Stránka 1 z 1

kontrolka řídící jednotky

Napsal: pát pro 14, 2007 10:32
od peterson
Zdravím v?echny majtele tohoto vozu.Chtěl bych reagovat na některé příspěvky týkající se záhadného rozsvícení některých kontrolek a mo?ná i problémů některých lidí se startováním auta.Jsem vlastníkem GP od jara07. Druhý den po přivezení auta od prodejce se mě rozsvítila kontrolka řídící jednotky motoru a občas zablblo startování.Zajel jsem do servisu aby to odstranili.Mechanik zji??oval závadu asi 4 hodiny,diagnostika vyhazovala závady různého druhu od čidel a? po spínač zpátečky.Několikrát přehrály program v řídící jednotce ,ale problém se opakoval.Nakonec zjistili banální závadu pocházející z výrobní linky,u motoru byl málo uta?ený kostřící kabel vedoucí od baterie.Po přita?ení v?echny problémy zmizely.Jinak kastlík,levou zadní kliku jsem reklamoval jako v?ichni,je?tě mě řízení táhne pořád do leva,tak?e mě asi čeká výměna řízení. Od té doby mám najeto 6000km a elektrika je OK.

Napsal: pát pro 14, 2007 10:37
od netwalker
pekny, takze to abych vzal momentovaci klic a prekontroloval utahovaci momenty na vsech sroubech..:)))
btw: co mate s levou zadni klikou? ja s ni zadne problemy nemam...

Napsal: pát pro 14, 2007 10:43
od peterson
netwalker píše:pekny, takze to abych vzal momentovaci klic a prekontroloval utahovaci momenty na vsech sroubech..:)))
btw: co mate s levou zadni klikou? ja s ni zadne problemy nemam...
Dveře jdou ?patně otevřít,museli tam něco obrousit.

Napsal: pát pro 14, 2007 10:52
od Pepa B.
netwalker píše:pekny, takze to abych vzal momentovaci klic a prekontroloval utahovaci momenty na vsech sroubech..:)))
btw: co mate s levou zadni klikou? ja s ni zadne problemy nemam...
..já s tím problém zatím nemám, ale třeba Hopik ano, v podstatě tahá? za kliku jako zběsilej a dveře neotevře?, chce to grif - nebo opravu :)

Napsal: pát pro 14, 2007 11:01
od netwalker
pekny, jeste ze tohle me netrapi....ja jsem snad krome vyhledu pri couvani zadny problem nemel...)))

Re: kontrolka řídící jednotky

Napsal: pát pro 14, 2007 19:45
od Robo1.2
hmm to tiahnutie dolava som mal ja sposobene riadenim, vymena prevodky to vyriesila aj ked hlavny dovod na vymenu bolo buchanie. a potrapilo ma to lebo tam kde som auto kupil nebola vola nic riesit a bola to moja prva zavada, nakoniec som nasiel servis solidnejsi. vcelku nerad na to spominam ako som jazdil s veducim predajne a auto mu niekolko krat preslo do protismeru a on zmotaval ze si musia este gumy sadnut, ze nemaju software na geometriu, ze som chytil jamu atd....
Sa divim ze mas auto od jari 07 a stale mas problem s kluckou.
Volali mi minule z priamo z Fiatu, pytali sa ma na spokojnost atd.Jedna z mojich mnohych otazok na spolocnost Fiat bola "
AKO JE MOZNE ZE SA PREDAVAJU NOVE VOZIDLA KTORE NEMAJU OPRAVENE ZADNE KLUCKY UZ U PREDAJCU?????PRECO ZAKAZNIK DOSTAVA TOVAR KTORY MA ZNAME SKRYTE VADY??

Pani si to zapisala ze sa spyta sefa, takze asi tak
Je pekne ze obvolavaju zakaznikov, to si cenim. Ale snad uz budu zakaznikov aj pocuvat.

MIMOCHODOM zasa mi zacal chrcat uz 2 vetrak, uz ma to auto stve, koli takymto blbostiam zasa budem musiet niekde cestovat za servisom.

Re: kontrolka řídící jednotky

Napsal: sob pro 15, 2007 12:38
od peterson
Robo1.2 píše:hmm to tiahnutie dolava som mal ja sposobene riadenim, vymena prevodky to vyriesila aj ked hlavny dovod na vymenu bolo buchanie. a potrapilo ma to lebo tam kde som auto kupil nebola vola nic riesit a bola to moja prva zavada, nakoniec som nasiel servis solidnejsi. vcelku nerad na to spominam ako som jazdil s veducim predajne a auto mu niekolko krat preslo do protismeru a on zmotaval ze si musia este gumy sadnut, ze nemaju software na geometriu, ze som chytil jamu atd....
Sa divim ze mas auto od jari 07 a stale mas problem s kluckou.
Volali mi minule z priamo z Fiatu, pytali sa ma na spokojnost atd.Jedna z mojich mnohych otazok na spolocnost Fiat bola "
AKO JE MOZNE ZE SA PREDAVAJU NOVE VOZIDLA KTORE NEMAJU OPRAVENE ZADNE KLUCKY UZ U PREDAJCU?????PRECO ZAKAZNIK DOSTAVA TOVAR KTORY MA ZNAME SKRYTE VADY??

