Facelift GP - Punto EVO, Punto ...

Sekce týkající se tohoto vozu obecně

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Odpovědět
Grande EVO
Návštěvník
Příspěvky: 192
Registrován: sob čer 11, 2011 2:13
Bydliště: Brno

Příspěvek od Grande EVO »

Jinak jak jsem se u dealera dozvěděl (a co si pamatuju ):
- základní verze Punta 2012 bude mít přístrojovou desku z GP
- Punto má "mačkací" zadní znak k otevření kufrových dveří,
- radio má inovovaná střeva
- jiný materiál na přístrojovce
- velký display mezi budíky

Tak koukam dealeri taky nejsou moc informovani :D

Ta pristrojova deska,to snad neni mozne,to je podle me hrozna kravina
:twisted:

Ten zadni mackaci znak mam uz u Eva(ano v tom akcnim My Life nebyl)

Nove radio proc ne,zvlaste jestli upravili to ovladani na volantu(u Eva prave tlacitka neprepinali volby ale ladili)

Jiny material na pristrojovce proc ne pokud tedy nesetreli a neni horsi

A Velky display mezi budiky (to uz je dle me ohrane tema,u grande i u eva montovali velke i male jak se jim zachtelo,pokud to opravi a budou davat jen velke tak jen dobre)
Fiat Punto EVO
muj 4 fiat
1 na LPG
Grande EVO
Návštěvník
Příspěvky: 192
Registrován: sob čer 11, 2011 2:13
Bydliště: Brno

Příspěvek od Grande EVO »

Takze omluva Punto 2012 ve vybave POP ma opravdu pristrojovkou desku z Grande Punta :shock: viz skladovka absolutne nechapu tento krok,dle me hruza za tento kousek bez klimy,dal.centralu atd. chteji 200.000,-Kc dle me neprodejny



Obrázek

Obrázek

Obrázek



Klasicke GP http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... to/9485813

Tady v Dynamicu :shock: http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... vo/9696056

Dle vkusu urcite lepsi volby nez nove 2012 za 200tisic :shock: to novy punto zazdili opet cenou
Fiat Punto EVO
muj 4 fiat
1 na LPG
Uživatelský avatar
Zdenda
Abarthář
Příspěvky: 902
Registrován: stř úno 02, 2011 15:11
Bydliště: Lucany nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zdenda »

Prostě nechápu Italy, holobrk za hodně peněz :cry: U Stila jsem taky nepochopil, kdy? do auta r. v. 2002-2005 montovali rádio s kaze?ákem. :roll:A u GP 1 klíč s dálkou +1 bez :cry: Kdy? se bě?ně dávají dva klíče kdy? né tři. Zdenda
AprГЁs les processus d'extraction, la teneur en sildГ©nafil a Г©tГ© dГ©terminГ©e en utilisant l'efficacitГ© liquide haute performance du mГ©dicament mais Г©galement h aprГЁs dans ces articles publiГ©s rГ©fГ©rences 8 18.
Grande EVO
Návštěvník
Příspěvky: 192
Registrován: sob čer 11, 2011 2:13
Bydliště: Brno

Příspěvek od Grande EVO »

Ja sem zte palubky uplne v prdeli,to snad nemysli vazne?

Meli nechat klasicke Grande Actual to prodavali s klimou,centralem na dalku 5dver. lakem, a vsim co clovek potrebuje(jen radio tam nebylo) za 200-210 tisic

Tuhle tragedii orezanou na kost za 200 tisic muze koupit jen blazen(omlouvam se pripadnym zajemcum)
Fiat Punto EVO
muj 4 fiat
1 na LPG
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

Ale v té bílé je moc pěkný
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Uživatelský avatar
MV
Štamgast
Příspěvky: 248
Registrován: sob led 19, 2008 12:50
Bydliště: Rathova středozem

Příspěvek od MV »

Přesně, taky mě to dost překvapilo, jednak ?e verze POP má původní GPčkovský interiér (ten mi osobně nevadí, naopak nesná?ím lesklé plasty :-)) a cena je vzhledem k výbavě dost přestřelená :-(
Pravděpodobně půjdou s cenou dolů, nebo se jim prodeje nezlep?í.
Kdy? to srovnám, tak u stejného dealera jsem před 4mi roky kupoval nové GP, taky skladovku. A dnes bych prakticky za stejnou cenu dostal navíc boční a hlavové airbagy (to je nesporná výhoda), naopak bych při?el o metalízu a zadní spojler. Klimu a dálkový central bych stále neměl.

