Stránka 1 z 8

Ventilátor

Napsal: pát pro 14, 2007 21:30
od Robo1.2
Jarou? píše:Já nechávám před startem zhasnout kontrolku imobilizéru a musím zaklepat, zatím to chytlo v?dy napoprvé.
Jarous, nevies jak sa vytahuje vetracik, vazne rozmyslam ze by som na nom premazal loziska aby nechrcal

Odděleno z tématu ,,Problém z nastartovaním'' Tommy

Napsal: pát pro 14, 2007 22:07
od Jarouš
Robo1.2 píše:
Jarou? píše:Já nechávám před startem zhasnout kontrolku imobilizéru a musím zaklepat, zatím to chytlo v?dy napoprvé.
Jarous, nevies jak sa vytahuje vetracik, vazne rozmyslam ze by som na nom premazal loziska aby nechrcal
Myslím, ?e kdy? koukne? pod palubku u spolujezdce, tak motorek má na sobě 2 hvězdicové ?rouby. Zkus je povolit, jestli to nebude stačit, aby ?el ven (po odpojení v?ech drátů co na něm jsou). Ale nevím, nevím, jestli se dá rozebrat samotný motorek. :cry:

Napsal: pát pro 14, 2007 23:04
od Robo1.2
Jarou? píše:
Robo1.2 píše:
Jarou? píše:Já nechávám před startem zhasnout kontrolku imobilizéru a musím zaklepat, zatím to chytlo v?dy napoprvé.
Jarous, nevies jak sa vytahuje vetracik, vazne rozmyslam ze by som na nom premazal loziska aby nechrcal
Myslím, ?e kdy? koukne? pod palubku u spolujezdce, tak motorek má na sobě 2 hvězdicové ?rouby. Zkus je povolit, jestli to nebude stačit, aby ?el ven (po odpojení v?ech drátů co na něm jsou). Ale nevím, nevím, jestli se dá rozebrat samotný motorek. :cry:
dik, vidim to zas na servis
keby to bolo po zaruke asi by som tak supol nejaky kvalitne teflonove mazivo. idealne by bolo byt so servisakom co to bude vyberat, aby som to videl
zivotnost vetraku je iba 1 rok :evil: ????
Zatial po asi 15min a vyhriati to prestane chrcat, casom sa to bude zhorsovat a potom to dam asi na novy rok vymenit

Napsal: sob pro 15, 2007 0:24
od excaliber
Robo, tradicne ta v tom nenecham, aj ja uz mam vetracik vymeneny :wink:
A co sa tyka startovania, tak zatial si musim zaklopat, nemam s nim problem.

Napsal: sob pro 15, 2007 9:51
od netwalker
nejlip stejne startovala ladovka, i kdyz je pravda, ze to je vlastne fiat..:))))

Napsal: sob pro 15, 2007 13:16
od Robo1.2
excaliber píše:Robo, tradicne ta v tom nenecham, aj ja uz mam vetracik vymeneny :wink:
A co sa tyka startovania, tak zatial si musim zaklopat, nemam s nim problem.
excaliber
no asi skocim v januari do Trencina, nech mi daju uz treti v poradi,
po zahriati to zatial prestane, inac je to desny zvuk tych 15minut :roll:

Napsal: sob pro 15, 2007 14:03
od Jarouš
Robo1.2 píše:
excaliber píše:Robo, tradicne ta v tom nenecham, aj ja uz mam vetracik vymeneny :wink:
A co sa tyka startovania, tak zatial si musim zaklopat, nemam s nim problem.
excaliber
no asi skocim v januari do Trencina, nech mi daju uz treti v poradi,
po zahriati to zatial prestane, inac je to desny zvuk tych 15minut :roll:
Robo, jaký zvuk to vydává? píská, cvrliká? nebo jenom nadměrně vrčí?. Vím, ?e třeba na Felicii, to byl vemi častý problém a příčinou byly uhlíky a opotřebení komutátoru motorku. S lo?isky to nemělo nic společného.

