Stránka 6 z 8

Napsal: pát pro 26, 2008 12:00
od Dušan
Smůla.
Ale ten odkaz mi fungoval, mám ho je?tě v paměti vyhledávače.

Důle?ité bylo porovnání navý?ení výkonu:
1) Nová vlo?ka do sériového airboxu ........ + cca 2%
2) Kit ........................................................... + 6-8%

Samozřejmě, ?e se jedná o hodnoty informativní.

KIT ?

Napsal: sob pro 27, 2008 13:19
od AGiNiGA
Kit-y jsou sice drazsi, ale muzete si ho navrhnout ci sestavit "doma".

Pro inspiraci muzete pouz. kity fy. KN, GSR ci JCR.
A jaky filtr ? KN, BMC, Raid ci Pipercross.

Pro dalsi komponenty (svody atd.) doporucuji :
- http://www.chevron-racing.com/

Napsal: pon úno 23, 2009 17:31
od Okic
zdarec..nekde sem slysel ze sport.filtr se da vycistit v kybli s teplou vodou v nemz je namichany jar na nadobi....necha se odlezet a pak se vypere v ciste vode....no a da se pry i nastrikat olejem bxylo mi receno ze staci WD sprey ale nevim jak je to doopravdy.... 8)

Napsal: pon úno 23, 2009 17:47
od Jarouš
Okic píše:zdarec..nekde sem slysel ze sport.filtr se da vycistit v kybli s teplou vodou v nemz je namichany jar na nadobi....necha se odlezet a pak se vypere v ciste vode....no a da se pry i nastrikat olejem bxylo mi receno ze staci WD sprey ale nevim jak je to doopravdy.... 8)
Nejlep?í bude se řídit návodem k filtru... pokud si ho teda nechce? zničit :wink:

Napsal: pon úno 23, 2009 18:51
od Dušan
Já bych ho také raději čistil podle návodu a napou?těl olejem k tomu určeným. Je to jistě lep?í, ne? něco dokur--t.
Ka?dopádně se má filtr čistit zevnitř ven a ne v kybli. Kde pá? záruku, ?e se Ti nečistoty nedostanou na vnitřní stranu filtru - pak se Ti nasají do motoru.

Napsal: stř úno 25, 2009 19:36
od Kriss
Pokud se budeme bavit o panelovem filtru tak K&N propousi vic vzduchu a prach drzi stejne. Cena je vyssi ale to se da prezit.

Jinak nejlepsi je kit sani> ten doda i trosku vykonu a hlavne zvuk... ale tady bych nesel do K&N je blbe vyreseny. Radsi GSR kit nebo BMC filtr a zbytek si udelat.

Jarous si ho delal takze muze rict a az ho namontuje bude mluvit jinak a nedaho dolu..... Vit jarousi 8)

A dal?í.....

Napsal: čtv úno 26, 2009 19:45
od AGiNiGA
Ale situace v ČR je..... (2/09)
- www.jcrracing.co.uk
- www.bmcairfilters.com

Nebo tady (ČR) :
- www.berantuning.cz
- http://shop.lexani.cz
- www.alu-pneu.cz

Ale doporučení je jasné, sestavit vlastní KIT.

Napsal: ned říj 10, 2010 15:54
od Mara87
Poznali jste někdo nárust výkonu na GP 1,2i??? A impregnujete tu sportovní vlo?ku olejem?? Sem četl ?e s to mů?e a taky nemusí dělat. Akorád sem se nedočetl jak moc to odrovnává motor kdy? to člověk nedělá,.

Napsal: ned říj 10, 2010 16:03
od Dušan
Mara87 píše:Poznali jste někdo nárust výkonu na GP 1,2i??? A impregnujete tu sportovní vlo?ku olejem?? Sem četl ?e s to mů?e a taky nemusí dělat. Akorád sem se nedočetl jak moc to odrovnává motor kdy? to člověk nedělá,.
U 1,2-ky se zvý?eným výkonem nepočítej. Koupil jsem bavlněnou vlo?ku Simota, jede to mo?ná tro?ku lépe při studeném motoru.

Co se týká nenaimpregnování olejem, to ani nezkou?ej. Ten olej je základem k tomu, aby filrace byla účinná :!:

Napsal: pát pro 31, 2010 7:05
od Dušan
Má nějaký negativní vliv ponechání bavlněné vlo?ky sání (příp. kitu) na výkon motoru, spotřebu atd. v zimě za současných mrazů?
Vzpomněl jsem si, ?e Jarou? kit v rámci přechodu na zimu sundal.

