Problémy s tankováním paliva
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
- benja
- Profík
- Příspěvky: 1456
- Registrován: sob pro 29, 2007 10:30
- Bydliště: Havířov-Opičí hory Podlesí,Okres "Cip"
- Kontaktovat uživatele:
ka?dopádně.... i mě občas pistole vypíá.... na OMW ne ale na shellce kde tankuji vět?inou mi pistole vycvakává.... jednou mi takhle vycvakla.. já ?el platit a říkám si ?e nějak málo za plnou... ale nějak jsem to pře?el.. a ouha při startu koukám slabá půlka....
"Grande Punto Sport 1,4 16V 95 ponykoníků
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
Re: :)
Vyzkou?eno včera, po rantl to bylo 42,6 lAGiNiGA píše:To jsem čekal.....
Pokud je to "zlodějská benz.", tak se teď červenají u OMV a Shell-u . Při prvním pípnutí oznamující nízkou hladinu , jedu natankovat. A kdo nevěří, a? zkusí dotankovat GP po okraj .
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: :)
no zajtra alebo piatok pojdem tankovat smedne ocko mi uz svieti 15KM a DAM to po hrdlo a ukazem vam aj fotky ze kolko sa tam voslo.... a uvidis ze ta okradaju na benzinke.-.--AGiNiGA píše:To jsem čekal.....
Pokud je to "zlodějská benz.", tak se teď červenají u OMV a Shell-u . Při prvním pípnutí oznamující nízkou hladinu , jedu natankovat. A kdo nevěří, a? zkusí dotankovat GP po okraj .
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
:)
Na hladové oko jsem dojel z Olomouce do Brna . Jak říkám, a? ukazatel padne na nulu a GP upozorňuje na nízký stav paliva (dal?í nepříjemné pípnutí ), jedu natankovat.
Ale mám z FIAT-y podobnou zku?enost, tak?e je to OK. A mít GP v naftě, byl bych spokojený je?tě víc, najel bych o dal?ích 100 km víc (můj typ 800-850 km). Ale na benzín je 750 km/nádr? - slu?ný výsledek (ale jezdím jako "důchodce" či "slečna po auto?kole" ).
Ale mám z FIAT-y podobnou zku?enost, tak?e je to OK. A mít GP v naftě, byl bych spokojený je?tě víc, najel bych o dal?ích 100 km víc (můj typ 800-850 km). Ale na benzín je 750 km/nádr? - slu?ný výsledek (ale jezdím jako "důchodce" či "slečna po auto?kole" ).
Je?tě poznámka.....
Pro mechaniky a dal?í technicky zdatné.
A tzv. "do sucha", nejezdím .
A tzv. "do sucha", nejezdím .
- benja
- Profík
- Příspěvky: 1456
- Registrován: sob pro 29, 2007 10:30
- Bydliště: Havířov-Opičí hory Podlesí,Okres "Cip"
- Kontaktovat uživatele:
pokud se nepletu taky by se do sucha jezdit nemělo.... ono jára to tady u? psal.. ?e kdy? svítí ?ebravé oko.. tak s e vlastně čerpadlo nadře víc.. páč můsí kajsi ten benzín vysát... za skoro rok co puntu mám mi svítl ?ebrák jednou...
"Grande Punto Sport 1,4 16V 95 ponykoníků
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
Bývalé auto mělo jeden men?í problém, byl ?patně nastavený plovák, tak?e těsně před "?ebravým okem" mi auto v?dycky v del?í pravé zatáčce chcíplo. Bral jsem to jako pozvánku na benzinu a vytahovat čerpadlo s plovákem se mi nechtělo. Nakonec jsem musel vypláznout 1500,- za nové. Tak?e dojí?dět rezervu opravdu nedoporučuji.
Fiat Grande Punto 5D - 1.2 Dynamic (?edá Chemical)
myslím, ?e tomu čerpadlu, co se týká "námahy", je to úplně jedno.benja píše:pokud se nepletu taky by se do sucha jezdit nemělo.... ono jára to tady u? psal.. ?e kdy? svítí ?ebravé oko.. tak s e vlastně čerpadlo nadře víc.. páč můsí kajsi ten benzín vysát...
Jinak já na ?ebravé oko skoro nejezdím, tankuju poměrně často, kdy? je to finančně výhodné, cca kolem 1/2 nádr?e.
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Du?ane, přemý?lej trochu, myslí?, ?e motorku od ostřikovačů je taky jedno, kdy? točí bez vody? To bezínové čerpadlo musí udr?ovat stálý tlak ve vstřikovacím potrubí. Při plné nádr?i mu stačí čerpat jen krat?í čas, proto?e je celé utopené v benzínu. Kdy? ti v nádr?i ?plouchá pár litrů, tak čerpadlo místy saje naprázdno a zcela logicky mu dá vět?í práci natlačit potřebné palivo bez bublin ke vstřikovačům. Co je asi lep?í pro jeho ?ivotnost z hlediska mechaniky???Du?an píše:myslím, ?e tomu čerpadlu, co se týká "námahy", je to úplně jedno.benja píše:pokud se nepletu taky by se do sucha jezdit nemělo.... ono jára to tady u? psal.. ?e kdy? svítí ?ebravé oko.. tak s e vlastně čerpadlo nadře víc.. páč můsí kajsi ten benzín vysát...
