Problémy s tankováním paliva

Vše okolo motoru, převodovky,sání, výfuku,atd.

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Uživatelský avatar
benja
Profík
Příspěvky: 1456
Registrován: sob pro 29, 2007 10:30
Bydliště: Havířov-Opičí hory Podlesí,Okres "Cip"
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od benja »

ka?dopádně.... i mě občas pistole vypíá.... na OMW ne ale na shellce kde tankuji vět?inou mi pistole vycvakává.... jednou mi takhle vycvakla.. já ?el platit a říkám si ?e nějak málo za plnou... ale nějak jsem to pře?el.. a ouha při startu koukám slabá půlka.... :D
"Grande Punto Sport 1,4 16V 95 ponykoníků
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
AGiNiGA
Návštěvník
Příspěvky: 80
Registrován: úte lis 11, 2008 19:48

:)

Příspěvek od AGiNiGA »

To jsem čekal.....

Pokud je to "zlodějská benz.", tak se teď červenají u OMV a Shell-u :). Při prvním pípnutí oznamující nízkou hladinu :), jedu natankovat. A kdo nevěří, a? zkusí dotankovat GP po okraj :).
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Re: :)

Příspěvek od Jarouš »

AGiNiGA píše:To jsem čekal.....

Pokud je to "zlodějská benz.", tak se teď červenají u OMV a Shell-u :). Při prvním pípnutí oznamující nízkou hladinu :), jedu natankovat. A kdo nevěří, a? zkusí dotankovat GP po okraj :).
Vyzkou?eno včera, po rantl to bylo 42,6 l :wink:
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Re: :)

Příspěvek od 1nekros1 »

AGiNiGA píše:To jsem čekal.....

Pokud je to "zlodějská benz.", tak se teď červenají u OMV a Shell-u :). Při prvním pípnutí oznamující nízkou hladinu :), jedu natankovat. A kdo nevěří, a? zkusí dotankovat GP po okraj :).
no zajtra alebo piatok pojdem tankovat smedne ocko mi uz svieti 15KM a DAM to po hrdlo a ukazem vam aj fotky ze kolko sa tam voslo.... a uvidis ze ta okradaju na benzinke.-.--
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
J.B.
Štamgast
Příspěvky: 427
Registrován: čtv dub 03, 2008 21:18
Bydliště: JIČÍN

Příspěvek od J.B. »

nedivím se ?e se ka?dému vejde do nádr?e jiné mno?ství,známému s opelem zafira
se tam ve?lo o 10 l.méně ne? psali v manuálu,ty plastové nádr?e jsou prostě ka?dá jinak zkroucená.jemu jí teda vyměnili...
G.P.3dv.1,2 modrá Rock'n'roll.Tečka!-Změna!Punto 2013 1,4 easy bílá radiosso.Změna Jeep renegade.
AGiNiGA
Návštěvník
Příspěvky: 80
Registrován: úte lis 11, 2008 19:48

:)

Příspěvek od AGiNiGA »

Na hladové oko jsem dojel z Olomouce do Brna :). Jak říkám, a? ukazatel padne na nulu a GP upozorňuje na nízký stav paliva (dal?í nepříjemné pípnutí :)), jedu natankovat.
Ale mám z FIAT-y podobnou zku?enost, tak?e je to OK. A mít GP v naftě, byl bych spokojený je?tě víc, najel bych o dal?ích 100 km víc :) (můj typ 800-850 km). Ale na benzín je 750 km/nádr? - slu?ný výsledek (ale jezdím jako "důchodce" či "slečna po auto?kole" :)).
AGiNiGA
Návštěvník
Příspěvky: 80
Registrován: úte lis 11, 2008 19:48

Je?tě poznámka.....

