Fiat Bravo

Témata týkající se ostatních modelů značky Fiat

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Odpovědět
stanley
Návštěvník
Příspěvky: 158
Registrován: stř kvě 16, 2007 14:26
Bydliště: Bratislava, Revúca

Příspěvek od stanley »

Robo1.2 píše:Stanley, vitaj tuna. Som rad ze si sa ozval

Neviem iba kde beries tu istotu o tom BRAVE,ale ja Ti nechcem kazit radost ale ja som sa na GP tak trocha poucil. Co zistis z testovacej jazdy Ti nenahradi kazdodenne skusenosti.
Som zvedavy ako by si sa tvaril keby Ti behom 15000km menili dvakrat riadenie [teda mam uz 3tie ]a to ta este drzali v sachu recami ze vo Fiate Melfi je v auguste odstavka a ze menia dodavatela a modifikuju dizajn a pod. a cakajte. A to by si az potom zistil co to bol za buchot v kabine.
Dalej ma mohli obist dalsie problemy ale nebudem to tu donekonecna omielat, mrkni si niekde historiu.

Na druhej strane niekto musi byt medzi prvymi a tesim sa na reporty od teba po 10-20-50tisic km.
Zdravim, no myslim, ze v niektorych pripadoch staci aj testovacia jazda - testovaci Auris mal 800 km a hrkotal, Focus 1100 km a vrzgal, Civic detto.. Brava obidva boli zato tichucke :-) Nie, teraz vazne - presvedcili ma kvalitou interieru a materialmi a dobrym spracovanim. Bravo sa ma vraj navyse robit s lepsou kontrolou kvality ako malo ( ma ? ) GP, takze pevne verim, ze to bude OK. Navyse tie testovacie vozy boli vyrobene v januari a za pol roka sa da vychytat dost chyb ( Bravo mi vyrobia v 28. tyzdni 2007 ). GP som mal pozicane v Nemecku minuly rok a dojem bol slusny ( aj ked som sa najprv zlakol, ked mi davali kluce - to bude "ten novy Fiat" ?? ). Objednal som najvyssiu verziu Sport so 150 konovym dieslom, ktory fakt dobre tahal ( oproti mojej 100konovej SX4rke ). Okrem toho poznam ludi, co programovali Blue&Me, tak snad zozeniem zdrojaky, aby som si to mohol upravit... A este nieco - zajtra zacinaju oficialne testovacie jazdy, chodte si minimalne vypocut zabuchnutie dveri, stoji to za to!
stanley
Návštěvník
Příspěvky: 158
Registrován: stř kvě 16, 2007 14:26
Bydliště: Bratislava, Revúca

Příspěvek od stanley »

a este som zabudol - ak cakas reporty po 15 000km, tak u mna to bude asi 3 mesiace od kupy auta, ked to nebudem velmi prehanat. Cize asi oktober :)
Robo1.2
Štamgast
Příspěvky: 477
Registrován: čtv kvě 03, 2007 21:55

Příspěvek od Robo1.2 »

stanley píše:a este som zabudol - ak cakas reporty po 15 000km, tak u mna to bude asi 3 mesiace od kupy auta, ked to nebudem velmi prehanat. Cize asi oktober :)
Naposledy ked som bol s GP v servise nastavit zadne dvere tak som buchal s Cromou :D
Neviem celkom co ta tak laka na uprave BlueMe, budes sa s tym bavit po taliansky [je tam slovencina?] ja mam navod kde je prelozene pouzivanie BlueMe v talianskom jazyku,
Issue je ze tie porodne chyby sa skor ako za 1/2 roka nemusia vychytat
lebo aj GPcka veselo vyrabali dalej aj s vadnymi riadeniami, nebol to problem iba Marca06,vedeli ze je problem az do augusta a vyrobu nezastavili
Kvalita GPcka vseobecne nie je zla, ale niektore zvlastne priznaky ho sprevadzaju [napriklad v zime po nastartovani hlasi prehriatie motora]
Tiez radenie nechodi ako za nova, 3ka ma zvlastny chod, ale snazim sa vsetko s citom takze zatial pohoda

Ked sme pri tych zdrojakoch, najviac ma stve autoradio Blaupunkt, ktora ma TA hlasitost pevne nastavene na 20. Radio bezne hra na 5ke a potom nesmierne zareve.
Tiez podla mna totalna chyba, kazde solidne radio od Blaupunktu je mozne TA nastavit
nal
Profík
Příspěvky: 986
Registrován: ned dub 29, 2007 22:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od nal »

stanley - ja som tiez ten typ cloveka, co ma rad nove a vonave, takze pohoda.

ale po dlhych uvahach, ako som tu aj pisal, som dospel k nazoru, ze co ako sa mi paci bravo, nebude to voz, co vymeni mojho leona. dovodov, preco tomu tak je je viacero. asi najdiplomatickejsie je napisat - mam rodinu a cielovym vozom pre mna je uz auto zo segmenti D - stredna trieda.