Pani si to zapisala ze sa spyta sefa, takze asi tak
Je pekne ze obvolavaju zakaznikov, to si cenim. Ale snad uz budu zakaznikov aj pocuvat.

MIMOCHODOM zasa mi zacal chrcat uz 2 vetrak, uz ma to auto stve, koli takymto blbostiam zasa budem musiet niekde cestovat za servisom.
Tu kliku mě opravili hned druhý den, kdy? se mě rozsvítila ta kontrolka jen
jsem to tam napsal ?e ten problém postihl taky mě.Ale s tím řízením má? pravdu,u? mě seřizovali geometrii,prohodil jsem gumy přední za zadní a je to pořád stejné.Přesvědčit servisního technika ?e to tahá do leva je nadlidský úkol,zvlá?? kdy? to projede na 500m úseku za servisem a je?tě ktomu v mírné zatáčce.No nic skusím zvolit jiný servis a bojovat dál.

Re: kontrolka řídící jednotky

Napsal: sob pro 15, 2007 15:17
od Robo1.2
No najviac to taha pri vyssich rychlostiach od 90 a viac, idealne je zobrat technika na dialnicu, 120 a nech vyrovna auto a pusti volant.
Pozor na bocny vietor. Auto neomylne prejde vzdy do o chvilku do protismeru vsak?
Neviem ci vies troska anglicky, tu je ten isty pripad co som mal ja a teraz ty. Zaver > Vyriesene vymenou riadenia [aj v mojom pripade]

http://www.fiatforum.com/grande-punto-t ... -left.html

takze drzim palce, geometriou to asi nie je. Raz tu ktosi na fore pisal ze mal inu pneu a ta to sposobovala. Neviem kolko mas km, mne zacalo NOVE auto tahat vlavo po 1500km. No nerad na to spominam, vyriesilo sa to az pri cca. 8000km. Dovtedy auto stale chodilo do protismeru :evil:
Pneu neboli nijak zjazdene, geo. ok

Re: kontrolka řídící jednotky

Napsal: čtv pro 20, 2007 18:30
od peterson
Robo1.2 píše:No najviac to taha pri vyssich rychlostiach od 90 a viac, idealne je zobrat technika na dialnicu, 120 a nech vyrovna auto a pusti volant.
Pozor na bocny vietor. Auto neomylne prejde vzdy do o chvilku do protismeru vsak?
Neviem ci vies troska anglicky, tu je ten isty pripad co som mal ja a teraz ty. Zaver > Vyriesene vymenou riadenia [aj v mojom pripade]

http://www.fiatforum.com/grande-punto-t ... -left.html

takze drzim palce, geometriou to asi nie je. Raz tu ktosi na fore pisal ze mal inu pneu a ta to sposobovala. Neviem kolko mas km, mne zacalo NOVE auto tahat vlavo po 1500km. No nerad na to spominam, vyriesilo sa to az pri cca. 8000km. Dovtedy auto stale chodilo do protismeru :evil:
Pneu neboli nijak zjazdene, geo. ok
Příteli chtěl bych se tě zeptat jestli ti auto uhýbalo do strany i v malé rychlosti.Já i kdy? jedu skoro krokem cítím tlak ve volantu doleva.Taky jestli?e točím pravou nebo levou zatáčku a po zatočení pustím volant mělo by se auto samo vystředit.Mně ale volant v?dy zůstane stočen do levé strany zhruba na 11hodinách a auto jde do strany.Dal?í věc kterou nechápu je ,?e co jsem auto koupil,kdy? stojí v gará?i je stále nakloněno 1,5cm(měřeno od země po lem blatníku při shodném nahu?tění obou př.kol) na stranu řidiče.Nevím proč kdy? jsou tam v?echny pru?iny nové.

Re: kontrolka řídící jednotky

Napsal: čtv pro 20, 2007 19:35
od Robo1.2
peterson píše:
Robo1.2 píše:No najviac to taha pri vyssich rychlostiach od 90 a viac, idealne je zobrat technika na dialnicu, 120 a nech vyrovna auto a pusti volant.
Pozor na bocny vietor. Auto neomylne prejde vzdy do o chvilku do protismeru vsak?
Neviem ci vies troska anglicky, tu je ten isty pripad co som mal ja a teraz ty. Zaver > Vyriesene vymenou riadenia [aj v mojom pripade]

