Jaký motor doporučíte? 1.4 8V benzín , nebo 1.3 Multijet ?
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
-
- kolemjdoucí
- Příspěvky: 10
- Registrován: pon zář 01, 2008 15:49
- Kontaktovat uživatele:
Jaký motor doporučíte? 1.4 8V benzín , nebo 1.3 Multijet ?
Zdravím, chystám se koupit ojeté GP, na nové nemám . A tedy váhám nad benzínem nebo naftou. Zkusil jsem si projet obojí , sice 1.3 MTJ v Lancii Musa, ale i tak se mi výkon motoru zamlouval. Na 1.4 benzínu se mi zase líbí ?e je více tichý. Proto bych se chtěl zeptat zda máte někdo zku?enosti s poruchovostí obou motorů, mám strach aby se mi drahý a moderní MTJ nepokazil a raději bych vzal benzín, ale fakt nevím. Poradíte mi.Díky...
A je?tě jeden dotaz ohledně nějaké tyče v řízení či klepání u nějaké série, moc nevím o co přesně jde a zda je to opravitelné. Uvítám v?echny informace.
S pozdravem Martin
Přesunuto ze sekce bazar Tommy
A je?tě jeden dotaz ohledně nějaké tyče v řízení či klepání u nějaké série, moc nevím o co přesně jde a zda je to opravitelné. Uvítám v?echny informace.
S pozdravem Martin
Přesunuto ze sekce bazar Tommy
Ahoj, já mám 1.4 benzín, tak?e moje rada vyzní zaujatě , ale s ohledem na kultivovanost chodu, výkon (v porovnání s MJET 75k) a spotřebu, která se od nafty neli?í nijak rapidně (dá v klidu jezdit do 6-ti litrů) bych volil jedině benzín. Ta 8-mi ventilová 1.4 je jednoduchý motor, dobře bere z nízkých otáček a jede celkem pěkně. I pořizovací cena ojetiny v benzínu bude ni??í.
Ta tyč řízení byla zále?itostí modelu 2006 a je?tě do nějakého data a pokud se měnila ta součást co myslím (spojovací tyč se dvěma kardanama mezi posilovačem a převodkou řízení), tak ta stojí ve Fiatu okolo 1500,- , tak?e není třeba brečet a bát se.
Ta tyč řízení byla zále?itostí modelu 2006 a je?tě do nějakého data a pokud se měnila ta součást co myslím (spojovací tyč se dvěma kardanama mezi posilovačem a převodkou řízení), tak ta stojí ve Fiatu okolo 1500,- , tak?e není třeba brečet a bát se.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Rozli?ujme mezi 1,3 MJET (nikoliv JTD, kdy? u? ) 75 a 90 k. Jezdil jsem tou slab?í verzí a o jiném kafi oproti 1.4 se nedá mluvit ani náhodou.Jirka píše:Vyzkou?ej se svézt v obou vozech uvidí? ?e ta 1,3 JTD je jiný kafe ne? 1,4benzin lépe táhne od spoda a málo bere.
Ale při výběru ojetiny bud opatrný tam bych rad?i volil benzin neni tak náchylný na zacházení a bude mít určitě méně najeto.
Kdy? u? dehet, tak s variabilní geometrií lopatek a 90 k.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
No je pravda ?e stou verzí 1,3MJTD 75k jsem nejezdil ,ale s tou 1,4 benzin jo a to je hruza ne? se to rozhoupe a něco udělá proti tomu mímu to se nedá porovnat. Dříve jsem vlastnil Regatu 1,9TDS a kdy? jsem se svesl s GP 1,4 benzin tak jsem myslel ?e se to nerozjede, ale ka?dej preferuje něco jiného,proti gustu ?ádný dy?putát.Jarou? píše:Rozli?ujme mezi 1,3 MJET (nikoliv JTD, kdy? u? ) 75 a 90 k. Jezdil jsem tou slab?í verzí a o jiném kafi oproti 1.4 se nedá mluvit ani náhodou.Jirka píše:Vyzkou?ej se svézt v obou vozech uvidí? ?e ta 1,3 JTD je jiný kafe ne? 1,4benzin lépe táhne od spoda a málo bere.
Ale při výběru ojetiny bud opatrný tam bych rad?i volil benzin neni tak náchylný na zacházení a bude mít určitě méně najeto.
Kdy? u? dehet, tak s variabilní geometrií lopatek a 90 k.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
A pokud si člověk chvilku počká, tak mů?eme nad dehtem definitivně zlomit hůl a koupit si 1.4 s "palivem gentlemanů" , turbem, 120 -150 koníky a je po diskuzi
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Srovnávám 90koní bez chipu ale je pravda ?e asi ta 1,4 16v 95k jede dobře i kdy? asi se musí hodně točit já sem zvyklej za ty roky spí? na ten zátah od spoda bez nutnosti vytáčet zatím jsem vlastnil jen diesely s turbem ,ale zvezl jsem se s mnoha autama proto?e je i spravuju tak mám co porovnat, jak říkám ka?dýmu vyhovuje něco jiného.Jarou? píše:Srovnávej srovnatelné 90koní, ale bez čipu a k tomu odpovídající 1.4, ale se 16V a 95 k.
Co se týká koupě ojetiny tak doporučuju benzin proro?e diesel je náchylněj?í na zacházení a mívá dost najeto za krátký časový usek, diesel po 150tis. km je u? risk a hlavně jestli jsou kilometry poctivé to je dneska problém
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
S tím turbem má? pravdu ,ale potom abys vlastnil benzinku nemysli si kdy? bude? mít pod pedálem min. 120koní ?e bude? jezdit volnouJarou? píše:A pokud si člověk chvilku počká, tak mů?eme nad dehtem definitivně zlomit hůl a koupit si 1.4 s "palivem gentlemanů" , turbem, 120 -150 koníky a je po diskuzi
Zeptej se Donyho co to bere a uvidí?
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic