Stránka 39 z 41

Napsal: ned lis 27, 2011 20:48
od JardaK.
Jirka píše:Já jse ptám jen ze zajímavosti, jak jsi psal ty cena vý?e tak z které ceny jsi vycházel při přepočtu.
Nijak jsem se s tím nepáral - v polském ceníku je napsaná konečná cena pro zákazníka (podobně jako v na?em konfigurátoru), podíval jsem se na kurs koruny ke zlotému, vzal kalkulačku, vynásobil polskou cenu kursem (1 Zl. = 5,9 Kč) a bylo to. Myslím, ?e cena základních verzí nebyla a? tak moc odli?ná od na?ich cen, zato v té nejvy??í to dělalo rozdíl přes 100 tis. ve prospěch zákazníka.

Napsal: čtv led 12, 2012 20:37
od popo
Nazdar JardaK, jak ?lape auto ? funguje v?etko ako má ? ja som na 70tis km.....som po dal?ej výmene oleja + ostatného servisu. Posledný servis ma vy?iel na kapku viacej ako be?ne, ked sa mení len olej a filter za 150?. Tento posledný servis ma stál 440?. Menili sa predne aj zadné brzdy - platničky, palivový filter (ináč tento je extra kurevsky drahý 93?). Dal som prezrie? aj prednú nápravu, lebo mi pri otáčaní volantu jemne pukalo niečo na prednej náprave. Myslel som si ?e to bude začínajúci stablizátor.....ale servis odhalil chybu na riadení (taká maličkos? za 430?). Na??astie to uznali.....jediné moje ??astie 1,5mesiaca pred koncom záruky. Ináč okrem tohto v?etko ?lape jak hodinky...po motorickej stránke sa spotreba ustálila na dlhodobom priemere 5litrov. Pri dlhých trasách ak dodr?iavam rýchl. limity, tak viem ís? aj pod 5L za takých 4,6-4,8L....ale ked práve naopak ka?lem na limity a idem tých 160-180, dialničné tempo tak som na tých cca 5,5-5,8L. Páči sa mi ako sa aj v zime rýchlo dostáva na prevádzkovú teplotu - i ked to čo je teraz, tomu sa nedá hovori? zima.

Napsal: pát led 13, 2012 7:10
od JardaK.
popo píše:Nazdar JardaK, jak ?lape auto ? funguje v?etko ako má ?
Ahoj, Popo! Dík za zeptání a doufám, ?e nebudeme vzájemnou korespondencí otravní pro zbývající členy GP fóra. Klepu dopředu raději na dřevo (tj. na mě), a? to nezakřiknu, ale myslím, ?e Bravo se Fiatu mimořádně povedlo! Já ho mám od dubna 2010, najel jsem 61 tis. km a kromě prasklé ?árovky v zadním světle hned první den u?ívání a vyměny rosícího se krytu bočního blinkru (v záruce), jsem nemusel ře?it vůbec nic. Mám za sebou taky dvě servisní prohlídky, při druhé mám vyměněný i palivový filtr. Vím, ?e byl drahý, ale nemám před sebou fakturu, proto Ti neřeknu, kolik konkrétně stál, ale celý servis i s výměnou pneu na zimu mě při?el na 4319 Kč (výměna vlastního doneseného oleje Selenia 5W-30, výměny filtrů + přezutí na zimu). Brzdy mám je?tě v pohodě, jezdím vlastně jenom po dálnici, pneumatiky nemusím je?tě kupovat, sjí?dějí se rovnoměrně. Spotřebu za loňský rok jsem měl v průměru 5,25 l/100 km, tak?e v tom směru panuje taky naprostá spokojenost. Bravo startuje na první otočení klíčkem a topení začíná hřát dlouho předtím, ne? se začne zvedat ručička teploměru. Elektrika v autě si ne?ije vlastním ?ivotem, pokud se něco pokazí, kontrolky hlásí poruchu, neexistuje ?ádné náhodné problikávání chybových hlá?ek. Prostě jezdím, musím pouze vědět, kde je díra na naftu čepovanou v Polsku, u?ívám si pohodlnou jízdu v autě ni??í střední třídy s obrovským kufrem. Při couvání jsem varován couvacími senzory, v kopci vyu?ívám Hill Holder, při předjí?dění funkci pětibliku, na dálnici ?estikvalt, v létě klimu, cestující na zadních sedadlech výdech tepla mezi předními sedadly a lampičkami nad hlavou. Nechal jsem si zafóliovat sklo pátých dveří, proto?e mě sr.alo, ?e bylo vidět, jak je ve skutečnosti zadní okno malé a zároveň jsem fólií ochránil prou?ky vyhřívání, tak?e se nemusím bát otírat zadní sklo zevnitř. Vrzání plastů neznám a pokud bych si měl dneska kupovat auto znovu, koupím si zase Bravo, ale 2.0 Multijet se 165 k, abych mohl soutě?it i se silněj?ími auty. V Polsku toti? stojí takto vybavené Bravo 420 tis. Kč, co? by pro mě znamenalo, ?e bych dal jenom o 50 tis. víc, ne? jsem dal za 1.6 105 k.

