Jak jsem slíbil, pokračuji:
Dnes jsem byl v Jičíně ohledně reklamace přestříkaných dveří (viz. předchozí články).
Samozřejmě jsem zatím dopadl ?patně.
Zji??ovali telefonicky, zda po cestě auto nebylo opravováno a výsledek - samozřejmě ?e nebylo. Jsem zatím v situaci, ?e vím, ?e se po cestě z továrny stala nějaká sviňárna , ale bohu?el nevím, kdo ji provedl. Ka?dopádně z toho neviním přímo prodejce v Jičíně.
Jiný odstín dveří a nepůvodní lak mi servisní technik potvrdil, ale to je v?e.Majitelem by bylo telefonicky sděleno, ?e jsem si při převzetí auto přebral a ?e bylov pořádku a ?e mi je ochoten maximálně dveře znovu přestříknout. Přiznejme si, kdo z Vás při přebírání auta kontroloval kromě mo?ných oděrek barvu na jednotlivých dílech auta a porovnával odstíny? Navíc z blízka si odli?ného odstínu nikdo nev?imne.
Budu se je?tě muset poradit s odborníky v oblasti práva. Po té Vás budu informovat.