Stránka 1 z 3

Fiat UNO

Napsal: ned srp 24, 2008 20:21
od Dušan
Začíná se spekulovat o novém Fiatu Uno.
?e by vypadal takto ?

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: pon srp 25, 2008 7:55
od julo
2v1-Mazda 2 a Fiat Bravo
To bude asi len nejaká fotomontá? Mazdy 2.

Napsal: pon srp 25, 2008 18:51
od Jarouš
Vypadý to jako nějaký hybrid. Snad nepůjde cesta designu tímto směrem :?

Napsal: pon srp 25, 2008 19:49
od Colin
Obrázek

Si někdo určitě vhrál v photoshopu. A jestli ne, tak potě? ko?tě :lol:

Napsal: pon srp 25, 2008 22:46
od J.B.
ty auta vypadaj jako by je někdo nalomil... :P :P

Napsal: stř zář 10, 2008 17:49
od Dušan
Fiat Uno se v západní Evropě neprodává od roku 1995. Hatchback klasických tvarů se poprvé představil v roce 1983 a získal titul evropského Auta roku. Slu?ivý kabát mu navrhl Giorgeto Giugiaro, vedle hatchbacku existovala u?itková verze Fiorino a sedan a kombi Duna.

V roce 1989 při?el důkladný facelift a poté Uno ve výrobním programu nahradila první generace Fiatu Punto. Celkem se v Itálii vyrobilo přes 6 milionů kusů. ?ivot Una ale pokračuje mimo Evropu dál. Na vět?ině světových trhů u? Uno nahradila moderněj?í řada Palio, soubě?ně s ní ale v Brazílii pokračuje výroba modernizovaného Una pod názvem Fiat Mille.

Fiat Mille u? byl jednou faceliftován v roce 2004. Úpravy vzhledu pro modelový rok 2009 jsou tak spí?e kosmetické ? nová je maska chladiče a přední světla, ?edé nárazníky a lemy blatníků a kouřová skla zadních světel. Významněj?í jsou ale změny techniky, které se soustředí na sní?ení spotřeby a emisí. Čtyřválcový motor 1,0 Fire Flex dostal novou řídicí jednotku, sběrné výfukové potrubí a katalyzátor a řadu dal?ích men?ích úprav. Tak jako dosud je přizpůsoben pro spalování benzinu i bioetanolu.

Dal?ích úprav se dočkala převodovka a geometrie náprav. Kola obouvají pneumatiky s o 30 % ni??ím valivým odporem a k hospodárné jízdě také pomáhá ukazatel aktuální spotřeby na přístrojovém ?títu. Celkové sní?ení spotřeby je zhruba 10 %.

V nabídce zůstává tří- i pětidveřový hatchback a to jak ve standardním provedení, tak zvý?ená verze Way. Mille Economy má na brazilském trhu roli nejlevněj?ího Fiatu, je o čtvrtinu levněj?í ne? moderněj?í Palio se stejným motorem.

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: ned zář 14, 2008 20:47
od Dušan
?e by nové UNO :?:
Podle mého nevidím smysl postavit o něco men?í GP-čko. A navíc jsem ?il v tom, ?e Punto je nástupcem (pokračovatelem) Una :ehm

Obrázek
Obrázek

Napsal: čtv kvě 28, 2009 14:46
od sharpers
kdy? se podívám na tu poslední fotku tak v tom vidím GP jenom s posunutým světlem dolů....

Napsal: čtv kvě 28, 2009 19:01
od 1nekros1
vypada to celkom podarene... vela ludi by prijalo maly lacny voz a uno to moze byt.

Napsal: pát kvě 29, 2009 10:50
od kuta33
Pro Granďáky ideální druhé auto do rodiny (pro man?elku). I zepředu to vypadá jako změn?enina GP.
Mě se líbí!!

Napsal: pát led 22, 2010 17:26
od Dušan
Takto prý ital?tí novináři vypátrali, jak by mohlo vypadat UNO

Obrázek

Napsal: pát led 22, 2010 18:43
od Jarouš
hmmm, fakt "pěkné" :D

Napsal: pát led 22, 2010 19:15
od Dušan
Jarou? píše:hmmm, fakt "pěkné" :D
... ?e ano ? :D

Napsal: ned led 24, 2010 15:01
od Dušan
Du?an píše:Takto prý ital?tí novináři vypátrali, jak by mohlo vypadat UNO
Obrázek
Jedno foto odpovídající předchozímu příspěvku:
Obrázek

Ostatní varianty:

Obrázek
... brazilská verze:
Obrázek

Napsal: pát úno 05, 2010 18:38
od Dušan
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek