?u říct, ?e tam teprve pracují odborníci . Při výměně filtru v kabině, prasklý kryt od řidiče (no ano, pánové si pletou strany) a na straně spolujezdce (to se u? někdo trefil) pod krytem v?e rozlámané.
Tak?e to není FIAT, kdo si ničí pověst, ale VYBRANÉ ČESKÉ SERVISY.
Abych jen nekritizoval, i v těchto servisech se najdou odborníci (v Motortec-u např. na elektro.....)
Tak?e to není FIAT, kdo si ničí pověst, ale VYBRANÉ ČESKÉ SERVISY.
Abych jen nekritizoval, i v těchto servisech se najdou odborníci (v Motortec-u např. na elektro.....)
Mám podobnou zku?enost, v Praze v Imofě mi utrhli dr?ák krytu tulelu, tam co se leze k pylovému filtru, u? jsem to tady psal. Dovoluji si nesouhlasit, ?e za to nemů?e Fiat, nebo? právě Fiat takovýmto umělcům uděluje autorizaci. Kdy? jsem do českého zastoupení Fiatu volal a stě?oval si na nastalé komplikace v servisech, nebylo jim to moc recht a dostal jsem odpověď, ?e v?echny servisy jsou dobré, tak?e asi tak o vině Fiatu.
GP 1.2 Dynamic 2007 (?edá Revival, 5 dv.)
Pracuji.....
Pracuji tam porad stejni odbornici, ze se to za tu dobu nenauci , ach jo. No, co s nimi.
Fiat CR za to zodpovednost nese, zcela nepochybne, ale jak to ovlivnit z Italie ? Jezdit po autor. servisech ? Zkus napsat stiznost na servis do Italie, klidne se pridam. Myslim, ze to nasledky mit bude, kdyz nas bude vic, aspon to bude to mit smysl.
Fiat CR za to zodpovednost nese, zcela nepochybne, ale jak to ovlivnit z Italie ? Jezdit po autor. servisech ? Zkus napsat stiznost na servis do Italie, klidne se pridam. Myslim, ze to nasledky mit bude, kdyz nas bude vic, aspon to bude to mit smysl.
A reseni.....
Mozna si tak IMOFA znackuje auta, ktere u nich byla na prohlidce, vim, spatny vtip. Navic, kdyz jsme na tom oba stejne . Proste nejlepsi je, si vsechno na aute delat sam.
Tak nevím no, začalo mi to klepat taky.Klepe to jako ventily,a le je to sly?et spí? někde u sání.Mám nalítáno cca 90 000km liju tam SELENII 10W40 tak nevíte co by to mohlo být??Klepe to na volnoběh, ale i kdy? přidávám plyn.....Teď jsem dal cca 1700 kč za motorek cenrálu tak doufám ?e to nebude nic velkého.......
EX - GP 1.2 Dynamic 2006
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16 V 103 kW
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16 V 103 kW
No nejspí? ty ventily Vůle se má kontrolovat a případně seřizovat po 60 tkm.milhaus píše:Tak nevím no, začalo mi to klepat taky.Klepe to jako ventily,a le je to sly?et spí? někde u sání.Mám nalítáno cca 90 000km liju tam SELENII 10W40 tak nevíte co by to mohlo být??Klepe to na volnoběh, ale i kdy? přidávám plyn.....Teď jsem dal cca 1700 kč za motorek cenrálu tak doufám ?e to nebude nic velkého.......
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Zatím je?tě ne, asi bude? průkopník Cena se samozřejmě odvíjí od doby práce a navíc od počtu pou?itých seřizovacích podlo?ek.milhaus píše:Asi se teda někam objednám no....Nemáte někdo zku?enost se seřizováním ventilů, kolik to stojí, jak dlouho to trvá a tak???
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Jarou? píše:Zatím je?tě ne, asi bude? průkopník Cena se samozřejmě odvíjí od doby práce a navíc od počtu pou?itých seřizovacích podlo?ek.milhaus píše:Asi se teda někam objednám no....Nemáte někdo zku?enost se seřizováním ventilů, kolik to stojí, jak dlouho to trvá a tak???
Vůle změří? měrkama i doma stačí sundat výko ventilů a je to, stím seřizenim u? je to zdlouhavěj?í, budto podlo?ky zbrousit na magnetce nebo koupit po?adovanou sílu, dělaj se i v druhovýrobě.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
- Kotas
- Štamgast
- Příspěvky: 210
- Registrován: stř led 06, 2010 17:04
- Bydliště: Leština
- Kontaktovat uživatele:
mě to klepe na volnoběh při 1800-2000 otáčkách, první podezření bylo na hadicu sání. Tu jsem utěsnil elektrikářskou páskou, aby byla ve filtrboxu na pevno, utahl taky ten spodní dr?ák - byl volný. Bohu?el klepání furt nepřestalo.
Ale v?iml jsem si, ?e při rozjezdu v nízkých otáčkách zmizel jiný zvuk, tak?e ta hadica rezonovala taky, ale trochu jinak, ne? co sem chtěl odstranit...
Ale v?iml jsem si, ?e při rozjezdu v nízkých otáčkách zmizel jiný zvuk, tak?e ta hadica rezonovala taky, ale trochu jinak, ne? co sem chtěl odstranit...