Fiat Bravo
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
-
- Štamgast
- Příspěvky: 501
- Registrován: pát dub 20, 2007 14:29
- Bydliště: Zlín, CZ
Nový Fiat Bravo na českém trhu ji? od 369.900,-Kč
Nový Fiat Bravo na českém trhu ji? od 369.900,-Kč http://news.auto.cz/aktuality/novy-fiat ... 00-kc.html
GP 3d 1,2 Dynamic
-
- Štamgast
- Příspěvky: 501
- Registrován: pát dub 20, 2007 14:29
- Bydliště: Zlín, CZ
Tak jsem ho poprvé viděl, stál před prodejnou FIAT na krásných litých kolech, první dojem perfektní, lep?í ne? z fotek, vyzařuje z něho robustnost, kvalita a hlavně design dospělého auta. V ni??í střední mě takto zatím ?ádný vůz nezaujal ... PS: zadek je dokonalý, designově se blí?í kráse Alfa Romeo ... BRAVO, MADE IN FIAT
GP 3d 1,2 Dynamic
-
- Štamgast
- Příspěvky: 501
- Registrován: pát dub 20, 2007 14:29
- Bydliště: Zlín, CZ
-
- Site Admin
- Příspěvky: 1502
- Registrován: čtv pro 21, 2006 14:42
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
tak na fotkách je to pěkný auto...Kdy? sem poprvé viděl GP na?ivo tak sem . Tak sem se začal pokukovat, co bych koupil za auto, sice jsem neměl je?tě na?etřeno v?e, ale u? sem se pokukoval. Otec říkal, ?e Fiat udělal nějáký nový punto, viděl ho v salonu, kdy? byl na garannčce. Moc sem si od toho nesliboval, ale MÁM HO A SEM RÁD
Fiat Grande Punto dynamic 3D - 1,477k (oran?ová merenque)
-
- Štamgast
- Příspěvky: 501
- Registrován: pát dub 20, 2007 14:29
- Bydliště: Zlín, CZ
já se nakazil podobně, viděl jsem nejdřív fotky na internetu ... jednu jsem vytiskl a dal v práci na nástěnku aní? bych tu?il ?e ve stejném budu za pár měsíců jezdit pak je?tě rozum kázal zkusit konkurenci ale stejně jsem věděl, ?e chci jen GP, po různých testovacích jízdách jsem skončil ve FIATě ...
GP 3d 1,2 Dynamic
-
- Site Admin
- Příspěvky: 1502
- Registrován: čtv pro 21, 2006 14:42
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
to já ho na fotkách neviděl. Poprvé to bylo hned na ?ivo a láska na první pohled. Ikdy? Clio mi té? zamotalo hlavu. Cena na chlup stejná, výbava +/- taky Clio mělo mo?ná o pár blbostí víc...(např. klasický folow me home apod.) Nakonec vyhrál tento krasavec. O víkendu jsem viděl 3D stilo, pořád nádherný auto...
Fiat Grande Punto dynamic 3D - 1,477k (oran?ová merenque)
-
- Štamgast
- Příspěvky: 501
- Registrován: pát dub 20, 2007 14:29
- Bydliště: Zlín, CZ
jj Clio bylo jako novinka docela hezké, po del?í době ale tak nějak zapadlo a dneska u? splynulo s ?edí ostatních ... Stilo 3D je stále supr, poka?dé se ohlídnu, kdy? ho uvidím ... jsem zvědavý jaký bude tvůj první dojem z Brava, vá?ně je to kus auta. Punto je vedle něho designem rovnocenný partner, nicméně je vidět. ?e je to rozměry mlad?í brá?ka ... Bravo je vá?ně kus auta.
GP 3d 1,2 Dynamic
-
- Profík
- Příspěvky: 986
- Registrován: ned dub 29, 2007 22:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
co sa tyka mna samotneho, GP menit nebudem (zena je rada, ze mame aj taky voz) a pre vymenu Leona je to otazkou penazi. Leon ma s doplnkami, ako je vyhrievane sedadla, ESP a pod. stal pod 700 t. Sk. urcite by som chcel tu istu vybavu...
i ked, v autotype mi dali 15% dole na GP (naskladali sa vsetky zlavy) , ale to bolo pocas nitrianskeho autosalonu...
i ked, v autotype mi dali 15% dole na GP (naskladali sa vsetky zlavy) , ale to bolo pocas nitrianskeho autosalonu...
