Napsal: úte led 15, 2008 18:13
Honzus: No je pravda ?e jsem v T-jetu nejel, ale ten 6kvalt je spí? potřebněj?í u na?í verze.
Oficiální fórum majitelů Fiatů Grande Punto, Punto Evo a Punto 2012/2013 v České a Slovenské republice
https://forum.gpfans.cz/
Sorry, ale mě přijde jako hovadina to co pí?e? ty.Drtikol píše:Bezte se s tim motorem svezt a zjistite, ze 6 kvalt neni vubec potreba - diky maximu kroutaku v nizkych otackach.
Ze fiatu zbyly prevodovky a proto je sem davaji - vetsi hovadinu jsem snad neslysel.
To jako myslí?, ?e mají vyrobených převodovek třeba na 1/2 roku dopředu. Řekl bych, ?e dnes ve v?ech automobilkách a dodovatelských firmách se prakticky na sklad nevyrábí. Prostě vyrobí , odveze a v automobilce se z toho slo?í au?ák.Honzus píše:........ tzn. ?e jediná věc, která mě napadá je, ?e prostě převodovky byly vyrobeny dopředu .........
No aj ja si teraz trocha zafilozofujemHonzus píše:Du?an: no tak některé komponenty se na sklad vyrábějí. A zde mě napadá jeden pravděpodobný fiktivní scénář a to je Stilo. Model, který má velké plány, roční plán je stanovaen na x tisíc kusů, jen?e ejhle, o Stilo není zájem, převodovky si vyrábí Fiat sám, tak si nastaví převodovkárnu na plánované počty Stila a jedou se pětikvalty, Stilo se v?ak neprodává dle zájmu, nicméně linka na převodovky je v takovém stavu, ?e je ekonomicky výhodněj?í plánovanou produkci vyrobit před změnou na jiný typ. Samotná auta se v?ak vyrábějí na flexibilní lince v Cassinu (dokonce jsem tam byl a viděl, moc pěkné), kde se vyrábí i dal?í modely (Croma, Multipla) a tak se výroba Stil mů?e pru?ně uzpůsobit poptávce. No a co vznikne? Sklad pětikvaltů, původně pro Stilo, tak proč je nevyu?ít s minimálními náklady kdy? točivým momentem odpovídají T-Jetům 1.4.... No a a? dojdou, pic, nový modelový rok, inovace, ?estikvalty.....