Napsal: pát pro 31, 2010 9:24
od Pepa B.
Du?an píše:Má nějaký negativní vliv ponechání bavlněné vlo?ky sání (příp. kitu) na výkon motoru, spotřebu atd. v zimě za současných mrazů?
Vzpomněl jsem si, ?e Jarou? kit v rámci přechodu na zimu sundal.
já měl na GP kit celou zimu a nic jsem nepozoroval,Jarou? to prohazuje,páč ten výkon není v zimě schopnej od?oférovat :lol:

Napsal: pát srp 05, 2011 21:03
od RP72
Princip činnosti sportovního vzduchového filtru:Re?im spalování motoru je závislé na mno?ství nasátého vzduchu, z něho? se odvíjí nastavení mno?ství vstřikovaného paliva. Čím více vzduchu má motor, tím více má paliva a vět?í výkon. Proto byl vyvinut filtr sportovní, jeho? struktura nám umo?ňuje nasát více vzduchu (a? o 40 %).
Slo?ení a struktura filtru:Filtr je tvořen skládanou bavlnou a ocelovou mří?kou. Bavlna zaručuje lep?í propustnost nasávaného vzduchu (a? o 40 %) a pomocí oleje, který je vyvinut výrobcem, filtruje jemný prach. Ocelová mří?ka zachycuje vět?í nečistoty např. hmyz, listí, kamínky a udr?uje tvar filtru, dle normy DIN ISO 9001. Mří?ka je spolu s bavlnou zalisována do gumy, která zabezpečuje utěsnění sání vozu. Filtrační schopnost je tímto toto?ná se sériovým filtrem od výrobce.
Výhody sportovního vzduchového filtru:Sportovní vzduchový filtr umo?ní vozu lep?í akceleraci a pru?nost motoru pomocí zvý?ení dosavadního výkonu a krouticího momentu (o 3 a? 7 %), ni??í spotřebu paliva (a? 8 %) a lep?í tzv. vytáčení do vy??ích otáček. ?ivotnost filtru je stanovena výrobcem na 500.000 km při dodr?ení po?adavků na údr?bu filtru. Filtr pomocí speciální mycí sady dodávané výrobcem se pouze vymývá.
Rozdíl mezi vlo?kou a Kitem:Vlo?ka:
Je ji? výrobcem přizpůsobená typu vozu, montá? spočívá pouze ve výměně stávajícího vzduchového filtru za filtr sportovní. Filtr poskytuje nárůst výkonu o 3%. Interval údr?by - 15.000 km. Filtry nutno předem objednat - dodací doba 3-6 dní.

Kit neboli kónický filtr:
Je nabízen pouze na vybrané typy vozů, u kterých je z technického hlediska mo?né filtr namontovat zpravidla přímo na měřící jednotku mno?ství nasávaného vzduchu. Tímto se odstraní turbulence nasávaného vzduchu a zkrátí se cesta sání. Filtr poskytuje nárůst výkonu dle typu a obsahu motoru o 5 a? 7%.
Zaniká tak nepříjemná prodleva na akcelerátoru, vůz se lépe vytáčí do maximálních povolených otáček. Interval údr?by - 20.000 km. Doba montá?e - max. 30 minut. Filtr se dodává včetně návodu a upevňovacích dílů (dr?ák, pásky, matice, ?rouby).

Či?tění sportovních vzduchových filtrů:1.Filtr vyjmeme z vozu.
2.Mírným oklepáním, popřípadě ?tětcem očistíme hrubé nečistoty.

3.Připravíme roztok (čistící sada) určený výrobcem rozředěný vodou do nádoby přiměřené velikosti filtru (nejlépe kbelík) a filtr do něho ponoříme.

4.Necháme cca. 20 minut roztok působit.

5.Filtr vyjmeme z roztoku a vyplavíme nečistoty pod proudem vody.

6.Filtr necháme vyschnout.

7.Filtr - naná?íme olejem ve spreji určený výrobcem (také součástí čistící sady), dokud filtr nezbarvíme dle barvy oleje.

8.Necháme zaschnout cca. 2 hodiny a namontujeme nazpět do vozu.

Upozornění - filtr nikdy neprofukujeme vzduchem :!:
.

Napsal: sob srp 06, 2011 17:19
od RP72
Zva?uji svého Pomerančíka obdarovat tímto filtrem http://www.sportovni-filtry.cz/kn-vzduc ... -9191.html
Nebo snad tímto:
http://www.x1-autodily.cz/index.php?id= ... r=305,3884
Zatím jsem ve stádiu rozhodování a sbírání informací PRO a PROTI :?:

Napsal: sob srp 06, 2011 17:24
od Jarouš
RP72 píše:Zva?uji svého Pomerančíka obdarovat tímto filtrem http://www.sportovni-filtry.cz/kn-vzduc ... -9191.html
Nebo snad tímto:
http://www.x1-autodily.cz/index.php?id= ... r=305,3884
Zatím jsem ve stádiu rozhodování a sbírání informací PRO a PROTI :?:
...zkus popřemý?let, k čemu to bude u přeplňovaného dehtu, kde u? z principu nafta pracuje s nadbytkem spalovaného vzduchu a navíc ho do motoru tlačí turbodmychadlo :wink:

Napsal: sob srp 06, 2011 17:28
od RP72
Jarou? píše:
RP72 píše:Zva?uji svého Pomerančíka obdarovat tímto filtrem http://www.sportovni-filtry.cz/kn-vzduc ... -9191.html
Nebo snad tímto:
http://www.x1-autodily.cz/index.php?id= ... r=305,3884
Zatím jsem ve stádiu rozhodování a sbírání informací PRO a PROTI :?:
...zkus popřemý?let, k čemu to bude u přeplňovaného dehtu, kde u? z principu nafta pracuje s nadbytkem spalovaného vzduchu a navíc ho do motoru tlačí turbodmychadlo :wink:
Hmmm.....právě o tom mluvím, ZJI??UJI ZDA TO VŮBEC K NĚČEMU BUDE?!
Tak?e podle Tebe je to naprosto zbytečné u mé 1,9ky dieselu???