Napsal: sob pro 15, 2007 15:07
od Robo1.2
Robo, jaký zvuk to vydává? píská, cvrliká? nebo jenom nadměrně vrčí?. Vím, ?e třeba na Felicii, to byl vemi častý problém a příčinou byly uhlíky a opotřebení komutátoru motorku. S lo?isky to nemělo nic společného.[/quote]

Jarous no ten prvy ventilatol jasne cvrlikal
tento druhy zacal akoby chrcat, vrcat, rapotat

Inac keby to bol uhlikovy motorcek, to by nebol najlepsi napad z hladiska zivotnosti. Ale vsetko je to mozne. Pravdu povediac na uhliky mi to nepripada zvuk, lebo kvalitne uhliky dotlacaju strunky ci perka. Mne to pripada na suchu osku tej vrtulky.
Bolo by mozne ze nejaky list je nasaty vo ventilacii??[ale to nie je moj pripad, so zohriatim to asi za 15min prestane.
Kde je ten pelovy filter pred motorom ci za nim??

Napsal: sob pro 15, 2007 15:38
od Jarouš
Robo1.2 píše:Robo, jaký zvuk to vydává? píská, cvrliká? nebo jenom nadměrně vrčí?. Vím, ?e třeba na Felicii, to byl vemi častý problém a příčinou byly uhlíky a opotřebení komutátoru motorku. S lo?isky to nemělo nic společného.
Jarous no ten prvy ventilatol jasne cvrlikal
tento druhy zacal akoby chrcat, vrcat, rapotat

Inac keby to bol uhlikovy motorcek, to by nebol najlepsi napad z hladiska zivotnosti. Ale vsetko je to mozne. Pravdu povediac na uhliky mi to nepripada zvuk, lebo kvalitne uhliky dotlacaju strunky ci perka. Mne to pripada na suchu osku tej vrtulky.
Bolo by mozne ze nejaky list je nasaty vo ventilacii??[ale to nie je moj pripad, so zohriatim to asi za 15min prestane.
Kde je ten pelovy filter pred motorom ci za nim??[/quote]

Robo, jsme dost off , tímto prosíme Tommyho, a? to přesune a zalo? , prosím nový topic a tam budem diskutovat. Jen PS: mo?ná o něco ?krká vrtulka.

Napsal: sob pro 15, 2007 19:21
od Jarouš
Pylový filtr je zhruba uprostřed palubky nad středovým tunelem a vytahuje se ze strany spolujezdce, po demontá?i bočního černého plastus mří?kou. Někde je tady ten návod, tu?ím, ?e jsi ho tu dal ty :D , je to v tématu jak jsou ty odkazy na italské GP forum. (super linky, díky ti za ně, u?itečné :D ).

Tak tím pádem, by se listí nemělo nikdy dostat a? k ventilátoru. Navíc nasávání venkovního vzduchu je pod plastem co je pod předním sklem, u spolujezdce.

Mě motorek při velmi malých otáčkách tro?ku bzučí, ve vy??ích je sly?et jen proudící vzduch. Otáčky si hlídá klima automaticky. Na EPERu jsem objevil, ?e se dělá plastový kryt právě přes ventilátor. Je jenom na tuto stranu auta, jen pro motorizace 1,3 a 1.9 nafta. Namontovat jde určitě v?ude, mám ho objednaný, vyjde asi na 300 Kč. Dorazí mi v lednu. Třeba by ti to taky něco vyře?ilo.

Napsal: sob pro 15, 2007 20:16
od Robo1.2
Jarou? píše:Pylový filtr je zhruba uprostřed palubky nad středovým tunelem a vytahuje se ze strany spolujezdce, po demontá?i bočního černého plastus mří?kou. Někde je tady ten návod, tu?ím, ?e jsi ho tu dal ty :D , je to v tématu jak jsou ty odkazy na italské GP forum. (super linky, díky ti za ně, u?itečné :D ).

Tak tím pádem, by se listí nemělo nikdy dostat a? k ventilátoru. Navíc nasávání venkovního vzduchu je pod plastem co je pod předním sklem, u spolujezdce.

