Stránka 2 z 5

Napsal: stř led 21, 2009 12:01
od Honzus
dall píše:zcela uprimne, velke "imid?ové" SUV od FIATu za milion si nikdo nekoupi...
navic Jeep pouziva bud Quadra drive v cheeru, to je dost narocny a slozity system, tim padem i drahy a nebo dva systemy u Wrangiho, jeden jednoduchy s priprahlym predkem, anebo druhy, zase pomerne narocny s uzaverama a odpojovanim stabilizatoru, vazne nevim, co by se z toho FIATu hodilo, ale "lacine" SUV s nejakou viskozou z toho nevyrobis...
To sem ani nemyslel, spí? nějaký střední SUV typu Sportage, RAV4, CRV apod....

Co se týče pohonů, určitě by něco vymysleli, co třebas pou?ívá Chrysler Aspen?

Jinak Quadra drive v cheeru je jízdně velice povedená zále?itost.... cheero se mi (jízdně) hodně líbilo :!:

Napsal: pon led 26, 2009 11:53
od kubenko
ja by som si kupil, keby stalo za to. Ja som zaryty FIATAK :!:

Napsal: stř úno 04, 2009 8:48
od kubenko
Současná krize mů?e mít nepředvídatelné důsledky. Fiat se chystá převzít část jednoho z amerických výrobců, Chrysler. Spojují se tak dva malí hráči s naprosto odli?nými cílovými skupinami.

U? pár dní prosakovaly zprávy o jednáních mezi Fiatem a Chryslerem o tom, ?e italský výrobce převezme část toho amerického. A podle Wall Street Journalu do?lo k dohodě, podle které Fiat převezme 35 % problémy zmítané detroitské značky s mo?ností pozděj?ího navý?ení podílu a? na 55 %.

Zajímavé je, ?e Fiat Chrysleru nedá ani cent, zato zajistí přestavbu jeho závodů pro výrobu svých vlastních aut pro americký trh. Je otázkou, zda takto vyrobené modely ponesou značku Fiat a bude to znamenat návrat Italů do zámoří, nebo z toho budou malé Chryslery. Podle mého názoru je pravděpodobněj?í ta první varianta, Chrysler 500, to asi nikomu nic neřekne.

Spojení má oběma výrobcům přinést zvý?ení jejich dosahu, Fiat prodává hlavně v Evropě a v Ji?ní Americe, Chrysler zase jen v té Severní. Tak zní oficiální stanovisko. Já za tím vidím zcela jiný důvod. Americký automobilový trh se začíná přiklánět k men?ím vozům a na ty je specialista právě Fiat. Proč tedy nevyu?ít stojících závodů Chrysleru s ji? vy?kolenými lidmi.

Co říci závěrem? Američané se mů?ou začít tě?it na italská auta vyráběná Američany. To se tedy opravdu mají na co tě?it.

Napsal: čtv úno 19, 2009 20:55
od Jirka

Napsal: čtv úno 19, 2009 21:43
od Dušan
Nechápu proč se článek v odkazu jmenuje "Tajné fotky: Fiat Grande Punto" :idea:

Napsal: pát úno 20, 2009 8:01
od julo
http://www.autorevue.cz/Bleskovky/Facel ... fault.aspx
A tomuto tie? nerozumiam. Kde tam je facelift? Keď si odmyslím polepy tak to je stará maska.

Napsal: pát úno 20, 2009 8:48
od kubenko
mne sa zda ten predok trochu ?ir?í

Napsal: pát úno 20, 2009 9:14
od kuta33
Mě to připadá jako by tou páskou bylo na masku přilepené něco navíc, mo?ná, ?e je pod tím opravdu nová maska. Navíc jestli jste si v?imli je tam překrytá i přístrojovka.
Ale nevím proč kolem toho tolik dělají. :).'.

Napsal: pát úno 20, 2009 9:47
od Jarouš
Má to jiný spodní gril, vět?í díry a mo?ná jiný tvar. Palubku jsem na těch 6ti fokách auta zvenku, nena?el.... :lol:

Napsal: pát úno 20, 2009 10:48
od kuta33
Tak nevím, jestli jsem blázen, nebo jenom ?patně vidím. :oops:
Ale dopoledne tam byli jiné fotky. Auto bylo na cizích, nezakrytých značkách a při zadním pohledu bylo v autě vidět zakrytou palubku.

Napsal: pát úno 20, 2009 11:12
od libor
kuta33 píše:Tak nevím, jestli jsem blázen, nebo jenom ?patně vidím. :oops:
Ale dopoledne tam byli jiné fotky. Auto bylo na cizích, nezakrytých značkách a při zadním pohledu bylo v autě vidět zakrytou palubku.
Vidí? dobře ale jsou tady dva odkazy a asi ses díval na ten druhý

Napsal: pát úno 20, 2009 14:02
od Dušan
Facelift jako sviňa.
Já si nemůý?u pomoct, ale pod tou páskou vidím stejný tvar mří?ky, jako je nyní, o jiném tvaru nárazníku nemluvě.

Napsal: pát úno 20, 2009 17:02
od Tommy
To ví? to auto je tak krásné(a Fiat to narozdíl od ?kody s jejich octavií moc dobře ví!!!), ?e na něm ji? nelze co vylep?ovat.. :wink:

Napsal: pát úno 20, 2009 19:55
od J.B.
SVATÁ PRAVDA!! :D

Napsal: ned bře 01, 2009 6:44
od Jirka