Fiat Bravo
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Včera jsem měl kuriózní závadu. Nebyla první - hned první den po koupi mi praskla ?árovka v zadním světle, pak něco drhlo v kole při jízdě do pravé zatáčky (zmizelo promazáním brzdičů při první garančce) a nakonec se začaly ?patně otevírat pravé spolujezdcovy dveře (odstraněno samo po dvou týdnech). Rozsvítil se mi toti? na přístrojovce ?lutý trojúhelník s vykřičníkem a na počítači se objevila hlá?ka "Parking help unavailable". Posléze jsem zjistil, ?e nefungují zadní parkovací senzory. Závada odstraněna systémem Windows - vypnutím a opětovným nastartováním motoru - Windows tomu říká reset nebo restart. Tolik mé poruchy na Fiatu po 44 tis. km, opravdu nemám důvod si stě?ovat!
Fiat Bravo2, 1,6 MJet, 77 kW, nar. 9.4.2010
Opět B&M
Zase mi dneska po nastartování přestalo fungovat Blue&Me, toti? ovládání na volantu. Tak?e se sice zobrazí, kdo mi volá na mobil, ale hovor nelze přijmout a přepínat na muziku z fle?ky taky nejde. U? je to podruhé, vím, ?e na obnovení funkčnosti stačí zajet do Fiatu a resetovat systém, ale stejně mě to se.re! Holt, Windows, to je věc! PS. Jinak pořád nic - to mám 47 tis. km - klep, klep!
Fiat Bravo2, 1,6 MJet, 77 kW, nar. 9.4.2010
-
- Štamgast
- Příspěvky: 332
- Registrován: čtv bře 29, 2007 17:33
- Bydliště: Stupava - SK
- Kontaktovat uživatele:
ja som zatial bez problemov.....asi to bude ?e nemám B&M ....som u? na 51tkm a mám za sebou u? druhú výmenu oleja, prvú som mal po 30tkm a dal?iu som u? dal po 20tkm, vymenili mi aj pelový filter - vyzeral jak keby som s autom jazdil v uholnom dole - uplne čierny a zanesený. Jak ho vymenili, tak aj klima pocitovo lep?ie chladí. Zajtra ho idem zase prebehnú? , idem na tý?deň do HR, BA-Trogir, tak?e ked sa vrátim, zase bude natočených o niečo viac km. Akurát som pred cestou kontroloval brzdové platničky a sú asi tak v polovici, tak?e počítam ?e e?te dal?ích 50tkm vydr?ia. Zatial musím zaklopa?, klop-klop, v?ecko je v cajku.
Bravo 1,6 MultiJet, 105 sivých koníkov, Dynamic, Sivá digital- perle?ová
Opel Corsa C, 1,0 12v
odpočíva v pokoji - Grande Punto 1,4 16v 5D Dynamic Sole - Psychadelic Azure
Opel Corsa C, 1,0 12v
odpočíva v pokoji - Grande Punto 1,4 16v 5D Dynamic Sole - Psychadelic Azure
Tak to blahopřeji a přeji zítra ??astnou cestu a prima dovolenkupopo píše:ja som zatial bez problemov.....asi to bude ?e nemám B&M ....som u? na 51tkm a mám za sebou u? druhú výmenu oleja, prvú som mal po 30tkm a dal?iu som u? dal po 20tkm, vymenili mi aj pelový filter - vyzeral jak keby som s autom jazdil v uholnom dole - uplne čierny a zanesený. Jak ho vymenili, tak aj klima pocitovo lep?ie chladí. Zajtra ho idem zase prebehnú? , idem na tý?deň do HR, BA-Trogir, tak?e ked sa vrátim, zase bude natočených o niečo viac km. Akurát som pred cestou kontroloval brzdové platničky a sú asi tak v polovici, tak?e počítam ?e e?te dal?ích 50tkm vydr?ia. Zatial musím zaklopa?, klop-klop, v?ecko je v cajku.
Radek:
Grande Punto 1,9 MultiJet Sport (130k) r.v.2007
Pirelli PZero Nero 205/45 R17 88 W XL Letní
Pirelli WINTER 190 SNOWCONTROL SERIE II 185/65 R15 88 T ECO Zimní
Barva:Carribean orange
Grande Punto 1,9 MultiJet Sport (130k) r.v.2007
Pirelli PZero Nero 205/45 R17 88 W XL Letní
Pirelli WINTER 190 SNOWCONTROL SERIE II 185/65 R15 88 T ECO Zimní
Barva:Carribean orange
Má? pravdu, sice jim věřím, ale taky se chystám na dal?í výměnu oleje a filtrů v 55 tis. km, tzn. po 22 tis. km je?dění! Zjistil jsem, ?e ten naprosto čistý motor, mizivá spotřeba oleje a skvělé jízdní vlastnosti mi stojí za to, abych si svoje auto hýčkal a dával mu preventivní péči před termíny dané výrobcem! Výměnu oleje v převodovce si taky domluvím dříve, ne? udává manuál (prý navěky).popo píše:dal?iu som u? dal po 20tkm, vymenili mi aj pelový filter - vyzeral jak keby som s autom jazdil v uholnom dole.