Mě motorek při velmi malých otáčkách tro?ku bzučí, ve vy??ích je sly?et jen proudící vzduch. Otáčky si hlídá klima automaticky. Na EPERu jsem objevil, ?e se dělá plastový kryt právě přes ventilátor. Je jenom na tuto stranu auta, jen pro motorizace 1,3 a 1.9 nafta. Namontovat jde určitě v?ude, mám ho objednaný, vyjde asi na 300 Kč. Dorazí mi v lednu. Třeba by ti to taky něco vyře?ilo.
Jarous teraz som vobec nepochopil, co robi plastovy kryt cez ventilator?
Ja som na ePer vobec nenasiel ani ten motorcek, pozeral som topeni a klimatizace, kde to tam je?Dik za vysvetlenie

Napsal: sob pro 15, 2007 23:34
od Jarouš
Robo1.2 píše:
Jarou? píše:Pylový filtr je zhruba uprostřed palubky nad středovým tunelem a vytahuje se ze strany spolujezdce, po demontá?i bočního černého plastus mří?kou. Někde je tady ten návod, tu?ím, ?e jsi ho tu dal ty :D , je to v tématu jak jsou ty odkazy na italské GP forum. (super linky, díky ti za ně, u?itečné :D ).

Tak tím pádem, by se listí nemělo nikdy dostat a? k ventilátoru. Navíc nasávání venkovního vzduchu je pod plastem co je pod předním sklem, u spolujezdce.

Mě motorek při velmi malých otáčkách tro?ku bzučí, ve vy??ích je sly?et jen proudící vzduch. Otáčky si hlídá klima automaticky. Na EPERu jsem objevil, ?e se dělá plastový kryt právě přes ventilátor. Je jenom na tuto stranu auta, jen pro motorizace 1,3 a 1.9 nafta. Namontovat jde určitě v?ude, mám ho objednaný, vyjde asi na 300 Kč. Dorazí mi v lednu. Třeba by ti to taky něco vyře?ilo.
Jarous teraz som vobec nepochopil, co robi plastovy kryt cez ventilator?
Ja som na ePer vobec nenasiel ani ten motorcek, pozeral som topeni a klimatizace, kde to tam je?Dik za vysvetlenie
Ten kryt je v sekci vnitřní plasty a zvuková izolace a podle mě bude tlumit hluk i od motorku ventilátoru. Ventilátor jsem na Eperu hledal, je v sekci topení a klimatizace/topení a větrání/klimatizace GS, stojí 4500 kč a katalogové číslo má 77364826.

Napsal: ned pro 16, 2007 20:30
od excaliber
Robo1.2 píše:
excaliber píše:Robo, tradicne ta v tom nenecham, aj ja uz mam vetracik vymeneny :wink:
A co sa tyka startovania, tak zatial si musim zaklopat, nemam s nim problem.
excaliber
no asi skocim v januari do Trencina, nech mi daju uz treti v poradi,
po zahriati to zatial prestane, inac je to desny zvuk tych 15minut :roll:
Tak sa potom ozvi!

Napsal: pon pro 17, 2007 8:48
od Pavel Vantuch
Já mám problém, ?e mi větrák od určité doby hučí/duní - prostě takový hluboký zvuk to vydává. Nevím, jestli se něco dostalo do sání, ale první zji?tění byl vcelku ?ok. V servisu bohu?el na to nebyl čas, proto?e údajně musejí rozebrat palubovku nebo co. Ale asi si ten čas na to budu muset někdy udělat, proto?e kdy? to dám na max., tak téměř ne?ly?ím rádio :roll:

Napsal: pon pro 17, 2007 10:42
od Tommy
Pavel Vantuch píše:Já mám problém, ?e mi větrák od určité doby hučí/duní - prostě takový hluboký zvuk to vydává. Nevím, jestli se něco dostalo do sání, ale první zji?tění byl vcelku ?ok. V servisu bohu?el na to nebyl čas, proto?e údajně musejí rozebrat palubovku nebo co. Ale asi si ten čas na to budu muset někdy udělat, proto?e kdy? to dám na max., tak téměř ne?ly?ím rádio :roll:
To mám asi stejné, ale podle mě je to bohu?el normální funkce. Ikdy? je pravda, ?e na můj vkus je to a? moc sly?et :x