Stránka 6 z 6

Napsal: čtv dub 03, 2008 21:23
od excaliber
_3dno píše:.... posledny problem bol vyskakujuca lista ventilacie pod prednym oknom pred vodicom. objednali novu.
K tej liste - si ma "potesil" ze som neni jediny, kto mal s nou problem, pozri:
http://www.tomashrdlicka.phorum.cz/view ... ght=#10870

Napsal: čtv dub 03, 2008 21:53
od Robo1.2
excaliber píše:
_3dno píše:.... posledny problem bol vyskakujuca lista ventilacie pod prednym oknom pred vodicom. objednali novu.
K tej liste - si ma "potesil" ze som neni jediny, kto mal s nou problem, pozri:
http://www.tomashrdlicka.phorum.cz/view ... ght=#10870
Excaliber ta lista uz vyskakuje uz na Fiate Stilo,
http://www.gabriel-net.de/forum/showthread.php?t=18194

viem som hnusny..... :evil:

Napsal: pát dub 04, 2008 1:03
od Robo1.2
podla varovneho systemu Rapex

20
0051/08 Greece Category: Motor vehicles
Product: Passenger car ? steering column

Brand: FIAT
Type/number of model: Passenger cars, models Grande Punto and Grande Punto VAN (Campaign 5252).

Description: The recall concerns vehicles with left hand drive, with chassis numbers from 128680 to 157545, from 1110399 to 1138196, single chassis numbers 24265 ? 117935 ? 121759 ?1062184 ? 1498344 (produced in Melfi plant) and from 105778 to 169447, from 1078325 to 1156208, from 2000001 to 2009229 and single chassis number 98964 (produced in Mirafiori plant).

Country of origin: Italy

No picture available

Injuries

The product poses a risk of injuries because on some vehicles the counter bore of the upper section of the steering column, at the connection to the universal joints, may not have been carried out correctly. Consequently, the steering function may be lost.
Voluntary corrective actions taken by the importer.

No vyborne,
tu je to vlastne prelozene z www.spotrebitele.info

Řecko

20
0051/08
Kategorie: motorová vozidla

Výrobek: osobní automobil ? hřídel volantu

Značka: Fiat

Typ/číslo modelu: Grande Punto a Grande Punto VAN (sta?ení vozů ? akce č. 5252)

Popis: Sta?ení se týká vozů s řízením vlevo, s čísly karoserie v rozmezí 128680 a? 157545 a 1110399 a? 1138196, jednotlivými čísly karoserie 24265, 117935, 121759, 1062184, 1498344 (vyrobeno v továrně Melfi) a 105778 a? 169447, 1078325 a? 1156208, 2000001 a? 2009229 a čísla 98964 (vyrobeno v továrně Mirafiori).

Země původu: Itálie

Obrázek není k dispozici.
Nebezpečí úrazu.

Výrobek představuje riziko, proto?e u některých vozů bylo válcové zahloubení v horní části hřídele volantu ve spoji s univerzálními úchyty provedeno nesprávně. Mů?e proto dojít ke ztrátě kontroly nad řízením.
Dobrovolné nápravné kroky dovozce.

Podla cisla sa to tyka aj mna, uz mam toho plne zuby, teraz neviem ci sa to tykalo iba vymeny spodnej tyce alebo zas to je cosi noveho

Napsal: pát dub 04, 2008 9:53
od _3dno
mna sa to nastastie netyka. to iste povedali aj v servise, takze pohoda. inac teraz pri vymene oleja davaju jeden liter na dolievanie zdarma, plus dostanete poukazku na zlavu 400 sk, ktoru mozete hned pouzit na olej ktory ste kupili.

Napsal: pát dub 04, 2008 10:17
od Honzus
Inak schvalne prebehol som kopec inych for ale nikde som nenasiel taketo fatalne zavady u novych vozidiel ako u Fiata GP,
aj mne auto jemna taha po vymene gum vlavo, ale zrejme su zle zjazdene gumy po 2 nastaveniach geometrie a co ja viem coho este. So zimnymi to bolo ok.
Aha, tak to jsi projí?děl velmi ?patně, jsi zaujatý, to u? víme dávno. Například Kia Ceed a problémy s převodovkami, stávky elektroniky tak, ?e auto nesvítí nebo nejede. Asi nezná? význam slova fatální, ale u GP jsou to mouchy, nikdo s tím kvůli tomu neboural a nevím o nikom, ?e by s autem nedojel do cíle. Pořád nechápu, ?e auto neprodá? a neustále tu opakuje? jednu vyře?enou zále?itost. To, ?e se nic nedělo s tvým řízením je kombinací dvou faktorů, neschopného Fiatu ČR/SR a netrpělivého majitele.