Jinak já na ?ebravé oko skoro nejezdím, tankuju poměrně často, kdy? je to finančně výhodné, cca kolem 1/2 nádr?e.
A jeden z důvodů, proč nejezdit na doraz, je i ten, ?e v okam?iku kdy ti ten benzín dojde, tak se zavzdu?ní celý systém a start motoru je pak komplikovaněj?í.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Nejsem sice stájový mechanik, ale myslím ?e u zá?ehového motoru je palivové čerpadlo umístěno na dr?áku snímače mno?ství paliva, tudí? s klesající hladinou paliva klesá i sací "potrubí" čerpadla, které je tudí? stále zahlceno. Pokud nasaje vzduch,nastane ji? fáze, do které bychom se neměli dostat, tj. nedostatečná dodávka paliva = nerovnoměrný chod motoru = zastavení motoru = případné po?kození katalyzátoru.Jarou? píše:To bezínové čerpadlo musí udr?ovat stálý tlak ve vstřikovacím potrubí. Při plné nádr?i mu stačí čerpat jen krat?í čas, proto?e je celé utopené v benzínu. Kdy? ti v nádr?i ?plouchá pár litrů, tak čerpadlo místy saje naprázdno a zcela logicky mu dá vět?í práci natlačit potřebné palivo bez bublin ke vstřikovačům. Co je asi lep?í pro jeho ?ivotnost z hlediska mechaniky???
Při normálním provozu vozidla je tudí? jedno, zda máme plnou či poloprázdnou nádr?, nebo rezervu.
Řekl bych, ?e v tomto případě je hlavním důvodem fakt, ?e mů?e dojít ke znehodnocení katalyzátoru.Jarou? píše: A jeden z důvodů, proč nejezdit na doraz, je i ten, ?e v okam?iku kdy ti ten benzín dojde, tak se zavzdu?ní celý systém a start motoru je pak komplikovaněj?í.
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Palivové čerpadlo saje pořád z nejni??ího místa. Snímač hladiny paliva je jen součástí celého čerpadla, které vypadá jak ponorné čerpadlo ma vodu. (velmi hrubý příměr) Pokud má? v nádr?i třeba 3 liry benzínu, tak v zatáčce mů?e být čerpadlo prostě okam?ik "na suchu" Vzduch nasává normálně, ale v palivovém systému je tzv "vracečka", která odvádí přebytek paliva zpět do nádr?e. To u? ke vstřikovačům přichází odplyněné.Du?an píše:Nejsem sice stájový mechanik, ale myslím ?e u zá?ehového motoru je palivové čerpadlo umístěno na dr?áku snímače mno?ství paliva, tudí? s klesající hladinou paliva klesá i sací "potrubí" čerpadla, které je tudí? stále zahlceno. Pokud nasaje vzduch,nastane ji? fáze, do které bychom se neměli dostat, tj. nedostatečná dodávka paliva = nerovnoměrný chod motoru = zastavení motoru = případné po?kození katalyzátoru.Jarou? píše:To bezínové čerpadlo musí udr?ovat stálý tlak ve vstřikovacím potrubí. Při plné nádr?i mu stačí čerpat jen krat?í čas, proto?e je celé utopené v benzínu. Kdy? ti v nádr?i ?plouchá pár litrů, tak čerpadlo místy saje naprázdno a zcela logicky mu dá vět?í práci natlačit potřebné palivo bez bublin ke vstřikovačům. Co je asi lep?í pro jeho ?ivotnost z hlediska mechaniky???
Při normálním provozu vozidla je tudí? jedno, zda máme plnou či poloprázdnou nádr?, nebo rezervu.
Řekl bych, ?e v tomto případě je hlavním důvodem fakt, ?e mů?e dojít ke znehodnocení katalyzátoru.Jarou? píše: A jeden z důvodů, proč nejezdit na doraz, je i ten, ?e v okam?iku kdy ti ten benzín dojde, tak se zavzdu?ní celý systém a start motoru je pak komplikovaněj?í.
Tím, ?e ti dojde benzín, nezničí? kat. Ten se mů?e po?kodit pouze při roztahování vozu s poruchou zapalování, kdy do něj jde nespálený benzín a ten potom hoří v katu. Tím, ?e startuje? "suché" auto, si zničí? tak maximálně baterku
Ov?em, nejsem si jist, jestli dne?ní řídící jednotky při nedostatečném tlaku paliva, neodstaví start motoru úplně.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV