Závady a řešení problémů
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Copak ten ECUscan funguje bez problémů, zítra je?tě v?e otestuju a dám vědět,měl jsem u? plnou star?í verzi2.6 a na star?ích puntech perfekt.
Co se týká toho Vagu tak musim na jednoho kluka co dělá do počítačů aby mi rozdělil disk a nahrál XP (sám se do toho nepustim) jinak ten Vag nepojede.
Vlastně budu mít v no?asu 2 operační systémy.
Co se týká toho Vagu tak musim na jednoho kluka co dělá do počítačů aby mi rozdělil disk a nahrál XP (sám se do toho nepustim) jinak ten Vag nepojede.
Vlastně budu mít v no?asu 2 operační systémy.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Dnes jsem měl (a mám) GP-čko v servisu Fiat a doposud na odstranění popisované závady nepři?li.Du?an píše:Dnes ráno cestou do práce mi sama zničeho nic začala bez přepnutí svítit dálková světla. Na?testí asi 300 m před koncem cesty. Podle intenzity světla se domnívám, ?e svítila naráz obě vlákna (při přepnutí na dálková intenzita světla před autem sní?ila).
Tak uvidím odpoledne - zase po čase nějaký elektronický ?otek
Prý v?echny součástky "odměřili", v ?e v pořádku a dálková světla svítí vesele dál.
Dal?í postup: začnou vyměňovat jednu součástku po druhé
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
hm parada,tak pristi mesic du dotoho taky ... superJirka píše:Dneska jsem to otestoval a chodí perfektně včetně řadiče linek.
Jinak to vyčítá kilometry jak z přístrojů tak z řj. motoru tím by se dala odhalit manipulace s počtem ujetých kilometrů.
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
Akorát, ?e tvojí motorizaci nepodporuje celou, tady je odkaz najde? tam auta a jednotky které to podporuje:
http://www.fiatecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx
http://www.fiatecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Dnes jsem si byl GP-čko vyzvednout z opravy.Du?an píše:Dnes ráno cestou do práce mi sama zničeho nic začala bez přepnutí svítit dálková světla. Na?testí asi 300 m před koncem cesty. Podle intenzity světla se domnívám, ?e svítila naráz obě vlákna (při přepnutí na dálková intenzita světla před autem sní?ila).
Tak uvidím odpoledne - zase po čase nějaký elektronický ?otek
Byly provedeny náledující úkony (vypsáno z faktury):
- test řídící jednotky BODYCOMPUTER + test akčních členů
- přístrojová deska - test examinerem
- kabelový svazek - měření osciloskopem
- inteligentní pojistková skříň mot.prostoru
Abych to vysvětlil česky: problém byl ve vodě v této pojistkové skříni
ve které byla na dně voda (buď kondenzát, nebo tam postupně někudy natekla). S takovou to závadou se je?tě nesetkali - bohu?el pro mě - cena opravy díky 4,5 hodinám práce skoro 3 tis. Kč
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Hlavně ,?e to má? spravený, aspon budem pro pří?tě chytřej?í.
Je pravda, ?e ty podběhy moc netěsní a voda se dostává a? do motorového prostoru.Já jsem to vyře?il zru?ením těch otvorů pro výměnu ?árovek a při?roubování zátě?ového koberce pomocí samořezných ?roubů do toho plastu v podběhu a tím pádem se do motoru nic nedostane.
Udělal jsem to hned po koupi, proto?e na druhém podběhu je ř.j. motoru a nemohl jsem se koukat na to jak na ní cáká bláto.
Je pravda, ?e ty podběhy moc netěsní a voda se dostává a? do motorového prostoru.Já jsem to vyře?il zru?ením těch otvorů pro výměnu ?árovek a při?roubování zátě?ového koberce pomocí samořezných ?roubů do toho plastu v podběhu a tím pádem se do motoru nic nedostane.
Udělal jsem to hned po koupi, proto?e na druhém podběhu je ř.j. motoru a nemohl jsem se koukat na to jak na ní cáká bláto.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Pánové, to jsou právě věci, které kazí Fiatu dojem! Pravda, stalo se to tu jenom Du?anovi, ale v?imněte si úvah přispivatelů. Ka?dý dával rady buď na kontrolu ?árovek se spojenými vlákny, páčku přepínače světel, ?patné kostry apod. a nakonec je to taková prkotina, která by se dala od výroby ře?it buď lep?ím odvětráním dotyčné krabičky nebo naopak jejím lep?ím utěsněním, případně situaci pomoci kryty pod motorem! Není divu, ?e pak musí Du?an vypláznout za vysu?ení vody v krabičce plno peněz, přitom mohl takovou opravu provést zadarmo sám s pomocí suchého hadru a mo?ná Kontoxu! Vím, jak se můj opravář dva dny drbal s nestartujícím Tipem, aby nakonec odhalil ?patnou kostru někde přímo na startéru, čím? byly Fiaty taky proslavené! Výrobce nám asi chtěl nechat prostor k vylep?ování a pou?ívání zlatých českých ručiček. Je fakt, ?e na posledním ostravském setkání jsem s údivem koukal na motor Cromy, jak mů?e být zapráskaný (sorry Krissi), asi v Cromě taky kryty nejsou. Já je tam od výroby mám a motor je spí?e zaprá?ený, ne? mokrý. Děkuji Ti, Fiate, ?e jsi na mně ne?etřil!
Fiat Bravo2, 1,6 MJet, 77 kW, nar. 9.4.2010
Mám tu dal?í případ pro Muldera a Scullyovou.. Při vysokorychlostním dálničním přesunu při přejezdu nějakýho hrbu se mi samovolně rozsvítily přední mlhovky a zaplo City.. V m?iku jsem si vzpomněl na Du?ana. Na?těstí ?lo v?e pomocí tlačítek deaktivovat. Dobrý ne..?
Jsou mezi námi..
Jsou mezi námi..
GP 1.4 16V Dynamic 5D, šedá Chemical, 16"
dnes se mi u punta projevil docela necekany problem s ktereho mam obavy...rano pri startovani jsem tocil marne motorem dobrych deset vterit a motor ne a ne naskocit zkusil jsem to teda po druhe a porad nic nez jsem zkusil parkrat poslapat po plynu zacalo se to chytat, ale musel jsem porad slapat po plynu jako ve skoda 120 :-/ uz se mi to jednou stalo myslel jsem, ze to muze byt nafta protoze jsem mel skoro rezervu, ale tet mam 3/4 nadrze. A jeste pri startovani sviti kontrolka cerpadla takova zluta. Naftu beru na OMW zadne levne benzinky. Napadlo me ?havící svíčky??? mají u? 50 000 km.
-
- kolemjdoucí
- Příspěvky: 7
- Registrován: pon kvě 23, 2011 12:10