Fiat Grande Punto 5D - 1.2 Dynamic (Azuro Psychedelic)
Seat León - 1.6 Stylance (Zenith Gray)
Seat León - 1.6 Stylance (Zenith Gray)
- Honzus
- Moderátor
- Příspěvky: 1040
- Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Tak sem ho dneska jel
Tak sem dneska konečně vyzkou?el bravíčko (ne bravu jak někteří pí?ete ) na vlastní ků?i a shrnu sem pár pozitiv a negativ, dotazy rád zodpovím:
+ super vzhled, opravdu je to macek, ale přitom působí dynamicky a opticky lehce, je dost ?iroké (ne jako fabia II)
+ byl to multijet 150 k, odhlučnění na výbornou ve v?ech re?imech, táhne od 1800 a sílu má jako bejk, no s tímhle motorem jsem jel ve vícero Fiatech (oplech) a je to pořád ?pica třídy 1.9
+ design interiéru, krásná přístrojovka, středová konzola, volant, barevné sladění, měkčený plast pro olizovače atd.
+ překvapivě dobrý výhled na to jaké má tvary zadního okna, c sloupků a karoserie, pro nás asi jako z GP (tak?e nic moc, ale dá se )
+ vepředu pohodlný a ?iroký interiér, perfektní poloha za skvěle tvarovaným volantem s velmi velkým rozsahem (no máme GP tak víme )
+ jistá jízda, tu??í ne? stilo, men?í náklony v zatáčkách
+ přesný řazení
+ přesný řízení
+ dokonalá ergonomie opět ve stylu GP
a teď mínusy
- vzadu za mnou zhruba stejně místa jako v GP (čekal jsem vět?í rozdíl)
- vy??í hrana kufru jako GP
- otevírání kufru jako v GP
- přední sedadla ač rozměrná, tak jim schází víc bočního vedení a trochu bych je sklonil dozadu
- řízení absolutně bez feedbacku (pro někoho i přeposilované)
Tak to je z mých prvních dojmů asi v?ecko, ujel jsem s tím asi 60 km a dovedu si to představit po 4 letech jako adekvátní náhradu GP, s motorem 1.4 Turbo 120 k o tom budu silně uva?ovat, kufr je opravdu znatelně vět?í. Oproti stilu velký pokrok vpřed (i kdy? z něj vychází) opět lep?í práce ne? v MB s faceliftem Fabie na Fabii II, je to auto který nemá ?ádnou vylo?eně ?patnou vlastnost a k tomu je fakt hooodně kráásný
+ super vzhled, opravdu je to macek, ale přitom působí dynamicky a opticky lehce, je dost ?iroké (ne jako fabia II)
+ byl to multijet 150 k, odhlučnění na výbornou ve v?ech re?imech, táhne od 1800 a sílu má jako bejk, no s tímhle motorem jsem jel ve vícero Fiatech (oplech) a je to pořád ?pica třídy 1.9
+ design interiéru, krásná přístrojovka, středová konzola, volant, barevné sladění, měkčený plast pro olizovače atd.
+ překvapivě dobrý výhled na to jaké má tvary zadního okna, c sloupků a karoserie, pro nás asi jako z GP (tak?e nic moc, ale dá se )
+ vepředu pohodlný a ?iroký interiér, perfektní poloha za skvěle tvarovaným volantem s velmi velkým rozsahem (no máme GP tak víme )
+ jistá jízda, tu??í ne? stilo, men?í náklony v zatáčkách
+ přesný řazení
+ přesný řízení
+ dokonalá ergonomie opět ve stylu GP
a teď mínusy
- vzadu za mnou zhruba stejně místa jako v GP (čekal jsem vět?í rozdíl)
- vy??í hrana kufru jako GP
- otevírání kufru jako v GP
- přední sedadla ač rozměrná, tak jim schází víc bočního vedení a trochu bych je sklonil dozadu
- řízení absolutně bez feedbacku (pro někoho i přeposilované)
Tak to je z mých prvních dojmů asi v?ecko, ujel jsem s tím asi 60 km a dovedu si to představit po 4 letech jako adekvátní náhradu GP, s motorem 1.4 Turbo 120 k o tom budu silně uva?ovat, kufr je opravdu znatelně vět?í. Oproti stilu velký pokrok vpřed (i kdy? z něj vychází) opět lep?í práce ne? v MB s faceliftem Fabie na Fabii II, je to auto který nemá ?ádnou vylo?eně ?patnou vlastnost a k tomu je fakt hooodně kráásný
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V