http://www.fiatforum.com/grande-punto-t ... -left.html

takze drzim palce, geometriou to asi nie je. Raz tu ktosi na fore pisal ze mal inu pneu a ta to sposobovala. Neviem kolko mas km, mne zacalo NOVE auto tahat vlavo po 1500km. No nerad na to spominam, vyriesilo sa to az pri cca. 8000km. Dovtedy auto stale chodilo do protismeru :evil:
Pneu neboli nijak zjazdene, geo. ok
Příteli chtěl bych se tě zeptat jestli ti auto uhýbalo do strany i v malé rychlosti.Já i kdy? jedu skoro krokem cítím tlak ve volantu doleva.Taky jestli?e točím pravou nebo levou zatáčku a po zatočení pustím volant mělo by se auto samo vystředit.Mně ale volant v?dy zůstane stočen do levé strany zhruba na 11hodinách a auto jde do strany.Dal?í věc kterou nechápu je ,?e co jsem auto koupil,kdy? stojí v gará?i je stále nakloněno 1,5cm(měřeno od země po lem blatníku při shodném nahu?tění obou př.kol) na stranu řidiče.Nevím proč kdy? jsou tam v?echny pru?iny nové.
V malej rychlosti do cca.50 km to tahalo malicko, ale bolo to poznat. Ci sa vystredil volant? Skor nie. No co si pamatam velmi dobre bolo ze ak som chcel ist 130 po dialnici, stale som do toho volantu musel tukat jemne do prava aby som isiel rovno. No a ked som v 130 pustil volant tak auto preslo do vedlajsieho pruhu samo. Vzdy a neomylne. Chovalo sa to tak ako keby stale cosi tlacilo jemne to riadenie vlavo. Samozrejme otacalo sa volantom bez problemu.
Toto mi ale robilo iba 1-ve riadenie.
Ked zacalo buchat druhe riadenie, vtedy sa to uz tahanim neprejavovalo
No a tretie riadenie je zatial v pohode,
nevahaj a najdi solidny servis.Neviem auto som nemeral ale moze to byt aj krivo nalicovany naraznik, ale moze to byt aj nieco ine s podvozkom.
Myslim ze volant sa zrovnava hlavne pri zrychlovani z miesta do 12h, ale zeby auto zrovnavalo zakruty sa povedat neda.

Re: kontrolka řídící jednotky

Napsal: pát pro 21, 2007 18:23
od peterson
Robo1.2 píše:
peterson píše:
Robo1.2 píše:No najviac to taha pri vyssich rychlostiach od 90 a viac, idealne je zobrat technika na dialnicu, 120 a nech vyrovna auto a pusti volant.
Pozor na bocny vietor. Auto neomylne prejde vzdy do o chvilku do protismeru vsak?
Neviem ci vies troska anglicky, tu je ten isty pripad co som mal ja a teraz ty. Zaver > Vyriesene vymenou riadenia [aj v mojom pripade]

http://www.fiatforum.com/grande-punto-t ... -left.html

takze drzim palce, geometriou to asi nie je. Raz tu ktosi na fore pisal ze mal inu pneu a ta to sposobovala. Neviem kolko mas km, mne zacalo NOVE auto tahat vlavo po 1500km. No nerad na to spominam, vyriesilo sa to az pri cca. 8000km. Dovtedy auto stale chodilo do protismeru :evil:
Pneu neboli nijak zjazdene, geo. ok
Příteli chtěl bych se tě zeptat jestli ti auto uhýbalo do strany i v malé rychlosti.Já i kdy? jedu skoro krokem cítím tlak ve volantu doleva.Taky jestli?e točím pravou nebo levou zatáčku a po zatočení pustím volant mělo by se auto samo vystředit.Mně ale volant v?dy zůstane stočen do levé strany zhruba na 11hodinách a auto jde do strany.Dal?í věc kterou nechápu je ,?e co jsem auto koupil,kdy? stojí v gará?i je stále nakloněno 1,5cm(měřeno od země po lem blatníku při shodném nahu?tění obou př.kol) na stranu řidiče.Nevím proč kdy? jsou tam v?echny pru?iny nové.
V malej rychlosti do cca.50 km to tahalo malicko, ale bolo to poznat. Ci sa vystredil volant? Skor nie. No co si pamatam velmi dobre bolo ze ak som chcel ist 130 po dialnici, stale som do toho volantu musel tukat jemne do prava aby som isiel rovno. No a ked som v 130 pustil volant tak auto preslo do vedlajsieho pruhu samo. Vzdy a neomylne. Chovalo sa to tak ako keby stale cosi tlacilo jemne to riadenie vlavo. Samozrejme otacalo sa volantom bez problemu.
Toto mi ale robilo iba 1-ve riadenie.
Ked zacalo buchat druhe riadenie, vtedy sa to uz tahanim neprejavovalo
No a tretie riadenie je zatial v pohode,
nevahaj a najdi solidny servis.Neviem auto som nemeral ale moze to byt aj krivo nalicovany naraznik, ale moze to byt aj nieco ine s podvozkom.
Myslim ze volant sa zrovnava hlavne pri zrychlovani z miesta do 12h, ale zeby auto zrovnavalo zakruty sa povedat neda.
Díky za odpověď počkám do jara a pak na ně vletím a? s tím něco provedou.