z vlastnych skusenosti vsak viem jedno - ked sa ti objavi nejaka banalita (pri Leone to bolo napr. vymena laveho zrkadla), moj voz TRPEL v servise (pretoze som bol pri tej vymene). v popradskom znackovom servise seatu po 1x vymienali zrkadlo. a kedze je potrebne rozlozit dvere, robili to na 3x. vysledok - poskrabany reprak, oskrete sklo. proste testovaci voz. podobne som na tom bol aj pri vymene dvojzonovej klimy.
priprav sa, ze tvoj voz bude aj testovacim.

mimochodom, keby si pockal este 2 roky mal by si Fiat C-crossover. Crossoverovu verziu Brava. cena od cca 22.500 Euro (kedze vtedy uz budeme musiet tak ratat). :roll:
Fiat Grande Punto 5D - 1.2 Dynamic (Azuro Psychedelic)
Seat León - 1.6 Stylance (Zenith Gray)

Obrázek
stanley
Návštěvník
Příspěvky: 158
Registrován: stř kvě 16, 2007 14:26
Bydliště: Bratislava, Revúca

Příspěvek od stanley »

no, ja uz som dobre odskusany na sx4rke, co to znamena kupovat nove auto. Napr. policajti ked som zapisoval to videli 1.krat a chvilu im trvalo najst VIN kod :) V servise sa tiez troska pocvicili ( ale to nemalo nic s novym autom - pretoze poskrabat predny a zadny naraznik pri montazi parkovacich senzorov, ktore navyse namontuju zle, je umenie - ale Mikona Bratislava ma presvedcila, ze to dokaze ) Pevne verim, ze budem mat tentokrat stastie... Rozmerovo mi Bravo sedi, kedze budem jazdit vacsinou sam. Vacsie auto nepotrebujem, nastastie som nebol limitovany financiami, ked som vyberal voz. A co sa tyka zdrojakov do Blue&Me - kedze to cele bezi na WindowsCE, nebude problem sa s tym pohrat a pustit nejaky software do pozadia. To hlasove ovladanie je Microsoft Voice Command, mam ho odskusany, funguje perfektne a hlavne bez ucenia. Jazykov to podporuje viac, co si pamatam, tak eng, ger, fra, ita a tusim este vychodne tam boli. Este sa skusim pozriet na bluetooth stack, zrejme je pouzity original od M$, ten mozem vymenit za stabilnejsi broadcomm a hodit tam podporu napr. na A2DP profile a streamovat audio bezdratovo z mp3 playeru do auta, to bude narez :)
stanley
Návštěvník
Příspěvky: 158
Registrován: stř kvě 16, 2007 14:26
Bydliště: Bratislava, Revúca

Příspěvek od stanley »

Robo1.2 píše: Ked sme pri tych zdrojakoch, najviac ma stve autoradio Blaupunkt, ktora ma TA hlasitost pevne nastavene na 20. Radio bezne hra na 5ke a potom nesmierne zareve.
Tiez podla mna totalna chyba, kazde solidne radio od Blaupunktu je mozne TA nastavit
S tym radiom sa teda divim, ze to nejde prestavit, neda sa tam nejako preflashovat firmware? Asi tam bude problem zohnat software na cd, nie? Ked som pisal firmware pre radio do Passatu, malo to moznost upgradu, ale management to nespristupnil ludom, len servisom.. Aby si to nemohol kazdy dobabrat, ono to niekedy nezapisalo kompletnu flash a bolo treba postup opakovat ( k tej fuserskej robote no comment, zial nebol cas firmware upgrade dorobit, a vtedy som makal na WMA dekoderi ). Treba skusit slusny servis na radia, co v SR asi nenajdes.
Robo1.2
Štamgast
Příspěvky: 477
Registrován: čtv kvě 03, 2007 21:55

Příspěvek od Robo1.2 »

Nemam zaujem s novym chujovo vymyslenym radiom obiehat suplikantov, aj ja som ich ziadal o firmware a upgrade cez CD ak by to slo :D

No Blaupunkt Germany mi po dost dlhych urgenciach a vysvetlovaniach ponukol upgrade, ze im mam poslat radio do Nemecka
na to som nepristupil a gave is over
Resp. este podpichujem redaktorov sme.sk ktory maju prave teraz GP na dlhodoby test aby to zverejnili, prislubili tak uvidime
Fiat nereagoval, Blaupunkt sa vyhovaral najprv na zmluvy s Fiatom, potom to uz konecne POCHOPILI v com je chyba.
Takze dalsie poucenie, Ty ako zakaznik po zaplateni uz nie si zaujimavy, ale tak je to vsade. Ibaze ked dokazu platit trapne ankety, preco nepocuvaju zakaznikov v servise? Feedback je nulovy.Riesia iba to co im ide v zarucnom servise do ich penazi.
toto su proste porodne bolesti novych modelov, daju to na trh, a servisy o tychto autach nemaju potuchy, ked som ja povedal ze bucha nieco z kolesa tak ma vysmiali [aj to je pristup]
Ale nic nie je ciernobiele

