Stránka 6 z 7

Napsal: stř říj 01, 2008 18:50
od Jirka
dony píše:... mě to poslední dobou startuje jak kdy? se tomu nechce (ráno to zní chvilinku jako na dva válce) :lol:
Nejezdí? jen krátký trasy? Potom se nestíhá aku dobýt.

Napsal: stř říj 01, 2008 19:02
od Tommy
A? na ten jeden případ mi GP zatím startuje v pohodě, sice to mo?ná trvá o pár setin sekundy déle, ne? kdy? bylo nové, ale je to v normě.

Napsal: stř říj 01, 2008 19:05
od Jirka
Kámo?ovi to taky blbě chytalo museli jsme vindat v?echny zasuvky, prostříkat a ted to chytá na otočení, bylo to 1,3jtd v classicu a měl najeto 100tis. km.

Napsal: pon říj 06, 2008 23:23
od dony
kontrolky nechám zhasnout,ale stejně první ranní start je asi na 2 vteřiny jak na dva válce :roll:

Napsal: pon říj 06, 2008 23:53
od Robo1.2
dony píše:kontrolky nechám zhasnout,ale stejně první ranní start je asi na 2 vteřiny jak na dva válce :roll:
mne pomohlo pri zlom startovani zmena benzinu
auto nechcelo startovat na ESSO, po nabrati Shell starty bez problemov

Napsal: stř říj 08, 2008 19:10
od dony
něco je?tě zkusím a jestli to bude v pořádku,tak jsem wopice :idea:

Napsal: pát říj 10, 2008 21:05
od dony
... myslel jsem si,?e dr?ím klíček v poloze start moc krátce,ov?em stejně ranní start je na prd a povede se a? na podruhé,popřípadě nastartuje na poprvé,ale ty dvě vteřiny to chraptí na dva válce :(

Napsal: pát říj 10, 2008 21:08
od Dušan
dony píše:... myslel jsem si,?e dr?ím klíček v poloze start moc krátce,ov?em stejně ranní start je na prd a povede se a? na podruhé,popřípadě nastartuje na poprvé,ale ty dvě vteřiny to chraptí na dva válce :(
Ten T-Jet. Ty, ty, ty ... :D

Napsal: pát říj 10, 2008 21:16
od J.B.
nejsem jarou? ale v?dy kdy? jsem měl problém s fiat motory tak za to mohly svíčky.investice za pár ?upů...

Napsal: pát říj 10, 2008 21:18
od Tommy
Zrovna jsem to chtěl také navrhnout. Nech si vyměnit svíčky, posléze to mohou připojit na diagnostiku a tam by měla říct, kde je problém.

Napsal: pát říj 10, 2008 21:24
od J.B.
diagnostika je někdy na prd.uká?e ?e elektronika třeba funguje ale nezjistí zda třeba jeden vstřik je třeba z fabriky jiný ne? ty ostatní atd.

Napsal: pát říj 10, 2008 21:27
od Tommy
tak samozřejmě, ?e diagnostika prověří jen elektriku, ikdy? se tak dají podle mě prověřit i třeba ventily a různé klapky, zda chodí. Alespoň v práci jdou takto prověřovat různé ventily a klapky..

Napsal: pát říj 10, 2008 21:29
od Jarouš
No jo, ale Dony na tom má najeto trochu, tak?e svíčky jsou asi nepravděpodobné z hlediska opotřebení. Třeba je to nějaké čidlo (snímač teploty motoru, který dává ŘJ informaci o tom, jak bohatou směs namixovat na studený start) a to uká?e jedině diagnostika (a ani ta někdy ne) nebo systematická výměna jednotlivých snímačů motoru. (oblíbená činnost servisáků :lol: )

Napsal: pát říj 10, 2008 21:32
od Tommy
tak konec konců mohou bý v háji i ty svíčky. Jinak to jezdí normálně?

Napsal: pát říj 10, 2008 21:35
od Jarouš
Tommy píše:tak konec konců mohou bý v háji i ty svíčky. Jinak to jezdí normálně?
Pokud je v prdeli jedna nebo víc svíček, tak to nepojede ani za tepla dobře.