Jen?e před čtyřmi lety byla trochu jiná situace a tehdy ?lo za danou cenu o největ?í auto s aspoň nějakou výbavou.

Dnes je s tím fiat tro?ku vedle, konkurence se rozrostla a dnes by mě punto 2012 nepřesvědčilo v základu a ani ve vy??ích verzích je na výběr z vět?ích aut, a to i z vlastních řad (Punto 2012 1.4 easy vs Bravo 1.4 16V Formula s příplatkem necelých 20 tis.).
To je trochu ?koda, auto se vyrábí 6 let, tak?e bych řekl, ?e vývoj se jim zaplatil.


PS: ano v bíle to pun?ovi slu?í a Bravu ostatně taky
GP Dynamic 5D 1.4 77k dualogic, 16", skydome, navi, rear-cam
Ex: Alfa Romeo Giulietta, 1.4 Multiair 170k, 17"
Ex: Fiat Bravo II Dynamic, 1.4 16V 90k, spiritual ivory, 17", navi, rear-cam
Ex: GP Fresh 3D 1.2 65k, cerna crossover, 16"
Mellow
Štamgast
Příspěvky: 201
Registrován: úte čer 30, 2009 12:11

technické parametry

Příspěvek od Mellow »

Ahoj,

nemá prosím někdo povědomí o rozdílech v technice GP/EVO/2012?

V EVU je tu?ím moderněj?í zadní náprava, nevrací se do 2012 stejná jako v GP apod.? Nepletu se, ?e 2012 je spí?e facelift GP ne? pokračovatel Eva? ;)

Končí mi leasing a přemý?lím, zda vzít EVO MyLife, 2012 nebo nové Bravo.
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Re: technické parametry

Příspěvek od Jarouš »

Mellow píše:Ahoj,

nemá prosím někdo povědomí o rozdílech v technice GP/EVO/2012?

V EVU je tu?ím moderněj?í zadní náprava, nevrací se do 2012 stejná jako v GP apod.? Nepletu se, ?e 2012 je spí?e facelift GP ne? pokračovatel Eva? ;)

Končí mi leasing a přemý?lím, zda vzít EVO MyLife, 2012 nebo nové Bravo.
Myslím, ?e rozdíl v podvozkových skupinách není po celou dobu výroby modelu ?ádný podstatný. EVO a 2012 má jen jivý face, palubku a jak jsem se někde dočetl, tak lep?í protihlukovou izolaci interiéru.

Jiank v GP, EVU i 2012 je vzadu klasická traverza.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Mellow
Štamgast
Příspěvky: 201
Registrován: úte čer 30, 2009 12:11

Re: technické parametry

Příspěvek od Mellow »

Jarou? píše:Myslím, ?e rozdíl v podvozkových skupinách není po celou dobu výroby modelu ?ádný podstatný. EVO a 2012 má jen jivý face, palubku a jak jsem se někde dočetl, tak lep?í protihlukovou izolaci interiéru.

Jiank v GP, EVU i 2012 je vzadu klasická traverza.
Díky za cenné info!

Já snad zahrnu do výběru kromě Brava i novou Pandu (uva?uji o firemním operativním leasingu na půl roku, pak se uvidí, evropská krize je stra?ák).
JardaK.
Štamgast
Příspěvky: 665
Registrován: stř úno 25, 2009 10:50
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: technické parametry

Příspěvek od JardaK. »

Mellow píše:
Jarou? píše:Myslím, ?e rozdíl v podvozkových skupinách není po celou dobu výroby modelu ?ádný podstatný. EVO a 2012 má jen jivý face, palubku a jak jsem se někde dočetl, tak lep?í protihlukovou izolaci interiéru.

Jiank v GP, EVU i 2012 je vzadu klasická traverza.
Díky za cenné info!

Já snad zahrnu do výběru kromě Brava i novou Pandu (uva?uji o firemním operativním leasingu na půl roku, pak se uvidí, evropská krize je stra?ák).
Stál jsem v roce 2010 před podobným dilema, jako Ty. Hrozně jsem tou?il po GP (ov?em v naftě) a zrovna tenkrát se přestalo vyrábě klasické GP a začali s Evem a já byl v háji - v nové nabídce u? nebylo 66 kW, ani 6-stupňová převodovka, co? jsem nemínil akceptovat. Kouknul jsem do ceníku na Bravo a za cenu o 11 tis. Kč, ne? byla cena původního GP, jsem koupil 1,6 MultiJet 105 k, auto o třídu vý?e se spotřebou těsně nad 5 l s kufrem 400 l, s vět?ím vnitřním prostorem, s dal?ím samostatně vypinatelným osvětlením vzadu a ofukem teplého vzduchu k zadním sedadlům a třeba i takovými drobnostmi, ?e stáhnu zadní okno celé do dveří a ne jen napůl atd. Auto mám na leasing s tzv. nulovým navý?ením, je pravda, ?e si peníze zpátky nahánějí vy??ím ručením, ale podle mojí kalkulace do pří?tího dubna vydr?ím a pak je auto moje. Tak uva?uj a počítej, já svého rozhodnutí zatím nelitoval ani minutu!
Fiat Bravo2, 1,6 MJet, 77 kW, nar. 9.4.2010
Uživatelský avatar
MV
Štamgast
Příspěvky: 248
Registrován: sob led 19, 2008 12:50
Bydliště: Rathova středozem

Příspěvek od MV »

Z GP do GP (i kdy? podruhé faceliftovaného) nevidím důvod, proč jít (viz vý?e). Pokud pominu konkurenci a má to být Fiat, proč tedy ne Bravo? Na rozdíl od nového GP je cena nastavena rozumně. Nebo třeba něco jako tohle Doblo? http://www.auto.cz/fiat-doblo-t-jet-mul ... avku-65109

Respektive já to beru tak, ?e kdybych vyměňoval GP, beru něco vět?ího. Na druhou stranu jsem si z toho vyvodil, ?e bys vět?í auto ani nepotřeboval?
GP Dynamic 5D 1.4 77k dualogic, 16", skydome, navi, rear-cam
Ex: Alfa Romeo Giulietta, 1.4 Multiair 170k, 17"
Ex: Fiat Bravo II Dynamic, 1.4 16V 90k, spiritual ivory, 17", navi, rear-cam
Ex: GP Fresh 3D 1.2 65k, cerna crossover, 16"
Mellow
Štamgast
Příspěvky: 201
Registrován: úte čer 30, 2009 12:11

nový Fiat

Příspěvek od Mellow »

Změnu plánuji předev?ím z důvodu finančních (zahrnutí leasingových splátek do daňových úlev). Vět?í auto a v dieselu si nechávám Multiplu, proto?e tu u? se mi opravdu nevyplatí prodávat. Po dne?ním procházení netu asi padá mo?nost výměny GP za EVO nebo 2012, v úvahu přichází Bravo nebo nakonec nová Panda, proto?e opravdu vět?í auto nepotřebuji.

Proto?e netou?ím, aby mi auto zůstalo, financování vidím na operativní leasing (tzn. pouze jakýsi pronájem auta na půl roku a? rok; kdo ví, co bude). Pak se mohu rozhodnout auto si nechat a pokračovat v leasingu nebo mají přijít nové Punto či 500L (Bravo má úplně končit)... Zjistím si u prodejce a leasingovky podrobněj?í info. Rád bych zůstal věrný Fiatu, v úvahu přichází mo?ná i Qubo, nerad bych utíkal k Citigo. :)
Kriss
Štamgast
Příspěvky: 611
Registrován: úte úno 05, 2008 20:03
Bydliště: Metan City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kriss »

?el bych do pandy
Nýní: Alfa Romeo GT, 1.9 16v JTDM 110kw
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,
JardaK.
Štamgast
Příspěvky: 665
Registrován: stř úno 25, 2009 10:50
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od JardaK. »

Kriss píše:?el bych do pandy
Taky bych ji asi zkusil, Fiat ji má teď v základu za 154.900 Kč, to je podle mě super cena za nové auto! Nejlevněj?í Bravo koupí? za 274.900, za to má? skoro dvě Pandy!
Fiat Bravo2, 1,6 MJet, 77 kW, nar. 9.4.2010
Mellow
Štamgast
Příspěvky: 201
Registrován: úte čer 30, 2009 12:11

Panda

Příspěvek od Mellow »

Panda Classic v plné výbavě včetně ESP za cca 175 tisíc (tedy o 100.000 levněj?í ne? Bravo, které má tedy ale také super cenu).

Je?tě čekám, jsem moc zvědavý, jak se české zastoupení popasuje s cenou nové Pandy, která by měla být známa ka?dým dnem. S ohledem na Citigo budou muset jít hodně dolu, tipuji kolem 180 tisíc, co? by byla bomba. :)
Odpovědět