Napsal: pát led 13, 2012 10:09
od Dušan
JardaK. píše:Ahoj, Popo! Dík za zeptání a doufám, ?e nebudeme vzájemnou korespondencí otravní pro zbývající členy GP fóra.
:D Jmenuje se to tu Bravo. Mo?ná ?e si ostatní rádi přečtou o vět?ím brá?kovi a kdo nechce, číst to nemusí.
Já osobně to beru ?e popo je bývalý GP-čkář, ty skoroGP-čkář. Jinak doufám ř?e jste i někde v klubu Bravařů :wink:

Napsal: pon bře 05, 2012 21:24
od JardaK.
Poradíte mi někdo, jak se dostanu k ?árovkám panelu osvětlení regulace teploty u manuální klimatizace? Dal?í dotaz - jaké jsou tam přesně ?árovky? Chtěl bych toti? vyměnit jednu vypálenou ?árovku a při té příle?itosti je vyměnit v?echny (3?) za LED. Nemá někdo zku?enost, jak to vypadá s podsvícením, kdy? jsou tam LEDky? PS. Mám na mysli Bravo2!

Napsal: úte bře 06, 2012 11:51
od Teddy86
Jardo mrkni do eLearnu.

Napsal: úte bře 06, 2012 20:38
od popo
JardaK: presne toto osvetlenie mi menili pri poslednom servise...... ináč idú tam ledky a mal som vypálené dve z nich.....a celkovo sú tam tu?ím 3ks. ako sa to mení....holt stým ti nepomô?em...robil to servis :-)

Napsal: stř bře 07, 2012 7:16
od JardaK.
popo píše:JardaK: presne toto osvetlenie mi menili pri poslednom servise...... ináč idú tam ledky a mal som vypálené dve z nich.....a celkovo sú tam tu?ím 3ks. ako sa to mení....holt stým ti nepomô?em...robil to servis :-)
Popo i Tedy, mockrát díky! Elearn se mi nechce stahovat a včera jsem se stavil do Havířova, abych se zeptal přímo ve Fiatu, co a jak. Sundání krytu podsvícení prý není úplná sranda, tak to nechám při jednom na nich, a? půjdu pří?tí měsíc přehazovat gumy. Koupil jsem 2 LEDky po 20 Kč, tak?e jestli tam mají být 3, zajdu je?tě pro jednu. Ka?dá z těch LEDek je ale asi o 2 mm del?í (20 mm), tak doufám, ?e to tam nebude dělat bordel. Dotaz na Popa - podsvícení panelu je i po náhradě klasických ?árovek za LED rovnoměrné?

