Napsal: pon říj 26, 2009 19:12
Filtr je a? dole v kabině, asi proto, aby tam vlezlo více bordelu.
Oficiální fórum majitelů Fiatů Grande Punto, Punto Evo a Punto 2012/2013 v České a Slovenské republice
https://forum.gpfans.cz/
Filtr je za ventilátorem proto, aby nestála na cestě nasávání ?ádná překá?ka a byl tak zaji?těn vy??í průtok vzduchu.kuta33 píše:Filtr je a? dole v kabině, asi proto, aby tam vlezlo více bordelu.
Tak?e po dvou letech jsem reklamoval ventilátor, vyměněn za nový, po dal?ím roce u? i ten nový začal zase vrnět a to tak, ?e i přes rádio ve 160km/h byl sly?et. Aplikoval jsem tvůj postup a je pokoj. I kdybych to tak měl dělat ka?dý rok, práce na 3/4 hodiny je zanedbatelná oproti ceně nového (4800)Jarou? píše:Pro v?echny co jim hlučí ventilátor:
Dnes jsem vyu?il volna a zji??oval, jak je v GP ten ventilátor ře?ený. Díky praktickým zkou?kám na vlastním ventilátoru ( teď v mrazech se za studena na malou rychlost taky začal více ozývat). Následující zku?enosti:
1) Mezi ventilátorem a vstupem vzduchu z venku není ?ádný filtr a tudí? je mo?ný vstup listí a podobného bordelu, který projde skrz mří?ku v plastu pod čelním sklem a následně je pak nasát do prostoru vrtule ventilátoru.
2) Ventilátor je mo?no jako celek s vrtulí demontovat zevnitř auta v prostoru pod kaslíkem, dr?í ho celkem 3 malé ?roubky (dobře přístupné)
Je potřeba jen od?roubovat 1 ?roub, který dr?í přívod vzduchu nad nohy.
3) Celkem je třeba odpojit 4 konektory s dráty (mám automatickou klimu), popřípadě stačí odpojit jen jeden konektor a odporový blok (takový hliníkový půloblouk) od?roubovat z tělesa ventilátoru (na tomto bloku jsou ty dal?í 3 konektory) A tímto je ventilátor naprosto volný
4) Dnes jsem to udělal, namazal kluzné lo?isko motorku, prostříkl sprejem na elektrické kontakty kolektor a uhlíky a namontoval zpět. Výsledek je super, ventilátor si jen ti?e vrní jako kdy? byl nový
Práce asi na 40 minut.
serem na ventilátor, vezmu rad?i mazivo pro násdony píše:... Jarou?i,na sraz vem i mazivo na ventilátor (sakra chlape,kdy Ty tam bude? mít čas pít)
HA HA HA toto bolo fakt dobreeee heehehe radsej budem ticho hehehemilhaus píše:Nepou?ívat ventilátor.........chladím a ohřívám se náporem větru při jízdě a nic mi nechrčí a hlavně ?etřím baterku ( a spotřebu ) :> :>
Odporový člen nebo vyhřátý konektor.peterson píše:Zdravím.Mám problém,kdy? pustím větrák tak funguje jen na 4 vejvět?í rychlost 1,2,3 vůbec nereaguje nechápu jak je to mo?né.Snad buď to celkově jede nebo ne,ale tohle fakt nevím. Má s tím někdo podobnou zku?enost, čím by to mohlo být?