Příspěvek od AGiNiGA »

Pro mechaniky a dal?í technicky zdatné.
A tzv. "do sucha", nejezdím :).
Uživatelský avatar
benja
Profík
Příspěvky: 1456
Registrován: sob pro 29, 2007 10:30
Bydliště: Havířov-Opičí hory Podlesí,Okres "Cip"
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od benja »

pokud se nepletu taky by se do sucha jezdit nemělo.... ono jára to tady u? psal.. ?e kdy? svítí ?ebravé oko.. tak s e vlastně čerpadlo nadře víc.. páč můsí kajsi ten benzín vysát... :D za skoro rok co puntu mám mi svítl ?ebrák jednou...
"Grande Punto Sport 1,4 16V 95 ponykoníků
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
Uživatelský avatar
kuta33
Štamgast
Příspěvky: 440
Registrován: stř lis 05, 2008 10:34
Bydliště: Český Tě?ín CZ

Příspěvek od kuta33 »

Bývalé auto mělo jeden men?í problém, byl ?patně nastavený plovák, tak?e těsně před "?ebravým okem" mi auto v?dycky v del?í pravé zatáčce chcíplo. Bral jsem to jako pozvánku na benzinu a vytahovat čerpadlo s plovákem se mi nechtělo. Nakonec jsem musel vypláznout 1500,- za nové. Tak?e dojí?dět rezervu opravdu nedoporučuji.
Fiat Grande Punto 5D - 1.2 Dynamic (?edá Chemical)
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

benja píše:pokud se nepletu taky by se do sucha jezdit nemělo.... ono jára to tady u? psal.. ?e kdy? svítí ?ebravé oko.. tak s e vlastně čerpadlo nadře víc.. páč můsí kajsi ten benzín vysát...
:D myslím, ?e tomu čerpadlu, co se týká "námahy", je to úplně jedno.
Jinak já na ?ebravé oko skoro nejezdím, tankuju poměrně často, kdy? je to finančně výhodné, cca kolem 1/2 nádr?e.
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Uživatelský avatar
kuta33
Štamgast
Příspěvky: 440
Registrován: stř lis 05, 2008 10:34
Bydliště: Český Tě?ín CZ

Příspěvek od kuta33 »

Ono ani tak ne?lo o námahu, ale o to, ?e nádr? byla kovová a 20-ti letá. Asi si dovede? představit co to čerpadlo muselo pře?výkat, kdy? se rozvířil ten bo...l na dně. :X
Fiat Grande Punto 5D - 1.2 Dynamic (?edá Chemical)
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

Já jsem reagoval na Benju :D
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

Du?an píše:
benja píše:pokud se nepletu taky by se do sucha jezdit nemělo.... ono jára to tady u? psal.. ?e kdy? svítí ?ebravé oko.. tak s e vlastně čerpadlo nadře víc.. páč můsí kajsi ten benzín vysát...
:D myslím, ?e tomu čerpadlu, co se týká "námahy", je to úplně jedno.
Jinak já na ?ebravé oko skoro nejezdím, tankuju poměrně často, kdy? je to finančně výhodné, cca kolem 1/2 nádr?e.
Du?ane, přemý?lej trochu, myslí?, ?e motorku od ostřikovačů je taky jedno, kdy? točí bez vody? To bezínové čerpadlo musí udr?ovat stálý tlak ve vstřikovacím potrubí. Při plné nádr?i mu stačí čerpat jen krat?í čas, proto?e je celé utopené v benzínu. Kdy? ti v nádr?i ?plouchá pár litrů, tak čerpadlo místy saje naprázdno a zcela logicky mu dá vět?í práci natlačit potřebné palivo bez bublin ke vstřikovačům. Co je asi lep?í pro jeho ?ivotnost z hlediska mechaniky???
A jeden z důvodů, proč nejezdit na doraz, je i ten, ?e v okam?iku kdy ti ten benzín dojde, tak se zavzdu?ní celý systém a start motoru je pak komplikovaněj?í.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

Jarou? píše:To bezínové čerpadlo musí udr?ovat stálý tlak ve vstřikovacím potrubí. Při plné nádr?i mu stačí čerpat jen krat?í čas, proto?e je celé utopené v benzínu. Kdy? ti v nádr?i ?plouchá pár litrů, tak čerpadlo místy saje naprázdno a zcela logicky mu dá vět?í práci natlačit potřebné palivo bez bublin ke vstřikovačům. Co je asi lep?í pro jeho ?ivotnost z hlediska mechaniky???
Nejsem sice stájový mechanik, ale myslím ?e u zá?ehového motoru je palivové čerpadlo umístěno na dr?áku snímače mno?ství paliva, tudí? s klesající hladinou paliva klesá i sací "potrubí" čerpadla, které je tudí? stále zahlceno. Pokud nasaje vzduch,nastane ji? fáze, do které bychom se neměli dostat, tj. nedostatečná dodávka paliva = nerovnoměrný chod motoru = zastavení motoru = případné po?kození katalyzátoru.
Při normálním provozu vozidla je tudí? jedno, zda máme plnou či poloprázdnou nádr?, nebo rezervu.
Jarou? píše: A jeden z důvodů, proč nejezdit na doraz, je i ten, ?e v okam?iku kdy ti ten benzín dojde, tak se zavzdu?ní celý systém a start motoru je pak komplikovaněj?í.
Řekl bych, ?e v tomto případě je hlavním důvodem fakt, ?e mů?e dojít ke znehodnocení katalyzátoru.
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

Du?an píše:
Jarou? píše:To bezínové čerpadlo musí udr?ovat stálý tlak ve vstřikovacím potrubí. Při plné nádr?i mu stačí čerpat jen krat?í čas, proto?e je celé utopené v benzínu. Kdy? ti v nádr?i ?plouchá pár litrů, tak čerpadlo místy saje naprázdno a zcela logicky mu dá vět?í práci natlačit potřebné palivo bez bublin ke vstřikovačům. Co je asi lep?í pro jeho ?ivotnost z hlediska mechaniky???
Nejsem sice stájový mechanik, ale myslím ?e u zá?ehového motoru je palivové čerpadlo umístěno na dr?áku snímače mno?ství paliva, tudí? s klesající hladinou paliva klesá i sací "potrubí" čerpadla, které je tudí? stále zahlceno. Pokud nasaje vzduch,nastane ji? fáze, do které bychom se neměli dostat, tj. nedostatečná dodávka paliva = nerovnoměrný chod motoru = zastavení motoru = případné po?kození katalyzátoru.
Při normálním provozu vozidla je tudí? jedno, zda máme plnou či poloprázdnou nádr?, nebo rezervu.
Jarou? píše: A jeden z důvodů, proč nejezdit na doraz, je i ten, ?e v okam?iku kdy ti ten benzín dojde, tak se zavzdu?ní celý systém a start motoru je pak komplikovaněj?í.
Řekl bych, ?e v tomto případě je hlavním důvodem fakt, ?e mů?e dojít ke znehodnocení katalyzátoru.
Palivové čerpadlo saje pořád z nejni??ího místa. Snímač hladiny paliva je jen součástí celého čerpadla, které vypadá jak ponorné čerpadlo ma vodu. (velmi hrubý příměr) :) Pokud má? v nádr?i třeba 3 liry benzínu, tak v zatáčce mů?e být čerpadlo prostě okam?ik "na suchu" Vzduch nasává normálně, ale v palivovém systému je tzv "vracečka", která odvádí přebytek paliva zpět do nádr?e. To u? ke vstřikovačům přichází odplyněné.

Tím, ?e ti dojde benzín, nezničí? kat. Ten se mů?e po?kodit pouze při roztahování vozu s poruchou zapalování, kdy do něj jde nespálený benzín a ten potom hoří v katu. Tím, ?e startuje? "suché" auto, si zničí? tak maximálně baterku :D

Ov?em, nejsem si jist, jestli dne?ní řídící jednotky při nedostatečném tlaku paliva, neodstaví start motoru úplně.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Odpovědět