Napsal: stř bře 07, 2012 10:11
od popo
JardaK. píše:
popo píše:JardaK: presne toto osvetlenie mi menili pri poslednom servise...... ináč idú tam ledky a mal som vypálené dve z nich.....a celkovo sú tam tu?ím 3ks. ako sa to mení....holt stým ti nepomô?em...robil to servis :-)
Popo i Tedy, mockrát díky! Elearn se mi nechce stahovat a včera jsem se stavil do Havířova, abych se zeptal přímo ve Fiatu, co a jak. Sundání krytu podsvícení prý není úplná sranda, tak to nechám při jednom na nich, a? půjdu pří?tí měsíc přehazovat gumy. Koupil jsem 2 LEDky po 20 Kč, tak?e jestli tam mají být 3, zajdu je?tě pro jednu. Ka?dá z těch LEDek je ale asi o 2 mm del?í (20 mm), tak doufám, ?e to tam nebude dělat bordel. Dotaz na Popa - podsvícení panelu je i po náhradě klasických ?árovek za LED rovnoměrné?
JardaK, od výroby sú v panelu na podsvietenie ledky....nič sa nenahradzovalo. len vymenili vypálené za nové a v?etko je ok. ?iadny rozdiel v podsvietení. Ja som len na faktúre v polo?kách videl, ?e dávali nové ledky do podsvietenia, lebo boli niektoré kaput. Tak?e podla toho usudzujem, ?e sú tam ledky od výroby. Nebude predsa servis meni? niečo za niečo bez môjho súhlasu.

Napsal: stř bře 07, 2012 11:39
od Dušan
popo píše:JardaK, od výroby sú v panelu na podsvietenie ledky.
Kdyby tam byly, tak by nemělo být prakticky co měnit.

Napsal: stř bře 07, 2012 15:23
od JardaK.
Du?an píše:
popo píše:JardaK, od výroby sú v panelu na podsvietenie ledky.
Kdyby tam byly, tak by nemělo být prakticky co měnit.
Taky si myslím, ?e LEDky tam od výroby nejsou, kdy? mi ve Fiatu prodali náhradní klasickou ?árovku a o LEDce neměli ani tuchy!

Napsal: stř bře 07, 2012 16:43
od Zdenda
V budíkách na Stilu jsou SM ledky ale ve středovým panelu jsou normální ty malý čurdy ?árovičky. Asi to bude stejný, proto občas prasknou :( Nevím třeba u? davají ledky ale ty by asi neode?ly.Zdenda

Napsal: pon bře 12, 2012 7:32
od JardaK.
Stáhnul jsem si Elearn na Bravo, ale komp chce po mně po spu?tění, abych vlo?il do mechaniky CD, které nemám. Nevíte, jestli musím vytvořit virtuální disk nebo je?tě někde sehnat (stáhnout) CD? Samotný program Elearn má 621 MB.

Napsal: pon bře 12, 2012 7:36
od Jarouš
JardaK. píše:Stáhnul jsem si Elearn na Bravo, ale komp chce po mně po spu?tění, abych vlo?il do mechaniky CD, které nemám. Nevíte, jestli musím vytvořit virtuální disk nebo je?tě někde sehnat (stáhnout) CD? Samotný program Elearn má 621 MB.
Alcohol 120, Power ISO, Deamon tools.... a dal?í a dal?í software pro vytvoření virtuální mechaniky. K ní připojí? image CD a hotovo.

Napsal: pon bře 12, 2012 15:08
od JardaK.
Jarou? píše:
JardaK. píše:Stáhnul jsem si Elearn na Bravo, ale komp chce po mně po spu?tění, abych vlo?il do mechaniky CD, které nemám. Nevíte, jestli musím vytvořit virtuální disk nebo je?tě někde sehnat (stáhnout) CD? Samotný program Elearn má 621 MB.
Alcohol 120, Power ISO, Deamon tools.... a dal?í a dal?í software pro vytvoření virtuální mechaniky. K ní připojí? image CD a hotovo.
Přiznám se, Jarou?i, ?e jsem to nikdy nedělal a nemám s virtuální mechanikou ?ádnou zku?enost! Power ISO jsem si stáhnul, ale potřeboval bych jaksi vysvětlit krok za krokem!