kubenko píše:Tak to je smiesne, ze ta nehali mesiac bez auta. Co mu bolo preboha ?
Do?lo k tragickému po?kození karoserie výbuchem bytové jednotky panelákového domu. 6 dnů starý vůz a musel do opravy. A to byl ten kámen úrazu...
Zvolil jsem
autorizovaný servis Sma?ík Nord, Ústí nad Labem a je?tě teď toho lituji. Převzetí vozů bylo profesionální, zabalili volant, sedačky, v?e jak má být. Na opravu stanovili lhůtu 30 dnů. Po třech týdnech jsem do servisu volal jak to tak asi vypadá a vůz byl v tu dobu v Kladně v jejich lakovně. Čekal jsem tedy týden a po uplynutí dohodnutého termínu jsem tam opět volal co se tedy děje (u? to, ?e po uplynutí termínu nezavolali mě trochu popudilo). Auto stále v lakovně, jeliko? v lakovně
?patně objednali barvu (?? nechápu ??). Čekal jsem dal?ích 14 dnů. Opět jsem JÁ zavolal do servisu, jak je věc daleko. Bohu?el dal?í problém...prý si likvidátor poji??ovny
vy?ádal doprohlídku a oprava se zase protáhla.
První pozitivní krok ze strany servisu.
Nabídli mi zdarma náhradní vůz Fiat Panda 1.1 v zákl. výbavě. Nabídku jsem přijal. Lep?í ne? nic, i kdy? měl na kapotě velké srdíčko s nápisem Fiat
Takt tedy, délka opravy se pomalu blí?ila
2 měsícům a stále nic. Opět volám a volám a stále nic a nic. Kdy? u? bylo po 2 měsících auto opravené, tak při?li potí?e s poji??ovnou.
Vůz je
poji?těn u Generali a jednání s poji??ovnou probíhalo de facto stejným stylem jako se servisem. V?e jsem musel obvolávat já. Nejprve vznikl problém ten, ?e poji??ovna záhadným způsobem
ztratila fakturu, kterou servis posílal. O týden později jsem se od servisu dozvěděl, ?e poji??ovně
chybí Hlá?ení PČR, které jsem nezaslal. Přitom na tuto konkrétní věc jsem se hned v počátku celé události e-mailem ptal jisté paní ....., která ?kodní událost měla na starost. Bylo mi písemně odpovězeno, ?e Hlá?ení PČR nemám zasílat! E-mail jsem jí tučně zvýrazněný přeposlal, aby si osvě?ila pamě? a Hlá?ení PČR si vy?ádala sama.
Pak jsem čekal cca. 10 dnů a konečně
po 81 dnech (!!!!) jsem si svůj vůz mohl převzít. Ale ani převzetí vozů neproběhlo dle mých představ. Oprava byla proveden dobře, aspoň toto bylo v pořádku...díky Bohu. Ale po otočení klíčkem ve spínací skřínce se mi do obličeje rozzářilo "?ebravé oko" nádr?e. Podrbal jsem se pod bradou a vyndal z ta?ky předávací protokol servisu, kde byl počáteční stav nádr?e zapsán. A vida! 1/2 nádr?e. A nyní sucho. Opět jsem vstoupil do kanceláře a s otázkou na rtech se ptám jak je tohle mo?né, kdy? najeto je pouze 10km (nutné popojí?ďky). No, v?em to je asi jasné. Kdosi z pracovníků servisu si na přilep?enou
trochu z mé nádr?e odsál. Toto vysvětlení je moje úvaha, proto?e jiné vysvětlení mi technik servisu nedal. On mi vlastně nedal ?ádné vysvětlení. Prostě jen krčil rameny. Tak?e jsem ho svezl na nejbli??í benzinku a nádr? si na jejich účet dočepoval. Ale od autorizovaného servisu bych toto nečekal...
A to je konec nekonečného příběhu a já doufám, ?e to byla poslední zku?enost s tímto servisem a ?e se tam uká?u a? na garančku. Spí? se uká?u u? v úplně jiném servisu.