Dnes jsem opět kontrolně koukal pod kapotu a najednou jsem si v?iml této závady. Davám to sem na fórum záměrně, abyste si své podkapotí zkontrolovali raději také.
Jedná se o motor 1.4 8v.
Celý ten plastový kus vzduchového filtr byl vysazený. Jak je na obrázku označeno jeho uchycení, tak právě zde byl tento spoj rospojený a vzduchový filtr volný.
Zde je vidět uchycení (ji? po spravení) a odpojená hadička (nevím co je zač)
Detail uchycení vzduch. filtru
V místě označeném ?ipkami byla trubka odpojená a visela volně ve vzduchu. Netěsnila.
to ?patné nara?ení vzducháče jsem odhalil hned, jak jsem auto přivez domů z prodejny. Toté? jsme s Pepou B. ře?ili na srazu ve Zlíně na jeho 1.2 . Ta hadice je nějaká divná, já mám taky 1.4 8V a nic takového tam není. Vede tam jenom černá tuhá od tlakování vstřikování. Za vzducháčem je ve dvou svorkách.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Po opravení jsem nic jiného nepozoroval, tak?e se to asi nijak neprojevovalo. Nevím toti? jak dlouho to bylo rozpojené.
Jarou?i, jakou myslí? hadici? Tu jak je tam odpojená? Ty jí tam nemá?? Zezadu na tom plast. krytu byl právě výstup, do kterého jsem hadici zasunul. Musela (aspon doufám) být odtud, nebo? hadice byla nasměrována k tomu výstupu a i délka hadice vy?la přesně k němu.
Tak presne toto som mal aj ja,nasavacie potrubie bolo len tak volne polozene
na hlavici vstrekovania,som to zbadal mi presiel mraz po chrbte
tak som to tam pozatlacal,je to v pohode ale u noveho auta by som taketo
drobne nedostaky necakal...
Márty píše:Po opravení jsem nic jiného nepozoroval, tak?e se to asi nijak neprojevovalo. Nevím toti? jak dlouho to bylo rozpojené.
Jarou?i, jakou myslí? hadici? Tu jak je tam odpojená? Ty jí tam nemá?? Zezadu na tom plast. krytu byl právě výstup, do kterého jsem hadici zasunul. Musela (aspon doufám) být odtud, nebo? hadice byla nasměrována k tomu výstupu a i délka hadice vy?la přesně k němu.
Márty, má? pravdu, ta hadice určitě patří narazit na těleso vzducháče. Na ni jsem zapoměl. To je myslím odvětrávaní ventilového víka nebo k vyrovnání tlaků pod a nad ?krtící klapkou. Já měl akorát nedora?ené to gumové oko na ten plastový hrot. Hadice byla tam, kde má být.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Také mě překvapilo, ?e taková věc neměla vliv na funkci. Nebo jsem tedy aspoň nic nepozoroval. Jízdní vlastnosti, výkon, spotřeba, atd. - v?echno v normálu i s takovou závadou.
RadimG píše:Otazka absolutneho technickeho antitalenta: naco to tam je, ked to funguje aj vtedy ked je to zle zapojene a nie je vidiet ani citit ziadny rozdiel?
nejspí? z hlediska minimalizace emisí (pokud to je od odvětrání ventilového víka, tak jsou ty horké olejové výpary přisávány do vzduchového filtru a následně se spalují spolu se směsí v motoru) Kdy? to není přpojené, tak utíkají do vzduchu
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Ja som bol kedysi na tom podobne ako YCUZO, tiez som tu hadicu len natlacil. Ale prisiel som na to vtedy, ked som doma po reklamacke kontroloval motorovy priestor, ci je vsetko OK, takze neviem povedat ci je to chyba od vyroby alebo nedbalost servisu. Zdalo sa mi vsak, ze potom ale motor bol o malicko tichsi.