Napsal: pát dub 04, 2008 10:44
od Teddy86
Ja jsem mel jiny problem s rizenim. Mi se nekolikrat stalo behem jizdy ze se mi vypl posilovac. Tak jsem s tim byl v servisu a tam mi zjistili az na podruhe ze pri vyrobe byl spatne nacvaknuty jeden PIN v konektoru u kabelaze kde jdou data mezi ridici jednotkou auta a jednotkou posilovace. Chyba nasatvala kdyz se konektor zahral a vznikl velky prechodovy odpor mezi jednotlivimy PINy a ridici jednotka behem jizdy vyhodnotila situaci ze auto posilovac nema tudis ho sama vypla. Po vypnuti motoru a opetovnem nastartovani bylo zase jakoby vse ok. Ale po nekolika dalsich kilometrech se to opakovalo. Od te doby je to OK. Tak zase jedna technicka kdyby se to nekomu stalo jako mi. 8)

Napsal: ned led 25, 2009 17:51
od julo
Dúfam, ?e tento topic nie je moj prípad, aj keby áno bol by som spokojnej?í, lebo by som nneď vedel na čom som.
Tak?e, mám GP kúpené čisto nové jún 2008-s novým znakom, najezdené len cca 8000 km. V poslednom čase pri prejazde nerovností-na?e cesty sú samá diera a zaplátané,poču? od prednej nápravy klopkavý zvuk. Je to pri pomalej jazde, ale zaujímavé ?e keď idem oo dialnici cez spoje mostov tak to neklopne. Aj to klopkanie nie je v?dy. Niekedy to cez nerovnosti klopne niekedy nie. U? mi to dos? začína vadi?. U? sa s tým chastám aj do servisu, len dúfam ?e to bude v rámci záruky. Tak neviem či je to to riadenie. Nemáte niekto s nových GP podobný problém?

Napsal: ned led 25, 2009 18:20
od Honzus
julo píše:Dúfam, ?e tento topic nie je moj prípad, aj keby áno bol by som spokojnej?í, lebo by som nneď vedel na čom som.
Tak?e, mám GP kúpené čisto nové jún 2008-s novým znakom, najezdené len cca 8000 km. V poslednom čase pri prejazde nerovností-na?e cesty sú samá diera a zaplátané,poču? od prednej nápravy klopkavý zvuk. Je to pri pomalej jazde, ale zaujímavé ?e keď idem oo dialnici cez spoje mostov tak to neklopne. Aj to klopkanie nie je v?dy. Niekedy to cez nerovnosti klopne niekedy nie. U? mi to dos? začína vadi?. U? sa s tým chastám aj do servisu, len dúfam ?e to bude v rámci záruky. Tak neviem či je to to riadenie. Nemáte niekto s nových GP podobný problém?
Mohly by to být tyčky stabilizátoru, já měl tento problém také, utáhli a nic neklepe...... u? asi 15000 km....

Napsal: pon led 26, 2009 8:39
od julo
Dúfam ?e to budú len tyčky stabilizátora. Ono to klepnutie ide dak od nápravy. Klepne to kedy ako, podža nerovností na ceste.

Napsal: pon led 26, 2009 10:51
od Uwe Filter
Taky mi to klepalo od pravého předního kola a byla to uvolněná matka na stabilizátoru... Oprava v záruce a za chvíli hotovo.

Napsal: pon led 26, 2009 11:30
od kubenko
ja som mal tiez uvolnenu matku, frajerka zbehla do servisu, dotiahli jej to a bolo vybavene, odvtedy uz chvalabohu ziadne problemy. Musim si zaklopat. TUK TUK :D

Napsal: čtv úno 12, 2009 7:45
od julo
Včera som s tým bol v servise. Previezli sme sa s technikom a klepalo to. Dali to na srvis a na prekvapenie nič nezistili. V?etko čo sa týka prednej nápravy je na 100 percent aj ulo?enie motra. Skoro nič sa nezmenilo. Objednajú mi nové horné uchytenie predných tlmičov a vymenia. Aj sme s technikom rozmý?žali čo to mô?e by? ale nič nám nenapadlo. Je to taký tupý plechový klepot v prednej časti.