Stránka 2 z 2

Re: Filtr pevných částic

Napsal: stř čer 19, 2013 22:17
od Jirka
Tak mechanicky vyndat filtr problém neni, ale potom tě stejně čeká přehrání softu aby to regeneraci nevyžadovalo.
Jinak s tim ředěním oleje to je pravda, protože regenarace probíhá tím, že se zvýší teplota ve výfuku a to se provádí vstřikování nafty přes otevřené výfukové ventily a ta potom dohořívá uvnitř ve filtru.
Ta nafta se pak může dostávat přes pístní kroužky do oleje, hlavně když už má motor něco za sebou a regenerace probíhá častěji než výrobce předpokládá.

Re: Filtr pevných částic

Napsal: stř čer 19, 2013 22:42
od peta
No právě přehrání SW ŘJ jsem se chtěl vyhnout, ale asi není jiné řešení po odstranění DPF. Dále se asi nabízí "úprava " DPF tak, aby byl průchodnější a tam si myslím, že úprava ŘJ není nutná. Původní záměr byl, abych filtr mohl kdykoli namontovat zpět a nemusel se přehrávat SW. V tom případě mi úprava filtru přijde jako nejmenší zlo. Nejsem příznivcem jakýchkoli úprav, bohužel mi však výrobce potažmo konstruktér nedává moc na výběr, jezdit na motorový olej ředěný palivem prostě nechci. Mám už nějaké kontakty na úpravu DPF. Ani si nemyslím, že motor má už něco za sebou - 100 tis km a počet regenerací 95 mi také přijde v normě. Bohužel tento problém je napříč všemi značkami - ford, volvo, subaru atd. Trochu lepší je na tom třeba PSA, kde používá ELOYS do paliva nebo vstřikování paliva přímo před DPF jako např. Toyota.

Re: Filtr pevných částic

Napsal: čtv čer 20, 2013 7:47
od 1nekros1
Ja robim v PSA a vobec v tom lepsie neni filter vydrzi v meste cca 50000km a mimo 60-80 ked sa on staras tak dlhsie mocovina stoji 200 eur takze....
Na tom filtri je hlavne to aby sa vycistil vzdy ked potrebuje.
Najviac mu vadi ked sa nedocisti a v zime ked sa nemoze ocistit.

Re: Filtr pevných částic

Napsal: čtv čer 20, 2013 14:47
od Jirka
Já bych se přehrání SW vůbec nebál, nechal bych tam nahrát mapu z motoru bez DPF.
Pokud to bude dělat někdo kdo se s tim trochu zabývá tak to pro něj nebude problém.
Tady je výhoda , že existujou verze s filtrem i bez něj, takže je kde brát a nemusí se nic vymejšlet.

Re: Filtr pevných částic

Napsal: čtv led 28, 2016 16:43
od Paja314
Zdravím, jak vidíte emisní zkoušku s vozidlama která mají demontovaný pdf? Ted se doslýchám ze všech stran že to bude docela problém, a i při měření emisí jakákoliv závada motoru v diagnostice bude problém..

Re: Filtr pevných částic

Napsal: čtv led 28, 2016 18:17
od tkupilik
Nebal bych se toho, ale bude se to muset delat pres servis. Co jsem slysel, tak na emisich maji redukci ktera se zapoji mezi diagnostiku a auto...

Re: Filtr pevných částic

Napsal: čtv led 28, 2016 21:41
od Paja314
To ano ale když jsem na to dnes koukal tak to nevím, nebude vůbec jednoduché, stačí banální závada kterou ti napíše diagnostika ohledně motoru a už emisema neprojdes, jsem zvedav kolik aut bude vyřazeno.

Re: Filtr pevných částic

Napsal: čtv led 28, 2016 22:40
od tkupilik
Tys to nepochopil, ta redukce tak trochu upravuje data, jakykoliv auto pak projde. OBD protokol je strasne jednoduchej a neni to nic tezkyho neco takoveho udelat.

Re: Filtr pevných částic

Napsal: sob led 30, 2016 16:36
od Jirka
Tomu protokolu z OBD bude podléhat pouze vozidla od roku výroby 10/2007 a mladší,mám to z STK.
Jinak co se týká toho vykuchanýho DPF tak pokud je motor mechanicky v pořádku tak emisema projde normálně ofiko.

Re: Filtr pevných částic

Napsal: sob led 30, 2016 21:13
od zokot

Re: Filtr pevných částic

Napsal: ned led 31, 2016 13:50
od zokot
Kdo už letos zkoušel STK ?

Kdo ne tak tady máte menší návod. :D
https://www.youtube.com/watch?v=slqBUFreEaM

Re: Filtr pevných částic

Napsal: ned led 31, 2016 17:00
od tkupilik
Vzal jsem diagnostiku a docela jsem byl prekvapenej, taky bych neprosel... pravdepodobne proto, ze byly ulozeny chyby i kdyz check engine nesvitila (jedna chyba byl senzor na klice kdyz jsem delal rozvody a druha italskej MAP z druhovyroby kterej jde obcas pres limity napeti ktere jsou nastavene v ECU). Nejvetsi sranda byla, ze ty testy nedobehli ani po 50kilometrech (test katu a kyslikovych sond, asi musi auto projit studenym startem, teplej jsem udelal).
Btw program je scanmaster, jde upiratit a funguje se stejnym kabelem jako multiecuscan.
Puvodni stav s ulozenyma chybama
emise1.jpg
emise1.jpg (110.47 KiB) Zobrazeno 5194 x
po vymazani chyb (stejne po ujeti 50km)
emise2.jpg
emise2.jpg (110.9 KiB) Zobrazeno 5194 x

Re: Filtr pevných částic

Napsal: ned led 31, 2016 17:55
od Paja314
No je to udělané pěkně na ......... jakákoliv kravina co nemá vliv na emise a už tě vyrazí.

Re: Filtr pevných částic

Napsal: ned led 31, 2016 19:06
od Jirka
Taky nám vyrazili autobusy z emisí.
Nakonec od toho ustoupili, stačí když nesvítí aktuelní chyba, třeba u iveca máš v paměti chyby okolo emisí které se sami smažou až po 10tis. provozních hodin, takže bys prostě nebyl schopen emise udělat ani náhodou.
To samí platí i u osobáků.
Jinak jak jsem psal týká se to vozů 10/2007 a mladších.

Re: Filtr pevných částic

Napsal: pon úno 01, 2016 21:19
od zokot
Tak to su klidný...