Stránka 6 z 7

Napsal: úte srp 03, 2010 20:17
od Dušan

Napsal: pon srp 23, 2010 17:33
od Dušan
Facelift Idey. U nás se I. generace opravdu asi prodávala jen sporadicky. Viděl jsem ji snad jen jednou - kolega z práce.
Je zajímavé, ?e ani v Itálii jsem ji moc neviděl. Italové spí?e kupují její derivát - Lancia Y

Obrázek

Napsal: ned lis 07, 2010 7:25
od Jirka
http://www.auto.cz/fiat-punto-evo-my-life-52539

No ,ale nemyslím ?e to nějak zvedne prodeje.
Prostě tím faceliftem to GP zabili.

Napsal: ned lis 07, 2010 9:47
od Dušan
Jirka píše:http://www.auto.cz/fiat-punto-evo-my-life-52539
No ,ale nemyslím ?e to nějak zvedne prodeje.
Prostě tím faceliftem to GP zabili.
Kdyby ty černé plochy lakovali do odstínu auta, udělali by asi lépe. Ale na první pohled bych řekl, ?e ten černý lesk je lep?í ne? mat.

Napsal: ned lis 07, 2010 18:42
od maty
no evu jsme to nějak předpovidali v?ichni.....zadek a interier krasný,předek fuj :?

Napsal: ned lis 07, 2010 19:01
od Jarouš
maty píše:no evu jsme to nějak předpovidali v?ichni.....zadek a interier krasný,předek fuj :?
Bylo i pár takových, kteří FL hodnotili velmi kladně a mluvili něco o omlazení vzhledu. Nevím jak jdou prodeje EVA jinde v Evropě, ale v česku to asi bude bída. Na cestách jsem snad nepotkal ani jedno, v AF v Ostravě mají v showroomu jen GP (Actual) a jedno Evo se jim krčí pod ?pínou venku. ?koda. Nicméně v případě akčního modelu "my life" je nabídka motorů s ohledem na cenu vozu skoro ubohá. Kde je multiair??? Proč se tam pořád cpe 1.2 ??? V?dy? dostačující základní motor je 1.4 8V..

Nevím, nevím, ale nastříkaním těch plastů načerno díru do statistik prodejů určitě neudělaj... :(

Hmm, podle konfigurátoru je nejlevněj?í verze se 105 k multiairem za 360 litrů po slevě... sice automatická klima a slu?ně vybavená verze Racing, ale 3 dveře a v současné době s cenou úplně mimo....

Napsal: pon lis 08, 2010 16:28
od JardaK.
Myslím, ?e po období, kdy se Marchionnimu podařilo dostat Fiat z červených čísel, nastává období, kdy do nich zase spadne! Nové modely jsou daleko, současné prodeje spí?e stagnují (Panda celou automobilku nevytrhne!) a konkurence nespí. Nebo, ?e by brazilské Uno a spojenectví s Chryslerem bylo tím trhákem?

Napsal: pon lis 08, 2010 19:23
od Dušan
JardaK. píše: Nebo, ?e by brazilské Uno a spojenectví s Chryslerem bylo tím trhákem?
Uno je paskvil dalece vzdálen vyhlá?enému italskému designu

Napsal: pon lis 08, 2010 22:08
od Jarous1
Souhlas, Fiatí modelová politika stagnuje, u? leta nemají kombík, MPV taky nic, Croma, Idea, Multipla končí - nástupci v nedohlednu. Motory Multiair sice dobrý, ale hrozně předra?ený. U nás se v podstatě a? na velké vyjímky kupují základní motorizace - nedivím se, příplatky jsou velký. Marchionne se moc soustředí na uvedení Fiatu do ameriky a restruktulizaci Chrysleru. Poklese prodejů jsou hrozivý v celý evropě - i na domácím trhu v itálii. Fiat táhne jeho mimoevropská divize. No nechme se překvapit ?e Fiat překvapí. :) . Jinak vyměnil jsem OII tdi za Bravo Mjet. Zatím spokojenost :D

Napsal: úte lis 09, 2010 21:12
od maty
tak pří?tí rok se narodí nová panda,lancia ypsilon + nejspí? lancia 300C
http://www.auto.cz/lancia-fiat-300c-yps ... 2011-52587

Napsal: stř lis 10, 2010 16:15
od Kovboj
Jarou? píše:Proč se tam pořád cpe 1.2 ??? V?dy? dostačující základní motor je 1.4 8V..
Tak to bych nesouhlasil, pro je?dění ve dvou lidech na krat?í vzdálenosti nebo po městě je 1,2 plně dostačující.

Napsal: stř lis 10, 2010 17:23
od 1nekros1
Kovboj píše:
Jarou? píše:Proč se tam pořád cpe 1.2 ??? V?dy? dostačující základní motor je 1.4 8V..
Tak to bych nesouhlasil, pro je?dění ve dvou lidech na krat?í vzdálenosti nebo po městě je 1,2 plně dostačující.
jazdu na kratsiu vzdialenost by som urcite riesil 1,4 a ked uz jazdite 2ja tak urcite 1,4 v meste maju obidva motory skoro rovnaku spotrebu. a ked budu 4ria ludia v 1,2 a 1,4 tak tam ta spotreba bude opacna. a nedajboh ked ta 1,2 zbada kopec

Napsal: stř lis 10, 2010 18:32
od Jarouš
Kovboj píše:
Jarou? píše:Proč se tam pořád cpe 1.2 ??? V?dy? dostačující základní motor je 1.4 8V..
Tak to bych nesouhlasil, pro je?dění ve dvou lidech na krat?í vzdálenosti nebo po městě je 1,2 plně dostačující.
s ohledem na silněj?í benzínové agregáty, které se dávají do GP/EVO, je ta 1.2 naprosto zbytečná. Její role byla zdůvodnitelná v počátcích výroby GP, kdy benzín byl jen 1.2 8V (48kW), 1.4 8V (57 kW) a vrchol byl 1.4 16V (70 kW)

Napsal: úte lis 30, 2010 21:32
od Dušan
Dodnes jsem si marně lámal hlavu nad touto fotkou z nedávného národního srazu Grande Punt v Turíně (foto od závodu Mirafiori) ...

Obrázek

... a? jsem pochopil, viz.:
http://auto.aktualne.centrum.cz/clanek.phtml?id=683993

Napsal: pon srp 15, 2011 10:21
od Dušan
Včera na pra?ském srazíku se náhodou ochomejtl prodavač od Fiatu z MB a říkal mi o novém Puntu, které by prý mělo být pří?tí rok na jaře a ?e by mělo spí? připomínat GP ne? Evo