Aby som nezabudol, prirucka k radiu hovori ze to tak ma byt, pri detekcii TA je volume 20. Dufaj ze na Brave uz dostali rozum.....
Tiez jeden priklad ako sa prichadza o iluzie
http://www.gfx-mediendesign.de/forum/sh ... post188020
nal
Profík
Příspěvky: 986
Registrován: ned dub 29, 2007 22:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od nal »

robo 1.2 - pokial nemas kupene auto, da sa od zmluvy stale odstupit :roll:
berme to pozitivne, stanley je nas tester :)
Fiat Grande Punto 5D - 1.2 Dynamic (Azuro Psychedelic)
Seat León - 1.6 Stylance (Zenith Gray)

Obrázek
stanley
Návštěvník
Příspěvky: 158
Registrován: stř kvě 16, 2007 14:26
Bydliště: Bratislava, Revúca

Příspěvek od stanley »

nebojte, odskusam poriadne, pevne verim, ze to bude OK :)
Z talianskych stranok som sa docital , ze aj po 10 000 km co par ludi nabehal o bolo vsetko OK.
Fiat Bravo Sport 1.9 Multijet 110kW ( Maranelo red )
Skoda Felicia 1.3 MPI ( Dark Blue )
ironlionzion
Štamgast
Příspěvky: 501
Registrován: pát dub 20, 2007 14:29
Bydliště: Zlín, CZ

Příspěvek od ironlionzion »

stanley píše:nebojte, odskusam poriadne, pevne verim, ze to bude OK :)
Z talianskych stranok som sa docital , ze aj po 10 000 km co par ludi nabehal o bolo vsetko OK.
já ti to moc přeji, BRAVO mě hodně oslovilo a nemám důvod se obávat ?e i nové auto bude vychytané. BRAVO je kus auta a je radost ho řídit, i kdyby něco vrzlo tak bych mu to odpustil.

Podle diskuse tady mám asi dobrý kus, proto?e mů?u jen chválit. Nic nevr?e, neklepe, nesype se ... Já mám ze svého puntíka jen radost a to u? mu začíná puberta (40000 km). Přitom jsem byl také jedním z prvních nad?enců ...

Ka?dou jízdu si u?ívám. I kdy? bych měl výhrady k tvrdým plastům (rad?i bych ty měkké co má BRAVO) - přece jen víc rezonují kdy? se jede na kostkách ... ale jinak nic, jednou mi začalo něco zezadu klepat a pak jsem zjistil ?e sedadla nebyli nadoraz zacvaknuté ...

Ka?dopádně jak říkám, tomu autu to odpustí?, je to srdcovka a dobře se řídí ...
GP 3d 1,2 Dynamic
Tommy
Site Admin
Příspěvky: 1502
Registrován: čtv pro 21, 2006 14:42
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommy »

Fiat Grande Punto dynamic 3D - 1,477k (oran?ová merenque)
Kauli
Návštěvník
Příspěvky: 56
Registrován: pon dub 16, 2007 12:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Nový Bravo

Příspěvek od Kauli »

Chlapi, tak jsem dneska byl na dni otevřených dveří, předváděčka Brava, a svezl jsem se v tomto krasavci. Jel jsem 1.4 v základu, který měl navíc Sportpaket. A řeknu Vám, ?e i ta 1.4 jde za plynem nádherně, auto je tiché, krásně odpru?ené. No pro?tě krasavec se v?ím v?udy. Jo a zajímalo by mě, kde v testech Autotipu a Auto 7 berou stále ty jejich problémy s otevíráním kufru, stejně jako i na?ich GP. Bravo ji? má otevírání kufru stejně jako seat, tj. zatlačíte na znak a kufr se otevře.
stanley
Návštěvník
Příspěvky: 158
Registrován: stř kvě 16, 2007 14:26
Bydliště: Bratislava, Revúca

Příspěvek od stanley »

info ku kufru, dnes mi to potvrdili: pre verzie SK/CZ sa standardne dava tlacidlo otvarania na kufor, za priplatok 700sk mate otvaranie tlacitkom na palubovke. Teda kriticky bod spominany v kazdom teste je minulost.
Fiat Bravo Sport 1.9 Multijet 110kW ( Maranelo red )
Skoda Felicia 1.3 MPI ( Dark Blue )
bastaj00
kolemjdoucí
Příspěvky: 31
Registrován: úte dub 24, 2007 15:41

Test Fiatu Bravo 1.9 Mjet v autotipu 10/2007

Příspěvek od bastaj00 »

bastaj00
kolemjdoucí
Příspěvky: 31
Registrován: úte dub 24, 2007 15:41

Jízda Bravo 1.4 16V

Příspěvek od bastaj00 »

Právě jsem se vrátil z předváděcí jízdy, na to ?e autiko má jenom 90 koní tak jede hezky, kdy? se vytočí na 4500 otáček tak parada, motor není vůbec sly?et, ani ván nepřijde ?e jedete 130 paráda. Motor točí na 6 nejakejch 3300 otáček.Byl jsem příjemně překvapen, ?koda, ?e neměli 1.4 v Tjetu :( Ve vnitř nádhera, prostě FIAT. Jinak cena předváděcího vozu necelých 500 000 co? u? je na obyčejnou 1.4 moc ale maji to ve sport paketu.
Odpovědět