Fiat Bravo2, 1,6 MJet, 77 kW, nar. 9.4.2010
Re: Opět B&M
Po třech dnech se B&M umoudřilo a rozhodlo se, ?e mě nebude dál zlobit a ?e mů?u odvolat objednávku do servisu. Děkuji Ti, pane Bravo!JardaK. píše:Zase mi dneska po nastartování přestalo fungovat Blue&Me, toti? ovládání na volantu. Tak?e se sice zobrazí, kdo mi volá na mobil, ale hovor nelze přijmout a přepínat na muziku z fle?ky taky nejde. U? je to podruhé, vím, ?e na obnovení funkčnosti stačí zajet do Fiatu a resetovat systém, ale stejně mě to se.re! Holt, Windows, to je věc! PS. Jinak pořád nic - to mám 47 tis. km - klep, klep!
Fiat Bravo2, 1,6 MJet, 77 kW, nar. 9.4.2010
-
- Profík
- Příspěvky: 1090
- Registrován: stř kvě 23, 2007 20:18
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opět B&M
... tak jsme o víkendu na Bravu měnili komplet brzdy (díky Jarou?i ! ). Stav po 85tkm byl následující - předek kotouče a desky by je?tě 15tkm daly. Zadek - kotouče zrezlé, desky na krajích rozpadlé a zrezlé, z toho důvodu zadek hvízdal. Současně jsme třmeny obrousili a natřeli na černo. Nyní najeto cca 100km, zatím to moc nebrzdí . Práce na cca 10h práce s pivem v ruce
Jo a nevěřte montá?ním návodům na webu, ?e pro uvolnění lanovodů ruční brzdy je potřeba demontovat celý středový panel, není to pravda
...kromě vý?e uvedeného jsem je?tě vyměnil vzducháč a pylák - u? to bylo opravdu potřeba
Jo a nevěřte montá?ním návodům na webu, ?e pro uvolnění lanovodů ruční brzdy je potřeba demontovat celý středový panel, není to pravda
...kromě vý?e uvedeného jsem je?tě vyměnil vzducháč a pylák - u? to bylo opravdu potřeba
bývalé auto - Fiat Bravo 1.6 Mjet, Dynamic 2008 - Techno Grey
bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
Jestli má? nějaký recept na urychlení schnutí barvy, tak sem s nímJirka píše:Co jste na tom dělali 10hodin
Pro mě by to bylo tak na jedno odpoledne nic ve zlém.
Samotná výměna je na 2 hodiny i s přestávkou na oběd
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Od počátku výroby mlsně hledím na 165 k 2,0 Bravo Multijet, ale cena 520 tis. byla pro mě dost vysoká. No, ale pro Ty, kteří by nelitovali peněz za Fiata, mám dobrou zprávu - v Polsku vychází cena Brava na 417 tis., tj. víc ne? o 100 tis. Kč méně proti Česku, to u? by stálo za to! Porovnával jsem to s cenami ostatních aut střední třídy prodávaných u nás a srovnání je zajímavé - v podobné motorizaci nenabízí i30 vůbec nic, Golf stojí 551 tis., Focus je max. v 66 kW za 345 tis., P308 ve 120 kW za 535 tis., Astra 81 kW za 463 tis., C4 ve 110 kW za 510 tis. a Leon 125 kW má visačku 639 tis. Kdybych kupoval Bravo teď, tak bych proti loňsku přidal 40 tis. (ale to měl loni Fiat je?tě ?rotační bonus 20 tis.!) a měl bych to nejlep?í a nejsilněj?í od Fiatu!
Fiat Bravo2, 1,6 MJet, 77 kW, nar. 9.4.2010
Jirko nevím. Pokud si bude někdo chtít koupit nové Bravo v Polsku, určitě si zjistí sazby DPH a dal?í. Já dal?í Bravo kupovat nebudu, svoje mám rok a půl.Jirka píše:A která z těch cen v tom jejich konfigurátoru je platná pro nás, popřípadě jak se ta cena dopočítává na na?e dph?
Fiat Bravo2, 1,6 MJet, 77 kW, nar. 9.4.2010